Friday, August 8, 2014

මගෙ සිහිනය මට දකින්න ඉඩ හරින්න== මගෙ සිහිනෙන් මා මුදන්න ලං නොවන්න..


මම මහා ගලකැයි සිතා සිටියෙමි..
කිසිවෙකු දුටුවත් කතා බහ කලත් සිත තුලට වැද්ද නොගැනීමේ චේතනාවෙන්ම සිටියෙමි..
එහෙත් - සිත මහ පුදුම තැනකි -
මාත් සුදු නංගීත් අතර ඇත්තේ කුමන ආකාරයේ බැඳියාවක්ද කුමන සසර පුරුද්දක්දැයි මම නිතර සිතන්නෙමි...
ආදරයක් අහිමි වීම ම මෙතුවක් කල් පැවතිය නොහැක.. ආදරය තුරුළු කර‍ මිය යෑමට නොව තුරුළු කරගත් ආදරය ලොවටම බෙදාදීමට තීරණය කලේ මීට වසරකට පමන පෙරය..
- මොනවද බං මල්ලි මේ සුදු නංගියෙක් ගැන ලිය්නනෙ හැම දාම.. ඉතින් උඹට කිසිම කෙල්ලෙක් කැමති වෙයියැ .. උඹ තාම ඒ කෙල්ල ගැන හිතනවා කියල මේ හැම කෙල්ලම හිතාගෙන ඇති. ඒකනෙ එකෙක් වත් උඹට කැමති නැත්තෙ..
+ කවුද දැන් මට කැමති නැත්තෙ..!
- අහ් නැ නැ බං .. උඹට ආදරේ නැත්තේ ඒක වෙන්න ඇති !
+ දැන් කවුද මට ආදරේ නැත්තෙ.. මේ හැමෝම මට ආදරෙයි අයියෙ.. හැබැයි ආදරෙයි කිවුවෙ ලගින් තියන් ආදරේ කරන්න කවුරුත් කැමති නෑ.. දුරින් ඉදන් සුවඳ විඳින්න කැමති ඇති..
- මේ මේ උඹේ සාහිත්‍ය ටෝක් මට එපා... උඹ මේ ලියන දේවල් ගැන ඇත්ත කියහං මිනිස්සුන්ට.. සුුදු නංගි කියන්නෙ උඹට නොලැබුණ එත් උඹ බලාපොරොත්තු වෙන චරිතෙ කියපං...
+ ම්හු.. ඕන නෑ විකියෝ... එහෙම වෙලා බැරි වෙලාවත් මට සුදු නංගි වගේ ම කෙනෙක් ආදරේ කරන්න පටන් ගත්තොත්... මට එ්ක දරාගන්න බැරි වෙයි... මොකද අයියෙ අපි ප්‍රාර්ථනා කරන දේවල් ඉෂ්ට වුණාම ඒවට වුණ බාර ඔප්පු කරන්න වෙනව.. ඒ නිසා මෙහෙම හොදයි..
- යකෝ ඔය හිතේ තියෙනව වගේ කෙල්ලෙක්ව උඹට කවදාකවත් ලැබේනනෙ නෑ.. උඹ ඔය ලියන උන් ඉන්නෙ තොගෙ කතාවෙ විතරයි..! අඩුගානෙ උඹේ හිතේ තියෙන රූපෙවත් හොයාගං උලමො.. ඔය හිතන විදියට ගෑනු නෑ බං.. කවුරුත් සියට සීයක් හරියටම නෑ..
+ මම ඒක දන්නව.. මම උඹට කියන්න‍ම්. උඹ කිය්නනෙ අයියෙ සමහරු මාත් එක්ක කතා කරන්න බයයි.. දැන් මම ඔය පොත් එලි දැක්වීම්.. සංගම්.. මීටින් වගේ ඒවට ගියාම මම දැකල තියෙනව ඈත ඉඳන් හොරෙන් බලන කෙල්ලො.. හැබැයි එකෙක්වත් ලගට ඇවිල්ල කතා කරන්නෙ නෑ.. ඊට ප්සසෙ ෆේස්බුක් එකට ඇවිල්ල චැට් කරල කියනව .. බයෙන් හිටියලු කතා කරන්න මම කතා කරයිද දන්නෙ නැති නිසා..
- ඉතින් උඹ දැක්ක නං උඹ කතා කරන්න එපැයි...
+ ඉතින් අයියෙ උම දන්නවනෙ මගේ හැටි... මාත් එක්ක කතා කලොත් මම කතා කරනව.. යාලු වුනෝත් යාලු වෙනව .. එච්චරයි..
- මේ මල්ලි මේ මම කියන්නම්.. තෝ ඕක කරගන්නෙ නෑ.. හොදයි අපිත් හොයන්න්ම්.. ඒ අතර තුර කාව හරි දැක්කොත් අපිටත් කියපිය.. උඹ වෙනුවෙන් අපි හරි කතා කරන්නම් ගිහින්.. බම්බුව..!
+ මම වෙනුවෙන් කතා කරන්න මිනිස්සු ඉන්නව කියල මම දන්නව අයියෙ.. එත් මගේ ආදරේ තේරුම් ගන්න එවුන් නෑ..
- මම කිවුවනෙ ඔය බම්බු නොලිය පොලවට බැහැල වෙන දෙයක් ගැන ලියහන්.. ඔය වගේ ලිවුවාම උඹට වෙන්නෙ අනුන්ගෙ හොටු පිහදාන්න.. ඊට පස්සෙ හොට බිම ඇනෙනකම් ඉඳහන්.. උඹේ ආදරේ දරාගන්න පුලුවන් කෙනෙක් නෑ බං මේ රටේ... කොටින්ම මටත් බෑ.. උඹ ඔය ආදරේ ගැන දක්වන අදහස් අපිට කෙසේ වෙත්ත ගෑනියෙක්ට නම් දර්න බෑ.. ගෑනු හරි ආත්මාර්ථකාමී බං.. උන්ට ඕන තමන්ට විතරක් ආදරේ වෙන්න... ලෝකටෙම ආදරේ කරන්න ඕන නං උඹත් අබිනිෂ්ක්‍රමණය කරහං...
+ හ්ම්.. දැනට නම් අයියෙ මගේ හිත හොලවන්න වත් පුරවන්නවත් කෙනේක නෑ.. මම හිතන්නෙ එහෙම කෙනෙක් හමුවුනෙත් නෑ.. කවද හරි හිත හෙල්ලු‍නොත් මම කියන්නම්..
- රෙද්ද .. ඕක හොල්ල ගනින්කො ඉක්මනට..
+ හිත හෙල්ලෙන්නෙ ආදරෙන් විතරයි අයියෙ.....
*********************
විකියා එසේ පවසා සති දෙකකට නොඅඩුය..
මා සිත මෙතරම් ඉක්මණට සෙලවේවියැයි මා ද සිතුවේ නැත.. එනිසාම මුළු රැයක් සිතා බලා මෙම ‍පෝස්ටුව ලියමි..
.
ඊයේ දිනය මා සිතුවාටත් වඩා කාර්යබහුල විය.. ඒ මා හිත මිත්‍ර Ganendra Mahesh ගේ විවාහ උත්සවයත්.. තිලකසිරි මහතාගේ " තිලක සිත " නම් පොතත් කපිල එම් ගමගේ මහතාගේ අලුත්ම ‍පොතත් එලිදැක්වීම නිසාවෙනි.
මා ඇයව දුටුවේ කපිල මහතාගේ පොත එලදක්වන තැනදීය..
මා එහි යන විට වැඩි පිරිසක් නික්ම ගොසිනි.. එහි වූයේ මා මිත්‍ර රුවන් බංන්ධුජීවත් - චිරංන්තත් - Nuthana Manawaya - Janith Arandara ය.. හා තවත් ගැහැණු දරුවන් කිහිප දෙනෙක්පමනි
කලබලයෙන් ඇතුලට දිව ගියේ කෙසේ හෝ පොතක් ලබා මිලදී ගැනීමේ අරමුණෙණි..
මා ඒ කවුන්ටරය අසල මඳ වේලාවක් රැදී සිටින්නට සිදු විය.
එතැනදී - මා සුදු නංගීව දුටිමි -
ඇ මදක් සුදුය මදක් කලුය.. සුදුම සුදු නැත...
සිටියේ නම් දෙසා හා බර කතාවකමය.. නිහඩවම මට ලැබුණ තත්පර කිහිපයක කාලය තුල මම ඇයව වින්‍‍ෙඳෙමි..
ජීවිතය කොතරම් පුදුමද ! ආදරය කොතරම් ඉක්මන්ද නම්.. මා පොත මිලදී ගන්නා විටත් ඇය කෙරෙහි බැඳී අවසානය..
ඇය හැඳ සිටි‍ේද මා ප්‍රිය කරන වර්ගයේම ඇඳෞමකි.. එහි දේදුන්නක් මෙන් පාට පාට බෝල බෝල බිංදු තිබිණි..
දෙසා සමග කල කෙටි කතා බහින් පසු ඇය නික්ම ගියාය.. විනාඩියක් තරම් සුළු කාලයකි‍.
නැවත මා ඇයව දුටුවේ කපිල මහතාගෙන් පොතට අත්සනක් දමා ගන්නා වෙලාව්දීය..!
- කුරුළු.. උඹත් ආදව බං.. ( කපිල මහතා ඇසුවේය )
+ ඔවු සර්..මට අත්සන් කරල දෙන්නකො..
" කුරුළු "......... නම ඇසුන සැනින් ඇය මා දෙස බැලීය.. ඒ ඇයත් මාත් දෙනෙතින් හමුවූ පලමු අවස්ථාවයි... තත්පර ගණනක් පමණි...
සිනාසුනේවත් නැත.. ඇය යන්න ගියාය..
මා එම පොත ද අත්සන් කරගෙන.. සියල්ලන්ටම සමු දී.. කාරයට ‍ගොඩවීමී... ඒ ඇය ගිය පැත්තවත් සොයා ගැනීමටය...
එහෙත් ඇය අතුරුදහන්ය...
එතැන් සිට ‍නිවස බලා එන තුරු කල්පනාවේම නිග්මවීමි..
කාලයකට පසු මගේ සිත නැවත සෙලැවී ඇතයි සිතුනි...
ඇය ගැන කුමක් ‍හෝ ලිවිය යුතුමැයි සිතීය...
බාගදා- එතැනට ආව අපේ ‍එකෙක්ගේම ආදරය කරන ගෑනු ලමයද දන්නෙ නෑ.. එහෙම වුන‍ොත් මම මුකුත් ලියන එක හොද නැ... උෟ තරහ වෙයි...
අතහැර දැමියද නොහැකිය...
--- එබැවින් මෙසේ ලියමි..
මා සබඳ ! ඇය නුඹගේනම්..
මාගේ ආදරය ඇයට නුඹ පවසන්න.. බොහොම ලෙංගතු සිතින්..
ඇය නුඹේ නොවේ නම්..
මා ඇයට ආදරය බව පවසන්න - ආදරෙන්....
සමහර විටෙක
නැවත කිසි දිනක ඇය මට හමු නොවනු ඇත.. සසර ගමනක කුමක් හෝ දැන හැදින ගැනීමක් විය හැකියි..
බාගදා -
එය අපේ ජීවිත වෙනස් කරාවි.... නුඹට මෙසේ කියමි..
මා ගේ ජීවිතයනම් වෙනස් වී හමාරය... ඒ ඊයෙ සිටය..
සිත ආදරයෙන් පිරී පවතී... ඒ නුඹටත් මටත් නොව- මේ කියවන මා හිත මිතුරන්ට නම් සුබාරංචියක් වන ඇත....
ආදරෙන් ඉන්න --- හැමදාම...!
( නුතනව - දූතයක් කර මහා කාව්‍යක් ලියමි )
========
මගෙ සිහිනය මට දකින්න ඉඩ හරින්න
මගෙ සිහිනෙන් මා මුදන්න ලං නොවන්න..
.
සඳැස් විඳා මොණරු නටති මේඝ වලා පාවේ
වලා වැලෙන් ගෙලේ වැටේ මලිතිය මල් මාලේ
සහගුම් බිගු පේලි සැදී නගත මධුර නාදේ
මල් ‍ගොමු තුල නිල් පළු දල යහන් නිබද සැහේ
.
ලවන් දොඩම තුඩ තබමින් බොත රස මධු පානේ
සුරත් සහන් එලි දැල්වේ දෙනුවන් මිනි පානේ
ලඹ තුන් සපු දුනුකේ මැද පිපුණ එකම යායේ
ඇවිදිමු මුතු පබු වැටෙන සිහිලැල් හඳ පානේ..
.
======== විශාරද නන්දා මාලනිය
--කුරුළු--
https://www.youtube.com/watch?v=FYN8ZXlXOCc

4 comments: