Saturday, September 13, 2014

== වදුලු සිරස පිපි මල් ගානෙ - විහඟ තුඩක කිචි බිචි ගානේ == සිඹින සිඹින මඳ නල ගානේ - ආදරෙයි මං ආදරෙයි.... ==

.
- ඒයි මේ ෂ්..
+ ඇයි..?
- යන්‍නෙ නැද්ද බුක් ෆෙයා.,!
+ නෑ..
- ඇයි..
+ සල්ලි නෑ..
- සල්ලි ඕන නෑ යන්න අනේ.. ඔයාගෙ අර නංගිල ටික අරන් දෙයිනෙ.. ඔයා පෝස්ටුවක් දාන්න පොත් ලිස්ට් එක.. ඔයාව බලන්න ඇවිල්ල ඉඳියි ‍පෝලිමේ..!
+ මොන මගුලක්ද ... මම මේ යන්න විදියක් නැතිව ඉන්නව.. මෙයා මේ බම්මබු කියෝනව..
- නෑ.. නෑ.. පොත් ගන්න ඕන නෑ.. ගිහින් එන්න නිකං රවුමක්.. අඳුරන කෙල්ලෝ ඇතිනෙ.. ගිහින් බුක් ෆෙයා ගියා කියල පින්තුර අරං දානව.. පවුනෙ ඒ අයත්...
+ මේ මොකෝ අද ඇ‍‍ෙඳේ වැරදි පැත්තෙන්ද නැගිට්ටෙ.. නැත්තං අම්ම හරි තාත්ත හරි බැන්නද ?
- ඔවු...!
+ ඒ පාර මොකෝ වුණේ..
- මම ක්ලාස් එකේ යාලුවො එක්ක බුක් ෆෙයා බලන්න යන්න ඇහුව.. එපා කිවුව...
+ හ්ම්.. දැන් ඒකද මේ මගේ පිටින් යැවුවෙ බැන බැන..
- ඇයි වදේ මම වෙන කාට බනින්නද ?/ හැමෝම මට බනිනව.. මට ඉතින් බනින්න ඉන්නෙ ඔයා විතරයිනෙ.. ඇත්තටම ඔයා යන්නෙ නැද්ද?? ඔයාට සල්ලි නැද්ද ??
+ හ්ම්.. මේ පාර සල්ලි නෑ.. ඒ නිසා නොයා ඉන්න හිතුව..
- එපා අයියෙ.. මම ඔයාට සල්ලි දෙන්නම්.. ඔයා ගිහින් එන්න.. මටත් එක්ක පොත් ටිකක් ගේන්න තෝරල හොඳද.. ඔයා පොත් කියවන්න ආසයිනෙ ගොඩක්..
+ හැමෝම අද යනව කිවුව..මටත් එන්න කියල කීප දෙනෙක් කතා කලා... බලමු මමත් ගිහින් එන්නම්.. මට සල්ලි එපා.. මම බලල එන්නම් පොත්.. මේ සල්පිල ඉවර වුණාම අපි දෙන්නම ගිහින් කඩේකින් ගමු.. !
- හ්ම් හා.. ගියාට කමක් නෑ නීති ටිකක් තියෙනව..
+ ඒ මොනවද ඒ !
- මේ ඔය ගැනු ළමයි " කුරුළු අයියේ කියාගෙන එයි දුවගෙන".. ඒ අය එක්ක හිනා වෙලා කතා කලාට කමක්නෑ.. ඔරවන් ඉන්නෙ නැතිව නපුරු කමට.. හැබයි පොටෝ ගන්නෙපා.. හොදේ සුදු නංගි ආස නෑ ඒකට.. හා ද ??
+ මම කෝමත් පින්තුර ගන්නෙ නෑනෙ... ඔයා දන්නවනෙ දරුවො...
- එක නෙවේ අර පින්තුරෙ ඔයා දැම්මෙ අර නලුවෙක් එක්ක ? ඒකෙන් ඔයා කෝ අනේ මට අදුරන්න බෑනෙ.. දෙන්නම එක වගේ අයියෝ..!
+ අනේ මේ යනව යන්න නිකං ජෝක් කරන්නෙ මට.. ලජ්ජයි අනේ.,!
-අප්පද බොල බලහල්ලකො කොල්ලගෙ ලජ්ජාව.. හික්ස්.. හිතේ ඇති නලුව කියල..
+ හිතේ තියෙනව තමා ඇයි මොකෝ ආ...
- නෑ ඉතින් හොදයි.. මගෙනෙ.... එක නෙවේ අයියෙ ඔයා පත්තරේට ලියනවනේද ? මම හැම දාම බැලුව මට හොයාගන්න බෑනෙ..
+ ඇයි තාම බැලුවෙ නැද්ද දැන් කොච්චර කල්ද ?
- නෑ අනේ මම හැමදාම පත්තරේ පෙරල පෙරල බලනව ඒත ඔයාගෙ පිටුව නැනෙ.. අපේ ආච්චිලගෙ ගෙදර ප්තතරෙන් බලන්නෙ..
+ ඇහ්.. මවුබිම පත්තරේ බලන්න අනේ..
- ඒක තමා ඉතින් බල්නනෙ.. අර අතිරේකෙ නේද.. මම හොදට බැලුව දැන් සති ගාණක් ඒකෙ නෑන...
+ දැන් මැන්ටලේ කවද පත්තරේද බල්නනෙ...
- ඉරිද පත්තරේ ..අපේ ආච්චිලගෙ ගෙදරට ගන්නෙ ඉතිං ඉරිද එකනෙ..!
+ඊරියෙ මම ලිය්නනෙ අඟහරුවාද පත්තරේට.. ඉරිද බලල හරියනවද?? හනේ මෙහෙමත් ගෑනු.. මෙහෙම වුනටනෙ අපි ආදරේ කරන්නෙ.. දෙයියන්ගෙම පිහිටයි..
- අයියෝ.... වස ලජ්ජාව මම අම්මටත් කිය කිය හෙවුව අනේ මහ ලොකුවට... චැහ්.. හරි මම ඊලග පත්තරේ බලන්නම්...ආ මේ මට එක පොතක් ගේන්නවද ?
+ මොකක්ද ?
- මේ පාර සම්මාන දිනපු අර " කුරුළු හදවත" කියන පොත...
+ ඇයි සුදු නංගි.. ඒක මම ඔයාට දීල කොච්චර කල්ද ?? පරිස්සම් කරල තියාගන්න ‍හොඳද !!
- කෝ.. බොරු කිය්නනෙපා අනේ ඔයා මට දුන්නෙ නෑ ඒකට සම්මානෙ හම්බුනේ මේ පාර බොරු විතරක් කියන්න එපා....
+ චික් විතරක් මෙහෙමත් එවුන්.. මොලේ මැටිද මන්ද ..!!!
============
අහස් ගැබේ තරු කැට ගානේ
පොලෝ තලේ වැලි කැට ගානේ
නිල් සයුරේ රළ පෙල ගානේ
ආදරෙයි මං ආදරෙයි...!
.
වදුලු සිරස පිපි මල් ගානෙ
විහඟ තුඩක කිචි බිචි ගානේ//
සිඹින සිඹින මඳ නල ගානේ
ආදරෙයි මං ආදරෙයි....
.
පිපෙන මියෙන හිරු සඳු ගානෙ
සිතෙහි පිරෙන සිතිවිලි ගානේ //
සිහින ගෙනෙන හැම රෑ ගානේ
ආදරෙයි මං.. ආදරෙයි..
===
--කුරුළු--

song - https://www.youtube.com/watch?v=NufjK_wB2Q4

4 comments:

  1. අහස් ගැබේ තරු කැට ගානේ ....කාලෙකින් ඇහුව ලස්සන සිංදුවක් ..සිංදුව වගේම කතාවත් ලස්සනයි.

    ReplyDelete
  2. මට ඇත්තටම හිතාගන්න බැරි කුරුළු අයියෙ ඇයි සුදු නංගි ඔයාව දාල ගියේ කියල. ඒක ඇත්තක්ද, බොරුවක්ද, හිතලුවක්ද. නැත්තම් තාමත් සුදු නංගි ඔයා ලගද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. සුදු නංගියෙක් කවදාකවක් ඉදල නැ.. හැබැයි එයා මගේ හිතේ ඉ්නන්ව

      Delete