Sunday, December 22, 2013

==සිටිනා කොදෙවුවක නුඹ සැප විඳි නම් -මවෙතින් ලැබුණ ආදරයක් ලැබේ නම්== ==මතකය නුඹට හිරි හැරයක් නොවේ නම් - තව කුමකටද දුක් ගී කල්පනාවන්..== .


ඈ නිතරම මට බනින්නීය....
ඒ ඇගේ හැටිය.. බැනුම් නොඅසන්න තරම් මාද සුදුසු නැත..
මම ඈ සම්බන්ධව සියලු දේ අමතකය...
ඒ හිතා මතා නොව.. එහෙත් ඒ දේ මට අමතක නොවන හැටිය මා අදටත් දන්නේ නැත...
එහෙත් ඈට නම් එහි අනික් පැත්තය.. මගේ ජීවතයේ සියලු දෑ මතක ඇත..
ඇය ඒ සියල්ල ලියා තබා ගනෙ ඉන්නවාදැයි මට සැක සිතේ...
- අප්පච්චිට මතකද මම අප්පච්චිට ආදරෙයි කිවුව දවස..
+ කෝ එන්න ටිකක් නලවන්න පැටියව... කෝ කෝ..
-මේ මේ බටර් එපා.. මට දිනෙ ්කියනවද...
+ ම්...... 27-28-29-30 දවස් වලින් එකක් නේද ?
- ඔවු හතරක් තියේනන බැනෙ හරි දවස කියන්නකො..
+ දැන් මෙහෙමයි සුදු නංගි, මට මතක නැනෙ...
- ඔය ඉතින් මම දන්නව අමතකයි කියල... ඔයාට මගේ දේවල් එකක් වත් මතක නෑනෙ...
+ නැ නැ මට ඔයාගෙ නම මතකයිනෙ...
- හා කියනව බලන්න එහෙනම් නම....
+ ...................................... නේ..
- නැ නැ වාසගමත් එක්ක සම්පූර්ණ එක කියන්න...
+ හුටා....
- දැක්කනෙ කෑලි අඩුවෙන් තමා ඒකත් මතක.... හරි මගේ උපන්දිනෙ ්මතකයිද ?
+ ආන් ඒකනම් මතකයි....
- අපො ්ඔවු ඒකනෙ මේ පාරත් උපන්දිනේ වෙලාවෙ ගොරෝ ගොරෝ නිදාගත්තෙ..
+ ඉතින් හත්දෙයියනේ මහ රෑ 12ට නිදියනව ඇරෙන්න පිස්සුවක් ඇතැයි ඇහැරන් ඉන්න..
- අනේ....ඌර.. බලනව මම ඔයාගෙ උපන්දිනේ දවසට කොච්චර හරි ඇහැරන් ඉන්නවද නැතින්ම එලාම් එක තියල නැගිටිනවනෙ..
+ ඉතින් ඔයාට පිස්සු වුනාට මට පිස්සු නෑනෙ.. අනික ඉතින් මගේ ඒලාම් එක ඔයානෙ... ඔයානෙ මාව නැගිට්ටවන්නෙ..
- එක දවසක්වත් නැගිටින්න බැරිද අප්ප වැඩක් නැ වැඩක් නැ..
+ හරි හරි ඉන්නවකො ලගට ආවම නිදිය්න දෙන්නෙ නැතිව තියාගන්නම්කො..
- ලගට ආවම වැඩක් නැ හොදද.... හොදයි කියනව බලන්න අපි දෙන්න ඉස්සෙලල්ම හම්බවුන දවස මතකද ? මගේ ලග්නෙ මතකද / මම ඔයාට ඉ්සසෙල්ලම දීපු තෑග්ග මතකද ????
+ තෑග්ග මතකයි- කීටැග් එකක්නෙ..... දිංක චිකා.... ඒක මතකයි..
- හරි ඒක හරි.. එතකොට අනික්වා...
+ ඔයා ...කන්‍යා.. නේද.. නෑ මීන.. නැ නැ.. කුම්භ.... ද?
- අනේ මේ ඔයා නම් මහ රිලවෙක් අනේ.. බලන්න අප්පච්චිට මම කොච්චර ආදරෙයිද මට එයාගෙ පවුලෙ අයගෙත් සේරොම මතකයි.. ඔයාට මගේ දේවල්වත් මතක නැ..
ඒ කිය්නනෙ අප්ච්චි මට ආදරෙ නැ...
+ දැන් ඔයා ආදරේ මනින්නෙ ඒකින්ද ?? මතක තියාගත්තාම අදාරෙයිද..
- නැ ඒත් ඇත්තටම ආදරෙයි නම් මතක තියෙන්නෝන... ඔයාට මගේ දේවල් නම් මතක නැ.. ඒතමේ ෆේස්බුක් එකේ අයගෙ දේවල් නම් හොදට මතකයි.. කෙල්ලොන්ගෙ නම් , ගම් , විස්තර, මූන එහෙම.. හුහ්..
+ නැ මේ අහන්නකො සුදු නංගියෝ... මම ඔයාට ආදරේ නිසා මම ඒව මතක තියාගන්නෙ නැ ඔයා මගේනෙ.. මේ මේ කෙල්ලො ගැන නම් මතක තියාගන්නෙ ඔයා අහනකොට උත්තර දේන්නෝන නිසා...
- අන්න දැක්කද.. කපටියා......අපො ්හරි නරකයි ඇත්තටම.. මට දුකයි... මම තියනව..
+ මේ අහන්න නංගි... මම ඔය දේවල් මතක තියාගන්නෙ නෑ.. හැබයි මම ඔයාට ආදරෙයි.. මට ඒක මතකයි... තේරුණාද ????
- නැ ඕන නෑ මම තියනව ෆොන් එක ටටා....
***********************
හ්ම්..... ඈ නිතරම එ‍සේමය.. රණ්ඩුවෙන්නම උපන් එකියකි...
එහෙත් ඇ පවසන දේ ද ඇත්තය.. මට අනික් සේරෝම මතක ඇත්ත ඇගේ දේවල් අමතක වෙයි.. ඇත්තටම ඒ මා ඇයට ආදරේ කරන නිසාවද ?? නැතිනම් ඇත්තටම මම ඇයට ආදරේ නැතිද...... ?????
මා දන්නා කරුන වන්නෙ මම ඇයට ආදරේ බව පමණි.. මට ඒ ඇතිය..
කවදා හෝ දවසක ඈ එය තේරුම් ගනීවි...
...........................................
සුදු නංගි.. මම ඔයාට ආදරේ බව මට තාමත් මතකයි.....
හැබැයි දැන් " ඔයාට මතකද"
මම ආදරේ බව නැතත්.. ඔයා ආදරේ කරපු බව හරි... !!!
==========================
එක්පෙති මලක් විය නුඹ මගෙ අත් දෙකට
නෙලානොගත්තේ මගෙ බෝසත් කමට
හැරගිය දිනේ නාවත් මා ගම් දොරට
ආවේ ඇයිද විරහී සිත අද්දරට...
.
විස්මිත ගමට අදහන්නට බෑ තවම
මා හැර දමා නුඹ ගිය බව දැන අරුම..
සතු කර ගන්න මුල් පෙම නොපිදු බැවින
දුක් බර සිතට කීවෙමි නොහඩන ලෙසින..
.
සිටිනා කොදෙවුවක නුඹ සැප විඳි නම්
මවෙතින් ලැබුණ ආදරයක් ලැබේ නම්
මතකය නුඹට හිරි හැරයක් නොවේ නම්..
තව කුමකටද දුක් ගී කල්පනාවන්..
-- රොහාන් ශාන්ත බුලේගොඩ
==========================
-කුරුළු-

4 comments:

  1. හැක්...... හැම තැනම උපුටා ගැනිමෙන් වළකින්න කියලා බෝඩ් ගහන්ඩ ඕනේ. -_-
    T O I N.............

    ReplyDelete
    Replies
    1. ආ.... හරි වැඩේ... දැන් මේ මෙයාගෙන් තමා උපටාගෙන තියෙන්නෙ... හැහ්.. මේ මේ කෑගහ්නනෙපා හොදද මේ මිනිස්සු හිතයි මේ සිද්ධිය වුනේ අපි දෙන්නට කියල..!

      Delete
  2. සිටිනා කොදෙවුවක නුඹ සැප විඳි නම්
    මවෙතින් ලැබුණ ආදරයක් ලැබේ නම්
    මතකය නුඹට හිරි හැරයක් නොවේ නම්..
    තව කුමකටද දුක් ගී කල්පනාවන්..

    ඉස්සෙල්ලම අද තමා මේ පැත්තේ ගොඩවැදුනේ කුරුළු අයියේ...දිගටම ලියන්න...ලස්සනයි........

    ReplyDelete