Sunday, March 23, 2014

====== හිතන්නෙපා .. හිතන්නෙපා මා ගැන නුඹ වැරදිම තාලෙට ======මම එහෙම ඇහුවෙ උඹ ගැන මට ඇතිවුණ ආලෙට.. ========


-------අනුත්තරා නැති තුන්වෙනි දවස------
'
ඉරේෂා පුලුවන් හැම විදියටම මට උදව් කලා..
ඔයා දන්නවනේ,ඔයාගෙ හෑන්ඩ් ෆෝන් නම්බර් එක මට දුන්නෙත් එයා..දීල මට කිව්ව කතා කරන්න කියලා.....
මම කතා කලාට ඔයා උත්තර දුන්නේ නෑ..එස්.එම් .එස් කලා විතරයි.ඒ වුනාට ඔයා මට සැලකුවේ අයියා කෙනෙක්ට වගේ...මට ඊට එහා ආදරයක් ඔයාගෙන් ඕන වුනා...
දවසක් හිමාලි ඇවිත් ,
‘එයා ඔයාට කැමති නෑ.එයාට එක්කෙනෙක් ඉන්නවා..‘
කියල කිව්වහම මට දරාගන්න බැරි දුකක් ඇති වුනා.මම ඒක පෙන්නුවේ නැති වුනාට ඒක එහෙමයි...
දුකේදි හිනාවෙන්නේ, හිත ඇතුලෙන් අඩන මිනිස්සු කියල මේ ලෝකේ තාම තේරුම් අරන් නෑ..
ඒ වුනාට මම ගෙදර ඇවිත් ආපහු හිතුව..මම ෂාරුක් ඛාන් යැ..එක පාරටම කැමති වෙන්න පස්සේ හරියයි..කොල්ලෙක් ඉන්නව කියල කියන්න ඇත්තේ මගෙන් බේරෙන්න හිතාගෙන වෙන්න ඇති කියල මට හිතුනා..
ක්ලාස් එකේ අන්තිම දවස එයාට මතකද අනුත්තරා..අපේ කට්ටිය විභාගේ ඉවර වෙලා සින්දු කියන කොට ඔයා ඇවිත් මගේ ඉස්සරහම පුටුවක වාඩි වුනා..එදා සාරියක් ඇදල හරි ලස්සනට ඔයා හිටිය හරිම චාම්..මම ඒ චාම් ගතියට ආස කළා..
එදා ඔයාගේ සමරු පොතේ ලියන්න දීපු වෙලේ මම ලියන්න බෑ කිව්වේ වෙන මොකවත් නිසා නෙමෙයි අනුත්තරා, සමරු ලියන්නේ වෙන්වෙන අයට.. මට ඔයාගෙන් එහෙම වෙන් වෙන්න බැරි නිසයි පොත ආපහු දුන්නේ..ඒත් ඒකට ඔයා තරහ වෙලා කියල ඉරේෂා කියපුවහම මම හොරෙන් අරන් නවි දෙකක් ලියල ආපහු දුන්නේ..මට සමාවෙන්න මම ඒ වෙලාවේ හිත රිද්දුව නම්..
අනුත්තරා ඹයාට මතකද ඒ කවි දෙක...
සදක් සේ ඔබ අහස් ගැබ මත
දෙනෙත් දල්වා සිටිනවා
පුංචි තරුවක් වී එදා මම සදට
ආදරේ කරනවා
ඔබේ දෙකොපුල සිඹිනවා...
සිහිනයක් වී ඇවිත් ඔබ මගෙ
දෙනෙත් අබියස මැවෙනවා
දරාගනු බැරි හදේ තනිකම
මොහොතකට හෝ නි‍වෙනවා
----------------
අද මගේ වෙලා මා ළග
නවතින්න සදවතී
මතකද එදා මං ඔයාගේ පස්සෙන් කතා කරන්න හිතාගෙන ගේට්ටුව ලගට ආව.ඔයා එතකොට කතා කරල කියපු දේ මට අද වගේ තාමත් මතකයි...
‘අයියා....මං ඔයාට ආදරෙයි..ඒත් මගේ අයියා කෙනෙක්ට වගේ ඔයාට මම සලකන්නේ..එතනින් එහාට මුකුත් නෑ ඔන්න...
මතකද...!!
ඔයා කියාගෙන කියාගෙන කියාගෙන ගියා...මම ඔහේ අහගෙන හිටියතමම එවෙලෙත් හයියෙන් හිනා වුනා.ඒ පස්සේ මහ හයියෙන් අඩන්න හිතාගෙන..
එහෙම කියල ඔයා ගියාට පස්සෙ මගෙ යාලුවො ඔක්කොම ටික මට විහිලු කලා...ඒත් මං ඔයාට, බනින්න නම් ඉඩ දුන්නේ නෑ..
කමක් නෑ අනුත්තරා...ඔයාට මාව ගැලපෙන්නේ නැතුව ඇති මට ....පිං නැතුව ඇති ඔයාව ලබා ගන්න ඒත් මං එස්.එම්.එස්. කරනවා ඒක නවත්තන්නේ නෑ..මං හිතා ගත්ත..
හිතන්නෙපා ..
===============
හිතන්නෙපා මා ගැන නුඹ වැරදිම තාලෙට
මම එහෙම ඇහුවෙ උඹ ගැන මට ඇතිවුණ ආලෙට..
.
මොන ගහේ පිපී තිබුණත් මල සුවඳයි නම් මට
එය නෙලා සිඹිමි මල් පෙති වල අවසර තරමට
ඇති අවසර තරමට...
.
උඹ කොහේ ඉඳන් පැතුවත් මගෙ උනුහුම බිඳකට
මද පවන් රොදක් සේ එන්නම් ළඟ දැවටෙන්නට..
සියොලඟ දැවටෙන්නට...!
==================
http://www.youtube.com/watch?v=zWZ8lhBAPA8
---කුරුළු---

5 comments:

  1. මේ ගීතය අහල නෑ බං..

    ReplyDelete
  2. මාත් මේක අහල නෑ තමා

    ReplyDelete
  3. මං මේ දෙවනි වතාවට අනුත්තරා කියවන්නේ අයියා. අර ඉමේජස් හැටියට දැම්මට වඩා මේ විදිහ හොඳයි.

    ReplyDelete