Friday, May 25, 2012

අම මාදරෙයි.....




ඇයි අයිය ඔයා මෙහෙම කරන්නෙ මට... ඔයා ඇයි ඔයාගෙ පැත්තෙන් විතරක් හිතන්නෙ

මගේ පැත්තෙනුත් ටිකක් හිතන්කො.. මම කොච්චර දුකෙන්ද ?
අයිය හැමදාම සංකල්පනා ලියනව...
ඒව මට ගොඩක් දැණෙනව හැමදාම මම ඒව කියවල අඬනව..
ඇයි අයිය මට මෙහෙම කරන්නෙ....

අයියම නේද අයියව මට එපා වෙන තැනට වැඩ සිද්ද කලේ....

අනේ ප්ලීස් මට ඉන්න දෙන්න..... මාව අඬවන්නෙ නැතුව ඉන්න....

***************************
අවුරුදු ගාණකට පස්සෙ ඔයා මට කතා කලා.....
‘ආදරෙන්’ ගොඩක් ආදරෙන්..... ඒත් ඇඬුව ඔයා.. ඒක මට දරාගන්න බෑ...

ඔයා එහෙම කියනකොට කොහොමද නංගි මම සංකල්පනා ලියන්නෙ...

මේ මූණු පො‍තේ ගොඩක් දෙනෙක් මගෙන් අහන්නෙ සංකල්පනා කෝ කියල..

මම කොච්චර නම් නොලිය ඉන්න ට්රයි කරන්න ඇද්ද ?.....

♫♫ *****************************************
මං හින්දා ‍ ඔබෙ දෙනෙතින් කඳුලක් නැගෙන්නෙපා
මං හින්දා ඔබෙ හද තුළ සුසුමක් නැගෙන්නෙපා
ගිවිසා ගනිමු අපී... පෙම් යුවලක් සේ කිසිදා එක් නොවනා....
********************************************* ♫♫

ඔයාගෙ අම්ම මට කියපු දේ තාමත් මතකයි නංගි....
ඔය ඒක දන්නෙ නෑ මම ඔයාට කිවුවෙත් නෑ
ඒක පොරොන්දුවක්.....

මං නිකංම්ම නිකං කලාකාරයෙක් විතරයි..
කලා කාරයො කියන්නෙ හිඟන්නොලු
එහෙමයි ඔයාගෙ අම්මල හිතන්නෙ ඇත්ත වෙන්න ඇති
මට සල්ලි නෑ... මම දුප්පත්.... මට, මටම කියල ගෙයක් නෑ.....

ඔයා‍ලගෙ අම්මලට ඕන වුණේ ඔයාව සල්ලි කාරයෙකුට දෙන්න...
හේතුව.. සල්ලි තියෙනකොට
එයාට , ඔයාට දුකක් නොදී බලාගන්න පුළුවන් නිසා..

හ්ම්.........

සල්ලි තිබුණට ආදරේ තියෙනවද ? - ඔයා අහයි....

එව්.. ඔයා එයාව බැඳල ටික කාලයක් යනකොට නිකන්ම ආදරේ එයි...

හැබැයි දුප්තෙක් , ආදරේ වෙනුවෙන් බැන්දොත් මාසයක් දෙකක් යනකොට සල්ලි එන්නෙ නෑ ..
දුක එයි...

මමත් කැමති නෑ ඔයා දුක් විඳිනවට...

එක අතකට මේක මාරම සමාජයක්.......

ඕනම කෙනෙක්
දොස්තර ලඟට - ලෝයර් ලගට - පංතියකට - ඉංජිනේරුවෙක් ලඟට - වැඩිය ඕන නෑ බස් එකේ කොන්ද ගාවට - යන්නෙ සල්ලි අතේ තියන්...

ඒත් කලා කාරයා ගාවට එන්නෙ.. පස්සෙ දෙන්නම්  කියන්න... හිස් අතින්...
මට ඒක වෙනස් කරන්න බෑ......

කලාකාරයො එකතු කරන්නෙ මිනිස්සු - සල්ලි නෙවෙයි.......

“ නංගි - ඔයාගෙ අම්මට ..... කියන්න..... –
ආදරේකදි - සල්ලි ඉස්සර කර ගන්නත් එපා -  සල්ලි පස්සෙන් යන්නත් එපා කියල “...

ආදරේ කරන බව
මම, සඳට දැන දැනත්
සදට කවි ලියන එක
හොදද වෙන කිවි වරුන්

----------------------------------- කුරුළු ය.............................................

6 comments:

  1. අනේ මන්ද කුරුළු......

    ReplyDelete
  2. සඳට පෙම් බඳින උන්
    තව ඇතිය දැන දැනත්
    කුරුළු නුඹ ඇයි මෙහෙම
    සඳ ගැනම කවි ලියන්...?

    ReplyDelete
  3. As I know, Love is the only never ending Myth machan.

    ReplyDelete
  4. හපෝ........ කියන්න ඔක එයාට ගිහින් :(

    ReplyDelete