Tuesday, June 18, 2013

==ගිම්න් හරින දියඹ දිගේ සුසුම් හරින වෙරල දිගේ-බැස යන හිරු අඩැසි සදට, ==රහස් කියනවා---සද ආද‍රයෙන් අහස පුරා රටා මවනවා...===


.
මා කොතරම් මාගේ රාජකාරී කටයුතු පිළිබඳව අවධානයෙන් සිටින්නේද යත් පෙරදී බොහෝට විට මට ඈ පවා අමතක වී යයි..
එය බොහෝ විට " පිරිමි " ගතියක් ලෙස සිතා සිටියත් එය එසේ නොවන බව මා හට පැවසුවේද කෙල්ලක්මය..
" අපෝ ඔයා එහෙම වුනාට මගේ මහත්තය එහෙම නෑ එයාට කොහේ ගියත් මට මතකයි .. කොහෙ ගියත් මට කියල යන්නෙ..මොනව කලත් කියනව... "
ෂික්.. මට බැරිම වැඩෙත් ඒකය... එළියට බැස්සාම යන තැන දන්නේ නැත.. මට හිතනො හැම තැනම යන්නෙමි.. සමහර වෙලාවට එල්ෆින්ස්ටන් එකේ නාට්‍යක් තිබුණහොත් කාටවත් නොකියාම එයද නරඹා පැමිනෙන්නෙමි ... ඇතැම් දින වල ගාලු මුවදොර වෙරළ අයිනක වාහනය නවතා බංකුවක වාඩි වී කල්පනා කරන්නෙමි...
ඒ වෙලාලවට පමණක් මා ජීවත් වනේනේ යැයි හිතට දැනේ... අනෙක් වෙලාවට යන්ත්‍රයක් සේමය....
එසේ නිහඩව පසුවන අවස්ථාවන් වලදීත් මගේ දැහැන බිඳින්නේ ඇයමය..
මා අකමැතිම අවස්ථාව වනුයේ එසේ මා නිහඩවම ජීවිතය විදින විට මෝබයිලය නාද වීමය..
මුලින් මුලින් ඇයට මම කරුණු පහදා දීමට උත්සාහ කලත් එය සාර්ථක නොවිනි...
ගැහැණියක් වූ ඇයටත් සජහයෙන්ම " ඉව " පිහිටා තිබුනි..
මා කුමක් හෝ ඇයට නොකියා කරන හැම විටම ඇයට එය දැනේ.. එවේලේම මෝබයිලය අමතන ඈ ඒ ගැන ප්‍රස්න කරන්නීය..
මා ගොලු වුවහොත් ඈ මාගේ හොර වැඩේ ගැන දැනගන්නීය..
සැබැවින්ම මා සිදු කල හොර වැඩකුත් නැත..
කළා නම් කලේ ඉහත කීවාක් මෙන් නිහඩව පසුවීමය...
අන්න ඒසේ සිටින හැම මොහොතකම මට ඈව අමතක වී යයි.. ඈව පමණක් නොව ලෝකයම අමතක වී යයි... ජීවතයේ විඳ ඇති සුභ සිද්ධින් මාගේ මනස පුරවා ඇත ඒවා එකින් එක ගෙන පිරික්සා බලමි.. අවාසනාවකට හෝ වාසනාවකට ඇය ඒ සුභ සිද්ධි තුල නැතිවුනේ ඇයි දැයි මම මගේන්ම තවමත් අසමි... මට හිතනා ආකාරයට
ආදරය එකකි - ජීවිතය තවකකි..!
ඇයට නොදන්වා එහෙ මෙහෙ යෑ‍මේ ආදීනව විදින්නේ රාත්‍රියට සුභ පැතීමට කතා කරන විටය.. ම‍ගේ ගොන් කමටද මන්දා මම දවල් මගහැරුනු සියලු දෑ ඇයට කියන්නෙ රෑටය... ඉදින් නින්ද පවා අවුල් වුනු අවස්ථා සුලභය..
ඒ මාගේ හැටි බව ඇයට කිසි දිනක නොතේරුණි...
මාගේ රැකියාව අනුව මට යන තැන හෝ කරන වැඩය පිලිබදව අපිඩේට් දීමට නොහැකි බව ඇ තේරුම් ගත යුතුව තිබුනි...
--ඔයාට තමා බැරි අර බලන්න අරයගෙ කෙනානම් යන හැම තැනම කියල යනව...
== අනේ නංගි මට එක් නම් කරන්න බෑ මොකද මම යන තැන් කොහෙ කියල කියන්නද ! එහෙනම් ඔයා ඒ වගේ කෙනෙක් හොයා ගන්න.. ( මා එසේ පැවසුවේ සත්තකින්මය..)
බොහෝ විට වුනේ අප අතර නෝක්කාඩු වීම් ඇති වීමය..!
-- ඔයා හරි නපුරුයි අයියෙ..ර්‍!
== නපුරුයි ! මම !
- ඔවු..
= අනේ නෑ නංගි මම නපුරු නෑ අහන්නකො මේ මගේ වටේ ඉන්න මිනිස්සුන්ගෙන් ..
( මා නපුරු යැයි කියනවාට මා කැමති නැත.. මා කැතයි කීවාට කමක්නැත එ ්මා දන්නා බැවිනි එහෙත් මා නපුරුයි කියනවාට කොහෙත්ම කැමති නැත)
-- වටේ ඉන්න අය.. කවුද එෆ් බී එකේ කෙල්ලොන්ගෙන්ද? අපෝයි ඔවු ඔයා උන්ට නම් හොඳ ඇති.. හුරතල් කරනව ඇති.. මට තමා නපුරු කම් කරන්නෙ නපුරා.
== අනේ නෑ.. එෆ් බී එකතේ 10ක් විතර මට නපුර කියනව කෙල්ලො.. හැබැයි මම ඒ අයට කරපු වැරුද්දකුත් නෑ.අ නේ මන්ද.. ඇත්තටම මට ඒක ප්‍රස්නයක් !
-- මොකක් ! 10ක් විතර.. කවුද ඒ.. යකො ්මම දන්නෙ නෑනෙ මෙයාට දහක් විතර කෙල්ලො ඉන්නව කියල...කවුද කියනව...
(එක පාරටම නම් ලැයිස්තුවක් ඔලුවට නොඑන නිසා යමෙකුගේ නමක් පවසමි )
-- මට පාස්වර්ඩ් එක ඕන ඔයාගෙ..
== මොකක් !
-- ඔවු මට දැන්ම ඕන මට ඔන් ඔයා චැට් කරන ඒවා බලන්න...
== බෑ සමාවෙන්න මම එක්නම් දෙන්නෙ නෑ... මොකද ඒ අය විස්වාසෙ තියල මා එක්ක ඉන්නෙ ඔයාට පාස්වර්ඩ් එක දෙන්න බෑ.. අපි ඒ ගැන මුලදිම කතා වුනා වගේ මතකයි අපි තීරණයක් ගත්තනෙ නංගි... අනික අහන්න තියෙන දෙයක් කෙලින් අහන්න...
-- බෑ බෑ ඕනෙ මයි.. ම‍ගේ පාසවර්ඩ් එක ඔයාගාව තියෙනවනෙ..ඔයාගෙ එකත් ඕන..
== මම ඉල්ලුවෙ නෑනෙ ඔයානෙ දුන්නෙ මම නිකංවත් ලොග් වුනේ නෑ මම ආස නෑ අනුන්ගෙ ඒව බලන්න..
-- අනුන්ගෙ ඒව ! අන්න එහෙමද මට කිය්නනෙ.. බෑ ඉල්ලුවෙ නැතත් මම දුන්නනෙ මට ඕන..
== ඔන්න ඔයා බැනුම් අහන්න යන්නෙ නංගි...
-- හ්හු හා හරි කමක් නෑ තියාගන්නවකො ... මම කරන්ම්කො හොද වැඩක්..
==‍මොකක්ද ඒ පාර ?
-- මම හදනව ගෲප් එකක්.. ගෑනු අපි වගේ අයට වෙන අසාධාරනය වෙනුවෙන්...
== හක හක හක හක  හික්ස... හදල කොරයි මට !
-- ඇයි එහෙනම් අර ඔයත් ඉන්නෙ " ලයිට් බිල ගැනත් ගෲප් එකක " - ‍අර සේනා ගෲප් එකකුත් තියේනනෙ ඕන තරම් රටේ ප්‍රස්න විසදන්න දැන් ගෲප් තියෙනව මාත් හදනව එක්ක කාන්තා අයිතිය වෙනුවෙන්..
== ඒ ගෲප් තියෙන්නෙ රටේ ප්‍රස්න වෙනුවෙන්..
-- ඇයි මේක රටේ ප්‍රස්නයක් නෙවේද !!!
== හරි එහෙනම් හදපු දවසක මටත් කියනවකො මම ෆ්‍රි පබ්ලිසිටිය දෙන්නම් !
************************
ඒ කාලයේ සැබවින්ම සුන්දර විනි.. රන්ඩු වීමට පවා බොහෝ දේවල් තිබුනි..
දැන් දැන් මා තනි වී ජීවිතය විඳිනා අවස්ථාවල මට සිහිවන්නේ නුඹ හා නුඹ කියූ දෑය..
පුදුම වෙමි !
නුඹ මා ලග සිටිනා දිනවල නුඹ ගැන කිසි දිනක සිහි වී නැතත් අද ඒ ඒ තැන් වල මා තනි වූ විට මා සිතුවිලි වල සැරි සරන්නේ නුඹම පමණී....
මම මගෙන්ම අසමි...
=== මියැදෙන්නට බලා හිදපු ආදරයද මේ...... !!!!!
=== නුඹ රහසේ කියාදුන්න අදරයද මේ.... !!
.
ගිම්න් හරින දියඹ දිගේ සුසුම් හරින වෙරල දිගේ
බැස යන හිරු අඩැසි සදට, රහස් කියනවා
සද ආද‍රයෙන් අහස පුරා රටා මවනවා...
.
හිත් දැහැනේ වෙලී තිබුනු තෙන් දහනේ ගලා හැලුන
මියැදෙන්නට බලා හිදපු ආදරයද මේ
හිරු රහසේ කියා දුන්න ආදරයද මේ
.
නිල් කටරොලු නිල නැහැ‍වුන
මල් දර මුදු සුව රඳවුන
තොල් පෙති කල් හන දාලන ආදරයද මේ
නුඹ රහසේ කියාදුන්න අදරයද මේ.....
-----කුරුළු---

1 comment:

  1. ආදරේ අගේ වැඩියෙන් දැනෙන්නේ අහිමි උනාම නේද කුරුළු අයියේ,,,, හ්ම්ම්....

    ReplyDelete