Monday, December 30, 2013

=====අනන්තයක් වී ඔබේ ආදරේ - ඔබේ ආදරේ==මේ සුරම්්‍ය පාරාදීසේ .. හදවතින් උමතු වූ==සදානන්ද කර පරාග සුවඳ විජිතයේ..======




.
ඇත්තටම මට ඒලාම් ඔරලෝසුවක්  ඕන වුණේ නෑ...........

ඔයා හිටියනේ
මගේ ඒලාම් ඔරලෝසුවට
ඔයාට විතරක්ද නැතිනම් හම ගෑනියෙක්ටද මන්ද වෙලාවට
ඇහැරවන එක, සහ වෙලාව මතක් කරන්න නම් ආයෙ දෙක් නැ..
.
මට උදේම නැගිටින්න තියෙන දවසට මම ඔයාට වෙලාව කියල නිදාගන්නව..
සිම්පල් ප්ලෑන් එකක්..
හැබැයි හරියටම ඊට විනාඩි දෙක තුනකට කලින් ඔයා ඇහැරවනව..
ඇහැරවනව කිය්නනෙ ඇත්තම කියනවනම් මම නැගිටිනකම් හරි මැසේජ් එකක් යවනකම් ඉවරක් නැතිව රින්ග් කරනව...
වෙලාවකට නම් මට තද වෙනව..
ඒලාම් එකක් තියාගත්ත නම් ඉවරයි.. ඕෆ් කරල ආයෙ බුදියෙන්න පුලුවන්..
ඒත මේක.. මම ආන්සර් කරනකම් රින්ග් කරනව..
+හෙලෝ...
-අප්පච්චී... දැන් හරි කෝ කෝ නැගිටින්න නැගිටින්න...හොරා...
නැත්තං අර අනික් මිනිස්සු බලාගෙන ඉඳීවි...
+ හරි .... නැගිට්ට ඕං ඈ.....
දුරකථනය විසන්ධි කර නිදාගන්න ලැබෙන්නේ විනාඩි 5කි....
නැවත්ත නාද වෙයි චැහ්....
+ හෙලෝ... ඒ පාර මොකෝ..
- මේ හොර ගෙඩිය වගේ ආයෙ නිදිය්නනෙ නැතිව.. දුවන්න කිවුවෙ වොෂ් රෑම්..
මම දන්නවනෙ පුතන්ඩියගෙ තරම.. නිදි නේද ආයෙම... යනව යනව..
සබැවින්ම සුන්දරය.... ඇය මේතරම් මා ගැන දනිත් ද ???....
.
ඊට හපන්..
මම කොහේ හරි ගිහින් ටිකක් ? පරක්කු වුණොත්......
ගාණට වෙලාව මතක් කරල දෙනව
මම 9 ට එනව කියල ගියොත් හරියට 9ට කොල් කරනව.....
- දැන් තාම මොකද ඔතැන කරන්නෙ... පොරොන්දු වුන වෙලාව ඉවරයි නේද...
+ හරි හරි තාම කස්ටිය පාටි...
- තාම..? ආ හරි එහෙනම් ඉන්නකො තව..
ඕන්නම් උපරිම පැය බාගයකි...
- අප්පච්චි තාම ඉවර නැතිද ????? දැන් ඇතිනේද.. පොරොන්දු වුනාම රකින්න‍ ඕන..
+ හා හරි...
.
මතක් වෙන කොට නම් හිනා යනව....
.
අදත් උදේම නැගිට්ටුවා වෙනද වගේම...
- ගුඩ් මෝනින් අප්ච්චි .. අද නැගිටින්න "සංගම " යන්න....
+ ගුඩ් මෝනිනන්.. මම නැගිටල ඉන්නෙ .. හු ඇ..
- ඇහ් මෙයා බලහල්ලකො මෙයාට ඉතින් ruusedewa එකේ වැඩක් කිවුවොත් ආයෙ නින්ද ය්නනෙත් නෑනෙ.. හුහ්..
+ එහෙම තමා දරුවො.. මම මේ පාර නොයා ඉන්නයි හැදුවෙ.. මොකද මට ඒකට උදවු කරන්න බැරි වුන නිසා.. මට මෙදා පාර සල්ලි නෑනෙ..
- හරි හරි සල්ලි ඒන නෑනෙ අප්පච්චි.. ඒ මිනිස්සු ඔයාට එන්න කිය්නනෙ සල්ලි වැඩක් නැති නිසානෙ.. සමහර වෙලාවට සල්ලි වලට වඩා ඒ අයට ඔයාව එතැනට වටිනව ඇති..
+ මම විතරක් නෙවේ ඒ අයට හැමෝමව වටිනව...
- හ්ම් හා ඇ.. අනික විකි අයියත් එන්න කිවුවනේද ඔයාට කෝල කරලම...
+ හ්ම් ඒකනෙ... නැත්තං මැරෙයි ඕක...( නාහෙන් අඩලම )
- හරි අප්ච්චි ලෑස්ති වෙනෝද ..? එහෙනම් මම තියෙනව පරක්කු වෙනවනෙ ටටා.....
+ ඔවු හරි ලෑස්ති වෙනව... මම...
- මේ මට ඉරිසියයි ඇ.. රූ එකෙන් 8කුත් කලා ඒ 8ටම තනියෙන් අප්පච්චි ගියා... ම එකකටවත් යන්න වුනේ නෑනෙ....
+ ඉතින් යමු.. එන්න..
- හරි මම රූ 9යට නම් අනිවාරයන් එනව අප්පච්චි එක්ක... මේ මේ ගියාට කමක් නැ ලේලො දිහා බල්නනෙ නෑ හොදේ..
+ අනේ මේ දරුවො.. කෙල්ලො දිහා නම් කෝමත් බල්න්නෙ නෑ.. උනු දන්ව ඒක.. අනික උන් මගේ දිහා බල්නනෙත් නෑ  මොකද ම වඩා ලස්සන කොල්ලො එතැනට එනවනෙ.. ඔයා බලන්නකො මම කොහෙදිද පින්තුරයකටවත් ඉඳල තියෙන්නෙ...
- හ්ම්... ඒක ඇත්ත මේ අප්පච්චිගෙ පින්තුර නෑනෙ කොහෙවත් ඒ උත්සව වල..
+ පින්තුර මොකටද අම්මි.. මම ගියා.. හීන් සිරුවෙ ආව.. මම හිටිය කියල මතක අයට මතක තියේවි....
- එහෙම බෑ මේ පාර මට බලන්න පින්තුර අරන් එන්න.. මගේ මස්සනත් යනවනෙ නේද??
+ ඔවු මල්ලි ත් යනව... හරි මේ මම යනව අනේ මෙයාත් නවත්වන්නෙ නෑ කතාව..හුහ් ..
- අනේ ඉනනවකො ටිකක් ආයෙ එන්නෙ දවස දෙකින්නෙ...
+ මේ දුප්... ම මැසේජ් කරන්නම්කො..
- අනේ වැඩේමයි.. මේ මලගෙදරක ගිය්ත මාව අමතක වෙන මිනිහ.. මම දැක්කනෙ එදා පැදුරට ගිහින්.. අපිව මතකවත් නෑ...
+ අයියෝ හරි හරී....
- හරි හරි. අපි තිබ්බ.. හුහ්.. යනව මෙතැන...බලං ඇතිනෙ...
+ කවුද ?
- නැ නැ කවුරුත් නැ.. මේ අප්පච්චි.. ලත්තනට ඇඳල යන්න ඈ.. මම ආදරෙයි ඇ....
ටටා....
+ ටටා...
---------
හ්ම දවස් දෙක්ක මේකි කොහොම ඉඳිද මන්ද..... පුලුවන් විදියට මැසේජ් කරන්නෝන..
==============
අනන්තයක් වී ඔබේ ආදරේ - ඔබේ ආදරේ
මේ සුරම්්‍ය පාරාදීසේ .. හදවතින් උමතු වූ
සදානන්ද කර පරාග සුවඳ විජිතයේ..
.
නීල නිලන නිම්නයේ සුමුදු සයනයේ
නෙතු පියන් වැසී වැසී වැසී
ස්වප්නයක්ද මේතරම් .. පුදුම වූ
ඔබේ ආදරේ.. ඔබේ ආදරේ..
මේ සුරම්්‍ය පාරාදීසේ .. හදවතින් උමතු වූ
සදානන්ද කර පරාග සුවඳ විජිතයේ..
.
කැකුළු වසින සිරිපොදේ..පිරුණු සීතලේ
දෙතොල් පෙති ලිහි ලිහි ලහි
මධුවිතක්ද මේ තරම් මධුරවූ
ඔබේ ආදරේ.. ඔබේ ආදරේ..
මේ සුරම්්‍ය පාරාදීසේ .. හදවතින් උමතු වූ
සදානන්ද කර පරාග සුවඳ විජිතයේ..
----------රූ,චායා
===========
------------කුරුළු-----------------------

4 comments:

  1. පැණි බේරෙනව ඕයි. ලෙසටම (y)

    ReplyDelete
    Replies
    1. හැහ් ඇයි ඒයි ඒ.... පැණි නැත්තං බමරු කොහෙන්ද !!

      Delete
  2. අනන්තයක් වී ඔබේ ආදරේ...
    ආදරේ ගැන කොච්චර දේවල් ලියන්න පුළුවන්ද..?

    ReplyDelete