Saturday, November 30, 2013

=====ජීවිතය ඔබෙන් දැන ආදරයෙන් සිඹ- ලගම තබාගෙන මුතු අහුරක් ලෙස=== ==== මේ කුලකින් රිංගන තරු එලියක් ලෙස -මිහිර විඳින්නම් ලඳුනි දයාබර....===


.
ඇය සිනාසෙනු ඇසෙයි.. නවත්වන්නෙම නැත....
මම වහා මගේ මේසය උඩ තීබූ බඩු මුට්ටු සියල්ල පෙරලා දමා මෝබයිලය සොයාගතිමි..
ඇයගේ ඒ සිනාවට මා එතරම් ප්‍රේම කල නිසාමදෝ මන්දා මම ඇය සිනාසෙන විට එය පටිගත කරගෙන මාගේ ජංගමයේ නාදය ලෙස යොදා ගතිමි..
දැන් ඇය මා අමතන විට ඇය මා ළග සිටින්නාක් මෙන් දැනේ...
+ ඔවු කියන්න
- ඔය ඉතින් .. අප්පච්චිට මම කියල තියෙනව කියන්න කියල කියන්නෙපා කියල..
මම ආස නෑ..
+ හා එහෙනම් වදාරන්න..
-මාර සීන් එකනෙ අප්පච්චි.....
+ (ඇයගේ නෝක්කාඩු වලට මම බයමි) සීන් එක ? මේ මේ රස්තියාදු වචන බෑ හරි මාත් එක්ක.. කියනව බලන්න මොකක්ද මහ ලොකු සීන් එක..
- සීන් එක අහන්ඩකො අප්ප බනින්නෙ නැතිව මොනරො...
+ ඉතින් කියපං බං..
- මේකනෙ මම එදා ඩෙනිමක් ගත්තෙ... !
+ කොදා ද?
- අර එදා අනේ අර අම්මි එක්ක ගිහින්.. මම කිවුවෙ කොළ පාට එක..
+ ඔවු ඔවු ඉතින් මොකද ඒක දැන්.. කොළ පාට නිසා පාරෙ බැහැල යන්න බැරිද ?
- අනේ නෑ අප්පච්චි... ඒක හිරයි මට හ්ම්..
+ඇයි බලල නෙවේද ගත්තෙ..
-බලලගත්තෙ... මම අදින්නෙ 30 විතර ඒත ඒ පාටින් තිබුනෙ නෑ.. තිබුනෙ 28
+ ඉතින්.. ඔයා 28 ගත්තද ඊරියෙ....
- ඔවු අප්පච්චි මට ලොබ හිතුන දාල එන්න.. කොහොම හරි අදින්න කියල හිතුව..ඒත් බෑ හිරයි...
+ අනේ මන්දා අප්පා මෙහෙමත් ගෑනු... ගොන් බදින කණු..
- අනේ ඒ පාර අප්පච්චිත් මට බනිනවා.. මම දැන් අම්මිගෙනුත් බැනුම් අහල ඉන්නෙ..නපුරා
+ නොබැන්නොත් තමා පුදුමෙ.... දැන් ඕක මාරු කරන් බැරිද ?
- බෑනෙ මම හෙන මොඩයිනෙ... මම ටැග් සේරොම කැපුව..
+ හප්පා දැන් මොකෝ කරන්නෙ.. හ්ම්. හරි ඕක අපි කාට හරි දෙමු.. තෑග්ගකට..
- බෑ බෑ මේක මගේ.. කාටවත් දේනනෙ නෑ..
+ තෝ එහෙනම් ඕක තියාගෙන කාපං.... මොන එහෙකටද මට කොල් කරල කිවුවෙ..
- අපෝ මෙන් මෙයාට ඩෝං ගියා.. කුලු...ලු...... තරහා වෙන්නෙපා අප්පච්චි ඉතින් මම හිතුවනෙ මේක හදල ගතැකි කියල... කොහෙද ලොකුවට ගත්තනම් පොඩි කරන්න තිබුණ....
+ඒකනෙ මෝඩ කමනෙ ගන්න එක බලල ගන්නෙපැයි ගානට...
- අප්පච්චිට බැරිද ඒක ලොකු කරල දෙන්න..
+ මොකක් !!!! යකෝ අගල් දෙක්ක ලොකු කරන්නෙ කොමද මම..
- අපෝ අප්පච්චිට ඒ උදවුවත් කරන්න බෑ... ඔන්න මම අප්පච්චි ලොකුවට අරන් ආවෝත පොඩි කරල දෙන්නම්...
+ හැහ් හැහ් හැහ්... ඔවු එවු අප්පච්චිගෙ ලොකු එව්වු පොඩි කරන්නනෙ කොහොමත් උඹ ඉන්නෙ.. එනවකො එනවකො ඊලග දවසෙ ඔය පොඩි එකත් ලොකු කරල දෙන්න..
- මොකක්ද මොණරො කියවුවෙ...!
+ නෑ මුකුත් නෑ..
- නැත්තෙ නෑ මට ඇහුන හොදේ..අහුවෙන්නපා තටු කඩනව...
+ හරි දැන් ඕක කියන්නද ගත්තෙ මම දැන් මේ ආර්ට් වර්ක් එක්ක කරනව තියන්නද ?
- ඉන්නවකො ටිකක් හදිස්සිය මෙයාගෙ.. හුහ්.. වැඩේද ලොකු මාවද ?
+මෙවෙලෙ ලොකු වැඩේ...
- ආ ඒම්ත් එකක්ද ? නපුර මම තියනව එනවකො බලන්න ෂුඩු නංගී... කියාගෙන...
+ එවෙලෙට ලොකු ඔයාවනෙ... හිකිස්..
- හරි හරි අප්පච්චි මම තියන්නම් .. ප්සසෙ කතා කරමු ඈ.. මම ආදරෙයි.. උම්මා.. ඈ..
+ බුදු සරණයි සුදු නංගි... මම ආදරෙයි...
- අනේ අනේ කුලු..ලු... ආයෙත් කියන්නකො ඒ ටික මම ආ...සයි...
+ තියපිය ගල් ඉබ්බි ෆොන් එක....
=============================
ජීවිතය ඔබෙන් දැන ආදරයෙන් සිඹ
ලගම තබාගෙන මුතු අහුරක් ලෙස
මේ කුලකින් රිංගන තරු එලියක් ලෙස
මිහිර විඳින්නම් ලඳුනි දයාබර....
.
කාලයක අයාලේ පාවී ගිය සිත
ලැගුම් සොයයි උනු සුමින් කැදැල්ලක
ආදරය තරම් සුවයක් මිහිමත නැත
කියා ගයයි දුර ඉදන් ලිහිණියක..
.
සාගරය තුරුල්ලේ යාවී ගං දිය
විඩා නිවයි සිඳු රලින් හැගුම් බර
ස්නේහයක උපන් කවියක් කැටතලයක
ලියාතබමි නුඹ නමින් සදාතන..
.
--------කුරුළු------

2 comments: