Wednesday, March 19, 2014

=== මාලිගාවක රජ කෙනෙක්වත් යනවදෝ කැන්දා.. == වාසනාවන් ඒ සැඳෑවට මා ඇවිත් යනවා... ===


.
ඉතිං ජය සිරි මංගලම් මම ඔය දෙන්නට සුභ පතනවා මුලු ජිවිත කාලයටම එකට ඉන්න ලැබෙන්න කියලා...අනුත්තරාටත් සමීරටත් සුබ පැතු‍වෙමි...
සමීර මචං එක දෙයක් කියන්න ඕන..
‘ අදින් පස්සේ අනුත්තරා උඹගේ..එයාට පොඩ්ඩක් වත් රිද්දන්න එපා..එයිට ඉක්මනටම රිදෙනවා....එයාව අඩවන්නේ නැතුව බලාගන්න ඕන..
    ‘මොකද අදින් පස්සේ මම අනුත්තරා ගැන බලන්නේ නෑ.මට වෙන ලොකු වැඩක් තියෙනවා..සමීර උඹ වැඩට ගියත් දවසට දෙතුන් පාරක් අනූට කොල් කැපං..අඩුම ගානේ මැසෙජ් කරපං..නැත්නම් මෙයා අඩනවා..අනූ කැමති  එයා ආදරේ  කරන කෙනා හැම තිස්සෙම එයා ළග ඉන්නවා නම්..‘
‘අනුත්තරා...
ඔයාට මතකද මම ඹයාට කිව්වා මං පොරොන්දුවක් වුනොත් ඒක ඉෂ්ට කරනවා කියලා.. මම ඔයාට වෙච්ච අන්තිම පොරොන්දුවත් ඉධ්ට කරන්නයි යන්නේ.ඔයාට මතක ඇති මම කිව්වා ඔයා වෙන කෙනෙක් ළගට ගියොත් මම මහණ වෙනවා නැත්නම් රටින් යනවා කියලා.
‘අනේ ..දැහැමි අයියේ මොනවද මේ කියන්නේ..‘
‘ නෑ අනු වෙච්ච හැම පොරොන්දුවක්ම මේ වෙනකං මම ඉෂ්ට කලා..‘
දැන් මේ අනිතිම පොරොන්දුවත් ඉෂ්ට කරන්න මට ඉඩ දෙන්න..ඔයා දන්නවානේ මේ ලොකේ මම ආදරේ කලේ ඔයාට විතරයි.ඉතිං ඒ ආදරේ කරපු ඔයාව නැති වුනාම ආයෙ වෙන කෙනෙක්ට ආදරේ දෙන්න මට බෑ..මම මගේ හදවතට සීල් තිබ්බා.ආයේ කාටවත් ඒක ඇතුලට එන්න බැරිවෙන්නම..
    ආදරෙන් නොලැබීම නිසා මහණ වෙන්න කියල මම හිතන්නෙ නෑ.. හැබැයි කලින් ඉඳන්ම ඒක ැන පැහැදීමක් මගේ හිතේ තිබුණ ඒක නැති වුනේ ඔයා නිසා... බය වෙන්න එපා මම දැනට මහණ වෙන්නෙ නෑ...මම ලබන් මාසේ 00 වෙනිදා මගේ උපන් දිනේ දවසෙ, මම රටින් යනව., ඊට පස්සෙ මේ ඔක්කොමගෙන් දුරට යනවා.මට යන්න බැරිව තිබුන එකම බැදීම ඔයා විතරයි.අද ඔයා සමීරගේ වුනාම ඒතක් ඉවරයි..‘
කොහොම වුණත් ඔයාල දෙන්නට සුභ පැතුම්..

මම පුළුවන් වුනෝත යන දවසට කෝල් කරන්නම් හොදේ.. !
‘අනේ ප්ලීස් ..අයියේ මාව අඩවන්න එපා..දැන් ඔයාමනේ සමීරට කිව්වේ මම පොඩි දේටත් අඩනව කියලා මට කියන්න මේක විහිළුවක් කියලා ..කියන්නකෝ...‘

මම ඉස්සර විහිළු කරද්දි ඔයා හිතුව එක් ඇත්ත කියල.. දැන් ‍මම ඇත්ත කියද්දි ඔයා හිතනව ඒක විහිළුවක් කියල... ! හොඳින් ඉන්න ...!
‘මචං දැහැමි මොනවද උඹ කියවන්නේ..උඹ බිව්වද ? පිස්සු කියවන්නේ නැතුව ඉදපං.උපුල්..උපුල්..මේ බලපං බං මේ දැහැමි...‘
‘නෑ සමීර .. මං මේ කියන්නේ ඇත්ත, අනුත්තරා මම ඒ දවස් වල විහිලු කලා තමා ඒත්..ඒත්.. අද.. ඒක ඇත්ත උනා.. මම මගේ ජීවිතේ  වෙන කෙනෙක්ව බඳින්න හිතන්නෙ නෑ...
මතකද අනුත්තරා ඔයා කිවුව මම නැතිවුනොත් තිනියෙන් ඉන්න පුලුවන් කියල...
ඔයාට පුලුවන් නම් ඇයි මට බැරි !!!!
‘අනූ...මිනිහෙක් උපදින්නේ එක පාරයි.මැරෙන්නෙත් එක පාරයි.ආදරය ඇති වෙන්නෙත් එක පාරයි..‘
ඉතා අමාරුවෙන් වගේ හැඩීම නවත්වා ගත් මා යූත් ඒකේ මිතුරන් සිටින මේසය වෙත පියනැගුවෙමි.ඔවුන් ඒ වන විටත් විවිධ දේශනා කති කරමින් සිටියහ.ඒ විවිද දේ අතර මමද එක් මාතෘකාවක් බව දත්තෙමි..
‘ආ ..වරෙං ..වරෙං උඹ ගැන තමයි මේ අපි කතා කර කර හිටියේ..වාඩිවෙයං..‘
‘මොනවද උඹලට මං ගැන කතා කරන්න තියෙන්නේ..?‘
‘ඇයි යකෝ මේ බදින්නේ උඹේ කෙල්ලනේ..ඉත්ං උඹ හිනා වෙලා  ඉන්නකොට අපිට පුදුම නැද්ද‘
‘නෑ මචං මං අනුත්තරාව මගේ හිතින් අයින් කලා..‘
‘ඒක නම් වෙන් බැරි දෙයක් දැහැමි අයියේ..මගේ කෙනා ඹහොම කිව්වනං මං විශ්වාස කරනවා.ඒත් ඔයා ඔහොම කියනකොට මට විශ්වාස නෑ..‘
‘ නෑ ඇත්ත නංගි‘
‘වෙන්න බෑඑයාව අමතක කරල කොහොමද ඔයා ජීවත් වෙන්නේ.‘
‘එයා විතරක් නෙමෙයි මං ඔක්කොම අමතක කරල ඉන්නේ‘
‘ ඒ කිව්වේ..?‘
‘ මං ලබන මාර්තු 31 වෙනිදා රට යනව..‘
‘මොනවා ..උඹට පිස්සුද? විකාර නැතුව මෙතනිං වාඩිවෙයන් අදම සෙට් කරගමු වෙන එකක්..‘
‘නෑ උපුල් මම තීරණය කරලා ඉවරයි.මම ඔක්කොම ලෑස්ති කලා..ඒක මම අනුත්තරාට වෙච්ච පොරොන්දුවක්..‘
‘අනේ මේ ..මගේ යකා අවුස්සන්න එපා බං..මුහුදේ එක මාළුවද ඉන්නේ නිතං පිස්සෙක් වෙන්න එපා බං.‘
‘හහ්.. මූදේ මාලු ගොඩාක් හිටිට මට මගේ මාලුවා නැත්නම් තල්මහෙක් දුන්නත් වැඩක් නෑ උපුල්..‘
‘මං දන්නවනේ උඹත් කාලයක් අනෝමා හින්ද මූඩ් ගහල හිටපු හැටි .සමහර විට මාව දෙයියො එවල තියෙන්නේ මේකට වෙන්න ඇති.. මාව අයිති මෙතැනට නොවෙන්න ඇති.. මම හැමෝගෙන්ම ඇත් වෙන්න තීරණය කලා උපුල්...
එවිට ...අනුත්තරා සමීරත් සමග එතැනට පැමිණ උපුල්ට හේතු දක්වන්නට වුවාය.
‘බලන්න උපුල් අයියේ දැහැමි අයියා පිස්සු නටනවා මං කිව්වට අහන්නෑනේ.‘
‘ඒකනේ අනුත්තරා කියන්නේ. හරි මං බලාගන්නම්...අපි ඉන්නකං ඌට රට යන්න දෙන්නේ නෑ.‘
‘නෑ උපුල් මං සේරම ලෑස්ති කරලා ඉවරයි කිව්වනේ..ඔය කතාව මෙතනින් නවත්තමු.තවත් කතා කලොත් මං මෙතනින් යනවා ආයේ මාව උඹලට දකින්නවත් නැතිවෙයි.. පුළුවනි නම් මම යන දවසට එයාර්පෝට් එකට වරෙන්...
එවිට ,හඩමින් දුවගෙන ආ අනුත්තරා මා බදාගෙන හඩන්නට පටන් ගත්තාය..

අනුත්තරාටයි සමීරටයි එයාලගේ වෙඩින් එකේදිම
මට මේවා කියන්න හයියක් ආවෙ කෙහෙන්ද දන්නේ නෑ
එත් එදාම කියලා ඉවර කරපු  එක ගැන මම සතුටු වෙනවා...

“ නංගි,
කෙනෙක්ට ඉෂ්ට කරන්න බැරි නම් පොරොන්දු දෙන්න එපා.. ඒ වගේම පොඩි හරි පොරොන්දුවක් වුනෝත අනිවාරයෙන්ම ඒක ඉෂ්ට කරන්න..
......
====
මා නිසා ඔබ නොපිරූ පෙරුම් - මා නිසා ඔබ නොපැතූ පැතුම්
ඒ සිනා මැද ඉටු වේවි නම් -  ආයෙ නාවත් කම් නෑ ඉතින්..
..
කෝ එදා ඔබ අත පැළැන්දූ මුදුව කෝ කොයිදෝ...
නෑ මගේ සිත, අන් කෙනෙක් ගැන කීවදෝ නැතිදෝ..
.
මාලිගාවක රජ කෙනෙක්වත් යනවදෝ කැන්දා..
වාසනාවන් ඒ සැඳෑවට මා ඇවිත් යනවා...

========
Jab tak hai jaaan ----
http://www.youtube.com/watch?v=cx_R9BKosAE
---------------------කුරුළු--------------------


( මේ කතාව මම ලිවුවෙ 2006දි යූත් එකේ ඉන්න කාලෙ.. ගොඩක් වෙලාවට මේක තමා මම ලියපු පලමුවෙනි කතාව... කොටස් 7ක් 8ක් තියේවි.. බොළඳ වුණත් ආරාධනා කරනව කියවන්න ..)

6 comments:

  1. කමක් නෑ කියවමු...

    ReplyDelete
  2. මම ගොඩක් ඉස්සර කාලෙක මේක කියවලා තියනවා වගේ මතකයි ලස්සන කතාවක් ඒ දවස්වල හිතුවේ ඇත්ත කතාවක් කියලා :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔවු - අනුතතරා - දෙහදක් ආදරෙන් විදියට පල වුනා

      Delete
  3. දුකයි :(

    "කෙනෙක්ට ඉෂ්ට කරන්න බැරි නම් පොරොන්දු දෙන්න එපා.. ඒ වගේම පොඩි හරි පොරොන්දුවක් වුනෝත අනිවාරයෙන්ම ඒක ඉෂ්ට කරන්න.."
    හ්ම්.....

    ReplyDelete