Tuesday, March 25, 2014

=== ප්‍රේම ආතුරයන් වෙලා ජීවිතේ තනි මංසලේ === දිනෙක ඇය මා අමුත්තන් සේ යලිත් හමුවේවි ===

කුරුළු
අපි ගොඩාක් මහන්සිවෙලා පස්සෙන් ගිහින් ට්‍රයි කරල කට්ට කාලා කාලා සිරා කෑල්ලක් දා ගත්තට පස්සේ හිතෙනවා බං අපරාදෙ කියලා...
ඒකි කැමති වෙන්න කලින් අර අපි පස්සෙන් යන කාලෙ...කට්ට කන කාලේ...ඒකි ගස්ස ගෙන අහක බලන කාලේ..ඒකි‍ගේ පන්ති ඉවර වෙනකම් බස් හෝල්ට් ගානෙයි පන්ති ළගයි හිටන් හිටපු කාලේ..එහෙම කන කට්ට අපේ සෙට් එක එක්ක කිය කිය හිනා වුණ කාලේ...ඒතිගේ අම්මට බයේ දුවපු කාලේ...ඒකිගේ තාත්තා මාව හොයාගෙන පන්ති ගානෙයි ගෙවල් ගානෙයි රස්තියාදු වෙච්ච කාලේ වගේ නෙවෙයි කුරුළු කෙල්ල හා කිව්වාම....
ඒ ඔක්කොම ඉවරයි...
ඊට පස්සේ ඉතිං. කෙල්ල පන්ති ඇරිල එනකම් ඔහේ බලන් ඉන්නව. මොකද කීයට හරි එනව කියල දන්නවනේ. අනික කෙලින්ම එන්නෙ මං ගාවටනේ..ඒ ආවම ඒකිගේ යාලුවෙක් එක්කවත් මට කතා කරන්න බෑ..ඔරවනවා..
ඊට හතයි අපේ ගෙදර මිනිස්සු උන්ගේ ගෙදර ගියාට පස්සේ...ගෙවල් වලින් කතා කරල කැමති වුනාට පස්සේ..එයාව දැන් වැඩිය එවන්නේ නෑ මාව හම්බවෙන්න....මමපන්තිය ගාවට ගියත් වෙනදට ආපු නැති අම්ම එනව එක්කන් යන්න..මම ඉස්සර වගේ දුවන්නේ නෑ..පැත්තක ඉදන් දෙන්නගෙම මූණ බලලා හිනා වෙනවා..ඊට වඩා හොදයි එතන පස් කනවා..ඉස්සර නම් පන්ති ඇවිත් පොඩි කට් පාරක් දාලා කොහේ හරි ඇවිදින්න යනවා..එයත් එදාට පරක්කු වුනොත් ගෙදරට මොකක් හරි බොරුවක් කියල ෂේප් කලා..දැං එහෙම බෑ කුරුළු...
එයා කියනවා ගෙදරට බොරු කියන්න බෑලු.ඉස්සර හොදයි දැං..නරකයි..අනික දැං නිකං  හරි පත්තු වුනොත් මාට්ටු වෙන්නේ මාව බං...මාත් එක්ක කොහේ හරි ගියා කියල හිතනවලු..
යාලු වෙච්ච මුල් කාලේ අපි නිතරම හම්බ වුනත් අපි ගැන ගෙවල් වලින් දැන ගත්තට පස්සේ අපිට හම්බුවෙන්න තිබුන ඉඩකඩ ගොඩක් නැති වුනා බං...
මාව හම්බවෙන්න කියල ආවත් ගෙදරින් අවසර දෙන්නේ පැයයි..මම කෝල් කළත් බනිනවලු හැම තිස්සෙම ෆොන් එකේ එල්ලිලා කියලා..ඒත් අපේ ගෙදරින් කථා කළාම හොදට හිනා වෙලා කථා කරනවා බං...ඉතිං බලපන්...උඹටත් දවසක තේරේයි..

කෙල්ල හා කිව්වොත්....



අනුත්තරා නැති පස්වෙනි දවස



Onna ehenam illanawa …mata mulu jeebitha kalema oyage nangi wela inna ida denna…ethakota oyata nangiyekui malliyekui dennekma innawane…
    ඒ S.M.S .එක දැක්කම මගෙ හදවත ටිකකට නර වුනා .මං කොහොමවත් බලාපොරොත්තු නොවුන දෙයක් ඔයා මගෙන් ඉල්ලන්නේ..දැන් මට මේක නොදිත් බෑ..මං මුලින් පණ්ඩිතකම් කියන්න ගියානේ..මම කර කියා ගන්න දෙයක් නැතුව ඔහේ ෆෝන් එක දිහාම බලන් හිටියා.ඔයා  එතකොටම ring කලා ....මාව වෙව්ලුවා..මට හිතුනා ෆෝන් එක පොළවේ ගහන්න..ටිකක් වෙලා කල්පනා කලා..
ඔයාට දුක හිතෙයි කියල මම අන්තිමේදි මැසේජ් එක ටයිප් කලා..
“Kamak na anuththara…adin passey mage nangi vidihata hithannam..monawa karannada..oya kemathi nethnam.oyata ehema inna kota sathutui nam mata ae athi.hemadema oya sathitin inna oney.. mata one echcharai…mama nohitha kiyanneth na..kiuwata passé aegana hithanneth na.. oya magema nangi kiyala hithannam..ayeth mataka tiyaganna oyata pana wage adare karapu ayya kenekuth hitiya kiyala…”
    මැසේජ් එක සෙන්ඩ් කරල ටික වෙලාවක් හොල්මනක් වගේ බලා ගත්ත අත බලාගෙනම හිටියා...ජිවිතේටම ආදරය කරපු එකම එක කෙල්ලත් ඒ මැසේජ් එකෙන් නැති වෙනවා නේද කියලා මටම හිතුන..කමක් නෑ අනුත්තරා ඔයා හොදින් ඉන්න ඕනේ.
ටික වෙලාවක් යනකං ඔයාගෙන් රිප්ලයි එකක් නැති නිසා මං බය වුනා මම තව මැසේජ් එකක් වයැව්ව...
“Oya illapu hindai anuththara oyata mama meaka dunne mama poromdu wuna oya illana de denna mama porondu kada karanne nethi nisa matath sidda wuna oyata eaka denna.ayeth ae hithakin nemey..oyata puluwan nam ea ottuwa cancel karanna..pls”
Reply :
“ epa..onne..ayya oya mata adare ne.nathnam mama illapu gaman deela daida? Oyata one magen ayeth wen wennane…oya mata oya kiyana tharam adare ne.ara ottuwa oya kiyapu nisa cancel karannam..”
    ඔයාගේ ඒ S.M.S. එක දැක්කහම මට ඇතිවෙච්ච ඔයාට කියන්නද අනුත්තරා...මම එවෙලෙ දැනගත්තා ඔයා මට ගොඩාක් ආදරේ කියලා .ඒ වුනාට ඒක කියන්න ඔයා බයෙන් හිටියේ..ඒත් මං දැන් දන්නවා  ඔයා මට ආදරේ කියලා..ඒත් එතනින් එහාට මට මැසේජ් කරන්න බැරි වුනා මගේ ෆෝන් එකේ සල්ලි නැති වුන නිසා..
    මගෙන් මැසේජ් නැති නිසා ඔයා දවසම දුකින් ඉදල රෑ මැසේජ් එක මගේ ෆෝන් එකේ save කරල තියනව .අදත් මම ඒක කියවන්නේ හරිම සතුටෙන් ඒක කියවන හැම මොහොතකම මම ආදරේ කරන කෙනෙක් ඉන්නව කියල මට හිතෙනවා..
“oya thama mage ninda nethi kale.oya nida ganna..oya mata adare karanawata wadiya mama oyata adarei..eakai oyage podi wenas weemakin mata duka…aaye ehema karannepa..Ilove you so much…

=======
බිඳුන පෙම් හද නිවාලන්නට කඳුල නුඹ ආදා
අඳුර රජයන හුදකලා හිත නුඹට පෙම් බැන්ඳා
.
සරාගික වූ නෙතින් ගිලිහි ජීවිතෙන් පිදු ආදරේ....
නිමාවූ සිහිවටන පමණකි දෙනෙත් දෑලේ ඉදිවුනේ
කඳුල නුඹ පිපුණා - දැවී ගිනි ගත් පෙම් සුසානේ
කඳුළු මල් පිපුණා...
.
ප්‍රේම ආතුරයන් වෙලා ජීවිතේ තනි මංසලේ
දිනෙක ඇය මා අමුත්තන් සේ යලිත් හමුවේවි
කඳුල නුඹ නාඩන් .... දුරස් වන්නේ නැතේ
නුඹ මා කඳුල නුඹ නාඩන්
==========
http://www.youtube.com/watch?v=Ra-bdKeY-EM
---කුරුළු----

10 comments:

  1. ලව් කරන්න ඔන වෙලා කව්රු හරි පස්සෙන් යන කාලෙ තියෙන ලල් එක ඒකි සෙට් වුණාම නෑ...
    සෙට් වුණාම ටිකක් හරි ආතල් තියේ ගෙවල් වලට හොරෙන් කරන කං...ගෙවල් වලිං දැනගත්තම ඒකත් නෑ
    දැනගත්තම කමක් නෑ කියමුකො බැරි වෙලා හරි බැන්ද කියන්නකො.. තියෙන් ආතල් කුඩේ කුඩු වෙලා යනව...

    ඊට පස්සෙ බලන්නෙ කෙල්ලට හොරෙන් ස්පෙයා වීල් එකක් රන් කරන්න...
    අනේ මංද බං

    ReplyDelete
  2. ඉදහං බුලට් එකක් දෙන්න..

    ReplyDelete
  3. නියමයි මචෝ..

    ReplyDelete
  4. ගෙදරට හොරෙන් ලව් කරන කාලෙ තියෙන ෆන් එක ගෙදරින් දැනගත්තම නෑ..

    ReplyDelete
  5. අනේ මන්ද අයියා :(

    ReplyDelete