Saturday, August 16, 2014

== මිලින කුසුමෙක මිලින සිහිනෙක මගේ සිහියද සැගව ගත් කල == == සිතනු මත ඔබ ඔබට අවනත හදක් මිහිමත මෙතෙක් රැදි වග == =============== එතෙක් සුහදිනි ================








-අයියා ගෙදර අාවද !
+ ඔවු
-ආහ් ඇති යන්තම් ආව.. දැන් කාලද
+ හ්ම් කාල ආවෙ..
- හොදයි දැන් නිදියන්නද හදන්නෙ
+ නැතිව ඉතින් රෑ වුනාම නිදියන්නෙ නැතිව ඉතිං.. මම ඇඳටත් ඇවිල්ල ඉන්නෙ..
- ආ ඒව ඔට්ටු නෑ.. සුදු නංගි එක්ක කතා කරන්න ඕන.. උදේ පැය බාගෙ මිස් වුනා සුදු නංගිට ක්ලාස් නිසා .. දවල් පැය බාගෙයි රෑ පැයයි සේරොම පැය දෙකයි.. ඩිස්කවුනට් එකක් දෙනව පැය බාගෙක එතකොට පැය එකහමාරක් කතා කරන්න මාත් එක්ක .,!
+ මොකක් ! දැන් එකොලහයි.,! එක වෙනකම් ඉන්නද කියන්නෙ
- ඒව කරන්න දෙයක් නෑ සුදු අයියෙ හොදේ..! සොරි ඇ.. දන්නවනෙ සුදු නංගි වසයි ඇ මමයැ කිවුවෙ නාට්ටි බලන්න යන්න.. හුහ්..! දැන් මොකක්ද බලපු නාට්ටිය..!
+ " බල්ලොත් එක්ක බෑ "
- ඕක ඔයා බැලුවනෙ අනේ දැන් ගොඩ පාරක්
+ හ්ම් මේ දහවෙනි පාර.. ආසයි අනේ ඒක මරු !
- නැ නෑ වෙන හොරයක් ඇති.. මොකෝ ඒකෙ ලස්සන කෙල්ලෙක් ඉන්නවද !
+ අනේ නෑ.. ඒකෙ විහිළු වලට මම ආසයි..
- හ්ම්.. බල්ලොත් එක්ක බැරි වුණාට කෙල්ලොත් එක්ක පුළුවන් නේ !
 +මොනවද ?
-මොනවද තමා හුහ් මම දැක්ක වෝල් එකේ දාල තියෙනව ඒක බලන්න යනව කියල..
+ඉතිං..
- ඉතින් තමා.. ඔවු මෙයා යනව කිවුවාම එනවනෙ කෙල්ලො පෝලිමේ..
+ඇයි ඒ...
-ඔයාව බලන්න..!
+අනේ මේ උන්ට එච්චර පිස්සු නැ.. මගේ ප්සසෙන් එන්න..අනික මම ගියානෙ බිඑම් අයි සි එච් එකේ.. ප්‍රදර්ශනය් බලන්න
- අනේ මද අප්ප ඒ අනික් එක.. හැම සිතියෙම යනව නේද මොකක් තිබුනත් ඔයා බලනව නේ..
+ ඔවු මම ඒකටත් ආසයි මිනිස්සු දකිනකොට මට අදහස් පහල වෙනව
- අනේ... ම‍ෙගේ සුදු අයියෙ.. අපි ඔය බිඑම් අයි සි එච් එකයි නාට්ටි හොල් එකයි මැද්දෙ හරියෙන් ගෙයක් ගමු මයෙ අම්ම.. එත්කොට පැට්රෝල් වියදමවත් ඉතිරි කර ගතැකි.. හොදේ .. මම අරන් දෙන්නම් ඇ..
+ හැ හැ හැ හැ ගමුකො ගමුකො
- ගමුකො නෙවේ ඊලග දවසෙ මාවත් එක්කං යනව.. මටත් බලන්න ඔන මෙයාගෙ හොර ගමන් ටික.. මට හොරෙන් යන්නෙ කියල..
+ආ හොර අල්ලන්නද.. එහෙනම් නොකියම එන්න දවසක එතකොට බලාගන්න පුලුවනි..
-හා මේ ඒව වැඩක් නැ දැන් පාඩම් කලාද !
+මම? මම මොකටද පාඩම් කරන්නෙ ?
- ඇයි දරුවො හෙට ශිෂ්‍යත්වෙනෙ..
+ මළා අමතක වුනානෙ දැන් මොකෝ කරන්නෙ..
- අපි දන්නෙ නැ අපි නම් පාඩම් කලා.,! හු හු ඔයා පේල් වෙයි..
+ හ්ම් මම පහේ පන්තියේ සිසුවෙකු තරම් දක්සයෙක් නෙ‍ාවෙමි..!
- හා මම අහන්නද ප්‍රස්නයක්..!
+අනේ මේ මට දැන් නින්ද යාගෙනයි එන්නෙ...
- එහෙම බැ එහෙම බැ මේකට උත්තර දෙනව..!
මෙම පින්තූරයේ සිටින්නාගේ පියා මගේ පියාගේ පුත්‍රයාය. මගේ පියාට සහෝදරයන් ඇති අතර, මට සහෝදරයන් හෝ පුතුන් නැත. පින්තූරයේ සිටින්නා මගේ කවුද?
+ මොකක්?? ආයෙ අහනව බලන්න.,!
මෙම පින්තූරයේ සිටින්නාගේ පියා මගේ පියාගේ පුත්‍රයාය. මගේ පියාට සහෝදරයන් ඇති අතර, මට සහෝදරයන් හෝ පුතුන් නැත. පින්තූරයේ සිටින්නා මගේ කවුද?
+ ම් ඇයි නංගි පින්තුරෙ ඉන්න කෙනා අදුරගන්න බැරි තරම් සවුත්තු වෙලාද ! ඔයාගෙ නෑයෙක්මයි ඇත්තෙ.. අපි හෙට කලර් ලැබ් එකකට ගිහින් හදා ගමු..!
- ගර්........උෟරා...ඌරා... ඔයා ඌරා.. මරනව ඔයාව.. කොච්චර අමාරුවෙන්ද අද හවස ඉදන් මම මේ ප්‍රස්නෙ හදාගෙන හිටියෙ අහන්න ඔයාගෙන් .. කැව කෑව..
+ හ..හ..හ.... හ....
මට මතක එපමණකි මට එහෙම්මම නින්ද ගොසිනි... නැවත ඇහැරුණේ මැදියම් රැයත් පසුවූ ගොසිනි..!
ඇයගේ ඇමතුම විස්න්ධි වී ඇත.. නොකියැවූ කෙටි පණිවිඩයක් එහි විය..!
" mam thaniyen katha karanwa. ayia doi. kamk ne mahansi athine ayiyata. nidiyaganna.mama adarei godak godak godak. gud nyt. aadaren inna.<3 .="" call="" karanna="" mata="" negittoth="" p="" rea="" wela="">
එහෙත් ඇයව නින්දෙන් පිබිදවීමට මට ලෝබය..
+සුභ රාත්‍රියක් සුදු නංගි.. ආදරෙන් ඉන්න...
=====================
මගේ සෙනෙහස මෙතෙක් වේ යැයි මනින්නට තව උගෙන නැත ඔබ
මගේ අවසන් සුසුම පමණද අවැසි ඔබ හට මා දකින්ට//
.
වසර ගණනක යොදුන් ගණනක ගමන් මග අප ගෙවා ඇත්තෙමු
තරු වියන් යට කුසුම් පෙති යට දෑත් පටලා ඇවිල ඇත්තෙමු
එහෙත් සුහදිනි,
මගේ සෙනෙහස මෙතෙක් වේ යැයි මනින්නට තව උගෙන නැත ඔබ
.
මිලින කුසුමෙක මිලින සිහිනෙක මගේ සිහියද සැගව ගත් කල
සිතනු මත ඔබ ඔබට අවනත හදක් මිහිමත මෙතෙක් රැදි වග
එතෙක් සුහදිනි
මගේ සෙනෙහස මෙතෙක් වේ යැයි මනින්නට තව උගෙන නැත ඔබ
============ සුනිල් එදිරිසිංහ මහතා
--කුරුළු--

song - 

5 comments: