Monday, December 23, 2013

=== නිල් මල් විලෙන් නිල් දියත් ගෙන කෙස් කැරැල්ලෙන් ඉසිමින් == වන්දනාවක බරට මල් නෙලමින් ==යෞවනයේ පොපියනා චමත්කාර හැගුමින් වෙලී =සිපගන්නවානම් හොඳම වෙලාවයි..====


.
ගොඩක් වෙලාවට ඔයා හිටයෙ මූන එල්ල ගත්තු ගමන්මයි..
එල්ල ගත්තු මූන මට නොපෙනුනත් මට හොදට ඒක ඒත්තු ගන්වන්න ඔයාට පුලුවන් වුනා....
ඔයා දන්නවද ඒ වෙලාවට මට කිසිම දෙයක් කරන්න හිත එකග කර ගන්න බැරි බව...
සමහර විට අපි , අපිට ඕනවට වඩා ආදරේ ඇති..
එහෙම නැතිනම් මම ඔයාට ආදරේ නැතිව ඇති..
එහෙම කිවුවාම ඔයා නම් කියයි
" ඔවු" කියල...
පිරිමි ලැහැස්සති නෑ නංගි මල් මිටක් කඩන් ඇවිල්ල ගෑනු ඉස්සරහ දණ ගහල
ආදරේ කියන්න.. ආදරේ ඉස්සරහදි වුනත් පිරිමි රළුවෙනව...
මට බෑ සුදු අස්සයෙක් පිටින් ඇවිල්ල ඔයාගෙ ඉස්සරහින් බැහැල රතු රෝස මල් මිටක් දීල ඔයාව වඩාගෙන ඉඹින්න..
එහෙම චරිත ඇති , කුමාර වරු ඇති... හාන්ස්ක්‍රිස්ටියන් ඇන්ඩර්සන්ලගෙ පොත් වල, වොල්ටර් ඩිස්නිගෙ ‍, ජොසප් බර්බරාගෙ කාටුන් වල....
එහෙම "පිරිමි" ලෝකෙ නෑ..පිරිම අඩන්න ලෑස්ති නෑ ආදරේ ඉස්සරහදි..
හැබයි ඔයාගෙ අතින් අල්ලගත්තොත් කවදාකවත් ඒ අත අතාරින්නෙ නැතිව
ඕන ප්‍රස්නෙකට මූන දෙන්න පුලවන් තරම් හයියක් මට තියෙනව..
අවාසනාවට සමහර වෙලාවට ඔයා තාම කාටුන් බලල..
ගෙම්‍බෝ ඉඹ ඉඹ යනව ඇති.......
.
මට මගේ මල්ලි කිවුව..
" අයියේ හවස පහට ෆොන් එක කට් කරල සූර පප්ප බලන්න දුවන කෙල්ලොන්ව යාලු කරගන්නෙපා උමට හරිය්නනෙ නෑ කියල ""
.
ඔයා ආස නැද්ද ... ශෙරෙක්ට... මම ශෙරෙක් කෙනෙක්..
තමන්ගෙ ෆියෝනා වෙනුවෙන් ලස්සන මඩ ගොහොරුව කැපකරපු.. එක දිගයම ආපු හැම කරදරයකදිම ෆියෝනව ආදරෙන් බලාගත්තු...
මටත් ඉන්නව බුරු පැටියෙක්.. මගේ ලගින්.. ඉගුරු පාන් මල්ලිත් ඉන්නව..
.
ෆියෝනට හැමදාම කරදර කලේ එයාගෙ අම්මයි තාත්තයි, නෑදෑයොයි එයා වටේ ඉන්න අයයි... අපිටත් එහෙමයි...
.
මම හිතනව ෆියෝනා හරි තීරනේ ගත්ත කියල..
*****
-අයියෙ ඔයාට ඉතින් කවදද මම කියන දේ තේරුනේ..
හුහ්.. පිරිමින්ට ගෑනුන්ව තේරුම් ගැන්න බෑ කියන්නෙ බොරුද ???
+ ඇත්ත .. පිරිමින්ට ගෑනු තේරුම් ගන්න බෑ.. තේරුම් ගන්න ඕනෙත් නෑ..
- ඒ මොකද ???
+ ගෑනු පිරිමින්ව තේරුම් ගත්තාම ඇති.. ඒ දේ ගෑනුන්ට හොඳට කරන්න පුලුවන්..
පිරිමි ගෑනු තේරුම් ගන්න ගියොග් වැරදි වැටහීම් පවා ඇති වෙයි..
පිරිමි එච්චරට දුර්වලයි ඒ ගැන..
ගෑනු , පිරිමින්ව ‍තේරුම් අරන් ජීවත් වෙන එකයි වෙන්නෙ..
.
******
මම හිතන්නෙ ඔයාට මාව තේරෙනව ඇති..!!
.
ෆියෝනා දැන් එළිවෙන්න ලගයි...... පළවෙනි අවුරැල්ල වැටෙන්න ළගයි..
" සිපගන්නවානම් හොඳම වෙලාවයි.. "
.
=================
නිල් මල් විලෙන් නිල් දියත් ගෙන කෙස් කැරැල්ලෙන් ඉසිමින්
වන්දනාවක බරට මල් නෙලමින්
යෞවනයේ පොපියනා චමත්කාර හැගුමින් වෙලී
සිපගන්නවානම් හොඳම වෙලාවයි..
.
පෙම් පියුම් රොන් ගුලාවයි නෙත් රැගුම් ගත් වෙලාවයි
මගේ හුස්ම තරමට ඔබ ලගයි...
ජීවිතේ දැනෙනවා .. ආදරෙයි මගෙ සමනලී
සිත ගන්නවානම් තුරුලේ තමයි..
.
පුන් පුරා හද පින් බරයි පින් පිරූ සිත පෙම්බරයි
මගේ හුස්ම තරමට ඔබ ලගයි...
ආදරේ හැගෙනවා උන්මාද සිහිනෙන් වෙලී
අතගන්නවානම් ඔබ මගේ මයි
..
===================
--කුරුළු--

No comments:

Post a Comment