Thursday, March 27, 2014

=== ජීවිතයම එක රැයක දුටූ - සිහිනෙකි ප්‍රේමය බිඳුණු පසූ...===

අද ලිව්වේ අනුත්තරා කථාවෙ හත්වෙනි දවස
.
(මේ කොටස කලින් කියවලා තියෙනවා වගේ දැනෙයි.කමක් නෑ.අමාරුවෙන් කියවන්න.තව එකයි)
හරියටම තව එක දවසයි තියෙන්නේ අනුත්තරා ඉවර වෙන්න...මොකද මම කිවුවනේ මේක පටන් ගන්නකොටම අනුත්තරා කියන්නේ නව කෙටි කතාවක් ය කියලා...
අනුත්තරා ලියන්න පටන් ගත්ත දවසෙ ඉදන් මගේ මේ ජිවිතේ පුංචි පුංචි සිද්ධි වුණා..
අනුත්තරා මම හිතපු නැති තරම් හිට් එකක් වුනා...ඇත්තට හරි බොරුවට හරි මේ කතාව කියවන ගොඩාක් දෙනක් මට පුදුම විදිහෙ හයියක් දුන්න...
සමහරු මේක එනකං බලන් ඉදල තිබුණා..
කට්ටිය මට කොල් කරල ඇහුවා...
මැසේජ් එවලා තිබ්බා...තව සමහරුන්ට අපූරු වැඩත් වුනා..ඒ තමා..
තමන් දන්න අදුනන අයට මේ අනුත්තරා කථාව ෆෝවඩ් කරල...ඒ අය කියෙව්වට පස්සේ  මට වද කලා ඉක්මනට ලියන්න කියලා..
කෝම හරි ගොඩාක් පිං...
කවියක් කථාවක් ලියන ඕනම කෙනෙක් ආසයි ඒක බොරුවට හරි අගයනවට...මමත් ආසයි..කවි ලියන අය දන්නව ඒක...සමහරුන්ට  කියල මම බලෙන් කමෙන්ට්ස් දා ගන්නව...
මට මතකයි මම පලවෙනි කවිය ලිවුව දවසෙ කවුරුත් කියෙව්වේ නෑ..කමෙන්ට් කලේ නෑ......හැබැයි දැන් නම් එහෙම නෑ..දෙයියන්ගේ පිහිටයි...
‘ආදර බැලුම්‘ කවිය පෝස්ට් කරල නිදියල ඇහැරෙන කොට විශ්වාස නොටිෆිකේෂන් 56ක්...ඔක්කොම කවි වලට.......
ඒ අතරෙ මට හමුවුණා ලයික් එකක් කොමෙන්ටුවක් ඉල්ලගෙන පස්සෙන් එන උදවියත්. මම බොහොම කාරුණිකව කිවුව “ මට හිතෙන ඒවට මම අදහස් දක්වනව අනික් ඒවට මම නිහඩව ඉන්නව කියල “
ඒත් සමහරු මාව බ්ලොක් කරල....
අනේ කරුණාකරල තමන් ලියන දේ හරි වුනත් වැරදි වුණත් මිනිස්සු කියන දේවල් දරන්න බැරිනම් නොලිය ඉන්න එක හොඳයි !
අපි ලියන හැමදේම හොඳ නෙවෙයි... අනික් අතකට ඒවා අගය කිරීම වගේම විවේචනය කිරීමටත් බලන අයට අයිතියක් තියෙනව.. ඒ වගේම තමන් ලියන දේ ගැන තර්ක කරන්නත් තමන්ට අයිතියක් තියෙනව !

නිර්මාණකරණයේදී .... නිහතමානී වීම තමා වැදගත් කියල මම හිතනව...
මම අදහස් නොදක්වා ඉන්න කොට - ලයික් නොකර ඉන්නකොට “ අනේ උගෙ ලොකු ඔලුව ! හිතන් ඉන්නෙ මහ පඬිය කියල සහරු කතා වෙනව “
මට කමක් නෑ ඒකට මොකද මම එහෙම නැති නිසා...! හොඳ අගය කල යුතු දේ අගය කරනව නොහොඳ දේ අගය නොකර ඉන්නව එච්චරයි !!

කාටවත් කාගෙන්වත් බලෙන් “ ලයික් - කමෙන්ට්ස් ගන්න බෑ “ !!
කරුණාකරල ලයික් ගාණ ගැන ගැන ඉන්න නම් - නිර්මාණ කරන්න එපා... !!!

ඒ අතරේ පොඩි දුක් සීන් එකකුත් වුණා..මේ මගේ කවි ..කථා..ෆේස්බුක් ..එක නිසා..ආදරේ කරන්න පටන් ගත්තු දෙන්නෙක් රණ්ඩුවෙලා...
හේතුව -කුරුළු...
ඒ කොල්ල කිවුවලු ඒ කෙල්ලට මීට පස්සේ කුරුළුගේ කවි බලන්න...කමෙන්ට් දාන්න...චැට් කරන්න එපා කියලා...ඒක නම් ටිකක් අප්සට්...
එකක් මතක තියාගනිනං කොල්ලෝ...කෙල්ලෝ...කෙනෙක් තමන්ගෙම වෙනකං නීති දාන්න යන්න එපා...ආදරේ පවතින්නේ නීති උඩ නෙවෙයි...
හිතට ගනින්...
අපි පාරු පදින කොට හබල් ගහන උණ බටේ ට ඔනවට වඩා අත තද කලොත් දෙකට කැඩෙනවා..ඔනවට වඩා බුරුල් කලොත් අත ඇරෙනවා..දෙකින් කෝක වුණත් අන්තිමට වතුරෙ...
ගානට පැද ගත්තොත් ගොඩයතෑකි...





අනුත්තරා නැති හත්වෙනි දවස

..

මතකද මම ඔයා ගැන අහන්න ඔයාලගේ ගෙදර ආපු දවස...
එදා ඔයාගේ අම්මල මට කිව්ව ඔයාව මට දෙන්නේ නෑ කියල..ඒත් ඒ ඇයි කියල නම් මම තාම දන්නේ නෑ..මට තාම හිතා ගන්නවත් බෑ..
    ඒ වෙන කොටත් සමීරව ඔයාට කථා කරලයි තිබුනේ..අම්මල  ඔයාට කියලා නෑ ...ඔයාගේ අම්ම ඉල්ලුවා ඔයාගෙන් ඈත් වෙන්න කියලා...ඔයාගේ අම්මත් අපේ අම්ම වගේමයි අනුත්තරා..එයාට එන වුනේ දරුවෝ සතුවින් ඉන්නවට....හැම අම්මම  එහෙමයි...මට අම්මට බැහැයි කියන්න බැරි වුනා...
මට සමාවෙන්න අනුත්තරා...
කොයි අම්මත් හදන්නේ තමන්ගේ දරුවට හොදක් කරන්න..අන්තිමේදි මම කැමති වුනා..මම පොරොන්දු වුනා..ඔයාගෙන් ඈත් වෙන්න..ඒ නිසයි මම..
‘ඔයාට  සමිරව බැන්දම මගෙත් එක්ක ඉන්නවට වඩා සැපෙන් ඉන්න පුළුවන් අනුත්තරා...එක අතකට මොනවද මගේ ළග තියෙන්නේ...මට ඔයාට මොනවද දෙන්න පුලුවන්...දුක විතරයි..මාත් එක්ක තියෙන්නේ දුප්පත් කම විතරයි...සමහරවිට මම වගේ චිත්‍ර අදින එකෙකුට තමන්ගේ දුව දෙන්න එයාගේ අම්ම කැමති නැතිව ඇති..අනුත්තරා..එක අතකට ඒකත් හරි..අනුත්තරා..ඔයා සමීරව බදින්න...‘ කියල ඔයාට කිව්වා..
‘විකාර කියවන්න එපා අයියේ ...සැපෙන් නෙමෙයි සතුටින් ඉන්නයි මට එන...මම හැමදාම මගේ අයියත් එක්ක ඉන්නවා...කොහේවත් යන්නේ නෑ මං..‘
‘අනුත්තරා සැප තියෙනව නම් ටික කාලයකදි සතුටත් එතැන්ට නිකම්ම එනවා...ඒත් ...සතුට විතරක් තියෙන තැනට ඉක්මනට දුක එනවා...ඒකයි ඇත්ත...‘
‘බැ අයියා.... මට බෑ...‘
‘එහෙම නෙමෙයි අනුත්තරා...මගේ මූණ දිහා බලන්න..මට පොරොන්දු වෙන්න ඔයා එයාව බදිනවා කියලා.. ඔයාගේ අම්මලට දුකක් දෙන්න එපා ප්ලීස්...‘
ඔයා ඇඩුවා ඔයාට මතකද අනුත්තරා...
ප්ලීස් අනුත්තරා ඔයා මට ආදරේ නම් මම කියන දේ අහනවා නේද...මට පොරොන්දු වෙන්න...ඔයාගේ අයියා කියන දේ කරන්න...
‘ඕන්නෑ මම යනවා..ඔයා නරකයි අයියා...මට තවත් මෙතන ඉන්න බෑ...මම යනවා..‘
‘යන්න ඔයාට ඕන තැනක යන්න..දැන් ඔයා නිදහස්..මම තවත් ඔයාව අල්ලගෙන ඉන්නේ නෑ..‘
එදා ඔයා බස් එකට නැගල යනවි මම එහෙම්ම ම බලාගෙන හිටියා...මම එහෙම්ම ම කොච්චර වෙලාවක් හිටියද කියල මම දන්නේ නෑ අනුත්තරා..
    ගෙදර ඇවිත් කාමරේට වෙලා ඇඩුවා...හොදටම ඇඩුවා..මට මැරෙන්න හිතුනා...ඒත් මම මැරුනොත් ඔයත් මැරෙනවා කියල මම දන්නවා...ඒ නිසා මම ජීවත් වෙනවා..ඒත් ඔයාට පේන්න නෙවෙයි...ඔයාට ඈතින්...ඔව් හුගක් ඈතින්...මම ඉන්නව කියලා විතරක් ඔයා දැනගෙන හිටියම ඇති...
ලෝකේ මිනිස්සු කවද කේරුම් ගනිවිද පිරිමින් ආදරේ කරනවා කියලා..කවද හරි දැන ගනීවි..එතකම් දැහැමිලා තවත් උපදින්න නරකයි...
............................................................................
මා ආදරය දුටු බව නෙමෙ හැගුනාවේ...
මා නැති කලෙක උන් සුවදක් දැනුනාවේ.

=================
සෙනෙහස දෙවොලකි පුදනු හැකී
ඔබ නමටයි ඒ දෙවොල හිමී
ආයාචනයට මසිත ගැයූ
ඔබ ‍දෙසවන් ඇයි අගුලු වැටී ..,!
..
සසරින් සසරට එකට බැඳී
මෙතුවක් ආ මග අද නැවතී //
ආදරට හිමි කඳුළු බිඳූ සාගරයට මුසු වේද මතු..!
.
කඳුලකට සුසුමට ලෙංගතු වී
සැනසෙන්නද මා කෙලෙස යලී//
ජීවිතයම එක රැයක දුටූ
සිහිනෙකි ප්‍රේමය බිඳුණු පසූ...
.
========
http://www.youtube.com/watch?v=ePytJGqFr40
--- කුරුළු---

4 comments:

  1. ඒ වුනාට ඇත්ත වගේම දැනෙන්න ලියලා තියෙනවා.

    ReplyDelete
  2. ඔයාගේ කවි නම් කියවනවා අඩුයි අයියා. එත් කතා නම් හැම එකක්ම කියවල තියෙනවා. හැඟිම් වචන කරල තියෙන හැටි, ලස්සනයි....

    ReplyDelete