Thursday, May 31, 2012

බෙදා හදාගත් දුකවත් අද නැත - ඒ දුක කොතරම් මිහිරිද සොඳුරිය....



♫♫ ********************************************
ජීවත් වෙන ඩිංගෙදි මට සැනසීමෙන් ඉන්න
එපා මැණිකෙ හිත පමණක් කිසිවෙකුටත් දෙන්න
************************************************
♫♫

ආදරයත් මුහුද වගේ - මෙහෙම මට කිවුවෙ මගෙ යාලු මුතු -

ඔව් හරියට මුහුද වගේ ....
බලන් ඉන්න ලස්සනයි ඔන් තරං වෙලා බලන් ඉන්න පුළුවනි වෙලාව යනව තේරෙන්නෙ නෑ..
වෙරළෙ ඉඳන් බලන කෙනාට ඈතට ඈතට ලස්නට පේනව
ඒත ඇතුලෙ ඉන්න මූදෙ රැලි එක්ක දගලන උන් දන්නව
කොයි තරම් අමාරු දෙයක්ද මේ ආදරේ කියල

සමහර වෙලාවට ආදරයක් පටන් ගන්න එකයි අවසන් කරන එකයි හරිම ලේසි වැඩක් ඒත් එක් පවත්වගෙන යන්න හරිම අමාරුයි..

හ්ම්.. ආදරයත් මුහුද වගේ

හරිම ලස්සනට තිබිල එක පාරටම රැලි ගහල අපේ මූළු ජීවිතේම තියෙන ආදරේ, සතුට ඔක්කොම අරන් යනව
සුනාමියක් වගේ.....
එතැනින් පස්සෙ අවතැන් වූවන් පදිංචි කරනව වගේ වෙන කවුරු ආවත් කලින් තිබුණ විදහට සුනාමියට අහුවෙච්ච හිත හදන්න බෑ.......

ඔව් එහෙම බැලුවාම නම් ආදරයත් මුහුද වගේ....
අපි මූදට යන්න යලින් කට්ටිය කියයි මෙහෙම යන්න මෙහෙම කරන්න අර විදියට එන්න කියල , ඒත් මූදෙ අතරමං වුණ දවසට ඒ කවුරුත් නෑ අඩු ගාණෙ ප්‍රදීපාගාරයක් වුණත් තියෙන්නෙ ගොඩබිමක් පේන කිට්ටුව..
අපි ගොඩක් දුර ආව නංගි වැඩිද මන්දා

මං දැන් මේ තනියම කොටයක් බදාගෙන පීනනව ඉක්මනටම මැරයි....

සමහර වෙලාවට අපි තර‍ෙඟෙට මුහුදට එක එක දේවල් විසික් කරනව
ඒ මුහුදු රැලි ඒ දේවල් අපිට ආයෙත් ගෙනත් දෙන නිසා...

සමහරු බෝතල් විසි කරනව, සෙරෙප්ප, තැඹිලි නා නා දේවල්..
මං විසික් කලේ “ හදවත නංගි “ ඒ ඔයා දිහාවට...

ඒත් ඒක ආයෙ ආවෙ නෑ.. අනික් අයගෙ දේවල් නම් ආව.... මගේ හිත යන්න ගිහින්.. මම අනි් අයගෙන් අහුව... උන් කිවුව...

මෝඩය... ඇයි ඇත්තටම ආදරේ මූදට හදවත විසික් කලේ.... අපි දාන්නෙ අපිට වැඩක් නැති දේවල්..... උඹ මහා මෝඩයක්නෙ.....

ඒ ඇත්තද ?

නිතර නිතරම
සිතට එන පෙම
නතර කරගෙන
ඉන්නෙ කොහොමද ?
අතර මගකට
දමා යන්නට
සසර බැඳි බැමි
තදයි හරියට

.......................................... කුරුළු ය --------------------------

3 comments:

  1. කරපු පවු තව
    ඉතිරිවී ඇත
    ආල කරුමය
    තවම විඳවන...

    ReplyDelete
  2. හ්ම්.. ආදරයත් මුහුද වගේ :(

    ReplyDelete