Monday, September 15, 2014

== නිදන නින්දද මුදාහරිමින් අවදි කොට මා තබනවා තබනවා =මං ආදරෙයි මං ආදරෙයි=


.
-ටොක් ටොක් ‍ටොක්...!
+ හෙලෝ...
-ටොක් ටොක් ‍ටොක්...! කවුද ගෙදර
+ හෙලෝ හෙලෝ..
- මොනවද අයියෝ.. ගෙදරට තට්ටු කලාම හෙලෝ කියනවද ?
+ මේ නිකං ඉන්නව විකාර කරන්නෙ නැතිව..
- අපෝ විහිලු දන්නෙත් නෑ මෙයා.. ටොක් ටොක් කිවුවාම කතා කරන්න අප්පා.. ඔන්න ඔන්න අපි අ‍ායෙ කරමු හොදද.. හොඳ අයියනෙ.
+ හාං කරමුකො වදේ
- -ටොක් ටොක් ‍ටොක්...! කවුද ගෙදර
+ ගෙදර කවුරුත් නෑ.. යන අතක යන්න
- එතකොට ඔය කතා කරන්නෙ ගෙදර උලුවහුද ?
+ අනේ මේ නංගි තරහ අවුස්සනේනෙ නැතිව කියනවද මොකෝ කියල..
- අපෝ හරි හරි ඉතින්.. කෝ දැං පොත !
+ මොන ?
- මට ගෙනාව කිවුව !
+ ආහ් ඒක තියෙනව..
- කෝ පෙන්වන්න පින්තුරයක් එවන්න බලන්න වට්ස්ඇප් වලට
+ බෑ දැන්එවන්න බැ
- නැ නැ ඔයා ගත්තු එක අරං එවන්නකො බලන් මට බලන්න
+ අනේ සුදු නංගි මට සමාවෙන්න මට ඔයා කිවුව පොත ගන්න බැරිවුනා..
- ආනේ ආනේ දැන් ඉස්සල ගත්ත කිවුවෙ ‍මොකක්ද ?
+ බොරුවට.
- ඇයි බොරු කිවුවෙ.. ගත්තෙ නැ කියන්න එපැයි.. මම දන්නවනෙ පුතයගෙ හැටි.. එකයි මම පින්තුරයක් එවන්න කිවුවෙ..
+ හා.. ඒ වුනාට මම වෙන එකක් ගෙනාව..
- මොකක්ද ?
+ එක් තමා ලංකාවෙ වැඩිම කොටස් ගාණක් පලවුන.. වැඩිම මුද්‍රනයක් කරපු වැඩිම ප්‍රමාණයක් කියවන පොත.. මේ අවුරුද්දෙ කොපිය ගෙනාවෙ..
- අනේ සෝයි සොයි උම්මා.. ම‍ගේ  හොද අයිය.. කෝ ඉතින් මොකක්ද ඒකෙ නම..
+ මහ බැංකු වාර්ථාව..
- මොකා...ක්.. අනේ මේ.. හිතුවද මං මී හරකියක් කියල
+ හිතන්න දෙයක් නැනෙ..
- අයිය මේ.. සද්ද එපා ඇ අපි චන්ඩි හරිද ?? දැන් එව මේව බෑ.. හෙට යමු මාත් එක්ක බුක්ෆෙයා.. අරන් දෙන්න මට පොතක්..
+ හෙට බෑ..
- ඇයි බැරි..
+ පෙට්රල් ගහන්න සල්ලි නෑ..
- අපෝ ලෝබය.. කුණා.. ඇහුවෝත රෑ දොලහටත් වැඩ වැඩ.. එත් අතේ ස්ලලි නෑ..ඔවු ඉතින් අපිව එක්කන් යන්න තමා පෙට්රෝල් නැත්ත‍ෙ. ඔය ‍නෙට් එකේ කෙල්ලෙක් කිවුවෝත ඕන රවුමක් යයි..
+ පවුනෙ ඉතින් ඒ අය..
- මොකක්ද කිවුවෙ.. මේ මාව අඩවන්නෙපා හොදේ..!
+ නැ නැ අනේ විහිලුවට කිවුවෙ. සුදු නංගි..
- මේ කරනවනං වැඩක් තියෙනව..
+ මොකක්ද ?
- හෙට අපි දෙන්න මගේ බයිසිකලේ යමු..
+ මොන?
- පුස් බයික් එකේ අනේ..ඔයා දන්නෙ නැනෙ මේ සුදු නංගි ගම වටේ රවුම ගහන්නෙ ඒ යන්තරෙන් තමා ආ..ආයෙ කිරි කිරි බයික් එක.. පෙට්රෝල ඕනෙම නෑ.. රාවණාගෙ දඩුමොනරෙ වගේ.. මොකෝ අයියා කියන්නෙ ආ..
+ ඔවු ඔවු මම නොදැන්නවයැ..අර චූං පාං කරත්ත්තෙ වගේනෙ..ගමේම පොඩි උන් අවුස්ස අවුස්ස බෙල් එක ගහ ගහ ගම වටේ යනව කියල අපි දන්නව..අපිටත් නිවුස් එනව ඔය තුම්මං හංදි වල ඩෝං ගාල බිම බඩගානකොට.. හු හූ...
- ඇ..ං..... කවුද යකෝ මං වැටුන එක මෙයාට කිවුවෙ.. නෑ අනේ මම ‍මේ පොඩ්ඩක් ඉස්සරහ රෝදෙ උස්සල වීල් කලා .. චුට්ටක් ලෙස්සුව.. අර ඉස්සරහ කූඩෙ බරයිනෙ අනේ.. මේ එක නෙවේ.. යංකො අයියෙ.. ඔයා මාව තියං පාගන්න.. මම ඉඳගෙන ඉන්නම්...
+ අපෝ බෑ මට පාගන්න එච්චර දුර..
- ඇයි අනේ කොල්ලෙක්නෙ..
+ පාගන එක නෙවේ අවුල..
- එහෙනං
+ එච්චර දුරක් යනකං ඔයා පොල්ල උඩ ඉන්නකොට මට රිදෙනවනෙ.. මම කෝමද ඉවසං ඉන්නෙ..
- ඒ කිවුවෙ... ඔයාට කෝමද රිදේනනෙ.. මම ඉ්නනෙ ඉස්සරහනෙ
+ ආ.. හරි හරි ඒක ඕන නෑ.. හෙට බලමු එහෙනං බායි බායි..
- බෑ..බෑ.. බෑතත ඔට්ටුනෑ.. කියනවකො මට මොනවද ඒකෙ තේරුම..
+ මම ඒ කිවුවෙ කුනුහරුපයක්..ඩබල් මිනිං කතාවක්...
- ඊයා.............. ඔයා නරකයි..චී.... මට නරක එවුව කිවුවා.. කතා කරන්නෙ නෑ මම ආය‍ෙ..බලන්නකො මම හිතුව ඒක හොද එකක් කියල..
+ ආ හරි හරි දැන් දගලන්නෙපා.. මම පොත ගෙනත් දෙන්නම්.. බුදු සරණයි.. ආදරෙන් ඉන්න මම තියනව...
------------------------- ට්රීං................
+ හෙලෝ ඇයි නංගි ආයෙ ගත්තෙ..
- දෙයක් කියන්න අමතක වුනා ඒකයි
+ ඔවු කියන්න සුද නංගි
- මේ සුදු නංගිගෙ එකේ පොල්ලක් නෑ.. මැද්දෙ කරුවක් තියෙන්නෙ.. අයිය කැමතිනම් කකුල් දෙක දෙපැත්තෙන් දාල පැදතැකි.. මම තියනෝ..හූ..හූ......
+ උඹට මම.......... යකෝ මේකි නරක් වෙලා තියෙන තරම.. අහුවෙයන් ඈ...
=============
නොකී රහසක් මතකයේ හිද තැවෙනවා
ඔබෙ සුවඳ මට දැනෙනවා දැනෙනවා
රැයේ ගණදුර නැගෙන තනියට සඳක් සේ ඔබ පිපෙනවා පිපෙනවා
මං ආදරෙයි මං ආදරෙයි..
උමතුවෙන් ඔබේ සිත මා සොයනවා සොයනවා...
.
පැතුම් වෙරලක සිතුම් රළ පෙල ඇදෙනවා
සිතග කැළඹිලි නගනවා හැගෙනවා
නිදන නින්දද මුදාහරිමින් අවදි කොට මා තබනවා තබනවා
මං ආදරෙයි මං ආදරෙයි
උමතුවෙන් ඔබේ සිත මා සොයනවා සොයනවා...
.
දුරින් දුර ඇති තාරකා මල් දිලෙනවා
නෙතග ඒ මල් ලෙලෙනවා පෙනෙනවා
දකිනු රිසි ඔබ තාරකා ඇස් මසිත මිහිරක් මවනවා මවනවා
මං ආදරෙයි මං ආදරෙයි
උමතුවෙන් ඔබේ සිත මා සොයනවා සොයනවා...
======== විශාරද එඩ්වඩ් ජයකොඩි
------ කුරුළු---------
song - https://www.youtube.com/watch?v=ULY9dyDLo1w

2 comments:

  1. පුංචි කාලෙ ඉඳන් රණ්ඩු කර කර පොත් තෝරපු, දුකට සැපට ලඟින් හිටපු මගෙ හැමදේම දන්න කෙනෙක් මටත් හිටිය. එකදවසක් උදේ නැගිටල බලනකොට එයාල ගෙවල් දාල ගිහින්. එතකොට අපි එකොළහේ පන්තියෙ හිටියෙ. ඇයිද කියන්න දන්නෙ නෑ. අදටත් ආරංචියක් නෑ. මං තාම හොයනව. මාවත් හොයනවද දන්නෙ නෑ. අපිත් ගමෙන් ඇවිත් අවුරුදු හතක් වෙනව.

    ReplyDelete
    Replies
    1. අපිට ජීවතේ හම්බවෙන්නෙ අහම්බෙන්...

      Delete