Thursday, September 25, 2014

=== කුරුළු තුඩු අගින් ගිලිහෙන- මිහිරි මියුරු ගී පද වැල ==නුඹේ සිනාවා ==


.
- ඔයාට කියන් වැදගත් දෙයක් තියෙනව
+ හා එහෙනම් ඉක්මනට කියන්න මේකෙ බැට්රි ලෝ
- එහෙනම් කම්ක නැ පස්සෙ කියන්නම්
+ නැ වැදගත්නම් පස්සට දාන්න ඕන නෑ දැන් කියන්න
- ම්.. නැ නැ ඕනි නෑ..
+ කියන්න සුදු නංගියො මොක්කද වැදගත් කතාව
- මම ඔයාට ආදරෙයි !
+ හරි ඉතින් වැදගත් කතාව කියන්න
- මම ඔයාට ආදරෙයි !..අනේ
+ හරි ඉතින් වැදගත් එක කියනවකො ..
- එක් තමා ඉතින් වැදගත් එක හුම්....
+ මොකක්.. අහ් ඒක මට එච්චර වැදගත් නෑ..
- ඔවු ඔවු මෙයාට අපි කිවුවොත් තමා වැදගත් නැත්තෙ වෙන කවුරු හරි කිවුවෝත හප්පා..
+ඉතින් දෙයියනේ අනුන්ගෙ ගෑනු ආදරෙයි කියනකොටනෙ වැදගත් කමක් තියේනනෙ
- අනේ මේ යනව යන්න..යාට වැදගත් නැති වුනාට මට වැදගත්..
+ හි හි හි හි හි...
- එක නෙවේ සුදු අයියෙ මට වෙඩින් එකක් තියෙනවනෙ.
+ මට කිවුවෙත් නෑ... ඔයාගෙද ??
- මගේ ? මගේ නම් ඔයාත් දන්නවනෙ කාඩ් එකේ ඔයාගෙ නමත් ඇතිනෙ.. අපේ නැන්දගෙ අයියගෙ..!
+ මරුවට තියෙයි.. එහෙනම් කාව හරි අල්ලගන්නව ඒකෙදිවත්..!
- අනේ..... අපේ ආච්චිත් ඕක කිවුව.. මළ වදයක්නෙ වෙඩින් එකකට යන්න බෑ හැමෝම කියනව හොද කොල්ලෙක් ඉන්නවද බලන්න කියල... මොනවද අප්ප..
+ ඉතින් මටත් කියනවනෙ.. හොඳ කේලලෙක් ඉන්වද බලන්න කියල
- බලන්නෙ නෑ හොදේ ඇස් උගුල්ලනව මං..!
+ හරි හරි එහෙන්ම ලස්සනට ගිහින් එන්න ඈ..
- ඉතින් අහන්නකො අනේ මම මොනවද අදින්නෙ කියල?
+ මොනව හරි කම්ක නෑ අනේ ලස්සනට යනව!
- අනේ අහන්නකො අහ්න්න‍ොක සුදු අයියෙ..!
+ හ්ම්.. දැන් මොනවද සුදු නංගි අදින්නෙ වෙඩින් එකට..
- අන්න හලි... සුදු නංගිට සල්ලි නෑ අ‍නේ.. ගිය පාර ගත්තනෙ රතු පාට සාරියක්. මේ පාර ගත්තෙ ටිකක් තැඹිලි වගේ එකක්. කරාඹුතමා නැත්තෙ.. රතු පාට සෙට් එක තියේනනෙ.. මම හිතන් ඉන්නෙ ලිප්ස්ටික් හරි කියුටෙක්ස් හරි ගාල තැබිලි කර ගෙන යන්න..
+ මොනවද අනේ පෙරේත වැඩ කරන්නෙ . මම සල්ලි දෙන්නම් කරාඹු දෙකක් ගන්නවකො..
- නැ ඉතින් පොඩි වෙලාවටනෙ.. මේ සපත්තු දෙත් එතු. .ඒකට ගානන් තැඹිලි පාට ටික්ක ගේන්න බැරිද ? නැතින්ම මම ඒ පාටින් රෙදි කපල අලවනව වටේටම කැලි කැලි.අලුත් ඩිසයින් එකක් වෙන්න..
+යකඩො මාර වැඩකෑලිනෙ...!
- එක් නෙවේ අයිය දන්නවද මම අදින හැට්ටෙ.. හැට්ටෙ කෝමත් මහන්න එපැයි.
+ ආ ඒක අදිනව ලස්සනට හරිද නිකං පිට පේන්න එලියෙ දාගෙන යන්නෙ නැතිව
- ආ මෙන්න වැඩක් මම හිතන් ඉන්නෙ ලෙස් වලින් මහන්න.. පිටේ කතිර දාන්නෙ නැ ඒක ගිය පාර දැම්ම! ඒ නිසා මහන අක්කට කියල දෙන්නෝන අලුත් වැඩක්..!
+ මේ දැන් බැට්රිය බහි මේකෙ..! බොරුවට වැල් වටාරම් කියවනව වැදගත් කියල මාව රවට්ටල..
- ඉන්නකො අනේ වැදගත්ම එක කිවුවෙ නැනෙ
+ කියන්න එක් තාම කිවුවෙ නැද්ද
- සුදු අයියෙ... ඔයා මගේ හොද සුද අයියනෙ.. නංගි කැතට යනවට කැමතිත් නෑනෙ..
+ ඔවු ඉතින්..
- සුදු නංගිට තැඹිලි පාට පර්ස් එකක් නෑ අයියෙ අරන් යන්න.. එක්ක අරන් දෙන්නකෝ.!
+ මොකක්ද ? හෙලෝ හෙලෝ.. හෙලෝ.. මට ඇහේනනෙ නෑ.. මමම හිතන්නෙ බැට්රිය බැහැලද කොහෙද !
- අපෝ කුනා.. ලෝබය.... බැට්රි නෙවේ කණ සුද්ද කරගන්නව.. මම ඒකත් ඔය ආච්චිගෙන් හරි ඉල්ලන් යන්නම් පරණ එකක් මං තියනව හුහ්..!
+ ආ නංගි මේ ආච්චි ගාව ඇති අර හැඹිලි.. පන් වලින් එහෙම ගොතපුව එක්ක අරන් යන්න..
- අ‍නේ මේ.. එන්නෙපා විහිලු කරන්න.. ඇටකිච්ච වගේ ඉඳගෙන මට විහිලු කරනවත අහුවෙනවකො..
+ බැට්රි බැස්ස......
- එනවකො මං බැට්රිය බස්සන්න හුහ් බායි..
+ ආදරෙන් ඉන්න සුදු නංගියො...
==================
සුවඳ මල් රේනු පිස එන
හාදු දෙන සිහිල් මඳ නල
නුඹට සමානා
කුරුළු තුඩු අගින් ගිලිහෙන
මිහිරි මියුරු ගී පද වැල
නුඹේ සිනාවා
-
සීත පිණි වකුල සඳ වත
මෝදු වී නිශා නුබ
ගැබ අඳුර මකාවා
නීල විල් දියේ උපදින
කොඳ මලක සුමුදු
දළ පෙති කොපුල් තලාවා
.
අරුනු දොරකඩින් නැග එන
උාදා හිරු කිරණ හදවත පුබුදු කරාවා
නොබා කරලියට දිව යන
හදට පණ පොවන උල්පත නුඹේ සිනාවා
======= ඉමාන් පෙරේරා
---කුරුළු--

song -
https://www.youtube.com/watch?v=_519xC2PWAI

4 comments:

  1. කුරුල්ලා මම කවදාවත් උඹේ ඒවාට කොමන්ට් කරලා නෑ. හැබැයි හැම එකක්ම බලනවා. බලන නිසා ලයික් දානවා. මම කොහොමත් කොමන්ට් කරන්න කම්මැලියෙක්. ඒක වැඩිය හිතන්න එපා. මොකා මොනවා කිවත් උඹේ අදහස් නම් ලස්සනයි මචං

    ReplyDelete