Monday, December 9, 2013

- බලාපොරොත්තුව දෝත දාරා === මග බලා හිදි ඔබ එනතුරා..... - ආයෙ හෙට දවසක් තියේවී - අද වාගේ... ======= ජීවතේ සුන්දරද මෙතරම්... - සුවද දැනී දැනී දැනෙනවා...==


.
- ඒයි.. චන්ඩියා..
= කවුද යකො..
- අප්පච්චී............. මේ මම...
= දන්නව දන්ව නැතිව ඔය නොම්බරෙන් වෙන කවුරුත් කතා කරනවැයි...
- අන්න අම්ම එන්න කිවුව..!
= ආහ් එහෙනම් ගිහින් එන්න... මම තියන්නම්.. බායි..
- අයියෝ මට නෙවේ අනේ.. එයාට
= මට?
- ඔවු..
= ඒ මොකටද ?
- ඇයි ? මාව එපාද ?
= අම්මට සිරි ඔයාව දෙන්නද එන්න කිය්නනෙ..
- අපේ අම්මට ඔයාව බලන්නොනලු... කතා කරන්නොනලු...
= හුටා... ඇයි මම ඒ තරම් ප්‍රසිද්ධ වෙලාද ?
- මේ.. විහිලු නෙවේ හොදේ.. නැත්තං මම තියෙනව ..
= හරි හරි.. ඇයි ඇත්තට එන්න කිවුවෙ නංගි...
- දන්නැ.. ඔයාට එන්න කිවුව.. අපේ ගෙදර රෑ කෑමකට... ඔයාත්තෙක්ක කතා කරන්නනෝනලු...
= කවදද ?
- හෙට...
= හෙට? හදිසියෙද ?
- නෑ අනේ අපේ ආච්චිගෙ උපන්දිනේ හෙට ගෙදර අපි කපුටු දානයක් දෙනව ඔයාටත් එන්නලු... හූ ඈ...
= මම මොකටද ඔය ඉන්නෙ බකුසියක්...
- නෑ ඇත්තට .. අප්පච්චිටත් එන්න කියන් කිවුව අත්තම්මගෙ උපන්දිනෙට...
= හරි මම එන්නම්... හැබැයි මම වැඩිය ක්නනෙ නෑ නංගි... ඔයා මොනව හරි පෝඩ්ඩක් ඇති... ෆ්‍රයිඩ් රයිස් කන්නෙ නෑ.. බුරියානි එකක්... ඔය මොනවහරි හොදි ටිකක්... සෝස් ටිකක්.. සොජේ කරලක්..., ඩෙසට් එකට.. මම ආසම ෆෘට් සැලඩ් හදල අයිස්කරිම් දාල... කොමඩු කෑලල්කුත් හොදා.... අම්මට කියන්න එච්චර දේවල් හදල මහන්සි වෙනෙපා ඒ ඇති කියල
- ආහා ඇත්තද... ම කිය්නනම්කො... මැටි... **රා.. මේහ් එක් නෙවේ පිලිවෙලකට එනව ඈ.. අම්ම එදත් ඇහුව අර ලොකු මාල දාං මොකො ්කියල...
= ඇහ් ඇයි මම අපිලිවෙලයිද ? මේ එන්නෙපා ඈ...
- නෑ සුදූ අහන්නකො මට බයයි ඉතින් එයා අකමැති වුනෝත අපේ තාත්තිත් අකමැතියි තමා.. ප්ලීස් ...ප්ලීස්..
= ඇයි මම ගොනෙක් කියල හිතුවද පිස්සකේ වගේ එන්න මම හොද ඩිපොසිට් කොල්ලෙක්..!
- ඩිපොසිට් කිවුවෙ..
= තැන්පත් අනේ... මේ අම්ම මොනවද අහන්නෙ ... පේපර් එක කි්න පන්න ගන්න බැරිද.. කොමසාරිස්ට හොරෙන්..
- මුකුත් අහන්නෙ නෑ.. හැබැයි අපේ අත්තම්ම නම් ඔයා ගේට්ටුවෙන් ආව වෙලෛ් ඉදන් ඇහැගහන් ඉදියි.. එයා හරි ආදරෙයි පුතාලට.. ම්..... අම්ම ඔන නම් අහයි.. පවුලෙ විස්තර.. මේදවස්වල මොනවද කරන්නෙ.. රස්සාව ගැන.. එහෙම එ ්වගේ දේවල්..
= මගේ රස්සාව කෝමද කියන්නෙ.. අම්ම තේරුම ්ගනීද? මේ අම්ම හොයන්නෙ ඉංජිනේරුවරු දොස්තරවරු ලෝයර්ලද දන්නෙ නෑ..
- නෑ අනේ......
= අප්ප මගේ නමට ඉස්සරහින් වත් පස්සෙන් වත් ඉංගිරිසි අකුරු නැති වුනත් නංගි මගේ පිටිපස්සෙන් මිනිස්සු ටිකක් ඉන්නව හොඳ... මගේ ලගට මිනිස්සු එන්නෙ, හිතේ ලෙඩේට බෙහෙත් ගන්න.. ආදර නඩුව දිනන හැටි අහන්න..., හදවතේ මැෂින් එක පණ ගහගන්න... එත් ඒක මට ඔප්පු කරන්න විදියක් නෑ...
- හරි අයියෝ.. අම්මට නිකං කියන්න ඉතින්...
= හා හරි කොයි දේ වුනත් මම මේක නම් කියනව අම්මගෙ මූන බලාගෙන.....
“ අම්මෙ, මට අම්මල හිතන තරම් සැප දෙන්න නම් බැරි වේවි, ඒ මම ඒ මට්ටම දන්නෙ නැති නිසා.... හැබැයි අම්මෙ නංගිව මට දුන්නොත් අම්මල හිතන තරම් දුක් නොදී බලාගන්නව“ සත්තයි.....“
- හ්ම්.... අයිය ඉතින් හිත් දිනන්න දස්සයිනෙ... මේ ඒක නෙවේ හිස් අතින් එහෙම එනව නෙවෙයි ඈ...
= ඇයි? ආච්චිට තෑගිත් ඕනෙද...?
- ආච්චිට නෙවේ මට !
= ආහ් ඔයාට මොකො තෑගි.. ඔයාගෙ උපන්දිනේ යෑ...
- මගෙ වගේ තමා.. මගෙ සුදු කොට ආච්චියගෙනේ...
= හා මම ඔයාට බොරු දත් සැට් එකකුයි ආච්චිට ටෙඩිබෙයාර් කෙනෙකුයි ගේන්නම්කො...
- එහෙනම් වෙලාවට එන්න.. මම බලන් ඉන්නව ඈ...
======
සුවඳ දැනී දැනී දැනෙනවා
උදා හිරු එලියේ අලුත් ඉරක්දෝ මේ..
හිතට ගලවා හීත බිඳු බිඳු
හීන් පිණ් හුලගේ හිනස්සා හිත හැගුම්
සුවඳ දැනී දැනෙනවා....
.
ඊයේ නොදුටුව ලස්සන ලෝකය අද කොයින්දෝ
හෙමිට ඇවිදින් මිදුල දිගේ මට තුරුලු වෙනවා
ජීවතේ සුන්දරද මෙතරම්...
සුවද දැනී දැනී දැනෙනවා...
.
රෑන් රෑන් එන පාට පාට සමනලයෝ
පේන පේන මල සිපගන්නෝ
ආදරේ ඔච්චරම් කර කර හංකිති කවනා ආදරේ
බලාපොරොත්තුව දෝත දාරා
මග බලා හිදි ඔබ එනතුරා.....
ආයෙ හෙට දවසක් තියේවී - අද වාගේ...
ජීවතේ සුන්දරද මෙතරම්...
සුවද දැනී දැනී දැනෙනවා...
==
---කුරුළු---

No comments:

Post a Comment