Monday, July 1, 2013

== මේ එක රෑට නුඹ නැතිව තැවෙනා දෙනෙත්== ==හෙට එන රෑට නුඹ නැතිව කෙලෙසක නම් ඉවසම්දෝ !==


.

දවසක් ම ඔයාට හොරෙන් ඔයාගෙ නම මගේ අතේ ටැටූ කරන් ඇවිත් ඔයාට පෙන්නුව.....

මතකද නංගි...

ෂා...

මගේ හොද අයිය මං ආදරෙයි....
ඒත් කරපු වැඬේ නරකයි මං එපා කියපු එකක් ඒත් කමක් නෑ මගේ නමනේ එතකොට අයියට හැමදාම ඔයාට මාව මතක තියෙයි .....
වෙන කෙල්ලො ලගට යන්නත් බෑනේ
හූ......හූ.....

‘ ඔයා මගේ ඒ අත අරන් තුරුළු කරගත්ත’

හහ් ...... විකාර......

මතකද ..... අන්තිම දවසෙ
ඔයා මට බැනල මගෙ ඈත් වෙලා යනකොට කිවුව වචන ටික....

ඔයා මගේ අත අල්ලගෙන ...

‘දැන් ඉතින් මේ ටැටූ එකෙන්
වැඩක් නෑනෙ අයිය
ඒක මකා ගන්න.... නිකං පිස්සු නටන්නෙ නැතුව’...

මොන හිතකින්ද නංගි
ඔයා එහම වෙනස් වෙන්නෙ....
වචන අනෙක් පැත්ත පෙරලන්නෙ.....

අතේ ටැටූ එකනම් මැකුව මගේ නංගි....

ඒත් හිතේ තියෙන එක මකන්න ඔයාම විදිහක් කියන්න !

මම බලන් ඉන්නවා.....

.....හැමදාටම....
මේ අයිය -

.... " ඔ යා ට, ම යි

ඒ වගේම නංගි.....

ඔ යා, ම ට යි....."

---- ආදරෙයි මං සත්තයි---

අතේ ටැටු කරන එක පිස්සුවක් වුනත් මම එයා වෙනුවෙන් එහෙම කලා නංගි.. ඒ බොළඳ කමට නෙවේ ආදරේ වැඩි කමට . ඒ දවස් වල මට ඔයාට දෙන්න දෙයක් නෑ මොකද උපන් දිනේට මට ඔයාට තෑග්ගක් අරන් දෙන්න තරම් මම පොහොසත් නෑ ඒ දවස් වල.. හරකෙක්ගෙ වුනත් හංවඩු ගහනව අයිතකාරයාගේ නමින්.
 ඒ වෙන මොහොකටවත් නෙවේ .. වෙන අය හරි හරක් හොරු හරි ඇවිල්ල ඒ හරකව අයිති කර ගෙන අරං යයි කියල ... ඒ නිසා මගේ අයිති කාරයාගේ නම - ඔයාගෙ නම මගේ අතේ ටැටූ කර ගත්තා... ඒ මාව වෙන කෙනෙක්ට අයිති නොවෙන්නම.... !!
-- අතේ කොටල තියෙන දේවල් වලට වඩා ඉක්මණට හිතේ තියෙන දේවල් වෙනස් වෙලා අමතක වෙනව “ ගොනෝ“ තොට ඒක තේරුනේ නැද්ද....!
මේ ලගදි දවසක විකිය කියනකොට මටත් ඒක ඇත්තම නේද කියල හිතුන...
--------------
********************************
මේ සඳ වුණත් පායා ඇවිත්
ඉස්සර වගේ එලිය දුන්නා වුනත්
මේ හුලගමත් ආයෙත් ඇවිත්
නුඹ හිද්දි දුන්න සිසිල දුන්නා වුනත්
පෙර හැම දේම නුඹ නැතිව ලැබුනා වුනත්
මේ එක රෑට නුඹ නැතිව තැවෙනා දෙනෙත්
හෙට එන රෑට නුඹ නැතිව කෙලෙසක නම් ඉවසම්දෝ !
මේ ගෙවෙන්නෙ අවසන් රැයම වේ
ආයේ නම් රැය අවසන් වේ.....

ආයෙ හිරු නෑ හෙට හුලගක් නෑ නුඹ ආවත් මේ රැය නෑ
ආයෙ නුඹ නෑ දුක් කදුලුත් නෑ රැය ආවත් මම නෑ
මේ ගෙවෙන්නෙ අවසන් රැයම වේ
ආයේ නම් රැය අවසන් වේ.....

------------කුරුළු-----------------------

No comments:

Post a Comment