Monday, June 25, 2012

පිපෙන මල් වලින් අහන්න ඇයිද කියා පිපෙන්නෙ - හමන සුළගකින් අහන්න ඇයිද කියා හමන්නෙ..... ඇයි අපි විතරක් ආදරයට හේතු නුඹට කියන්නෙ....




මතකද මම මගේ වෝල් ඒකේ ලිවුව
කුරුළු ' loving star ’ කිය

ඒක නිසා මම ලගකදි හොද කථාවක් අහගත්ත, 
අපේ කෞෂික අයිය ගෙන්

මම B26 ය් එකෙක්,ඒ කියන්නෙ
මහරගම යූත් එකේ ජනසන්නිවේදන පන්තිය,
ඒක ගැන දන්න උන් B 26 කිවුවම දන්නව මොකක්ද කියල....

කොහොම හරි පහගිය සෙනසුාදාවක මම යූත් ගියාම
අපේ පන්තියක හිටපු කොෟෂික අයියව හම්බුවුණා......
මිනිහ මටඩා ගාඩක් උඩින් ඉන්න කෙනෙක් 
සෞන්දර්යය නිර්මාණ විෂය අතින්.
මාව දැක්ක ගමන්,

ඒයි කුරුළුමෙහෙ වරෙන්
මොකක් යකෝ තෝ අර වෝල් එකේ ලියගෙන ඉන්නෙ ලවින් ස්ටාර් කියල ? ඒ උඹද? ඒකේ හිටියෙ ගෑණූ වගයක්නෙ බං

හරි කෞෂි අයියා මම ඒක නිකං දැම්මෙ,

ඈ බොල බූරුවො තොට මම කිවුව නේද 
ඔය ස්ටාර්ල වෙන්න ද`ගලන්න එපා කියල..
මල්ලී දෙයියො අපිට දෙයක් දීල තියෙනව...
දැං බලපං අපි දෙන්නගෙ වෙනස මොකක්ද?

මමත් පිරිමි උඹත් පිරිමි... එතකොට ගෑණු දෙන්නෙක් ?ඒත් සමානයිනෙ මල්ලි....

දැනගනින් මේ ලෝකෙ හැම මිනිහම පෙනුමෙන් එකයි..
උඹ පිරිමියෙක්නම්
, උඹට තියෙන ඒවමයි මටත් තියෙන්නෙ,
අපි හැමෝටම එහෙමයි
,
ලස්සන
,කැත,සුදු,කළු ඒව වැඩක් නෑ මල්ලි.
අපි ඔක්කොම ඇදුම් නැතිව හිටියොත් එකයි බං..


මොකෝ උඹ හිනා වෙන්නෙ

නෑ හිනා ගියා අයියෙ...

අහ් යවපු එක හොදයි හිර කරන් ඉන්නෙ නැතිව.....

උඹට හිනා ගියෙ අපි ඇඳුම් ඇදන් ඉන්න නිසානෙ...
මල්ලි
මීට ගොඩක් කාලෙකට කලින් 
මිනිස්සු ඇඳුම් නැතිව හිටියා... 
එතකොට ඒ කාලෙ උන් ඇඳුම් ඇන්ද උන්ට හිනා වූණා.....
 ඒත් දැන් අපි ඔක්කොම ඇදුම් අදිනව....
අදිනනෙ නැති එකාට හිනා වෙනව..

මේ අතරෙ සමහරු ඇඳු
ම් ගලවන් නටනව..


සමහරුන්ට ඒක විහිළු සමහරුන්ට ඒක මැජික්..
. හැබැයි අපි ඇඳුම් නැතිවම හිටියනම් හොයි..බන්... 
එහෙනම් අපි මීට වඩා තේරුම් ගන්නව අපි ඔක්කොම එකයි කියල....

හබැයි පුතේ අපි වෙනස් වෙන තැනුත් තියෙනව?
අන්න ඒක තමා වැදගත්...

උබේ හදවත මට නෑ.. ඒ කියන්නෙ උඹ වගේ ලියන්න
 ආදරේ කියල දෙන්න හිනාවෙන්න මට බෑ...  
මට පුළුවන් දේ උඹට බෑ විදයාඥයාට පුළුවන් දේ අපිට බෑ 
අන්න ඒක තේරුම් ගණින් අපට දීල තියෙන දේ 

ප්රයෝජන ගණින්
"ප්‍රසිද්ධ වෙයන් - ජනප්‍රිය  වෙන්න එපා ""

 එහෙම වුනොත් උඹ මුණු පොතේ ඉන්නකන් චැටි කරනකම් උඹ ඉදීවි.. 
එක සතියක් නොලිය ඉඳපන් උන්ට උඹව අමතකයි...
එහෙම වැඩක් නෑ බන්..
හැබැයි මම දන්නව උඹ දැන් හෙණ ප්රසිද්දධයිලු
මගෙනුත් කීප දෙනෙක් ඇහුව උඹ ගැන
මම අකමැති අර ස්ටාර් කන්සෙසප්ට් එකට

මල්ලි මතක තියාගණ්න පුංචි කාලෙ කවිය

"එක පුන් සඳින් දුරුවෙයි ලොව ගණ අදුරු
නෙක තරු රැසින් එලෙසට නොම වේය දුරු"

කොච්චර තරු පෑවුවත් වැඩක් නෑ බං - 

මේ ලංකාවට- කලින් පායපු තරු කෝ,  
ලොකෙට ඔන හඳක් පුළුවනි නම් ට්රයි කරපන්... 

තරු හිටපු ගමන් පොලවට කඩා පාත් වෙනව

එහෙනම් මම යනව පස්සෙ සෙට් වෙමු.....
-------------------------------------ස්තූතියි කෞෂික-----
(පස්සසෙ මම දැනගත්ත ගිය සැරේ මීනා කුමාරි(සිරස සුපර් ස්ටාර්) ට සිංදුවක් ලියල දීල ඒක ගොඩක් ප්රසිද්ද වුණා ජය කෞෂි----

 

ආදරේ සුවඳ - මදිවදෝ දැණුන
ඇයි ගියේ දුරට මා දමා

කියනුයේ කොහොම - නොදනිමියි නුඹව
ජීවිතේ මතක - නුඹ නිසා

කවුරුදෝ නුඹව - ගෙනගියේ දුරට
ආදරන් උන්න - අප බෙදා

ආදරේ අරුත - නැතිවදෝ හැඳින
දුක නැතිද තවම - මම නිසා

ආදරේ පාට - මාරුවුණ එකම
කොයිතරම් දුකද - " නම " නිසා

තරුවක්ව දිලෙන - නුඹ මගේ නොවෙද
තරුවරම් ලැබෙන - තුරු එදා

ඇයිද මේ වෙනස - නුමට පෙම් බැන්ද
කුරුළු වෙමි තවම - නොහඳුනා

නුඹ සොයා දසත - පියඹලා වෙහෙස
ගිනි අරන් "සිරස" - ඇති මෙමා

ඇති නේද හිටිය - දුර ගිහින් රැඳිල
එනතුරා හැරිල - ඉමි බලා

(ශලනිට සෙනෙහසින්)
-------------------කුරුළු------------------

1 comment:

  1. "ප්‍රසිද්ධ වෙයන් - ජනප්‍රිය වෙන්න එපා ""

    ReplyDelete