Sunday, February 16, 2014

=== මා හඳුනන මගෙ හදගත් කලණිය මට සොඳුරුයි සුරඟනට වඩා..===



= අයිය අපි බඳිමුකෝ...
+මොකක් !!
= මොකැක්... හුහ් මොකැක් නෙවේ අපි බඳිමූ...
+ මේ මොකෝ එක පාරටම හැදුණු පිස්සුව..!
= හප්පෝ ඔවු මෙයාට බඳිමු කිවුවාම පිස්සුලු... අනේ අපි බඳිමුකෝ අයියේ..!
+ බෑ..
= බෑ.... ඇයි බැරි .. මේ මේ මේ මාව අමාරුවෙ දාන්න ද හදන්නෙ.. !
+ අමාරුවෙ දානන්.. ! ඇයි මම මොනවද කලේ ඔයාට අමාරු වෙන්න.. හුහ්..
= නැ නැ.. දෙයියනේ.. අපි බඳිමු ඉතින් ජොලියටත් එක්ක..
+ මේක මාර රටක්නෙ යකඩො.. ජොලියට බඳින්න ..
= අපෝ හරි හරි.. එහෙනම් කැමති දවසක බඳිමු.. මම තරහයි..
+ නැ එහෙම නෙවේ නංගි අහන්නකො.. ඔයා වචන 10ක් කතා කලොත් 12ක් කියන්නෙ අපි බඳිමු කියලනේ..
= හෑ.. මෙන්න වැඩක් 10ක් කතා කලොත් 12 ක් ??
+ ඔවු ඔයා ඉතින් වැඩිපුරත් එකක්ත් කියනවනෙ...
= හම්.. හරි හරි.. අපෝ ඔයා බඳින්න බයයිනෙ බය ගුල්ල හු හු හු..
+ බඳින්න බය නෑ... ඊට පස්සවෛන දේවල් වලටයි බය..
= හෑ... හනිමූන් එකටද බය ???
+ නැ ඊරියෙ .. කැමතිනම් වෙඩින් එක නොගෙන හනිමුන් එක ගමු ..
= ඕං කිවුව ඉතින්.. මමයි කට වරද්ද ගන්නෙ..
+ නැ මම කිවුවටෙ පස්සෙ ජීවත් වෙන්න හදන්න ඕනනනෙ ඔයාට දුකක් දෙන්න බෑනෙ මට දරුවො.. !
= හ්ම්.. කවුද කිවුවෙ අයිය ගාව මට දුකයි කියල.. මට අයිය ගාව සැපයි..
+ හ්ම් දැන්නම් එහම කියයි.. මම එපැයි පිටි පැකට් නැ කියනකොට ළමයි අඩනකොට දුවන්න..
= නෑ අයිය ආදරේට බයයි..!
+ හ්ම් ..... ඉන්න බලන්න... ඔවු වෙලාවකට ම බය ඇති....
ආදරේ කියන්නෙ ඔය හෙම්බිරිස්සාව උණ වගේ දෙයක් නෙවේ හැදිල හොඳ වෙන.. ආදරේ කිය්නනේ ඒඩ්ස් වගේ මාරාන්තික රෝගයක් !
ඒක එක පාරක් හැදුනොත් හොඳ කරන්න බෑ නංගි... වෙනසකට තියෙන්නෙ.. ලගට එන අයට බෝ වෙනව... ඒක මාරාන්තිකයි... මට ඒ ආදර ලෙඩේ වැළඳුණ එක පාරක් තව කෙනෙකුට එක් දෙන්න මම ආස නැ නංගි...
= ඇයි අයිය ඒ සමහැ වෙලාවට වෙන කෙනෙක්ට පුළුව්න වෙන්න අති ඒ ඔයාගෙ ලෙඩේට බේත දෙන්න..
+ සමාවෙන්න නංගි.. මම ඔයාට කිය්නනෙ මට ආදරේ කරන්න එපා කියල.. මොකද මම වගේ තව කවුරුත් මේ ලෝකෙ ඉන්න හොඳ නෑ...
= නෑ හරි අයිය මට ආදරෙත් නැතිනම් අයිය මාව බඳින්නෙත් නැති නම් මම ජීවත් වෙන්නම් අයිය වෙනුවෙන්.. අයිය දිහා බලාගෙන... සත්තයි..
+ හහ් ඔහොම අය හිටිය ගොඩක් මගේ වටේ... ඒත් ඒ අය දැන් නෑ... මම වගේ දෙන්නෙක්ට මේලෝකෙ ඉඩ නෑ නංගි ඔයා වෙන කෙනෙක් හොයා ගන්න... මම ආස නෑ ඔයා අඩනවට මම නිසා.. ඔයාගෙ හිනාව නැතිවුනෝත ඒක මේ ලෝකෙට සෑහෙන පාඩුවක් හිනා වෙලා ඉන්න දරුවො...
= හුහ්.. මහ ලොකුවට ආදරේ ගැන ලියන්න නම් දන්නව.. එත් ආදරේ කරන හිතක් තේරුම් ගන්න බෑ... මහ නපුරුයි කුරුළු අයියෙ ඔයා නම්..
+ වෙන්න ඇති ඔයට හිතෙන දෙයක් හිතා ගන්න .. ඒක මට අදාල නෑ..
= අපෝ ඔය ඔය නපුරු කම තියෙන..
+ මගේ ආදරේ මට ලැබුනෙ එක්කෙනෙක්ගෙන් විතරයි මේච්චර කාලෙකට.. ඊට ප්සසෙ මම ආදරයක් දැක්කෙ නෑ... මම හොයන්නෙත් නෑ... මම කිවුවනෙ ඔයාට මේක ඒඩ්ස් වගේ... මහ පිළිකාවක්...
දුරින් ඉන්න.. කවි බලන්න.. කතා කියවන්න.. ලයික් කරන්න.. කමෙන්ට් කරන්න.. හැබයි ළගට එන්නෙපා ඒක අනතරු දායකයි... අනික මම ඔයාට කිය්නනෙ කිසිම දේකට හදිසි වෙන්නෙපා ජීවිතේදි....
අනික මතක තියාගන්න මම මේ ලියන දේවල් ඇතුලෙ මම නෑ.. මේවයින් මගේ හදවත මනින්නෙපා මගේ හදවත වෙනස්.... තේරුණාද.. දුරින් ඉඳන් සුවඳ විඳින්න හැබැයි සිප ගන්න තහනම්..
=අනේ අයිනේ මොනාද අප්ප මූදෙ ඉන්නෙ එක මාලුවද අනේ...ඔයා මේ හාල්මැස්සෙක් ගැන කතා කරනව අප්ප චැහ් අපි වගේ ඩොල්පින්ල ඉදැද්දි...
+ එත් නංගි මුදු යන්නෙ මං විතරද ??? අනික මට මගේ හාල්මැස්සි නැති නම් ඩොල්පින්ල වැඩක් නෑ... අර
= අනේ මේ.. ඔයා හදිසි නෑ.. ඔයා දැන් පරක්කුයි... අනේ කුරුළු අයියේ අපි බඳිමුකෝ.. හෙට හරි..... ඒ මේ.. මොකෝ කියන්නෙ.. ඔය කියන සුදු නංගිගෙ චරිතෙ මට එහෙම් පිටින්ම තියෙනව.. මට ඊට වඩා හොදට පුලුවන්.. මම ලස්සනයි නේ.. සුදුයි.. කොණ්ඩෙ ක්‍ර්ල්.. මේ බලන්න හිනාවෙනකොට ලස්සන.. මම ක්‍රිඩා වලටත් කප් ගහල තියෙනව.. මට පීනන්න පුලුවන්, නටන්න පුලුවන්, මැහුම් පුලුවන්.. , ම්... තව... තේ හදන්න පුලුවන් රහට.. මම උයල දෙනන්ම් , කවන්නම්කො, ඇඳුම් හෝදල මැදල දෙන්නම්... ළමයි බලාගන්නම්... ඒ මේ ෂ්... මිස්ට කුරුළු.... මොකෝ කිය්නනෙ.. ලිමිටඩ් ඔෆර් එක්ක ආ.... බඳිමුද !
+ හපොයි අයෙ පටන් ගත්ත.... දුවපියෝ....
==============
නවදැලි හේනක පෑව වැඳිරි රුව
ලෙස උවමින් දෙනුවන් රවටා
මා පෙම් කල ජනපද කල්‍යාණිට
හිමියනි මට කල නොහැක නිගා...
.
සුරඟන රෑ සිරි තුටින හැඳින්නෙමි
සිත් ලෙස දෙනුවන් බඳුන් පුරා
මා හඳුනන මගේ හදගත් කලණිය
මට සොඳුරුයි සුරඟනට වඩා..
.
මා සිත සුවපත් කරලනු නොහැකිය
සෝ ලතැවුල් දෙයි රැයද දිවා
නෙත දුටු සුරඟන රෑ සිරු කුමටද
හද දුටු ජනපද කලන නිසා
-- සෝමතිලක ජයමහ මහතා --

----කුරුළු------

ගීතය.. ( මේ ගීත උදෙසාම ලියු අදහස් නොව.. අදහස ලියා ගීත එකතු කිරීම් ය )
http://www.youtube.com/watch?v=375hWvYIO18

9 comments:

  1. අප්පා බඳිනවා කිව්වම මටත් සෑහෙන්න බයයි මිත්‍රයා. මොකද නිදහසේ කුරුල්ලෝ වගේ හිටපු පිරිමි විඳින දුක් කම්කටොලු දැකලා

    ReplyDelete
    Replies
    1. කොවුල වගේ ලවු සිංදුම කියපු එකා මං !

      Delete
  2. අනේ කොල්ලට බම්බු ගහගන්න කියනවා මං නම් :) අපෝ

    ReplyDelete
  3. අදහස ගීතයට හොදට ගලපලා තියෙනවා ..

    ReplyDelete
  4. බැන්ඳම මක් වෙනවද? :P

    ReplyDelete
  5. බදින එකත් එපා වෙන වැඩක් තමයි :D

    අපිත් එක්කත් එකතු වෙන්න sinhalahelp.com

    ReplyDelete
  6. ගීත විචාරයන් සහ ගීත ගැන කියවන එක තමා මගේ ප්‍රියතම විනෝදාංශය. මගෙත් තියෙනවා බ්ලොග් එකක්. ගොඩවෙලා බලන්නකෝ..
    http://masandumal.blogspot.com/

    ReplyDelete