Thursday, July 5, 2018

===== දසිස් 20 =====


.
( දහයකුත් නවයක් වන කොටස හා සබැඳි )
==============================
අවසන පරනිර්මිත වසවර්තිය ද
අවසාන දිව්‍ය ලෝකයයි. වැඩිම කම් සැප ඇත්තේද මෙහිය, මෙහි වැසියන්ට තමන් වෙනුවෙන්ද අනුන් වෙනුවෙන්ද පස්කම් සැප නිර්මාණය කල හැකිය. එහෙයින් මෙහි ඇති සැපයෙහි සිමාවක්ද නොමැත. මෙහි ආයුෂ දුව්‍ය වර්ෂ 16000 කි. මිනිස් වර්ෂ 1 600 එහි එක් දිනයකි. ඒ අනුව වර්ෂ 921 කොටි 60 ලක්ෂයක් දිව්‍ය සැප විදීමට මෙහි වැසියන්ට හැකිය.
ජයගනු ඇත
+ මගෙ දෙවියනි එතරම් ආයුෂයක් ????
– අැලීම නම් එයය රජුනි.. නුමුත් එසේ ඉදිරියට යන්නා එයින් නොනවතී අපාය සතරටද යා හැකිය, එහි සැපයක් නැත ඇත්තේ දුකකි යි සදහන්ය.. නමුත් දූරියං මතකැයි සිතමි. සැප වැඩි වූ විට ද දුකය..
සතර අපායක් ලෙස දහමේ සදහන් වන්නේ පවු කරන්නවුන් ඒහි ඉපදීම වූවත් , රජුනි සිතන්න,
බුදු දහමේ ඉගැන්වීම නිර්වාණ මාර්ගයයි, මේ එක තැනකින්වත් නිර්වාණයට මගක් නොලැබේ. ඉතින් ඒ එකක හෝ ඉපදුහෝත් නැවත මනු ලොව මනුශ්‍යකු වීමට කොතරම් කල් බලා සිටීමට මුනු ලොව වසර ගතවේදැයි සිතන්න.. එවිට ඒ සැපය දුකක් ම වනු ඇත.. !
+ අවබෝධ වුනි නුඹට පිං අභය..
—————————————– අද එතැන් සිට
- සැපය හා බැඳුනු කරුණු එසේය . රජුනි. මේ සක්වල සිටින වුන් යුධ කර ජය ගැනීමට තනන්නේ මුතු මැණික් දේශ සීමා අදී දේ නොවන බව ඔබ සිහියේ තබා ගත යතුය,
+ එසේනම් කිම
- සක්වල යුද්ධ පවතිනුයේ කාලය දිනා ගැනීමටය රජුනි , මේ ඔවුන් සොයන්නේ ජීවත් වීමට වැඩි කාලයකි.
+ ඔහ් හෝ දිව්‍ය තලයෙන් දිව්‍ය තලය ජය ගෙන වැඩි කාලයක් ජීවත් වීමද
- එසේය මේ මනු ලොව අප ද ආයුෂ බෝ සෙයින් ගෙවා දැන් හීන වන එසේත් නැතිනම් හැකිලෙන කාල වකවානුවක ජීවත් වන්නෙමු. කාලය සේම සිරුරුද කුඩාවෙමින් පවතී, අනාගතෙය් මේ ආයුෂයන් අවුරුදු 10 කට වඩා අඩු වේ..
+ ඔහ් ඒ කෙස්ද
- රජුනි එකල්හි ඉපදීම වැඩිවියට පත්වීම ඉගෙනීම ආවාහ විවාහ වීම දරුවන් ලැබීම මහළු වීම මරණය යන සියල්ලම අවුරුදු දහයකටත් අඩු කාලයක් තුල සිදුවේ.
+ හ්ම්..
- එවන් වකවානුකය මේ මා දැන් පැහැලි කලාවූ කාලය නම් වස්තුව මනුෂ්‍යාට වැදගත් වන්නේ. එක් රැස් කර ගන්නා ධන ධාන්‍ය , අත් පත් කොට ගන්නා දේශ සීමා , තනතුරු සියල්ල භුක්ති විඳීමට නම් ඒ හා සමාන කාලයක් ජීවත් විය යුතුය. එහෙත් මෙ මේ මනු ලොව යනු ආයුෂ අඩුම ලොවයි..
+ පැහැදිලියි.. එමා නිසාවෙන්මයි බුදුන් වහන්සේ , නිවන් අවෙබාබෝධයට මනුෂ්‍ය භවයක්ම ලැබිය යුතු යැයි පවසන්නේ..
- ඔබ නිවැරදිය. දිව්‍යලෝක සය මනු ලොවට ඇති දුර අනුව ආයු කාලය දිගු වේ, එනම් මෙහි ලෝක සයක් නොව සතක් බවය ඒ මනු ලොවද එකතුවය... එහිදී දිගු වන්නා සේම යමෙක් අනෙකුත් සෙදවු ලොව සිට මනු ලොව දෙසට ගමන් කිරීමේදී ක්‍රමයෙන් ආයුකාලය අඩුවේ,
+ හරියට හරි
- එනම් ලෞකික සුව විඳිමට ඇති ආයු කාලය අඩුවේ ! ඒ නිසාවෙන්ම සැපය කෙරෙහි ඇති බැඳීම අඩුවේ.. නිවනට ඒ මහත් රුකුලකි.
+ එසේය එසේය
- රජුනි ඔබ සතුව යම් භාණ්ඩ දහසක් වේ නම් ඔභ සතුව බැඳීම් දහසකි එනම් දුක් දහසකි, භාණ්ඩ සියයක් වේ නම් ඔබ සතුව බැඳීම් සියයකි එනම් දුක් සියයකි,
භාණ්ඩ දහයක් වේ නම් ඔබ සතුව බැඳීම් දහයකි එනම් දුක් දහයකි,
ඔබ සතුව භාණ්ඩ එකක් හෝ වේ නම් බැඳීම් ද එකකි එනම් එක දුකකි,
ඔබ සතුව කිසිත් නැතිනම් බැඳීමක් නැත - දුකක්ද නැත..!
+ දැනට මා සතුව ඇති බැඳීම නම් මේ රජකමය.. කවදා හෝ මෙය නිමා කොට රට එක්සේසත් කල පසු මාද නිවන් මගට යොමු විය යුතුය අභය.
- රජුනි ඒ නුඹට කල හැකිය. එහෙත් ..!
+ එහෙත් ,,,, කිමද ?
- අප එකිනෙකා සසර මග ගෙනා කුලසාකුලයන් වෙති ඒ අනුව ඒ පල දීම් නොදීම්ද වෙයි. මේ ඔබ වහන්සේගේ යුතු කමය. මෙ සිදු කල පසු ඔබ වහන් සේ බුදු දහම සුරැකීමටත් එය නඟාසිටුවීමටත් කටයුතු කරන්නෝමය. එයින් මතු ඔබ ශ්‍රී නාමය මේ හෙලය තුල සදා පවතින ලෙස ලියවෙන්නෝය..
+ ඉදින්..
- රට වැස්සෝ ඔබ පුදන්නෝය , මරණින් පසු ඔබ වහන්සේ දිව්‍ය පුත්‍රයෙකුව උපදින්නෝමය..
+ අහෝ....... මටද නැවත මනුශ්‍යකුවත් විය නොහැකිද ?
- රජුනි දුක් නොවන්න, මෛත්‍රී බුදුන් සමයේ ඔබ මනුශ්‍යකුව උපදින්නෝම. එතෙක් ඔබ සසර ගමන ලියා අවසන්ය.
+ එය ඇසීමත් සතුටකි අභය... එසේනම් මා බුදුන් සමයෙහි මනුෂයෙකුව සිටිත්ද ?
- එස්ය රජුනි, මේ නුඹ එළැබී සිටින යුද්ධයෙන් පසු කල යුතු වැදගත් කාර්යයක් තිබේ
+ එ කිමෙක්ද ?
- රජුනි මතු උපදින මෛත්‍රීය බුදුන් ය, උනවහන්සේගේ මවු පිය, අග සවු , ගිහිකල නම, ගිහිකල බිසව , බුදුවන කාලය , බෝධිය ආදී සියළුම කරුණු මේ වන විට ඔබ ද දන්නෝය..
+ එසේය ...! උන්වහන්සේ මෙලාව පහල වන්නේ මිනිස් ආයුෂ අසූ දහසක් වන කල්හිය. එකල්හි බරණැස් නුවර ධන ධාන්‍යයෙන් ආඪ්‍ය වූ කේතුමතී නම් නගරයක් වන්නේය. සංඛ නම් වූ සක්විති රජ කෙනෙක් ඒ නගරය පාලනය කරන්නේය. ඔහුට අර්ථයෙන් ධර්මයෙන් අවවාද අනුශාසන කරන සුබ්‍රහ්ම නම් වූ පුරෝහිත බ්‍රාහ්මණයෙක් සිටින්නේය. එකල්හී සුබ්‍රහ්ම නම් බමුණාට දාව බ්‍රහ්මවතී බැමිණියගේ කුස තුල මෛත්‍රී බෝසතාණන් වහන්සේ ගැබ්ගන්නා බව අසා ඇත්තෙමි.
උන්වහන්සේ ගිහිගෙයි අවුරුදු දහ අට දහසක් සිටින්නේය. අවසන තම අග බිසව බ්‍රහ්මවර්ධන නම් පුත්කුමරු බිහි කරන දිනයේදී සතර පෙර නිමිති දැක් ගිහි ගෙය පිළිබඳව කලකිරී සියලු සැප සම්පත් හැර දමා උතුම් වූ නිර්වාණ සුවය සොයා යන්නේය.
- හහ් හහ් එසේය එසේය ....
ඔබ පවසනුගේ උගත් දෑය - ලිය වුන දෑය..
+ එසේය..
- හොදමයි, මින් පෙර මෛත්‍රී බුදුන් පහලවනු දැන සිටි ඔබ වහන්සේ, නිවන් අවෙබාධයටත් රැචිව සිටින ඔබ වහන්සේ.. මෛත්‍රී බුදුන් සමයෙහි මනුෂ්‍ය පුත්‍රයෙකු වීමට සිතා යම් කුසලක් රුස් කලේද ? නොඒ සේව චුන්ද කරමාකාර විය හැකිය, සතත්වය වීද එක්ල්හි දිවි ගෙවිය හැක..
+ අහෝ ඒ ගැන නොසිතුවෙමි..
- එයයි රජුනි එයයි.... මේ හෙල වැසි සියල්ලන්ම බුදු දහම වැළද ගත්තද මෙතේ බුදුන් දැක නිවන් දකිම්හයි පැතූවද ඒ මෙතේ බුදුන් කල්හි ධර්මාවබෝධය ලැබිය හැකි ප්‍රාණියකු වීමට කුසල් නොවඩත්..!
+ සත්‍යකි අභය..
- අප ඒ මග එලි පෙහෙලි කර සසර ගමන පිළිවල කර දිය යුතුය..ඒසේ කර දීමෙන් ඔබ වහන්සේද මහත් ඵල මහත් ආනිසංස්යක්ම ලබන්නොය..
+ ඒ කිමේකද අභය..
- මතු , මෛත්‍රී බුදුන් කල ඔබ අගසවු තනතුරම පතා සසර ගමන් කරන්නොය...
+ සාධු සාධු සාධු..
- එය එසේම වේවා ..රජුනි ඔබ ඊට කුසල් රැස් කරන්නෝමය ... !
- ----------කුරුළු---

======================
දසිස් විඳින්න වෙබ් එකට යන පාර -
http://www.kurulu.lk/2018/05/22/dasis-20/
.
- Android App එක දාගන්න.. -
https://play.google.com/store/apps/details?id=io.kurulu.app

No comments:

Post a Comment