Tuesday, February 18, 2014

== වසත් සි‍යොත් කැල ගැයුවද ප්‍රේමයේ කවී == අපේ හදේ වස්සානය තවම නිම නැතී.. ==


. දින කිහිපයක්ම අමනාපෙන් සිටි මම ඇය වෙනුවෙන්ම යොදා ගෙන තිබුණ දුරකථන නාදය ඇසෙනු ඇසී... දුරකථනය වෙත දිව ගියේ තේ කෝප්පයද බිමට හලාගෙනය...
= හෙලෝ...
- හෙලෝ..... මිස්ට කුරුළුද ???
= නෑ මාස්ටර් කුරුළු , මිස්ට වෙන්න බැරි වුනා කෙල්ල පැනල ගියානෙ..
- හානේ.. පවූ..... ඔයා ඒ කෙල්ලට දුක් දෙන්න ඇති....
=නෑ ඒ කෙල්ලට සැප වැඩි වුනා එක්යි... දැන් ඇයි කතා කලේ..
- ආ... කතා කලේ.. පවුනෙ කියල ඉතින් අප්ප.. දුකෙන්නෙ ඉන්න ඇත්තෙ. අඩ අඩ ආරංචියක් ආව.. හරී.. දුකෙන් කුරුල්ලෙක් අඩනව කියල මේ නංගි නැතිව..
= කවුද ? මම ? හික්ස්.. කියපු කෙනාට වැරදිල අපි ජොලියෙන් ඉන්නව අනේ..
- ආ.. ඒක වෙන්න ඇති දැන් මම කොල් කරනකොට කර කර හිට වැඩෙත් එහෙමම දාල පෙරළගෙන දුවගෙන ආවෙ..
= ( ගෑනුන්ට ඉවද මන්ද පෙන් කියන්න වගේ කිය්නනෙ චැහ් ) ක..කවුද මම? මොනව පෙරල්න්නද අනේ.. ඇයි දැන් කතා කලේ..
- ඒ..මේ ..ෂ්.... ඒක නෙවේ... BIRD ව බලන්න ගියා කියල ආලංචියි..
= හික් හික් හික් හික්.. අනේ මෙහෙමත් ගෑනු.. මම එත් බැලුව මේ තකහනියක් කතා කලේ ඇයි කියල දවස් ගානකට පස්සෙ... ඉලිෂියාව නංගී... ඉලිෂියාව...
- අනේ මේ.. මට ඇති ඉරිසියාවක් නෑ... කියනවකො ඉතින් හම්බුනාද ඔයාගෙ මහ ලොකු බර්ඩ් ව.. !
= ඔවු..
- ඉතින් කතා කලාද ?
= නෑ යන්තං මිරිකල ආව...
- මොකක් !! කොහෙද ??
= අත.. මම අතට අතදීල සුභ පැතුව ඒකි මාව අදුර ගත්තෙ නෑ..
- හූ... ඈ.. පවූ........ මම අහන්නම්කො අක්කගෙන්..
= මොකක් ? ඔයාකොහොමද අහ්නනෙ..
- මම අහන්නම් මම අදුරනව ඒ අයව..
= ඔයා මට කියල නෑනෙ....
- මේ මිට්ට කුලුලු ඔයාට විතරක් නෙවේ අදුරන අය ඉන්නෙ හරිද ? ජොන් අයියවත් මම දන්නව හොදට මම ඒයාට ආදරේයි හූ ඈ...
= අහ් ජොන්ට ඉතින් කවුරුත් ආදරෙයිනෙ..
- නෑ මම ඊට වඩා ආදරෙයි ! එයා මගේ ගුරා..
= යකෝ මේව මම දන්නෙ නෑනෙ.... මම අහන්නම්කො ජෝනගෙන් ඊලග දවසෙ....
- හු හු හු හු.. පවු පවු....
= කොහොමද ජොන්ව දන්නෙ කැම්පස් එකෙන්ද ?
- ඔවු..
= කැලනිද..
- අනේ නෑ සුදු අයියෙ “ කිලිනොච්චියෙ “...
= ඔයා කැම්පස් ගියෙන් නෑනෙ....
- නෑ තමා.. මම ඒකෙ ටොයිලට් හේදුවනෙ...
= අපෝ ඒක තමා කට මේ.. ජොන් ගුරා වෙන්නෙ උත් ඒකද කලේ.. ! මම අහන්නම්කො..
- තරහා......යි.... ඌරා.... කතා කරන්නෙ නෑ මම ආයෙ....
= එපා, කතා කරන්න.. මට ඔයා එක්ක කතා නොකර බෑ..
- හෑ.. අනේ... ඔහොම කිය්නනෙපා .. ආදරේ හිතෙනව අයියේ..
= ඒ නිසා තමා කිවුවෙ... හොඳද.. ඇතිනෙ තරහ වෙලා හිටිය...
- ඇති... හරි හරි මම යනව අද මට පන්ති.. ඒ මේ.. ෂ්.. අද මම යන්නෙ ජොන්ව හම්බුවෙන්න .. හූ...ඈ...
= මොකා.......................ක්..........
=========================
මේ අහස මේ වගේ ගන නිල් සළුවකින් එතී
සැරසුණ එක් වසන්තක හමුවුනා අපී//
ගහ කොළද මල් පිපී සැරසී සුළගෙ දඟ වෙවී
ඔබයි මමයි ළං කල හැටි සිහිනයක් වැනී...
.
ඒ අතීතයේ ඔබ මිමිනූ වදන් යලි යලී
රාව නගන විට දෙනුවන් බොඳව යයි සැලී
අතීතයේ මතක සුවඳ සුසුම් හා වෙලී
නටබුන් සෙනෙහසේ නුවර ගොස් ලැගුම් ගනී..
.
ඒ අහස මයි යලිත් අද නිල් සළුවකින් එතී
වසන්තයක මල් පිපෙනව සුළගෙ දඟ වෙවී
වසත් සි‍යොත් කැල ගැයුවද ප්‍රේමයේ කවී
අපේ හදේ වස්සානය තවම නිම නැතී..
..
ගීතය - http://www.youtube.com/watch?v=_GuMaohcxag
==========================
----- කුරුළු ----

4 comments:

  1. //අහ් ජොන්ට ඉතින් කවුරුත් ආදරෙයිනෙ..// සහතික ඇත්ත... එයා හැටියට චන්දේ උනත් ඉල්ලන්න පුළුවන්...

    //ඉලිෂියාව නංගී... ඉලිෂියාව... // :D :D :D

    සුදු නංඟි ආයේම කතා කලාද? නියමයි :) ඕන්න මුලින්ම් සුබ පැතුම් මගෙන් අයියට ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. මොන සුදු නංගිද දැන් ඔය අහ්නනෙ !

      Delete
    2. ඔයාට ඉන්න සුදු නංඟිලා දහපාලොස් දෙනාගෙන් කවුරු හරි :P

      Delete