Saturday, March 22, 2014

===== වියෝ වූ පසුවයි දැනේනේ ප්‍රේමයේ අභිමන් ===== හැඩු දා කඳුලයි දකින්නේ සිනහවේ සරදම්....! ======

‘මේක මහ බොළද කතාවක් මම මේකට ආස නෑ.මම ආදරෙන් මට්ටු වුන කෙ‍නෙක්.ඒ නිසා මම ආදර කථාවලට කැමති නෑ‘
දෙහදක් ආදරෙන් කථාවේ තුන්වෙනි කොටසට ලැබුණ කමෙන්ට් එකක් ඒ...
ඇත්තටම ආදරේ බොළදයි ද? නැත් ද?
ඒක අපි එක එක්කෙනාට දැනෙන විදිහ...
‘ආදරේට කියන කථා බොළද වුනාට සාගරේක ගැඹුර දැනෙයි නොවෙද ඔයාට“
නෑ ආදරේ බොළද නෑ අපි බොළදයි...ආදරේ කරන කොට අපි කවුරුත් බොළදයි...ඒක ඔයා පිළිගත්තත් නැතත් එකයි..
පුළුවනි නම් ආදරේ කරන දෙන්නෙක්ට හොරෙන් කිට්ටු වෙලා අහන් ඉන්න
මොනවද ඒ දෙන්න කථා කරන්නේ කියලා...නැත්නම් තමන් ආදරේ කරන විදිහ කරපු විදිහ ටිකක් මතක් කරලා බලන්න....බොළද නැද්ද....වයස ප්‍රශ්නයක් නෑ...තරුණ දෙන්නෙකුයි...ටිකක් වැඩිමල් ජොඩුවකුයි කතා වෙන දේවල් - ආදරේ කරන හැටි අහන්න...
වචන වෙනස් වෙයි...අදහස් වෙනස් වෙයි..මාතෘකා වෙනස් වෙයි...හැබැයි...කථාව බොළදයි...
නෑ කියනව නම් ඒ සම්බන්ධෙ මේ වෙන කොට නෑ...
මොකද අපි බොළද වුණේ නැත්නම් බොළද කථා කිය කිය කාලෙ කෑවෙ නැත්නම් දෙන්නටම ආදරේ එපා වෙනවා...එහෙම වෙලා ආදරෙන් හිත රිදුණාම...හිත හෙම්බත් වුනාම ඒ ආදරේට...ආදරේ කියන වචනෙට  - වෛර කරන්න පටන් ගන්නවා.....හේතුව තමන් බොළද නැති නිසා...ඒ නිසා ආදරේදි බොළද වෙන්න...කොහොම වුණත් කොයි විදහට හරි මේක කියවන එක මට සතුටුයි...
හැමෝටම ස්තුතියි !!
අදහස් වටිනවා...
සමාවෙන්න... බොළද වුනාට කථාව වෙනස් කරන්න බැහැ...මොකද මේක මම ගොඩක් කාලෙකට කලින් ලියපු ඇත්ත කතාවක්...මේ නම් - ගම් - ස්ථාන ඔක්කොම ඇත්ත...
සත්තයි....

 


අනුත්තරා නැති දෙවැනි දවස

.

ඔයාට මතකද අපි මුලින්ම මුණගැහුන දවස...
යූත් එකේ පන්තියේදි ඔයා නිල් පාට ටීෂර්ට් එකයි කලුපාට කලිසමයි ඇදන් හිටියෙ...
එදා ඔයාට දැක්කහම මට පුදුම ආදරයක් ඇති වුනේ.. ඒ කියන්නේ ...අනේ මන්ද..හරියට මං හොය හොය හිටපු කෙනා ලැබුණ වගෙ..මතකද..
මං හැමෝටම නැගිටලා තමන්ගේ විස්තර කියන්න කිව්වහම ඔයා වැරදි වැරදි, වෙවුල වෙවුල, ගොත ගගහ විස්තර කිව්ව...එදායින් පස්සෙ හැම සතියකම මං පන්තියට ආවෙ ඔයාව බලන්න....ඔයා ආවේ නැත්නම් මටත් පන්තියෙ ඉන්න බැරි වුනා...ඔලුවෙ ලොකු බරක් තේරුණා...මට තේරුන් නෑ ඒ ඇයි කියලා...
            මම හැමදාම ඔයාගෙ මූණ බලල හිනා වුනා.එත් ඔයා  එක දවසක්වත් මං දිහා බැලුවෙ නෑ...ඒ අහංකාරකමට මං ආස කලා..ඔයා පන්තියෙදි කතා කලේ එක වචනයයි නැත්නම් දෙකයි...
මම ඒ වචනෙට දෙකට හරියට ආදරේ කලා .මතකද දවසක් සදුන් මල්ලි ඔයාගේ කොණ්ඩෙන් ඇදලා කරදර කලා...
එදා මට කවදාවත් නැතුව කේන්ති ආව..හවස මම ඔයාගෙන් ඇහුව සදුන් කරදර කලාද කියලා..සමහර විට ඔයාට මතක ඇති ..ඔයා කිව්ව..
‘නෑ අයියේ එයා මගේ යාලුවෙක්‘ කියලා....ඒ වෙලාවේ මට හිතුනා, මට ඔයාගේ යාලුවෙක් වෙන්න බැරිද කියල...මං කොච්චර උත්සහ කලාද...මං හිතුව ඔයා ට්‍රිප් එක යන්න එයි කියලා.ආවනං...ආවනං..එදා මං ඔයාට කියනවා‘ මං ආදරෙයි‘ කියලා.ඒත් ඔයා එදා බැංකුවේ ඉන්ටවිව් එකකට ගියා කියලා මට උපුල් කිව්වා.එදා මං තනි වුනා..
ඊට පස්සේ මං පන්ති තිබුන හැම දවසකම ඔයා දිහා බලාගෙනම හිටියා..ඔයාගේ පුංචි වෙනස් වීමක් පවා මට දැනුනෙ ඒ හින්දා වෙන්න ඇති...දවසක් ඉරේෂා ඒක දැකල මගෙන් අහනවා,
‘මොකද දැහැමි අනුත්තරා දිහා බලාගෙන ඉන්නේ..කොල්ලට මොකක් හරි හිතිල වත්ද කෙල්ල ගැන..ඒව ඔට්ටු නෑ හරිද ..අනුත්තරා මගේ අයියට බන්දල දෙන්නේ..‘
            ඉරේෂා එහෙම කිව්වේ විහිලුවට වගේ වුනත් එදා මගේ මුලු හිතම කඩා වැටුන...මං ආදරෙයි කියල ඔයාට කොහොම හරි කියනවාතතමං හිතුව ඒකට  හොදම කෙනා ඉරේෂා ඊලග සතියෙ මං ඉරේෂට කිව්ව..‘
ජිවිතේ පලවෙනි පාරට මගෙ හිතේ අමුතු බයක් තිබුනා..මං හිත තද කරගෙන ගිහිං ඉරේෂට කිව්ව
‘මචං මං අනුත්තරාට ආදරේ කරනවා.පුලුවන් නම් එයාට කියන්න මාත් එක්ක ටිකක් කතා කරන්න කියල.එයා එක වචනයක් වත් කතා කරන්නේ නෑනේ බිම බලාගෙත්ත ගමන් මයි ඉන්නේ...කන්න ගියත් අර පුර්නිමා නංගිත් එක්ක විතරයි..අපිට කතා කරන්නෙවත් නෑ. අනේ ප්ලීස් ..මං මේ පලවෙනි වතාවටනේ මෙහෙම කිව්වේ‘...
‘ දැහැමි ...ඔයා ඇත්තටම මේ කියන්නේ‘
‘නැතුව මං උඹට බොරු කියල තියෙනවද? වෙන කෙල්ලො ගැන කියල තියනවද..?‘
මට විශ්වාස නෑ දැහැමි උඹ මෙච්චර දවස් කිව්වේ කෙල්ලෝ එපා කියලනේ?.
‘ඒත් දැන් ඔනේ ඒ අනුත්තරාව..නැත්තං එපා..‘
‘හරි මං ට්‍රයි කරල බලන්නම් කො...හැබැයි පුතේ කෙල්ලගෙ ටිකක් ගණං..‘
‘අපෝ..ඔව් මං දන්නවා මගේ දිහා නිකංවත් බලන්නෑනේ..හරි ආඩම්බරයි..‘
‘අනේ නෑ දැහැමි..අනුත්තරා හරිම අහිංසකයි.., මම සෙට්කරල දෙන්නම්.හැබැයි මට පොරොන්දුවක් වෙන්න ඕන..‘
‘මොකක්ද?..‘
‘නංගිත් එක්ක විහිලුනම් කරන්න එපා..ඒ කිව්වේ බොරුවට ආදරේ කියල ටික කාලෙකදි අත් හරින්නෙපා..පව් ඒ කෙල්ල හරි අහිංසකයි..මං උඔට කිව්වෙ, මගේ අයියට මං කතා කරන්න හිටියේ අනුත්තරාව..., මං අනුත්තරාට ඒත කිව්ව ...එකී මගෙ අයියව දැකලවත් නැතුව කැමති වුනා.මං හොද නිසා අයියත් හොද ඇතිලු හරිම අහිංසකයි..දැහැමි මං දන්නව මගෙ අයියට වඩා අනුත්තරාට හොද උඹ හැබැයි උඹ අර පොරොන්දුව මට වෙන්න ඕන..‘
‘ඉරේෂා උඹ තාම දැහැමිව තේරුම් අරන් නෑ...මට කිසිම දෙයක් කුලියට එපා.මං ගන්නව නම් ගන්නේ සින්නක්කරයට ඔප්පුත් එක්ක.නැත්නං එපා..‘
‘හරි අපි ට්‍රයි කරලා බලමුකො.‘
එල.... !!
==========
වියෝ වූ පසුවයි දැනේනේ ප්‍රේමයේ අභිමන්
හැඩු දා කඳුලයි දකින්නේ සිනහවේ සරදම්....!
.
ඉවුරු දෑලේ ඉඳ බැලූ විට ගඟ හැඩයි කදිමයි
දියට වන් විට එවන් ගගුලම බිහිසුණුයි චණ්ඩයි.. !
.
හඳක් නැති දා අහස් තලයට තරුව දෙයි සැනසුම්
පුන් පොහෝදා එවන් තරුවම ලබන්නේ ගැරහුම්
......
========= 

2 comments:

  1. ඇත්තටම ආදරේ ටිකක් හරි බොළද වෙන්න ඕන. එහෙම බොළද උනේ නැත්තම් ඒකේ රහක් නැතිව යනවා...

    ReplyDelete