Monday, July 1, 2013

===මං මුලාවී පාර සොයාගෙන හසරක් අසමින් යන ගමනේ=== ===මං මුලාවූ සමනලියකගෙනි පාර අසා තිබුනේ.....===


.
--මේ කවි ලිය ලිය හිටියට බඩ පිරෙන්නෙ නෑ ගිහින් කාල එන්න අයියෙ...
නිකමට හෝ නුඹ මේ මූනු පොතට පැමිනි වේලාවක මාගේ බිත්තිය පුරා එල්ලා තිබෙන කවිදැක එසේ පවසන්නීය.. ඒ ඉස්සරය..
== හරි හරි කවි ලියන එකෙන් බඩ පිරෙන්නෙ නැති වුනාට හිත පිරෙනවනේ
-- ඔවු ඔවු හිත පිරෙනව කෙල්ලොන්ගෙ නම්.. යන්න යන්න දැන් කාල එන්න..
== මම කාල ඉන්නෙ..
-- මේ බොරු එපා හොදේ.. මෙයා නැගිටින්නෙත් 10 පහුවෙලා ...
== හරි හරි අනේ ඔයා දැන් ඇයි මේකට ආවෙ..
-- ආවෙ.. ! ආ ඇයි දැන් මට එන්න නරකයිද ? අනික් ඔක්කොටම හොදයි මට තමා එන්න නරක..
==අපෝ හරි හරි.. ආවනම් ඉන්නව ඉතින්...
-- මේ එක නෙවේ අයිය..
== එහෙනම් කෝකද.. ?
-- ඇයි එයා මට ආදරේ නැත්තෙ ?
== අපෝ ආයෙ පටන් ගත්තද ! කවුද දැන් කිවුවෙ ආදරේ නෑ කියල
-- නෑ අයිය මට හිතෙනව ඔයා මට වඩා මේ ෆේස් බුක් එකට මේ ෆේස් බුක් යාලුවොන්ට විසේසෙන් ඒකෙ කෙල්ලොන්ට ආදරෙයි කියල...
== මොන බම්බුවක්ද මේ.. මේ නංගි මම එයාට කියල තියෙනව හොදද මනස් ගාත කතා කරන්න එප ාකියල..
-- නපුරා.. මහම මහ නපුරුයි පොඩ්ඩ ඇත්තං මට බනිනව.. අඇයි මට ඒ වගේ දෙයක් වත් අහන්න බැරිද  ඔයානේ..?
== අපෝ හරි හරි අහන්න කො...
-- ඉතින් කියන්න ඇයි ඔයා මෙ ෆේස්බුක් කෙල්ලන්ට තරම් වත් මට ආදරේ නැත්තෙ..
== අයියෝ දරුවො ඇයි එහෙම කිය්නනෙ... ඇයි ඒ අයවයි ඔයාවයි සම කරන්නෙ.. ඒ අය මගේ යාලුවො ඔයා මගේ ආදරෙ.. එතැනම වෙනසක් තියෙනවනෙ....
- එහෙනම් ඇයි අර එක එක්කෙනා කමෙන්ට් කරන් බැන ගන්නෙ..
==කවුද ?
-- අර දිනිති දීපිකා අමාලි මැණික් කුමාරි මාපා දෙන්න
== හක හක හක  හක  අයියෝ පිස්සුනෙ ඒ මගේ හොදම යාලුවො දෙන්නෙක්නෙ....
-- ඕනනම් අහල බලන්න ඒ දෙන්නගෙන්...
== නෑ මට ඕන නෑ මට ඔයාව විස්වාසයි... අයියෙ.....
**********************************************
පුථම ප්‍රෙමය කොයි තරම් නම් සුන්දරදැයි මට විටෙක සිතේ... හැම විටම තේරුම් බේරුම් කර ගැනීම්ය..
දෙදෙනාගේම ප්‍රථම ආදරය විය යුතු නැත.. එකෙකුගේ වුනාම ඇතිය..
එහෙත් දෙදෙනාගේම වුවාම ඉතිමත් සුන්දරය..
මා සිතනා ආකාරයට ප්‍රථම ප්‍රේමය ජීවිතය පුරා අමතක නොවන්නකි..
බාගදා අපට ප්‍රථම ප්‍රේමයේ බිඳ වැටීම් බොහෙමයක් දකින්නට ලැබුනත්..
ප්‍රථමප්‍රේමයට වරමක් නැති වුනත් එය සුන්දරය...
ජීවතයෙ කොයි හෝ මොහොතක වුවද සිහියට නගා සතුටු විය හැකයි..
ජීවිතයේ සහකරු හෝ සහකාරිය වෙනකෙකු බවට පත් වුනත් ඇය හෝ ඔහු සමග පවා
පවසා සතුටු විය හැකි ආදරයක් ලෙස මම එය දකිමි..
එසේ මා පවසද්දි “ ඒ අස්න්නෙ මාගේ ප්‍රථම ප්‍රේමය වන නුඹම වූවා නම් “ කොතරම් සතුටක් දැයි මට දැන් සිතේ....
නුඹ මාගේත් - මම නුඹගේත් - ප්‍රථම ප්‍රේමය නිසාවෙන් මෙසේ හදවද කීරි ගැහෙන හැගීම් නිතර පහල වන බව දැන ගත්තේ මෑතකදීය..
කිසි දිනක නුඹ ඒවා නොබැලුවත්.. ඒවා මෙසේ මාගේ බිතු මත එල්ලා තබමි...
බොහෝ දෙනෙක් මාගේ නිර්මාණ පොතක් ලෙස ප්‍රකාශනයට පත් කරන ලෙස ඇවටිලි කලද මා එසේ නොකරන්නේ බියක් ඇති නිසාවෙනි..
ඒ එඒ අවස්ථාවල මා “ ඒ තරම් මට සල්ලි නෑ “ යැයි පවසා නිහඩ වෙමි..
නමුත් ඇත්තම කාරණය නම්...
“ මා පොතක් ලියූ පසු - එය පිළි ගැන්වීමට මා අදහස් කරන්නෙ නුඹටය ! ඒ මා කුරුළු වුනේත් මේ සියලු දෑ ලියවෙන්නේත් නුඹ නමට බැවිනි..!
මට ඇති බිය - වන්නේ නුඹ “ එදිනටවත් පොත පිලි ගැනීමට නොඒ යැයි යන්නය ...!!!
*************************************************
මං මුලාවී පාර සොයාගෙන හසරක් අසමින් යන ගමනේ
මං මුලාවූ සමනලියකගෙනි පාර අසා තිබුනේ.....

ඇයිත් නොදන්නිය ඇය යන මානය
උන් හිටි තැන් මතකයෙ අඩ මානය
පාර කියන්නෙ කෙලෙසද මා හට
ඇයටද පාරක් ඇති නැති ගානය

අප හමු වූයේ මන්දැයි නොදනිමි
පාර ඇසුයේ ඇයි දැයි නොකියමි
අපේ ගමන අද නවතනු හැකි නම්
අප යන ගමනද අද මෙතැනින් නිමි

මං මුලාවී පාර සොයාගෙන හසරක් අසමින් යන ගමනේ
මං මුලාවූ සමනලියකගෙනි පාර අසා තිබුනේ.....
--කුරුළු---

1 comment: