Friday, January 3, 2014

=== මගේ කඳුලු ඔබට විහිලු - හිනාවෙන්න ඇති තරම් ===ඔබේ විහිලු මගේ කඳුළු - මා රිදවන්න ඇති තරම්===




.
- මොනවද අප්පච්චි ඔයා මේ කරන්නෙන
+ ඇයි.. මොකෝ ?
- ඔයා මේ ඔන දේවලුයි එපා දේවලුයි සේරොම දාලනෙ වොල් එකේ..
+ මොනවද ??
- මොජවජ තමා.. හුහ්.. ගෙම්බො. දැන් අරක බැලුවාම හිතයි අපේ අම්මල ඔයාට කැමති නැ කියල..
+ ඉතින් කැමති නැනේ...
- අනෙ මේ බොරු කියන්නෙපා.. හොදද . දැන් බලන්න ඕක දැම්මාම කෙල්ලො ලයික් කරයි කමෙන්ට් කරයි.. හුයියෝ.. පවු කුලුලු අයිය. පවු.... කිය කිය... ගර්.....
+ මොකෝ ගොරවන්නෙ.. කෝ එකෙක්වත් එහෙම කමෙන්ට් කරලද ?? නෑනෙ..
- ඔවු කමෙන්ට් නොකලට මැසේජ් එවල ඇතිනෙ.. අනික බලන්නකො දැන් මගේ තරහ කාරයොන්ට ඔය ටිකත් ඇතිනෙ..
+ ඇහ් ඔයාට තරහකාරයොත් ඉන්නවද ? මට නෑනෙ..
- වැඩක් නැ ඔයාට කියල.. මාව නැති වුන දවසක තේරෙයි හොදද..
+ මේ අහනවකො ඉබ්බි.. මම මෙ ලියන දේවල් වලින් මාව මනින්න එපා කියල මම ඔයාට කියල තියෙනව නේද ?
- ඔවු .. ඒත් මේ මිනිස්සු ඒවයින් මනිනවනෙ..
+ ඒ මිනිස්සුනෙ.. වෙන අය කොහොම හිතුවත් මට කමක් නැ.. ඔයා හිතන්නෙපා ප්ලීස් මට වදයක්..
- හම්... එත් මට දුක හිතෙනව.. මගේ යාලුවො මගෙන් අහනව සමහර දේවල් ඔයාගෙ සංකල්පනා බලල..
+ ඉතින මට හරි සතුටුයි.. ඒ කියන්නෙ මම දක්සයි.. දැන් බලන්නකො.. සංකල්පනයි අප්පච්චියි බැන්ද කියල මම ලිවුවොත් ඒක ඇත්ත වෙයිද ??
- හ්ම්.. ඔයාට ඉතින් කියන්න මෙනව හරි තියෙනව. ඔයා හෙන බක පන්ඩිතයිනෙ..
+ ඔවු මම රාජ කුමාරයෙක් නෙවේ ගෙඹි කුමාරයෙක්නෙ.. !!
- අනේ යනව යන්න.. ‍පිස්සු ***රා.. හූ ඇ...
+ ආ මේ මම තමුසෙට කියන්න හිටියෙ.. මම දැක්ක අර ගොම මුට්ටිය තාම ඔලුවෙ තියාගෙන ඉන්ව.. එකින් අයින් කරල අනික් එකේ තියන් ඉන්නව.. මම ආස නෑ.. කමක් නැ.. ඔයා ආස ඇති..
- තමුසෙ කිවූවා.............. තරහයි අප්පච්චිත් එක්ක..... මොනවද මොනවද මම තියන් ඉන්නෙ.. තේරුම් ගන්නකො අප්පච්චි ඒ මගේ යාලුවොනෙ..
+ මම ඔයාට එදත් කිවුවා අදත් කියනව -
" යාලුවො දෙන්නෙක්ට ආදරේ කරන්න පුලුවන් - හැබැයි ආදරේ කරපු දෙන්නෙක්ට යාලුවො වගේ ඉන්න බෑ.. " මොකද දෙන්නගෙන් එක්කෙනෙක්ගෙ හරි හිතේ ආදරේ තියෙන නිසා.. "
බුදු සරණයි මම තියනව ෆෝන් එක. පරිස්සමින් ඉන්න..
මගේ ආදරේ මදිනම් කියන්න.. වෙන තැන් වලින් අඩුව පුරව ගන්නෙ නැතිව.. කිරි වලට වතුර එකතු කරල කලේ පුරවන්න හදන්නෙපා.. කිරි ටික බාල වෙනව.. ඕන නම් කිරි ටික හලල වතුර පුරවගන්න.. ප්‍රස්නයක් නැ.. නැත්තං .ියෙන කිරි ටික තියන් ඉන්න...
- කිරි.. කරි.. කිරි.. පේරේතයිනෙ ඉතින් කොහොමත් කිරි වලට.. කිරි තමා මතක් වෙන්නෙ.. හුහ්.. කිරි.. කිරි.. කිරි.. ගගා ඉන්නෙපා තෙල් ටිකක් දාගන්නවකො.. හු හු..
+ මම තියනව බුදු සරණයි... ටටා..
=====================
මගේ කඳුලු ඔබට විහිලු - හිනාවෙන්න ඇති තරම්
ඔබේ විහිලු මගේ කඳුළු - මා රිදවන්න ඇති තරම්
.
විෂ මුසු හී සර වන් - ඔබගේ කුරිරු වදන්
නොතරම් නොවෙද ඔබේ දෙතොල් වලට නම්
මගෙ සිත කියවන්නට ඔබට නැත නුවන් //
.
දිලිසෙන කඩුතුඩු වන්- වපරුස් වහස් බැලුම්
කැලලක් වගෙයි ඔබේ දෑස් වලට නම්
මහදට කන් දෙන්නට ඔබට නැත සවන් //
.
මගේ කඳුලු ඔබට විහිලු - හිනාවෙන්න ඇති තරම්
ඔබේ විහිලු මගේ කඳුළු - මා රිදවන්න ඇති තරම්
...... කරුණාරත්න දිවුල්ගනේ..
=====
--- කුරුළු---

2 comments:

  1. //" යාලුවො දෙන්නෙක්ට ආදරේ කරන්න පුලුවන් - හැබැයි ආදරේ කරපු දෙන්නෙක්ට යාලුවො වගේ ඉන්න බෑ.. " //

    ඒ කතාව ඇත්ත නේද??

    ReplyDelete
  2. පට්ට ඇත්තක් දේශකයා.. ආදරේ කරපු දෙන්නෙක්ට යාලුවො වගේ ඉන්න බෑ

    ReplyDelete