Thursday, August 14, 2014

==දහසක් දොම්නස් සිහින පවුරු මැද - තනිවුන ඔබෙ සුසමන්=== =====සෙමෙන් විත් මගෙ සවනත පාරයි.. ===


.
+ මට සනීප නෑ
- ඇයි ඒ මොකෝ..!
+ ඔලුව රිදෙනව
- ඔන්න මම නම් නෙවෙයි ඔන්න අද දවසම මම කතා කලේ නැ හොඳ ලමය වගේ හිටිය..
+ නැ මේ සෙම ට..
- එක් මිසක් දැන් බේත් ගත්තද !
+ නෑ තාම ලමයො.. එහෙම මේ එක පාරටම ගන්නවද ?
- ආහ් හොඳ අයිය.. ගන්නෙපා හොදේ... ඔහොම ඉන්න. ඉදල වැඩි වෙලා අමාරු වෙලා හුස්ම ගන්න බැරි වුණාම එක පාරම ගිහින් ගන්න හොදද.. අද හෙට එහෙම යන්න එපා හොදේ මයෙ අම්ම..
+ හැ හැ හැ හැ හැ හැ.....
- හැ හැ හැ නෙවේ ගිහින් බේත් ගන්නව ළමයො .. වැඩි වෙනකල්ද ඉන්නෙ
+ හරි හරි ගත්ත.. එත් මේ ෆාමසියෙන් ගන්න දුන්න බේත් ටිකක්...
- ඉතින් ඒවත් ගන්න.. ඒවට තමා හොද වෙන්නෙ..
+ කොහෙද අනේ මේ ෆාමසි වැඩක් නැ.. මට ලිස්ට් එක්ක දුන්නට උන් ලග එක බේතක් නැනෙ ෂික්...
- ඒ කිවුවෙ එක බේතක්වත් නැද්ද .. මොකටද අනේ ඔය ෆාමසි. වහල දාන්න කිය්නනකො..
+ නැ මැන්ටලේ.. ඔක්කොම තියෙනව.. එක බේත් ජාතියක් විතරයි නැත්තෙ..
- ආ ඒක මිසක්ක.. මම හිතුව එකක්වත් නැ කියල. එක්ත් ගන්න හොදද..!
+ හා හොඳයි
- දුම් අල්ලන්න.. තෙමෙනේනෙපා.. කෑම සාමාන්‍යයි.. නෑම අගුණයි හොදද
+ මේ මොකො මේ... දොස්තරවත් එහෙම කිවුවෙ නැ..
- මම නෙ කිය්නනෙ...මේ අයියෙ එක් නෙවේ උදවුවක් ඕන..
+ මොකක්ද ?
- මම අර කිවුවෙ දවසක් අපේ යාලුවො නියගෙට අයට වියලි ආධාර දෙනව කියල !
+ මොකක් ! නියගෙට වියලි ආහාර.. දරුවො නිය‍ෙඟෙට දෙන්නෙ වතුර.. ඔන්න දුර්භික්ෂෙකට - ගංවතුර කාලෙට නම් වියලි ආහාර දෙනව..
- අපෝ හරි පණ්ඩිතයිනෙ.. අපි දෙන්නෙ නියං ආධාර... වතුර දෙන්නෙ...අයිය මටත් වතුර දෙන්න ඕන.. ඔයා අරන් දෙන්නකො..
+ හා මගේ ගානෙ වතුර බාල්දියක් ලියාගන්න..
- විහිලු නෙවේ අනේ බොන්න වතුර දෙන්නෙ.,! මට බෝතල් ටිකක් අරන් දෙන්න හොදද මම ඒව දෙන්නම් මම දෙනව වගේ.. හලිනෙ..
+ හ්ම්.. හාකො.. පින් කරන්නෙත් අනුන්ගෙන් ඉල්ලගෙනද ?
- ඔවු ඇයි.. වෙසක් එකට දන්සැල් දෙන්නෙත් අනුන්ගෙන් ඉල්ලගෙන.. ! අපිත් ගහනව ස්ටිකරයක් ප්‍රදේශවාසීන්ගෙ ආධාර ඇතිවව කියල එතකොට හලි..
+ දැන් ඔයාල දේනනෙ බෝතල් වතුරද
- හ්ම්.ඔවු ඇයි..
+ නෑ ඊට පස්සෙ සතියෙ යන්න ඔය ප්ලාස්ටික් එකතු කරන්න දැනටමත් එහෙ ගොඩ ගහල ඇති... කමක් නැ මම අරන් දෙන්නම් හොදේ..
- මගේ හොද අයිය...
+ හා හා මම දැන් ගේට්ටුව ගාව ඉන්නෙ.. ඉක්මණට කියන දෙයක් කියල ඉවරයක් කරන්න..
- ම්... ඉක්මණට අහගන්න.. අර ටික සදුදට ඕනෙ.. ම් තව.. තව...තව.. මතක් වෙන්නෙ නැ අනේ ඉක්මණට..
+ අනේ ඉක්මණට කියනවකො තටමන්නෙ නැතිව..
- ආ.. හිරි.. මා හට ලැබී ඇති කාලය දැන් අවසන් බැවින් මාගේ මේ අද දිනට නියමිත වචන ස්වල්පය මෙතනින් නවතමි.. නැවතත් ඔබ හමුවට හෙට දිනයේත් මේ වේලාවටම පැමිනෙන්මි.. මෙතෙකේ වේලා ඔබත් සමග කතා කල මා.. සුදු නංගීය..!
+ දැන් හරිද .. ඉවරද..!
- ආ මේ තව එකක් අපි යමු අර අලුතින් ඕපන් කරපු ආර්කේඩ් එකට..
+ ඒ ඇයි...
- කෑම සූත්‍ර එකට...අර නිළියක් ඉන්නෙ එයාගෙනෙ.. හරි ප්‍රසිද්ධයි අනේ ඒක
+අහ් .. ඇයි ඒ ඒකෙන් කන්නද !
- දන්වද ඒකෙ නිකං අප්පයක් රුපියල් 100ක්ලු.. බිත්තර ආප්පයක් 200ක් ලු..
+ ඇයි බිත්තරේ දාන්නෙ අයිතිකාරයද ? එච්චර ගණන්.. අනේ මේ..අපි අර බොරැල්ලෙ ආරියබවන් එකට යමු.. ඒ‍ක මම අදුරනව ඉස්කොලෙ යන කාලෙ ඉඳන්.. ඕන්නම් වඩයක් ‍හොරෙන් හරි කාල එතැකි..
- අනේ යනව යන්න කුණා.. මම තියනව.. මේ කුණෝ.. මට අර වතුර බෝතල් අරන් දෙනව හොදද ... පින් කරන්න ලොභ වෙන්නඑපා වු ඇ..
+ හාකො...!
========

සැඳැ අදුර ලොව ගලන වෙලාවට- කවුළු පියන් පත් වැසෙන වෙලාවට //
දහසක් දොම්නස් සිහින පවුරු මැද - තනිවුන ඔබෙ සුසමන්
සෙමෙන් විත් මගෙ සවනත පාරයි..
.
තෙරක් නොමැති සිතුවිලි සයුරක් මැද - සරණ විටදි රැය ගෙවෙන තුරාවට
මහද සෙනෙහෙ ඔරුවේ.. නැගි ඔබ එතෙර වන්න නිබ‍ෙඳේ..
.
නිමල පැතුම් සපුරාගෙන හද තුල- සිහින ලොවෙන් නෙත හැරෙන වෙලාවට
අරුණලු නැගෙන පැයේ සුසුම්ක් වෙමි- ජීවන මල් ගොමුවේ..
ඔබෙ ආදර .ජීවන මල් ගොමුවේ..
======== සෝමතිලක ජයමහ මහතා--
--- කුරුළු--

https://www.youtube.com/watch?v=mD5FMNpPNhg

5 comments:

  1. මොකවත් එපා රුවන්ගෙන් ඉල්ලා මේ කෙල්ල මට ගෙැනත් දියන් ඒ ඇති. මං මාර කැමතියි ඒකිගේ මූනට..

    ReplyDelete
  2. හපොයි වලියක් බොලව් වලියක්

    ReplyDelete