Monday, June 17, 2013

=== සබඳ අපි කඳු නොවෙමු උනුන් පරයා නැගෙන - සුනිල දිය දහර වෙමු එකම ගඟකට වැටෙන===



ඒයි කම්මැලිය නැගිටිනවා... තාම නිදිද... මොකද මෙච්චරල නිදි.. රෑ කීය වෙනකම් කෙල්ලො එක්ක චැට් කලාද?
උදේ නැගිටින කොට මිස්කෝල් 8යි මැසේජ් 5යි... අදත් ඉවරයි !
.................
හෙලෝ.... ! ගුඩ් මොනින්.. මේ ඔබ අමතන්නෙ කුරුළු ප්‍රචාරක අංශයයි.. කුරුළු නිස්කලංක මහතා සුව නින්දකින් පසුව සුවසේ අවදි වු බව දන්වා සිටිමි.. පණිවුඩයක් ඇත‍තොත් කරුණාකර 'බීප්' නාදයෙන් පසුව කතා කරන්න...... බීප් ..!
-- හුහ්.. බිප් ..බිප් ගාන්නෙ මොකෝ.. අමතන්න තමා හිටියෙ හොඳවයන් දෙකක් මෙයාට උද‍ේ පාන්දර.. මොකෝ මේ පස්සට එලිය වැටෙන කම් නිදා ගන්නෙ ඈ...
==නිදමත නිසානෙ
-- එච්චර කොහෙද නිදිමත ? මා එක්කමනෙ ඊයෙ  නිදාගන්න ගියෙ !
== ඔවු ඉතින්..
-- මෙයා බොරුවට මාව නිදිකරවල ගුඩ් නයිට් මැසේජ් එවල.. හොදට කෙල්ලො එක්ක එෆ්බී එකේ චැට් කර කර ඉන්න ඇති...
== අනේ පිස්සුද අනේ මම එහෙම කරනවද ඔයාට. මට වෙන වැදගත් වැඩක් තිබුණ..
-- වැඩක් හුහ්. මහ රෑ 10න් පස්සෙ මොනවද වැදගත් වැඩ..?
== ඒවා ඔයාට තේරෙන්නෙ නෑ අනේ... උදේ පාන්දර කෑගහන්නෙ නැතිව ඉන්නවකො...
-- කෑගහන්නෙ නැතිව කොමද හුහ්... රෑට නිදියන්නෙත් මේකෙ.. උදේ කිරි එක බිබි රිංගන්නෙත් මේකෙ. ඔයාට නම් අයියෙ කියල වැඩක් නෑ..ෆොටෝ වලට ලයික් ද දා. කවි දදා වෙන වැඩක් ඇත්තෙම නෑ... ඔයාට පඩි ගෙවනවද මෙකේ..
== ඇයි නංගි ඔයා මගේ රස්සාව දන්නෙ නෑ වගේ කතා කරන්නෙ.. මම මේකෙ හිටියට මම වැඩ..
-- අපෝයි ඔවු.. තව දවස් දෙක තුනකට ඔයාව හොල්ල වෙන්නෙ නෑ අර අර Aravinda Bhoomi Nilupul Rangana දෙන්න ඔයා‍ගෙ ලස්සන පොටෝ අරන්නෙ දැන ්ඉතින් ඇස් ඔබන් බලන් ඉදි කෙල්ලො ඒවට ලයික් දානකම්...
== අපේ නෑ නංගි ඔයා දන්නෙ නෑනෙ නිලුපුල් අයිය කිවුව දේ මගේ පින්තූර 20ක් අරන් 1යිලු දාන්නෙ ඉතින් ඒ තරං මම කැතයි.. ඔයාට තේරෙන්නෙ නෑ..
-- ඔවු ඔවු අපිව දාල තනියෙන් ට්‍රිප් ගිහිල්ල මෙතැන .. කැත වැඩ ඈ.. හුහ්..
== ට්‍රිප් නෙවේ යෝදියෙ Aruna Niranjan අයියගෙ උපන්දිනේ.. ලොකු අයියගෙ උපන්දිනේට නොගිහින් කොමද...
-- නොගිහින් කොමද නේද කෙල්ලොත් එනවනෙ...
== අපෝ කියල වැඩක් නෑ ආවෙ එකම එක කෙල්ලයි හැමදාම එන කෙල්ල අර මං ඔයාට කිවුවෙ Gayani Dikkumbura අර හැමෝගෙම අම්ම , අක්ක වගේ ඉන්නෙ අන්න එයා..
-- වෙන්නම ඇති මේක අරාබිය කියලනෙ ඔයා ඉතින් කයන්නෙ ඔයා යන තැන් වලට කෙල්ලො එන්නෙ නෑනෙ අනේ මේ..!
== ‍මේ මේ මම එතැන නටන්න ගියේ නෑනෙ.. Chandana Ellewala අයිය එන්න කිවුව ම ගියා..
-- එහෙම එන්න කිවුව පලියට දුවල යනවද ?
== ඔවු නංගි මේ මිනිස්සු මැරෙන්න එන්න කිවුවත් මම යනව. මොකද මේ නිකං කට්ටියක් නෙවේ මේ "රූ සහෘදයො " .. මගේ ජීවතේ දැනට හම්බුන හොද මිනිස්සුන්ගෙන් හැදුන එකමුතුවක්..
-- අනේ මටත් ආසයි ඒ අයව හම්බවෙන්න...
== අපෝ අපෝ ඔයාට ඒ අය කියන ඒව තේරෙන්නෙ නෑ..
-- ඇයි එ ්අය අමුතු දෙවල්ද කතා කරන්නෙ
== හැහැ හැ හැ නැත්තං අර Ravi Maduranga අයිය වෙනමම ලොකෙක Chinthaka Abeyratne අයිය වෙනමම දේවල් කියන්නෙ රැඩිකල් කවියා කියන දේවල් හැදුවාම අපිට සරම් ඇදන් ඔලුවෙන් හිට ගන්න හිතෙනව අපේ ජීවිතේ ගැනම හිතල... ඔයාට ඒව තේරෙන එකක් නෑ..
-- ඒ පණ්ඩිත කම් වැඩක් නෑනෙ.. අයිය මාව එක්කන් යන්නකො .. ඔයාට නොතේරෙන ඒව සමහර විට මට තේරෙන්න පුලුවන්.. එහෙම නැත්තං මට තේරෙන ඒව කියන කවුරු හරිත් ඉදිනෙ..
==Iresha Samarasekara අක්කයි Hasika Kulatunga මල්ලියි කියන ඒවනම් තෙරෙයි.. ඒ අයත් මම වගේම ඒ ආව කට්ටියට ආදරෙයි ගොඩක්..
-- ඉතින් ඔයාල මොනවද එහෙ කලේ... නැටුවද !
== හැහ් අපි එහෙ නොකලෙ මොනවද අහන්ඩ අප්පා.. සහෘද මිනිස්සු එකතු වුනාම කරන හැම දෙයක්ම කලා.. ඒකටනම් අරුන අයියට පින් මේ වගේ අත්දැකීම් ලැබෙන්නෙ ඉදල හිටල... එතන කැලේ යන්නොන කිලෝමීටර් 3ක් හතරක් ඇත්ලෙ තියෙනව මාර ගෙයක්.. පොඩි වැවක් වැව මැදට පොඩි පාලමක් එක්කම පාවෙන ලොකු ඔරුවක්... අන්න නංගි තැන.. කවි ලිවුවැකි දාහක්... බන්ධුජීවයි , විකියයි, ගමයයි, දිනිතියි, ත් හිටියනම් කියල මට හිතුනෙ එවෙලෙ.... අපි නාන්න ගියේ දැදුරු ඔයේ.. ඒකත් පට්ට තැනක් ඈ....
-- නාන්න ! මම කිවුව නේද නාන්න යන්න එපා කියල..
== නෑ මම නෑවෙ නෑ මම ඇග සේදුව විතරයි .. ඒත් එතැන වුන කතා බහ ජීවිතේට අමතක වේනනෙ නෑ...
-- ඒක නෙවේ අයියා අර ඇහැ විදපු කනො ආවෙ නැද්ද...
== කවුද රිද්මයද ? ඌ නැතිව කොමද ඉන්නවකො ගිය අයගෙ පිනතූර දාල ඇති හෙමීට බලන්නකො...
-- අනේ අයිය හොද අයිය වගේ ආයෙ මොනව හරි දෙයක් තිබුනොත් මාවත් එක්කන් යනවද.. නැත්තං මට ඔයා ගැන ඉරිසියා හිතෙයි...
== අපෝ ඔයාට විතරක් නෙවේ නංගි ගොඩ දෙනෙක්ට ඉරිසියයි... හර ිමම එක්කම් යන්නම්කො.. එහෙනම් මම තියන්නම්ද !
-- තියන්න තියන්න දැන් ගිහින් මූණ හොදල කිරි බීල වැඩ කරන්න ලෑස්ති වෙන්න.. ඉන්නවකෙ මගේ ලගට ආවම දවල් වෙනකම් නිදා ගත්තොත් " කම්මැලියා ගොං අලියා කියල" බෝඩ් එකක් එල්ලල ෆොටෝ එකක් අරන් දානම මේකෙ..!
== හරි එහෙනම් බුදුසරණයි නංගි..
-- බුදු සරණයි මම ආදරෙයි අයියෙ... !
**************************************
සබඳ අපි කඳු නොවෙමු උනුන් පරයා නැගෙන -
සුනිල දිය දහර වෙමු එකම ගඟකට වැටෙන

වියරු ගිනි දැන් නොවෙමු වනය අවුලා දැවෙන
මිහිර දෙන වැස්ස වෙමු දැවෙන කැලයට වසින

නපුරු හීනය නොවෙමු ළමුන් නිදි සුව බිඳින
"" සොඳුරු අඬහැරය වෙමු දනන් නින්දෙන් මුදන ""
(රූ සහෘදයන්ට පින් සිද්ධ වෙන්න අදත් බැනුම් වලින් බේරුනි.. ! රූ එකට ස්තුතියි වේවා )
---කුරුළු--

1 comment: