Saturday, June 29, 2013

== හීනයක් වගේ ඔබ ආවා - හීනයක් දිගේ ඔබ ආවා== ==ආදරෙන් මගේ හිස අත ගෑවා - හීනයක්ද මේ හිත කීවා==


.
මාගේ දකුණු උරහිස අද වෙනදාටත් වඩා රිදුම් දෙයි..
ඉදිකටු වලින් අනින්නාක් මෙනි.. රිදෙන්නේ ඇට මිදුලුත් රිදවමිනි...
එසේ නිදා හිදිමට බැරිම වූ තැන අනික් ඇලයට හැරුනෙමි..
ඒද එසේමය...
ශිතකරණයෙන් අයිස් කැට ටිකක් හෝ තබා ගැනීමට සිතුවෙමි..
එහෙත් අම්මා - අප්පච්චි ඇහැරේවියැයි බියේන් එය නොකලෙමි..
තව තවත් ඇදුම් කයි... මම මගේ වමතින් දකුණ උරහිස අතගෑවෙමි..
බැරිම තැන කොට්ටය ඇ‍‍දේ විට්ටමට හේත්තු කර කෙලින් අතට දිගා වීමි...
නින්දක් නැත.. මේ ටිකේම නින්ද ගියේ බාගෙටය..
යාන්තම් නින්ද යාගෙන එන විට පෙනේන්නේ නුඹ රුවයි..
කෙසේ හෝ අමතක කරමියි සිතුවද එය පලක් නැත..
නුඹ කොහේ සිට ‍හෝ පැමිණ මා හා ජීවත් වන්නීය..
සැබැලෝකයේදී නුඹගෙන් නොදකින ලෙංගතු කමක් ආදරයක්
සිහින ලොව තුලදී විඳින්නෙමි..
"රඟපෑම් ඉවරයි " නාටකයේ පලමු චරිතයේ නිළිය " අපි හැමෝම සිහින " යනුවෙන්
පවසන්නේද මෙය විය හැක..
සිහින වලින් තොරව ජීවත් විය නොහැකතත සිහින විලින් තොරව නින්දක්ද නැත..
එහෙත් !
සැබෑවට නොලැබෙන දේම වන නුඹ ! සිහිනයෙන් දැකීම තරම් මා සිත
කලබල කරන වෙනත් දෙයක් නම් නැත...
කොට්ටය මත පිට හේතුත කරගෙන ‍නිසෝලමන්ව සිටියෙමි...
අන්ධරය ය ! දසත පැතිරෙන අන්ධකාරය ය..
මම මොබයිලයේ ස්ව්චය මිරිකා බැලීමි.. කාමරය එලිය විනි..
මටම හිනාය...
මෙහි එලිය මදි යැයි සිතිවිල්ලක් උපන්නෙ හවසය.. ඒ එලියම දැන් කාමරය ඕනෑවටත් වඩා එලිය කරන්නේය..
කෝකෙත් හැටි එහෙමය... අවස්ථාව අනුව වැදගත්කම මතුවේ.. කලයුත්තේ හරියටම හරියන අවස්ථාව තෝරා ගෑනීමයි..
දෙයක් තවෙකක් හා සැඳදීම දුකකි.. ඒ ඒ දෙකේ තත්වයන් වෙනස් නිසාවෙනි..
දෙකක් කිසි විටෙකත් එකක් විය නොහැක...
නැවතතු නුඹව මතක් විය..
- අයියා එකයි එකයි එකට එකතු වුනාම කීයද !
= එකයි (ඇය බලාපොරොත්තු වන පිලිතුර දන්නා මම එසේ කියමි)
- හෑ එකයි එකයි එකතු වුනාම තුනයිනෙ..
= නෑ එකයි එකයි එකට එකතු වුනාම එකයි....
- නෑ එක්කො දෙකයි නැත්තං තුනයි එක වෙන්නම බෑ...
=දන්න ඉටිගෙඩිය... දැන් බලන්න වතුර බිංදු අරන්.. වතුර බිංදු එකකට තව වතුර බිදුවක් එකතු වුනාම අයෙමත් එකයි..ඒකටත් තව වතුර බිංදුවක් එකතු වුනාම ආයෙත් එකයි.. ඒ නිසා මම හිත්නනෙ එකයි එකයි එකට එකතු වුනාම එකයි..
- අපෝ පන්ඩිතයිනෙ.. මම කිවුවෙ ඉලක්කම්
=කෝ ඔයා එහෙම කිවුවෙ නෑනෙ.....
සැබැවින්ම සුන්දරය... මා නව මානයන් සදහා සිතීමට පෙළඹුවේ ඇයය..
ඇයි දැන් මා ලග නැතත් ආදරයක් ඉපැදිනි.. ත‍රයේ වැළද නළලත සිප ගැනීමේ ආශාවක් ඇතිවිණි...
ඔහ්.. නවතත් සුපුරුදු රිදුම.. දකුණ අත ගලවා දැමීමට සිතෙයි.. මෙසේ වීට
හේතුව කල්පනා කලෙමි...
එසැවීමට බැරි බරක් එසවුනේද නැත - අතකින් එල්ලී වැටුනේද නැත..
හරිය...
මේ එදා පෙරදී නුඹ හේත්තු වී සිට උරහිසයි..
අද නුඹ නැති විට එය මට මහා බරක් සේ දැනේ....
නුඹ දැන් වෙනත් උරහිසකට බරවී ඇත්දැයි නොදනිමි..
එහෙත් මම නුඹට ආදරයෙන් කියමි..
තවමත් මාගේ උරහිස රිදුම්දෙයි.. හරියටම නුඹ සිටි පැත්තය.. නුඹ සිටි තැනමය....
-----------------
== හීනයක් වගේ ඔබ ආවා - හීනයක් දිගේ ඔබ ආවා
ආදරෙන් මගේ හිස අත ගෑවා - හීනයක්ද මේ හිත කීවා
.
ඔබ ඉගිල ගියා අහස් යහනට වලාකුලකින් නම අසාගෙන එන්න
ඔබ කිමිද ගියා සයුරු රල මත සයුරු රලකින් නම අසාගෙන එන්න
හිත නතර වුනා ගීතයක් ලග නම නොදන්නා හීනයට ඉඩ දෙන්න
.

නම නොදන්නා මලක් පිපිලා හිතේ වන වදුලේ
නම නොදන්නා මලක් පිපිලා නෙතේ ගං වතුරේ
නම නොදන්නා මලක් පිපිලා වතේ ගන අදුරේ
නුඹ ඇවිත්දො මගේ නම ඇසුනේ....
.
හීනයක් වගේ ඔබ ආවා - හීනයක් දිගේ ඔබ ආවා
ආදරෙන් මගේ හිස අත ගෑවා - හීනයක්ද මේ හිත කීවා=====
.
--කුරුළු--

7 comments:

  1. "හීනයක් වගේ ඔබ ආවා - හීනයක් දිගේ ඔබ ආවා
    ආදරෙන් මගේ හිස අත ගෑවා - හීනයක්ද මේ හිත කීවා"
    ලස්සනයි

    ReplyDelete