Monday, February 17, 2014

=== හැමදාම වගෙම මම තාම අයිති නුඹටයි... ! ====


.
හෙට එනම් 2014-02-18 දින සවස 6.00 ට ටවර් රඟහලේ " විසේකාරියෝ " වේදිකා ගතවෙයි.... මා ඊට යාමට සූදානම්ය.. සැබැවින්ම මා ආදරය කරන BIRD ද එහි වෙයි.. මේ ඇ මුණ ගැසුනු පසු අප අතර සිදු වේ යැයි මා සිතු කතාවයි....
====
= සුභ පැතුම් ජෝනා ... උඹේ සත්තු වගේම මේකත් එල..
- ස්තුතයි කුරුළු අයියෙ..
වෙනද ව‍ගේම ඌ මාව බදා ගත්තෙ මාර ආදරෙන්...
- වරෙන්කො අයියෙ මේ නාට්ටියෙ අනික් අයටත් උඹව අඳුන්නල දෙන්න...
මේ... ඉන්නෙ .....යා... මෙයා ... මෙයා... මෙයා....
ජොන් එසේ එකිනෙක  " විසේකාරියන් " හඳුන්වා දෙමින් යද්දී එක් විසේකාරියක් හුඟක් දැක පුරුදු බවක් දැනුනි...
- කුරුළු අයිය මෙයාවනම් දන්නව ඇති  මෙයාට අපි කාඩ් එකට කියන්නෙ BIRD කියල... මෙයාගෙ නම නම් වෙන එකක්.. එත් කිරිල්ලියක් වගේ කොයි වෙලෙත් කච කච ගාන නිසා අපි කිය්න්නෙ බර්ඩ් කියල...
( හ්ම්.... මේ දෛවයත් අපිව කොහාටදෝ මන්දා ගෙන්නල කරකවල කරකවල අතාරිනව සිහි නැති වෙන්න ) නුඹලාට මතකනම් ම විසින් ‍දෙවැනි වතාවට ජොන්ගේ සත්තු වත්ත නැරඹු දිනට පසු දින ලියා තැබුවේ ඇය ගැනය... කැලණිය විශ්ව විද්‍යාලය ඉදිරිපිට නැවතී කාලය කා දැමුවේ ඇය වෙනුවෙනි...! දැන් ඇය මගේ ඉදිරිපිට සිනා සී අතට අත දීමට බලා සිටී.. එහෙත් මා ගොළුය...........
..
+ මොකෝ මේ ගොලු වෙලා.. මම බර්ඩ්....
= ( කියා ගත යුතු දෙයක් කල්පනා නොවූ යෙන් ගොත ගැසීමී. ආදරේ ගැන පොර ටොක් දෙන ආදරේ ගැන පම්පෝරි දෙන ආදරේ උගන්වන කුරුළු - ගොලු වී ඇත ) අහ් ඔයාටත් තියෙන්නෙ මගේ නම මයිනේ.. !
+ ඒ කිවුවෙ ??
= මගේ නම කුරුළු.. මම ජෝන්ගෙ යූත් එකේ යාලුවෙක් !...
+ කුරුළු කිවුවෙ ! කුරුළු නිස්කලංකද ? (ඇය මා දෙස බලා එරෙවුවේය )
= ඔවු ඇයි ! ඒ මම..
+ අහ් අල්ල ගන්න තමා මම මේ හිටියෙ
= ( දැන් ඉතින් ඉන්න‍ෙ මේ ලග අල්ල ගන්න එකනෙ ඇත්තෙ.. කියන්න සිතූවත් )
අඩේ අප්ප ඒ මොකෝ... !

+ මො‍කෝ ! මොකෝ තමා ඔයා මේ BRID ට ආදරේ කරනව කියල ෆේස් බුක් ඒකෙ ලියල ඒක හැම තැනම ෂෙයා වෙලා මට කැම්පස් එකේ ඉන්නත් නැති වුනානෙ..
= අනේ සමා වෙන්න මම හිතලමයි එහෙම කලේ ..!
+ හිතලමයි කලේ !
= ඔවු.. මම ඔයාට ආදරේ කරනවනෙ..
+ ඒක මාර කතාවක්නෙ..... ඒක වෙන්නෙ කෝමද ?
= ඒක වුනේ මෙහෙමයි..
ජොන්ගෙ සත්තු වත්ත ඉවර වෙලා කැලනියෙ ධර්මාලෝක ශාලාවේදි මම ඌට සුභ පතන්න ආව ස්ටේජ් එක උඩට.. ඔයා කොහේදෝ ඉඳන් මොකාද වගේ පැනල ජොන්ව බදා ගත්ත.. අන්න ඒ වෙලේ තමා මම ඔයාව දැක්කෙ .. එවෙල ඉදන් ආදරෙ හිතුණ..

+ එහෙම ආදරේ හිතෙන්නෙ කෝමද දෙයියනේ...
= මේ හිතුනේ එහෙනම්.. එදා ඇදන් හිටියෙ තද කොල පාට ගවුමක් ... දණහිස ලගට වගේ.. කොණ්ඩෙත් ගොතල තනි කරලට , මම එලියට එනකොට එතැන හෝල් එක ලග ඔයා ඩේ එකක් උඩ නැගල යාලුවො එක්ක හෙන කතාවක්.. මම කීප පාරක්ම හැරිල බැලුව එත් ඉතින් අපි මොක්කුද ඔයැයිලට නේ...!
+ හයියෝ..... මාව පටලන්න එපා අනේ....
= ඔයාට බොරුනම් අහන්න මාත් එක්ක කාර් එකේ හිටි අයගෙන් .. මම ගෙදර යනකම් කියෙවුවෙ ඔයා ගැන..
මම හෙදර ගිහිල්ල ත් කල්පනා කලා.. එත් මට ඔයා ගැන අහගන්න විදියක් තිබුනෙ නෑ... මම එවෙලෙම ජොන්ට කොල් කලා .. කොහෙද ඒකා ෆොන් එක උස්සන එකෙක්යෑ..... අන්තිමට මම වොල් එකේ කවියක් ලිවුව.. ඒක ඔයාට...

" මට දැනෙනා මේ සිතිවිලි - ඇයටත් එලෙසම දැනේද ?
මගේ සිතට මේ දැනෙනා - සිතිවිලි ආදරේ නේද ? "
== අවාසනාව ඔයා ෆේස් බුක් නැ කියල දැනගත්තෙ පහුවදා .. මට පහුවදා ඔයා ගැන සේරොම වගේ විස්තර ලැබුන.. මම ඒ ගැන ලියල තිබුන ඒක තමා ඔයා කියවල තියයෙන්න... මම ඒකෙ නොලියපු දෙයක් තිබුන..
+ ඒ මොකක්ද ?
= ඔයාට ආදරේ කරන්න කෙනෙක් ඉන්න විත්තිය ..ලොකු සල්ලි කාරයෙක්... !
+ අහ් ඔවු..
= හ්ම්... ඉතින් මම අයින් වුනා.. මම පස්සට ය්නනෙ ආදරේදි නෙවේ සල්ලි වලදි ... දුර ඉදන් බලන් ආදරේ කරන එක කොයි තරම් සුන්දරද .. ජොන් කියනව වගේ මම සම්බන්ධ කමක් හදාගත්ත " ඔයාට තියෙන ආදරේ එක්ක" එදා ඉදන් මම ඔයාට කවි ලිවුව සංකල්පනා ලිවුව... හැබැයි ඔයා ඒව දකින්න නැතිව ඇති...
" මම ඇයට ආදරේ
බව හොඳට දැන දැනත්
ඇයට කවි ලියන එක
හොඳද මේ වෙන අයත්
ඇගෙ හිතේ ආදරේ
මගෙ නමට නැති වුණත්
දැන ගනින් ඇයටමයි
මගෙ කවිය, හෙට මළත් ! "
== මේකවියත් ඔයාට ලිවුවෙ.. ඇත්තටම ඒක පුදුම ආදරයක්... මම ඔයාට කරදර කලේ නැ.. හැබැයි ආදරේ කලා.. අදවෙනකම්..
+ ඔයා පුදුම කෙනෙක්නෙ කුරුළු.. ඉතින් ඇයි දැන් මට මේක කිය්නනේ..
= හහ් "ආදරේ හංගගෙන හොඳ මිනිහ වෙනවට වඩා හොඳයි - ආදරෙයි කියල නරක මිනිහ වෙන එක " ඔයා මට ආදරේ කරන්න ඕන කියල මම කිය්නනෙ නෑ..  එත් මම අදාරෙයි .. මට ඒ ඇති... දවසක ඔයාට ම හිතුනොත් මට ආදරේ කරන්න.. මම ඉන්නව..
" සොඳුර නුඹ මට අයිති නැති බව
ටිකෙන් ටික දැන් දැනෙනවා
නුඹට හිත ඇති අරුම ලොකවකට
නුඹ සෙමෙන් පා තියෙනවා
නොදැන නුඹ යන ගමන ගැන මට
හිතට බියකුත් හැ‍ඟෙනවා
නුඹෙ සිතට බිය දැනුන මොහොතක
සත්තකයි නුඹ හැරෙනවා
හිටපු තැන මම ඉන්නවා ""
මේ කවියත් ඔයාට ලියපු එකක් BIRD ''''
=== කොහොම වුණත් අද ඔයාගෙ රඟපෑම් නම් මරු සුභ පතනව ආයෙමත් " විසේකාරියෝ " කොහෙ තිබුණත් " කුරුළු " එනව බලන්න... ගිහින් එන්නම් බුදු සරණයි.. -- ආදරෙන් ඉන්න ---
+ හම්.. හා..
( ඇය මුන ගැසුණ විට මම ගොලු වීමි.. දැන් ඈ ගොලු ය.. ඇය කිසිත් නොකියා මා අතිව් අප්ප සමු දුනි.. ඒ පෙරට වඩා ලෙංගතුවය.. ! මා මෑත් වූ පසුත් වෙනදා මෙන් නොව ඇය නිහඩවම බිම බලා ගනු දුටුමි.... ආදරයෙන් තව කෙනෙක් රිදවූවාදෝයි පසුතැවීමක් ඇති විය ... )
මම යලි හැරුණෙමි....... එත් සත්තයි - මම ආදරෙයි!
පියමං කරනට නව මං ලොවකට
කාලයමයි මේ නුඹට, මටත් !
එනු මැන සබැඳිය,සොඳුරුයි දිවියම
අදට වඩා හොඳ වේවි හෙටත්.. !
-කුරුළු-

=====================================
මේ කිසිවක් තවම සිදු වී නැත..
එහෙත්..... !!!
මා ඇයට මේ ටික නොකියමි.. මගේ හඳ දිහා බිම ඉදන් බලනකොට ලස්සනට පෙනේවි... එත් හඳ අයිති අහසට.... !

======
බැබලීම වගෙම බැස යාම අයිති සඳටයි
පිබිදීම වගෙම පරවීම අයිති මලටයි
හැමදාම වගෙම මම තාම අයිති නුඹටයි... !
.
රැවටෙන්න වගෙම රවටන්න හිතක් නැතී
හංගන්න වගෙම පෙන්වන්න කිසිත් නැතී
නුඹ දන්න තරම් මගෙ හිත
වෙන දන්න කෙනෙක් ලොව - මට හමු වෙලා නැතී
.
හිමි වන්න කියා හමුවන්න හිතක් නැතී
පින් වන්ත හිතේ විඳවන්න දුක්ක නැති
අදහන්න නමුත් හැකි වෙද
නුඹ දුන්නෙ නැතත් නුඹෙ හිත මගෙ ළගම ඇතී...

ගීතය -
http://www.youtube.com/watch?v=UUwfNMRltZs
======
එන්න එතැනට ! ටවර් හෝල් එකට හෙට  කුරුළු එනව හරියට 6.00 ට BIRD ව බලල විසේකාරියො දකින්න..
---කුරුළු---

9 comments:

  1. ඇත්තම සිතිව්ල්ලක්ද බං .....
    එලටම ලියල ....ඇස් පිල්ලන නොගහම කියවන්න හිතෙනවා බොල ....

    ReplyDelete
  2. ආදරේ හංඟගෙන හොඳ මිනිහා වෙනවට වඩා හොඳයි කියලා නරක මිනිහා වෙන එක..ඒකනම් ඇතත් මිත්‍රයා..

    ReplyDelete
  3. අදත් විසේකාරියෝ පෙන්නනවා නේ? ජෝන්ව දැක්කේ නැහැ කාලෙකින්. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ජෝන් 16 වෙනිදා ජපුරෙ හිටිය

      Delete
    2. දන්නවා. එත් දැනගත්තේ පරක්කු වෙලා :(

      Delete
  4. කුරුළු දැන් නාට්‍යය බලන ගමන් නේද? තනියම හිතේ හංගාගෙන ඉන්නවට වඩා කියලා දාන එක නම් හොඳයි...

    ReplyDelete
    Replies
    1. කිවුවෙ නැ සහෝ අතට අත දීල ආව එන්න

      Delete