Thursday, July 5, 2018

===== දසිස් 15 =====

( දහයකුත් හතර වන කොටස හා සබැඳි )
==============================
+ පවත්නා හෝ පැවතිය හැකි වන්නාවූ සමාජය පිළිබදව හැදැරීමේ විද්යාවව සමාජය පාලනය , වෙනස් කිරීම සමගින් එම සමාජයේ පරිනාමය පිලිබදව දැන හැකි ශාස්ත්රද ඇතුලත් මේ උගත් තැනැත්තාට දිවැස ලැබී ඉන් අනාගතය පිළිබදව ශාස්ත්රප – අනාවැකි කියැවීමේ හැකියාව ලැබෙනු ඇතැයි කී නව වන විදයාව විය හැක.

-අට වැන්න බුද්ධෝ නම්ය
භාග්යනවත් බුදුරජාණන් වහන්සේ ගාම්භීර වූ චතුරාර්ය සත්යබ තමන් වහන්සේ විසින් අවබෝධ කොට ගෙන, ලෝකයාට ද අවබෝධ කර වූ බැවින් බුද්ධ නම් වන සේක.

නව වැන්න භගවා නම් ය
භාග්යනවත් බුදුරජාණන් වහන්සේ අනන්ත ඥාන, අනන්ත ඍධි, අනන්ත බලයන්ගෙන් යුක්ත බැවින් භගවා නම් වන සේක.
+ පැහැදුනි ථේරපු්තථාභයනි පැහැදුනෙමි
—————————————– අද එතැන් සිට
+ මේ නවයක් වූ විද්‍යාවන් පිළිබදව යම් පමණක අවබෝධයක් ලැබූවෙමි. මහා නිකුම්බිලා දේවියන් පිළබදවද – රාවණයන් පිළිබඳවද – ගෞතම බුදුන් වහන්සේ ගැනද – අශෝකයන් පිලිබදවද පෙර තිබුනාට වඩා අවබෝධයක් මා හට දැන් ඇත. හොදයි මේ විද්‍යාවන් මා දැන ගන්නෙ කෙසේද
– ඒ සදහා පළමුව ඒ මොනවාදැයි දත යුතුය
+ ඇයි ඒ පෙර සදහන් කල දැ නොවේද
– ශක්තීන් නවය එක එක කාලයන් තුල වෙනස් ආකාර ගනිති. මෙවර ඒ භාවිතාව සදහා ඒ හැසිරෙන්නාවු ආකාරය ගැන උගත යුතුය.
+ හොදයි මා කෙසේද ඒ හදනා ගන්නේ
– අප නව දෙනා අනුදක්නා විද්‍යාවන් නවයත් ඒ ශක්තීන් තුල නියෝජනය කරන්නාවු වෙනත් බලවේගත් සංකේතත් තිබේ. නුඹ ඒ සියල්ල දත යුතුය. වන්දනා මාන කල යුතුයි පිලිගත යුතුය.
+ ඒවා කිමෙක්ද ?
– රුද්‍රාක්ෂ ගැන කුමක් දනිත්ද ?
+ අසා තිබේ
– ගැමුණු රජුනි ඔබ සතුව ඇති රැද්‍රාව කොහින් ලැබුනක්ද ?
+ ඒ මා මලය රටදී ලැබුණකි
– කාගෙන්ද ?
+ ඒ මා නොදනිමි භාවනාව පුහුණු කල කාලයේදීයි. ඒද මා සිතුවේ සිහිනයක් සිතායි නමුත් භාවනාව අවසන්ව දෑස හරිත්දී රුද්‍රාව මා ඉදිරියේ විය.
– හොදමයි සිහිනය කුමක්ද ?
+ ම්.. භාවනාවෙන් සිත සැහැල්ලු වන ආකාරයක් පලමු වෙනි වතාවට දැනුනේ එදිනයි. සුදු පැහැති ආලෝකයක් තිබුනු සෞම්‍ය ලෝකයකට පිවිසුනාක් මෙන් දැනුනා. ගතින් නම් නොවෙයි සිතින්.. මනසින්. වළාකුල් වලටත් ඉහල් අහසෙහි සිට නොපෙනෙන පොලව දෙස බලා සිිටියා මතකයි. එවේලෙහි මා දෙස තවෙකුන් බලා සිටිනු මා දුටුවා.
– හ්ම් කවුරුන් වාගේද
+ මින් පෙර දැක නැති අයෙක්. වයෝවෘද වුවත් දෑස් ත්‍රීව්‍රයි. අතෙක පැන් කෙන්ඩියක් තිබෙනු දුටුවා අනෙක් අතෙහි නව ගුණ වැලක් බඳු මාලයක් තිබුනා මතකයි. එහෙත්..
– ඇයි එහෙත් ..
+ එහෙත් ටික වෙලාවකින් පැන් කෙන්ඩිය තිබුන අතෙහි තිබුනේ සියපතක්.. අනෙකෙහි කුමක් හෝ පුස්තකයක්. ඔවු ඒ වා මාරුවෙමින් තිබුනා. ඒ නිසාවෙනුයි මා ඒ සිහිනයක් යැයි වඩාත්ම සිතා ගත්තේ
– එයින් පසු ?
+ එයින් පසු ඔහු මා සමීපට පැමිනියා. මුහුනෙහි සුදු රැවුලක් තිබුනා .. අහා ඒම සිහිනය.. ඔහු හිස සොලවත්දී මා දැක්කේ හරියටම ඉස් හතරක් වගේයි හතර දිශාවට යොමු වුන. යෝගී වරයෙක්. නැති නම් තපස්වරයෙක් විය යුතුයි. මා භාවනාවෙන් යම් කිසි තලයකට පැමිණ ඇතැයිද සිතුනා එහෙත් දකින සියල්ල සිහිනයක් මයි.
” කුමරුනි නුඹට අවශ්‍ය කුමක්ද ” ඔහු මගෙන් අසා සිටියා.
– අසා සිටියා … !
+ නැත නැත වදනුකුදු පිට කලේ නැත එහෙත් සිතුවිලි වලින් අප අතර කතාබහක් තිබුනා..
– ඉදින් ඔබ ඉල්ලුවේ කුමක්ද ?
+ සැබැවින්ම මාගේ සිතෙහි තුබුනේ එකම බලාපොරොත්තුව රට එක්සේසත් කර ගැනීමයි.. ඉදි්න් එය පැවසුවා..
” මා හට අවශ්‍ය වන්නේ මාගේ මේ හෙළය ඒකඡත්‍ර කොට බුදුදහම නැවත නගා සිටුවීමටයි. ඒ හැර මාගේ ජීවිතයේ වෙනත් කිසිදු ප්‍රාර්ථනාවක් නැත”
– ඉන්පසු
+ ඔහු සිනාසී..! එය එසේම වේවා යි පතන්නෙමි දරුව ….!යි පවසා අතෙහි වු රුද්‍රා මාලගේ ගැටය ලිහිල් නොකටම එහි ඇට එක් කොට තිබුන ප්‍රධාන ම රුද්‍රාව මා හට ත්‍යාග කලා.. එය ගෙලෙහි පළදින ලෙසත් සිව නම් දෙවියකු මූලිකව විශ්වාසය තබන ලෙසත් පැවසුවා..
– මා ඔබට පැවසුවක් මෙන් .. ම…
+ ඔහ් හෝ… දැන් මට පැහැදිලියි ථේරපුත්තාභයනි.. දැන් මට පැහැදිලියි ඔබ පැවසුවාක් මෙන් හරියටම රුද්‍රාක්ෂ එකසිය අටක් වූ මාලයයෙහි ඒ එකසිය අට එකට අමුණා ගැට ගසනා ප්‍රධාන රැද්‍රාව ….! ඔවු ඒය තමා මා හට දුන්නේ..
– හ්ම්. ඒ පැමිණියේ කවුරුන් කියාද සිතන්නේ.. තවමත් සිහිනයක්ද රජුනි.
+ නැත මා පෙර පැවසුවක් මෙන් ම , මා එහිදී දෑතින්ම වැද එය පිලි ගතිමි. එහෙත් සිහිනයකැයි සිතා දෑස් හැර බැලීම්.. රුද්‍රාව මා ඉදිරියෙහි විය.
– මුහුණු කීයක රුද්‍රාවක්ද ?
+ මුහුණු ??
– ඔබ නොදනිත්ද එය.
+ කුමක්ද ? නොදනිමි
– රැද්‍රාවක ට මුහුණු ඇත. ඒ එකෙහි සිට විසි එකක් දක්වා තිබේ.එ හෙත් එකෙහි සිට දහය දක්වා මහා බලයක් පිහිටනු ලබයි. බොහොමයක් රුද්‍රාවන් දුලබය. එක් එක් මුහුණකින් ඒ ඒ රුද්‍රාවෙහි බලය කියැවේ..
+ ඔහු එසේ නම් මා සතුව… ගැන බලන්නෙමි… දහයකි..! හරියටම මුහුණු දහයකි..!
– මා සිතූ සේමය…. ! නව ගුන වැල පිළිබදව නුමට මතකැතැයි සිතමි.. අප නව දෙනා දොසොස් වතාවක් මෙලොව පහල වන්නාහුය ඒ සිද්ධි කිරීමට පහලවීම් ගුණාකාර අනුව එකසිය අටක රුද්‍රාමාලාවක් රාවණය්න් නිපදවීය. එහි සැබැවින්ම රුද්‍රාවන් එකසිය අටක් නොව නවයකි. එනම් එකසිය අට එකතු වන තැන අලලා ඒ සියල්ල එක් කොට ඇති බලගතු රුද්‍රාවයි. ඒ නුඹට ලැබී ඇත..! ඉදින් අප ශක්තීන් සියල්ල එක් කිරීමේ ශක්තිය නුඹට ලැබී ඇත්තේ මීට බොහෝ කලකට පෙරය. නුඹ විසින් සිදු කල ප්‍රාර්ථනාව ඉෂ්ට සිද්ධ වෙමින් පවතී.. එය එසේම වේවා ..!
+ එසේනම් ඒ පැමිණියේ කවුරුන්ද ?
– අන් කවරකුත් නොව ත්‍රි මූර්තියේ මේ ලොව නිර්මාණකරු ලෙස හදුන්වන්නා වූ දසිස් රාවණ මහ රජාණන් වහන්සේගේ මුත්තනුවන්ගේ පියා වූ ද මහා බඹුන් ම ය ..!
====================
– කුරුළු -

No comments:

Post a Comment