Saturday, February 9, 2019

==== දසිස් 43 =====



( හතලිස්  දෙවන කොටස හා සබැඳි )
(මෙය බුද්ධිමය දේපල නීතියේ ප්රකාශන අයිතිය යටතේ ආරක්ෂා කර ඇත.)
-----------------------------------
+ ඒ් අවයව මොනවාද ?
- පෙනහල්ල , හදවත , හෘදයාංශය, උරහි සිට අතැගිලි දක්වා වු බාහුව, කුඩා බඩවැල, මහා බඩවැල,ප්ලීහාව,වෘක්ක, අක්මාව, පිත්තාශය, මුත්රාශය, හා උදරය නම් ය.
+ සත්යක් නොවේනම් ... ඒ් වා රෝගාතුර වීම යනු ඉතා බරපතල රෝගාබාධ අැතිවිය හැකි නෙවේද ?? අප හෙල වෙද කමේත් මේ සියල්ලටම ඔෟෂධ තිබේ..
- ඒෙස්ය රජුනි... අප වෙදකමේ දි ඔවුන් මෙන් සිරුර සිදුර කරන්නේ නැත. පටතින් හෝ අැතුලතින් සුවපත් කරන්නෙමු.. සිරුර කැපීමෙන් විදීමෙන් පවා අප සිරුරේ අැති "බ්රහ්මප්රභාව" ට හානියක් වන නිසාවෙනි.
—————————————– අද එතැන් සිට
+ මේ සියල්ල සිදු කරනුයේ අප බ්රහ්ම ප්රභාව ශක්තිමත් කර ගැනීම උදෙසා නෙව්ද අභය
- ඒසේය යන්ත්ර මන්ත්ර තන්ත්ර පමණක් නොව කුණ්ඩලීනිය පවා ඒයටය. චී " ශක්තියද ඒ් වෙනුවෙන්ය. සියල්ලෙන්ම සිරුර නිරෝගීව තබා ගැනීම සිදු කරයි. මානසිකවත් ශාරීරිකවත්.
+ ඒසේය ඒෙස්ය
- මේ ශරීරාංග හා ලෙඩ රෝග මුසු වී පවතින බවට ඔබ වහන්සේත් දැනුවත්.
+ ඒසේයි
- ඔබ වහන්සේ සිතනවාද මේ ශරීරාංග රෝග වීමත් අප සිත රෝගාතුර වීමත් අතර සම්බන්ධයක් අැති බවට, නැතහොත් අප සිත රෝගාතුර වු විට අභ්යන්තර අවයවද රෝගතුර වන බව සිතුවාද ?
+ නැත.. මා සිතනුයේ අභ්යන්තර අවයව රෝගාතුර වූ විට ඒ්වායින් නැගෙන රිදුම් හා වේදනාවන් නිසා සිතද මනසද රෝගාතුර වන බවයි.
- රජුනි ඒය අනුලෝමවත් ප්රතිලෝමවත් යෙදේ?
+ කෙසේද ?
- අප සතුව දෙවැනි මොලයක්ද අැත, අප හිස තුල අැති මොළය නැමති කොටසින් සිදු වනුයේ අපගේ අවයව හා ක්රියාකාරකම් නිසි ලෙස පාලනය කිරීමයි. අප දැනුවත්වත් නොදැනුවත්වත් සිදු කරන ක්රියාවලි ගනනාවක් සිරුර තුල තිබේ.
+ ඒසේය අප ශිල්ප දැක්වීම් දැන කරන ක්රියා ලෙස දකිිමි අාහාර දිරවීම වැනි සිරුර තුල ක්රියාකාරකම් අප නොදැනුවත්ව සිදු කරන ක්රියාවලි ලෙස දකිමි.
- ඒසේය ගැමුනු රජුනි, අප ට බොහෝ වට පාලනය කල හැක්කේ දැන කරන ක්රියාවන්ය, නොදැන කරන ක්රියාවන් ඒසේ පාලනය කල නොහැක. ඒහෙත් අප හැගීම් උපද්දවනුයේ ඒ්වා ගබඩා කරනු ලබන්නේ කොහිද ?
+ මනසේ ද ?
- නැත රජුනි, ඒ් අප සිරුර තුල වූ මේ අවයවයන් තුලමය..
+ හහ් හහ් හහ් හහ් අභය ඒය විය නොහැක්කකි.. අවයවයන් තුල හැගීම් හට ගනුයේ කෙසේද ?
- රජුනි අසනු මැනව, අපහට අාදරය අැතිවනුයේ කුමන අවයවයින්ද ?
+ හදවතිනි ..
- රජුනි සිතා පිලිතුරු දෙන්න , හදවත යනු අවයවයකි, හදවතින්ද නැතිනම් වෙනත් තැනකින්ද ?
+ දන්නා තරමින් අාදරය අැත්තේ හදවතෙහිය.. ඒසේ බැලුකල නම් ඒ් අවයවකින් හට ගන්නකි
- සැබෑවකි රජුනි , අාදරය හට ගන්නේ හදවත නැමති ඒෙන්ද්රය තුලයි, ඒපමණක් නොව කරුණාවද ඒහිය, නුමුත් චීන යින්ග් සහ යෑනග් හි මෙන් හොද හා නරක දෙකම ද මෙහි වේ, ඒනම් අාදරය සේම විරහවද, වෙෙරයද හට ගන්නේ හදවත තුලයි,
" මනුශ්යයින් හදවතින් අාදරය කරන අතරම හදවතින් වෙෙර කරයි."
+ සැබෑවකි අප ජනවහරේද යෙදී අැත්තේ ඒලෙසනි අභය
- ඒසේය රජුනි ඔබ වහන්සේ අාහාර දිරවීම ගැන කතා කල නිසාවෙන් ඒයම මා කරණකොට ගන්නමි. අාහාර දිරවීමට බොහෝ අවයවයන් වල සහයෝගය අවැසිය. ඒය ඉතා දීර්ග හා සංකීර්ණ ක්රියාවලියකි. ඒ් වෙග්ම ප්රධානතම ක්රියාවලියකි.
+ ඒසේයි
- ඒහිදී අක්මාව තුල තරහව හා ඊර්ෂ්යාව, ඉච්චඡාභංගත්වය තැන්පත් වේ, වකුගඩු තුල භය තැන්පත් වීම අාදි වශයෙන් බෙදී පවති.
+ විශ්වාස කල නොහැකිය
- රජුනි යින්ග් සහ යැන්ග් තුල අඩුංගි වන්නේ සමතුලිතයයි, මේ දැක්ෙවන්නේද ඒ් තුලිතයයි, අප විසින් මේ සියල්ල තුලිත කල යුතුය. යමෙකු මේ හැගීම්වලින් අන්තගාමී වන්නේද ඔහු ඒ් තුලම ගිලි පවතිනු අැත්තා සේම ලෙඩ රෝගද බහුලය.
+ හ්ම්
- සිතන්න නිතරම දුකින් සිටිනා පුද්ගලයෙකුගේ හදවත ක්රියාකිරී වීම අඩුය, මානසික අාතතයි හො ්නිතරම කල්පනා කරමින් ගැටලු වලම සිටින්නෙකුගේ උදරයතුල වායු නිපද වේ ඒ් භය නැමැති හැගීම වැඩිවීමෙන් අැති වකුගඩු ක්රියාකාරීත්වය අඩු වීම නිසාවෙනි. ඒවිට අාහාර දිරවීම නිසි අාකාරයෙන් සිදු නොවේ, ඊර්ෂ්යාව හෝ බලාපොරෝත්තු බිද කණස්සල්ලෙන් නිතරම ක්රියා කරන්නෙකුගේ අක්මාවේ ක්රියාකාරීත්වය අවම වේ .. මේ සියල්ලෙන් බිදි යන්නේ අාහාර දිරවීම හා ලේ ගමනා ගමනයයි. ඉදින් මොළය රෝගාතුර වීම අාරම්භ වේ ඉන් පසු අප අරමුණු අැතුලට ගන්නා වූ පංචේන්දුයන් දුර්වල වන්නට පටන් ගනී, ඒයින් පසු සිත හා මනසද දුර්වල වීම නැවතිය නොහැක..
+ ඒසේනම් ඔබ පවසන අයුරින් තුලිත කර ගත යුත්තේ අප හැගීම් නෙවේද ?
- ඉතින් රජුනි අප ගෞතම බුදු දහමේ ඉගන් වීමත් ඒයම නොවේද ??
සම බර කල යුතුය, හැගීම යටපත් කල යුතුය ඒවිට සියළු අවයව නිසිඅයුරින් ක්රියාත්මක වීම අාරම්භ වේ.. ක්රමයෙන් පංචේන්ද්රයත් සිතත් මනසත් ක්රමානුකූල වේ , ක්රණ්ඩලීනි ශක්තිය ද ඉන් පසු තවත් පාලනය කිරීමෙන් නිර්වාණයත් ලබා ගත හැක.
+ පැහැදිලි අභය, ඒ් නිසාවෙන් විය යුතුයි අත්ථකිලමතානුවත් කාම සුඛල්ලිකානුවත් අතැර මධ්යම ප්රතිපදාව අනු දැක අැත්තේ
- ඒෙස්ය රජුනි , මධ්යම ප්රතිපදාව යනු තුලිත කිරීමය. නැතනම් හරි මැද සිට ගැනීමයි...
+ අභය හැගීම් පිලිබදව ඒසේනම් , සිතුවිලි යනු මොනවාද ඒ්වා උපදිනුයේ කොහිද ?
- රජුනි ඒ් මනස හා සිත සම්බන්ධය, අවයව අප සිරුර තුල අැත්තා සේම සිත , මනස අප හිසට මදක් ඉහලින් තිබෙනු අැති.
+ ඒ්ද පිලිගත නොහැකියි..
- ඒසේය රජුනි ධ්යානය හා අධ්යනයේ අැති වෙනස මෙයයි ඔබ වහන්සේට ධ්යානය තුලින්ම මේ අවබෝධ කර ගත හැකි වනු අැත.
+ හ්ම්
- අපට සිතුවිලි පැමිනෙනුයේ කොහි සිටද ඒ්වා යේ අාරම්භය කොතැනකදැයි අපට මතකයක් නැත. මෙසෙ ්සිතන්න ඔබ වහන්සේ යම් කිසි දෙයක් ගැන සිතිමට පටන් ගන්නේ ඒ් ගැන අල්ප මාත්ර සිතුවිල්ලක් හෝ සිත තුලට කා වැදුන පසුය, මා කතා කරනුයේ ඒ් අල්ප මාත්ර සිතුවිල්ල ගැනය. ඒ් අා තැනක් හෝ ඒන ගැන ඔබ වහන්සේට කිව හැකිද ?
+ නැත ..
- රජුනි , ඒයයි වෙනස, මනුෂ්ය සිරුර තුල සිතුවිලි ගබඩා කොට අැති මල්ලක් හෝ අවයවයක් නැත. ඒ්වා අැති වෙනවා සේම නැති වී යති. යම් යම සිතුවිලි කුමන සිතුවිලි ද වත් අපට අවබෝධ වීමටත් ප්රථම ඒ් අමතකව ගොස්ය.
+ හහ් හහ් හ්හ ඒය නම් සත්යකි. නැවත කොතරම් සිතුවත් ඒ් සිතුවිල්ල නොඒ්.
- ඒසේය ඒ් සිතුවිලි පැමිනෙන්නේ මේ විශ්වය තුලින් ය. ඒය අප සිරුර තුලම වුවානම් අප වෙෙද්යවරුන් මේ වන විටත් ඔසු මගින් සිතුවිලි බලෙන් හෝ උපද්දවා නිර්මාණ සිදු කරනු අැති.. ඒවැනි යන්ත්රයක් සාදා ගතහොත් සාහිත්යමය නිර්මාණ පමණක් නොව සෑම අංශයකම නිර්මාණ ශීලීත්වය මීටත් වඩා දෙගුණ තෙගුන වනු අැත. ඒහෙත් ඒය ඒසේ නොවේ..
+ ඒසේනම් අභය අපට අවශ්ය වන්නේ කුමක්ද ඒ් ගැන ඔසු මගින් සිතුවිලිල්ක් පහල කරවා නව නිර්මාණ අවැසි තරම් බිහි කල හැකියි.. ඒසෙ නෙෙව්ද ?
- ඒසේය. ඒහෙත් ඒ් අයිති වන්නේ සිරුරින් බැහැර දෙයකටයි රජුනි. අප හට මේ විශ්වය තුල සිට පැමිනෙන සිතුවිලි ග්රහණය කරගන්නා ග්රාහකයක් හිසට ඉහලින් පිහිටා අැත.
+ නොපෙනේ ?
- ඒය අදෘශ්යමානය, ඒයින් ග්රහණය කරගන්නා සිතුවිලි අප හිස තුල අැති මොලය නම් ඒෙන්ද්රියට ලබා දෙයි. ඒහි තුල අැති ගබඩා කර ගැනීමේ කුටීරය හා විශ්ලේෂය කරන්නාවු කුටීරය මගින් ලැබුනා වූ සිතුවිල්ල වර්ධනයට හෝ මර්ධනයට පෙළැබේ. නැතහොත් අප මතක ගබඩාවට ඒය ගෙනගොස් හාරා අවුස්සා අඩු වැඩි සකසා නව නිර්මාණයක් ලෙසින් අපට ලබා දෙයි. නැතිම් ඒෙන්ද්රියන් මගින් නිපද වන හැගීම් හා මුසු කර දමයි.
+ ඒසේනම් අභය මේ සියළු සිතුවිල නව නිර්මාණ නව සිතුවිලි වර්ධනයට කුමක් කල යුතුද ?
- රජුනි ඒකක් කියා නොමැති. විශ්වය තුල අනන්ත සිතුවිලි විසිර පවති. අලුත් සිතුවිල්ලක් යනු අනාගත ලෙස මා දකිමි.
ඒනම් ඒ්ය යමෙකු අනාගතයෙන් සොරා ගන්නා ලද දෙයකි. මක් නිසාද නිර්මාණකරුවා ඒ් ඉදිරිපත් කල පසු ඒතැන් පටන් ඉදිරිය නිර්මාණය වන්නේ ඒ් නව නිර්මාණය මත වීමය.
රජුනි සරලවම ඔබ අැතැති මුදුව ගැන සිතන්න, ඒ් සිදු කල රන් කරුවා හට මේ මෝස්තරය ගැන සිතුවිල්ල පැමිනියේ කොහෙන්ද ?
+ විශ්වයෙන්ද ?
- ඒසේයි, ඔහු හට මුල්ම සිතුවිල්ල පැමිනෙනුයේ අනාගතයෙනි. ඔහු මේ නිර්මාණ සිදුකල කාලය වර්තමානය ලෙස සිතන්න. සිදු කිරීමට පෙර අතීතය ලෙස ගනින්. ඒසේනම් මේ දැන් ඔබ වහන්සේ පැලද සිටින කාලය ඒ් හා බැලු කල අනාගතය නෙෙව්ද ??? 
+ පැහැදිලියි සක් සුදට ! ඒසේනම් රන් කරුවා මා මෙය පැළද සිටිනු අනාගතයෙන් ලද පනිවඩයකින් මේ නිර්මාණය කලා.. ෂාහ්....
- මා රජුනි , සෑම මනුශ්යකුටම පෙර කියු ග්රාහකයක් පිහිටයි නමුත් ඒක් ඒක් සිරුර තුල පවත්නා මා පෙර කි හැගීම් හා ශරීර ශක්තීන් හා ශරීර ප්රමාණ, කුණ්ඩලිනී ශක්තීන් , අාහාරපාන අාදිය නිසා වෙන් සිතුවිලි ග්රහනය කර ගැනීමේ විවිධ මට්ටම් පවතී. ඒ් නිසාවෙන්මයි ඒක් ඒක් මනුශ්යයන් ඒක් ඒක් පැති හරහා ඉදිරියට පසුපසටත් ගමන් කරනුයේ.
+ ඉතින් කල යුත්තේ කුමක්ද ?
- කල යුත්තේ සිරුර නිරෝගි කිරීමයි, සිත සුවපත් කිරීමයි.. මිනිසුන් වඩ වඩාත් ධ්යානය කෙරෙහි යොමු කිරීමයි...
+ හ්ම්
- මා පෙර පැවසුවාක් මේ බුදු දහමේ ඉගැන්වෙන්නේද මෙය මයි, සිතන්න රජුනි ගතත් සිතත් නිරෝගි මිනිසුන් වෙසෙන්නා වු රාජ්යයක කොතරම් නම් නව සිතුවිලි නව නිර්මාණ පහල වේද කියා..
+ ඒසේය ඒ් සියල්ලම යහපත් දෑ විය යුතුමය..!
- රජුනි සමබර තාව රැකිය යුතුය... නිරෝගී වීම යනු සමබර තාවයෙන් සිටීම මය ..!
-----------------------------------------සෙස්ස පස්සට
--- කුරුළු --
( රාවණ ගැමුණු රජු දස මහායෝධයන් සතුව මෙවන් අසාමාන්ය විදයා / ඉන්ද්රජාල ශක්තීන් ඇතැයි මනංකල්පිතව දසිස් නමින් මා ලබන මේ ප්රභන්ධය කර්තෘ දැනුවත් කිරිමකින් තොරව කතාව ඇසුරින් සිදු කරන්නාවූ කොටස් උපුටාගැනීමක්, අනුකරණය කිරීමක්, ආර්ථික අයිතිවාසිකම්වලට කෘතිය ප්රතිනිෂ්පාදනය කිරීමේ, විකිණීමේ, කුලියට දීමේ, බෙදාහැරීමේ, මහජනයා සඳහා සන්නිවේදනය කිරීමේ සහ පරිවර්තනය කිරීම වැලැක්වීමට බුද්ධිමය දේපල නීතියේ ප්රකාශන අයිතිය යටතේ ආරක්ෂා කර ඇත. )
#ravana #රාවණ #රාවන #කුරුළු #දසිස්

No comments:

Post a Comment