Tuesday, June 25, 2013

====පොල්කිච්චි වාගේ සණ්ඩු කරන්නෙ මොණරිය වාගේ ආඩම්බරිය=== ====ගිරවිය වාගේ නිතර දොඩන්නේ ආදර කූඩුවෙ රන් කිරිල්ලී මගේ ===



==හෙලෝ .....
++ හෙලෝ
==හෙලො හෙලො.. ඇහෙන්නෙ නැද්ද !
++ ඇහෙනව වදේ මොකද හොලවන්නෙ නැතිව කියනවකො..
== ආ අයිය මම හිතුව ඇහෙන්නෙ නැති වෙයි කියල
++ මොකෝ නංගි අමාරුවකින් කතා කරන්නෙ ඇයි අසනීපයක්ද ?
== ආව් ආව් අයියට දැන් අපේ වොයිස් එකේ වෙනසකුත් දැනෙනව නේද ...
++ මේ කියනවද මගෙ යකා අවුස්සන්නෙ නැතිව...
== අයියෙ මාව සතෙක් කෑවනෙ...
++ සතෙක් !! ලොකු එකෙක්ද..
== නෑ පොඩියි.. සර්පයෙක්
++ නෑ. කොහෙදිද ? කොහෙද රවුන් ගැහුවෙ තමුසෙ..
== මෙ මට තමුසෙ කියන්නෙපා හරිද මට කිවුවොත් මාත් කියනව.,
++ හරි හරි දැන් කියනවද ? කාපු එකාව අදුරනවද ?
== අනේ මෝඩ අයියෙ අදුරනවනම් ඌ මාව කනවයැ..
++ පණ්ඩිතයිනෙ ඉතින්... මම ඇහුවෙ සතා මොකාද කියල දැක්කද..
== නෑ අයියෙ කලුයි ඉරි ඉරි තියෙනව..
++ ඇනකොන්ඩෙක් වෙන්න ඇති.. පවු ඌ මැරිලද දන්නෙ නෑ ඔයාගෙ විසට
== අනේ මේ එන්න එපා හොදේ ! මදැයි මගේ දුක කියන්න ගත්ත මිනිහෙක්ට ඒකට මාව විහිලු.. ඔන්නෑ මම ආයෙ කිය්නනෙ මුකුත්.. එනවකො නංග මැරුනාම අඩාගෙන ..
++ ආ සොරි සොරි... කිය්නනකො මොකෙක්ද කෑවෙ කියල..
== නෑ ඕන නෑ.. ඇයි මොකෝ බෙහෙත් කරන්නද ?..
++ ඔවු ඇයි.. මාත් හොද සර්ප වෙදෙක් තමා..
== අනේ මේ.. මම නොදනන් වෙදකම මෙයාගෙ..
++ ඇයි ද්නනෙ නැද්ද මම " හෘද රෝග විශේෂඥ -කුරුළු "
== අපෝයි මොකෝ මම නොදන්නෙ .. කෙල්ලොන්ගෙ ලවු කේස් වලට ඔයානෙ ඉන්නෙ ඉතින් දුක අහ අහ උත්තර දෙන්න...
++ හපෝයි ඔවු මොකට කියනවද මගෙන් බෙහෙත් ගත්තු කී දෙන්ක නම් දැන් සුව වෙලා තියෙනවද ?
== හෑ............................ මෙන්න වැඩක්... එහෙනම් කියන්න බලන්න මටත් බේතක්..
++ අපෝ එහෙම බෑ..
== ඒකනෙ මම ඉල්ලුවොත් බැහ් ! ඒත් කෙල්ලෙක් කිවුවොත් නම් පැනල අනෙ මගෙ කට..
++ එහෙම නෙවේ.. ඒව සුලු රෝග.. ටෙලිෆොන් එකෙන්ම බේත් කරතැකි..
හැබැයි ඔයාට එහෙම බෑ... දුරකථන මාර්ගයෙන් ඕවට බෙහෙත් කරන්න බෑ..
== එහෙනං..
++ ඒවට තැනක් දිනයක් වෙලාවක් යොදාගෙන මූණට හම්බුවෙලා කතා කරල ඔය කාපු තැන් රිදෙන තැන් පරීක්ෂා කරල එහෙම එපැයි බේත් දෙන්න...
== හා .. හා.. මේ ඒව ඔන් නෑ... මම දන්නෙ නෑනෙ මෙයා බබා.. මම බේත් ගත්ත..
++ විහිලු නෙවේ නංගි බේත් ගත්තද ඇත්තටම..
== ඔවු අයියෙ බෙත් විද්ද ආයෙ යන්නෝන..
++ පරිස්සමෙන් නංගි .. මට ඉන්නෙ ඔයා විතරයි... හොදද...
== හරි අයියෙ ! අයිය වැඩකද හිටියෙ මට අහන්නත් බැරි වුනා පනිවිඩේ කියන්න නගෙ ත්තෙ..
++ හුටා... තියපං යෝදියෙ අරහෙ ඇදුම මදිනන අයන් එක ගහල...
== හා හා සොරි සොරි ඔන්න එහෙනම් මම තිබ්බ මෙ ්.. මේ මේ.. තව දෙයක්.. ඔය කෙල්ලොන්ගෙ ආදර ලෙඩ වලට බෙහෙත් කිල දුන්නට කමක් නෑ .. උන්ට ආදරේ ලෙඩ හදවනව එහෙම නෙවේ... හොදද..
++
" පොල්කිච්චි වාගේ සණ්ඩු කරන්නෙ මොණරිය වාගේ ආඩම්බරිය
ගිරවිය වාගේ නිතර දොඩන්නේ ආදර කූඩුවෙ රන් කිරිල්ලී මගේ
.
දිය ඇල්ලක් වාගේ කඩා පනිනවා - ගඟුලැල්ලක් වාගේ සහනය දෙනවා
මල් පොකුරක් වාගේ සිනහ නගනවා - ගල් අහුරක් වාගේ තරහ පුරනවා
.
සෙවනැල්ලක් වාගේ සනීප දෙනවා - සුලි සුලගක් වාගේ ඇතට යනවා
දින දෙක තුන ගානේ අහක බලනවා - උන් හැටියම වාගේ ආයෙත් එනවා
.
සිනහ නගන්නත් නිතරම ඈ මට ඕනේ - හඩා වැටෙන්නත් නිතරම ඈ මට ඕනේ
සන්ඩු කරන්නත් නිතරම ඈ මට ඕනේ- එහෙම නැතෝත් ලෝකේ මම තනිවෙනවානේ
.
පොල්කිච්චි වාගේ සණ්ඩු කරන්නෙ මොණරිය වාගේ ආඩම්බරිය
ගිරවිය වාගේ නිතර දොඩන්නේ ආදර කූඩුවෙ රන් කිරිල්ලී මගේ "

--කුරුළු--

1 comment: