Saturday, June 8, 2013

ෆේස් බුක් ස්මයිලිස් වලට පට්ට විදිහට වෛර කරමි

ෆේස් බුක් ස්මයිලිස් වලට පට්ට විදිහට වෛර කරමි
ජරාය
සංකේත භාවිතය සහ ඒවාට හැගීම් දීම මම කිසි සේත්ම පිලිනොගනිමි.
නමුත් ඒ ඇති කර ඇත්තේ ඒඒ දේවල් වල පහසුව තකාය..
කෙනෙකුට හිනාවෙන බව පෙන්වීමට :D මූන යැවිය හැකි අතර
“ හක හක හක හක “ ලෙසද යැවිය හැක... ස්මයිලියට වඩා අර අකුරු ටික මට නම් දැනේ..
හැඩීමද එසේමය... මිනිසාගේ පහසුව තකා නිර්මාණය කර ඇතත් අප දැන් මේවා භාවතා කරනුයේ ඇත්තටම ඒ හැගීමෙන්දැයි නොදනිමි....
ඇත්තටම මම කොච්චර හිනා වෙවී
අඩන මූන යවල ඇත්ද
අඩ අඩ හිනා වෙන මූන ටයිප් කර ඇත්ද
මිනිස්සු මුලා කරන හැගීම් ප්‍රකාශනය
කෙනෙකුගෙන් පලා යෑමට හෝ වට් නොකර සිටීමට අවශ්‍ය වූ විට මම නිකන් මූනු ටයිප් කර කර යවමි.. ඒද තේරුම් නොගන්නා එහා පැත්තේ කෙනා තව තවත් මූණු මට එවයි....
දවසක් කෙනෙක් මට ගොඩාක් දුක්බර තමන්ගේ ආදර කතාව වැල් වටාරම් සේ ලියා එවුවේය..
මම කිසිවක් නොකියවාම හිනා මූණක් යැවීමි...
උඹට නම් හිනා.. එහා කොණිනන් අසයි..
මම නැවත අඩන මූන යැවීමි...
සංවාදය අවසන් විය... පසුව මට මහා කලකිරීමක් ඇති විය..
ඒ ඇත්තටම ඒ තැනැත්තාගේ කතාව කියැවූ වෙලේය..
එය නොකියවා මා ඉතා කුරුරු මූණක් යවා ඇත...
අපි කතා කරන අනික් කෙනොගෙ හිත බිංදුවක් වත් තේරුම් නොගෙන බොරුවට
තේරුම් ගන්නව වගේ යනව මේ මූණු වලට මාගේ නම් කිසිම කැමැත්ත්ක් නැත..
.
ගැහැනු ළමුන් ‍මේවා බොහෝ සෙයින් පාවිච්චි කරති...
ඒ උන්ටද කිසිමම හැගීමක් නැති නිසාවෙනි..
මේ ගැන මාගේ මිතුරු විකි සමගද සංවාදයකට පැටලී මා යාන්තං
හිත් අමනාප කම් ඇති නොකරගෙන වැඩේ සේප් විය...
මා ඌට කියූ දෙය නුඹටම කියමි.. ගැහැනු දරුවෙකුට චැට් කරන විට..

:D , :P , :) , :* මූණු දිගින් දිගටම යවන්න ඉන්පසු ඇයද එවනු ඇත....
නිකමට මෙන් <3 :="" br="">එයට හේතුව අර කලින් මූනු වලට හැගීමක් නොදුන් ඈ මේ දෙක බැරෑරුම්ව හිතට අරන් නිසාවෙනි..
“ ඇයි ඔයා මට ඒක එවුවෙ” “ මට කොල්ලෙක් ඉන්නව “ “ මම හිතුව ඔයා හොද කෙනෙක් කියල “ “අපෝ මම ආයෙ චැට් කරන්නෙ නෑ “ “ මම කතා කලේ මම ආස අයිය කෙනේක නිසා “ වගේ වදන් නුඹටද ඇසිය හැක..
සැබැවින්ම නුඹ අදාරයක් හෝ සිපගැනීමක් ඉන් අදහස් නොකලද ස්මයිලීස් එසේය... පට්ට පජාතය...

ඔව් හැබෑවටම බොරුවකි
හැබැයි බලන් ඉන්න කෙනාට ඒක මාර ආතල්
ඒකයි අපිට ස්මයිලිස් ආවම
අපි බලල තනියෙං හිනා වෙන්නෙ
එත් දෙයියනේ අපි දන්නවං එහා පැත්තෙ එකා ඒක එවන්නෙ කිසි හැගීමක් නැතිව කියල..
--කුරුළු--

2 comments:

  1. තිත්ත උනත් ඒක තමා ඇත්තම කතාව කුරුල්ලෝ.
    මමත් ඕන තරම් අඩ අඩ හිනා වෙන මුණු යවලා තියෙනවා,
    හිනා වෙවී අඩන මුණු යවලා තියෙනවා.
    එත් ඒවායින් කෙනෙක්ගේ සිතුවිලි තේරුම් ගන්න බෑ. හ්ම්ම්.....

    ReplyDelete