Friday, December 20, 2013

=== මාතලේ හැදුවා මම ගේ තට්ටු - කේතලෙන් මල්ලක් ගත්තා කෙට්ටු === === ඒ කෙල්ල දැම්මානේ මට වෙට්ටු - කවද හරි කරනව නංගිව මට්ටු ==



මෙහෙම ඉඳල හරිය්නනෙ නැ අප්පච්චි..
+ ඇයි
- මට අප්පච්චිව මීට් වෙන්නොන..
+ ඉතින් එන්න...
- බෑනෙ ද්නනවනෙ අපේ අම්මගෙ හැටි.. ටිකක් ඉන්නකො
+ එහෙනම් ඉන්න ඉතින්..
- අනේ බෑ මට ඉන්න බෑ.. මට අප්පච්චිගෙ අතින් අල්ලන් ඇවිද්නෝන..
කේ.එෆ්.සී ගිහින් කන්නෝන,ගොල්ෆේස් එකේ අර ලෑලි පාලම උඩ ඉඳන් හිනාවෙන්නොන...
+ හ්ම්.. ඇත්තද මොකෝ මේ එකපාරටම..
- නැ මුකුත් නෑ..
+ නැත්තෙ නෑ කියනව බලන්න ඉතින්...
- මට ඉරිසියයි..
+ හේතුව ?
- අප්පච්චි ලස්සන පොටෝ දානව කෙල්ලො ඒවට ලයික් දානව.. මම දාන්නෙ කලාතුරකින්.. හ්ම්..
+ එහෙනම් මම අයින් කරන්නම්
- නැ නැ එපා.. මට ඒන අප්පච්චි එක්ක ඉන්න පොටෝ එකක් දාගන්න...
+ හ්ම්...ඒකද මේ.. ඉන්නකො ටිකක්...
- අපි මොහෙම කරමුද ???? මම අම්මට කියන්ම් මංගල යෝජනා තීරයට දාන්න කියල.. මගේ ගැ.. ඉ්සසර අපේ අම්ම හරි ආසයි එක්ට දාන්න ..
+ හෑ දාල ??
- මෙහෙමයි ඈ.. එන්න මම ඇඩ් එක දානව දාල.. ඔයැයිට කියනව.. ඊට ප්සසෙ ඔයා එවන්න ලියුම්ක්..අපේ දිහාට... මම ඒක අපේ අම්මට කියන්නම් බලන්න කියල..
+ යසට තියෙයි.. යකෝ මාර වැඩක්නෙ..
- අහනවකො වදේ... මේ ලස්සනට එවන්න ඈ.. කෙන්දර කොපියක් එක්ක.. වැදගත් උගත් කඩවසම් , ගෙයක් හිටි වාහනයක් හිමි ස්ථිර රස්සාවක් හිමි පවුලේ වැඩිමහල් පුතුට යෝජිතයි කියල දාල එවන්ඩ ඈ... එතකොට මම අම්මට කියන්නම් ඒක බලන්න කියල...
දැන් කෝමත් කෙන්දර ගැලපිල තියෙන එකේ අපි දෙන්නගෙ කේන්දර මැචුනෙ... ආයෙ මේ වගේ දෙක්ක ලැබෙන්නෙ නැ කියල තියෙන්නෙ.. ඉතින් අප්පච්චි අම්මත් කැමතියි... ඊට පස්සෙ ඔයාලට මෙහෙ එන්න කියයි .. අපිත් ඔහෙ එයි.. දිංක චිකා.... වැඩේ හරි...
ඊලග සතියෙ අපි යනවලු රවුමක්...
+ මේ පිස්සු කියවන්නෙපා අප්ප.. දැන් ඔව කොහෙද වේනනෙ...
- ඇයි අප්පච්චිගෙ යාලුව සංක අයියට වුනේ එහෙම.. අර ‍සෝක් එකට යන්නේ ඒ අක්කත් එක්ක.. ඔයාමනෙ කිවුවෙ..
+හ්ම් දැන් මට මේක කියනව‍කො... ඕව ඇත්ත ලොකෙ නෑ මොකකද ඊයෙ බලපු ෆිල්ම් එක... රබ්දේ බනාදි ජොදි.. ද??
- ඔවු .. හානේ අප්පච්චි කෝමද හරියටම කිවුවෙ... අන්න දැක්කද අප්ච්චට දැනෙනව මාව...
+ මගුල තමා... මට කියනකොටම හිතුන ගොන් කතාව... මේ ඒක වෙන්නෙ ෆිල්ම් වල.. අර නැටුම් පන්තියට අඍ යන එක පාට්නර් විදියට ඌවම තේරෙන එක.. කෝවිලේදි අන්තිමට හර ිඑකා ඉස්සරහට එන එක සේරොම අධ්‍යක්ෂ ඉන්න නිසා හොදයි.. හැබයි කේල්ල ආදරේ කාල අර අලුත් සාරුක්ට. බැරිවෙලාවෙදි කොවිලේ වෙන එකෙක් ආවනම්... එක් යනව...
- අයියෝ මෙයා එක්ක බෑනෙ දැන් එහෙම වුනේ නෑනෙ හරි දැන් මොක්ක කිය්නනෙ...
+ කිය්නනෙද දැන් හිතමු ඔය එන එකක මට වඩා ලස්සන , හොද , උගත්, සල්ලිතියෙන ‍කේන්දර ගැලපෙන වෙන එකෙක් හිටය කියල.. එතකොට අම්මල කැමති වේනනෙ ඌට මට හුළංනේ..
- ගර්....ර්.....ර්....ර්....ර්.....ර්.... මට ඒක කල්පනා වුනේ නැනෙ.. එහෙනම් ඕන නෑ අපි මේම ඉම්මු ඈ.. මම ආදරෙයි උයාට.. උම්මාහ් ඈ...
+ හා ඇ.... මෝඩි....
- හප්පා මට දැනුයි මතක් වුනෙ ක්ලාස් එකේ ගෙදර වැඩ කලේ නෑ අපි ගියෝ ...
+ මම කියල තියෙනව ඒව නොකර එන්නෙපා කියල දුප්..
- හා ඇ.. ටක් ගාල එන්නම් .. ටටා.....
=================
මාතලේ හැදුවා මම ගේ තට්ටු
කේතලෙන් මල්ලක් ගත්තා කෙට්ටු
ඒ කෙල්ල දැම්මානේ මට වෙට්ටු
කවද හරි කරනව නංගිව මට්ටු
.
සිරිපාල කපුවා තිබ්බෙ මොට්ටු
මොට්ටුවට මතුරල ඔංරිං කට්ටු
මොට්ටු දී ඈ හට වුනා මම තුට්ටු
ඇයිද දැන් පෙරලෙන්නෙ පනිට්ටු
.
කට ගැස්ම වී මා ලෝකෙට මා පේනවා
තලු මරා මාවම බයිටට ගන්නවා
හිස හැරුන ඒමේ අත මා දුවනවා
ඊජිප්තු පිරමීඩෙක මා නිදනවා..

උන් දෙන්න වගුරනව සතුටු කදුලු
ඉතිරි වුනේ මට මේ බල්ලා නගුටු
සමගියෙන් ඉන්නෙ අපි වී වකුටු
කවද හරි පෙන්වනව රැම්බො පාට් ටූ
.
ඒ කාලේ අපි කෑවෙ  කෝලිකුට්ටු
කෙලින් තිබු කොන්ඩය වුනානෙ පොකුටු
තුන්වේල කන්නේ දාල සීට්ටු
හිටගෙන ගිලින්නයි වේන්නේ පිට්ටු..
===================
-කුරුළු---

No comments:

Post a Comment