Saturday, November 16, 2013

=== දැනෙන තරම් ලග නැති පාලුව අනන්තය වගේ ==== ==== තාමත් ඔබෙ හමුවීමත් මට හීනයක් වගේ==== === දුරින් ඉන්න බෑ මට නම් එන්න පණ මගේ==== ====තාමත් ඔබෙ හමුවීමත් මට හීනයක් වගේ====





-" හෙලෝ අප්පච්චි..... !
ඈ දැන් මට අමතන්නේ වෙනදාටත් වඩා ආදරයෙනි.. ඒ මා ද ප්‍රිය කරන වදනිකිනි.. " අප්පච්චි "... ඉදින් මම ඇයට "  අම්මි " යැයි ඇමතීමට සිතා ගත්තේ ඒ ඈටද ලෙංගතු බව දත් නිසාවෙනි...
+ ඔවු කියන්න අම්මි..
- මට පොඩි කරදරයක්..
+ ඒ ‍මොකක්ද ?
- අප්පච්චිට මුකුත් කියන්න බයයි කලබල වෙනවනෙ.. නොකියත් බෑ..
+ දැන් ඉතින් ගුටි.. නොකිවුවොත් තමා මම කලබල වෙන්නෙ...
- නෑ අප්පච්චි.. අපි නිස්සද්දව කොච්චර කාලයක් ආදරේ කලාද ? දැන් මේ අපි දෙන්න ආදරේ කරනව කියල කිවුව විතරයි මිනිස්සුන් හරි ප්‍රස්න..
+ මිනිස්සුන්ට කවදද අම්මි ප්‍රස්න නැත්තෙ.. මිනිස්සු කාටද හිනා නොවෙන්නෙ... දැන් ප්‍රස්නෙ කියන්නකො අම්මි...
- හ්ම.... මම අප්පච්චිට කිවුවෙ අර මගේ යාලුවෙක් ඉන්නව කියල.. පිරිමි ලමයෙක්..
+ ඔවු මතකයි..ඉතින්..
- එයා මට හරියට මැසේජ් කරනව අප්පච්චි. කෝල් කරනව .
+ ඉතින් ඔයා රිප්ලයි කරනවද ආන්සර් කරනවද ?
- නෑ මගෙ අප්පච්චි.. මම ඔයාට කියල තියෙනවනෙ.. ඉඳ....ල හිටල කතා කරනව.. කාලයක් නම් එක දිගට කතා කලා.. යාලුවෙක් නිසා.. දැන්  නම් කතා නොකරන තරම්...
+ හ්ම්.. ඒ ළමය මොනවද කියන්නෙ දැන්....
- මොනවද ඉතින්... දුකයිලු.. කවද හරි මා ලගට එන්නලු.. හරි ආදරෙයිලු.. ඔය එක එක දේවල් තමා..
+ ඉතින් ඔයා කිවුවෙ නැතිද මා ගැන..
- ඇයි නැත්තෙ අප්පච්චි.. එයාල එතකොට කියනව ඔයාව විස්වාස කරන්නෙපාලු.. කවි ලියන අය හොරුලු... ආදරේ කරන්න දන්නෙ නෑලු.. එක එක විකාර...ආ තව... දැනගෙන කරදරේ වැටෙනෙපාලු ම‍ට..
+ හ්ම් ඒකත් එහෙමද? ඔයා ‍මොකෝ කිවුවෙ?
- මම කිවුව මම අයියට ආදරෙයි.. ඒ නිසා ඔයාට කම්ක නෑනෙ මම කරදරේ වැටුනත් මම හිතලමයි එහෙම තීරණය කලෙ කියල.. ආ අනික් එක මට අයියනෙ කිවුවෙ ඉන්ටර්නෙට් එන්න එපා කියල ඒකත් හිතන් ඉන්නෙ එයා කිවුව නිසා මම එන්න‍ෙ නෑ කියල... අනේ මන්ද අප්ප...
+ අම්මි අපි සිම් එක මාරු කරමු... ?
- බෑ අප්පච්චි..
+ හේතුව... ?
- මට යාලුවො කතා කරන්නෙ මේකටනෙ.. අනික අර මනුස්සයටත් මම සලකන්නෙ මගේ යාලුවෙක්  වගේ.. ඒ ඇරෙන්න විසේසයක් නෑ..
+ හ්ම්.. අපිට ජීවිතේට යාලුවො ඕන හැබැයි ඔය වගේ යාලුවො කරදරයක් නෙවේද ?
- මම එයාලව කරදරයක් කරගන්නෙ නෑනෙ මගෙ අප්පච්චි.. ඒ නිසා මට ගාණක් නැ... මම ආදරේ අප්පච්චිටනෙ....
+ හ්ම් මට තේරෙනව.. මටත් යාලුවො ඉන්නවනෙ.. හැබැයි වෙනස්.. අපි බලමුකො.. කොහොම වුනත් ගාණකට... නිකං බලාපොරොත්තු ඇති වෙන විදියට වැඩ කරන්නෙපා.. දන්නවනෙ අපි ලගදි බඳිනව කියල..
- හරි මගෙ අප්පච්චි ... අපෝයි දන්නව දන්නව... මමත් මේ බලාගෙන ඉන්නෙ අප්පච්චි ගාවට එන්න.. අර කියන විදියට කරදරේ වැටෙන්න.. හ හ හ හා...
+ ආ ඇත්තද ? වරෙන්කො එහෙනම්...
- හා අප්පච්චි.. හු හු.. තරහ ගිහින් එක්කෙනෙක්ට...
+ හා අප්පච්චි නෙවේ බොල ඉබි අප්පච්චි.... අම්මි දන්නවනෙ ජීවතේ ලබාගන්න බැරි දේවල් වලට මිනිස්සු ලෝබයි සමහරු ඉරිසියයි.. අම්මට මම කියලත් ඇතිනෙ.. ටජ් මහල කියන්නෙ ආදරේ සංකේතයක්.. ඒක ඉස්සරහ ඉඳලවත් ඒක බදාගෙන වත් පින්තුර අරගත්තට ඒ ටජ් මහල කාටවත් අයිති වෙන්නෙ නෑනෙ...
- ඔවු මගෙ අප්පච්චි.. මේ අප්පච්චි.. මම මීට පස්සෙ මට එන මැසේජ් ඔයාට එවන්නම්ද ? කොල් කලෝත මම කතා කලෝත් කන්ෆරන්ස් දාන්නම්ද ?....
+ ඔයාගෙ කැමැත්තක්.. හැබැයි කවුරු වුනත් පිරිමියෙක්නෙ අම්මි.. ඒ නිසා මම ආස නෑ එහෙම ඇහුම් කන් දෙන්න... අම්මි ආන්සර් නොකර ඉන්නකො පුලුවන් තරම්... හොදේ..
- හැබැයි මාත් එක්ක ඉන්න වෙලාවට මගේ කණ මිරිකන්න බෑ හොදේ ඕව කිය කිය...
+ හා හා එහෙනම් වෙන කොහෙ හරි මිරිකන්නම්කො..
- අනේ මේ.. අප්පච්චි අපි නිදියමුද දැන් ?
+ හා.. නිදාගමු......
- කෝ එන්න මගෙ ලගට.. හැබැයි දඟ කරන්න බෑ... පිළිවෙලකට දොයියන්නෝන..
+ දඟ කරන්නෙ කවුද ? අප්පච්චිද අම්මිද ?
- හලී.. හලී... මෙන්න මෙහෙ එනව ඉතින්..... බායි බුදු සරණයි......
+ බුදු සරණයි......
ආදරය මොනතරම් සොදුරුදැයි හැගෙන්නෙ ඇයගෙ සමහර තෙරුම් ගැනීම් නිසාවෙනි... පාරේ යන විට ඇහුට දූවිලි යන බව ඇත්තය.. අපේ ගමනත් නොගෝස් බැරිය.. ආවරණයක් දමා ගත යුතුය.. ඈ ඒ ගැන බො සෙයින් දැනුවත් වීම ගැන සතුටු වෙමි....
"හෙට හම්බුනාම කෝකටත් අනින්නොන හොඳ ටොක්කක් !"
=====================
තාමත් මුණ ගැහුනෙ නැතත් දෑස් දෙක ඔබේ
හිතට හිතක් ලංවීලා කල්පයක් වගේ
දැනෙන තරම් ලග නැති පාලුව අනන්තය වගේ
තාමත් ඔබෙ හමුවීමත් මට හීනයක් වගේ
.
මේ පිරිමි රළු පපුවෙ ගැස්මන් පවා
ඔය හිතට කා වැදිලා සිහිනෙන් පවා
දුරින් ඉන්න බෑ මට නම් එන්න පණ මගේ...
තාමත් ඔබෙ හමුවීමත් මට හීනයක් වගේ
.
හිත් පොඩියේ තනිවෙච්ච පෙම් අ‍ෙඳෝනා..
පවසන්න අදිරිය තුරුලට වෙලා
දුරින් ඉන්න බෑ මට නම් එන්න පණ මගේ...
තාමත් ඔබෙ හමුවීමත් මට හීනයක් වගේ
.
----------------- කුරුළු------

2 comments:

  1. නියමම තීරනේ ඕක තමයි කුරුල්ලෝ...!!! වෙන එවුන් තමන්ගේ කෙල්ලට කොල්ලෙක් කතා කලහම ගහගන්ඩමයි යන්නේ..! ඒත් උබ ඒ ප්‍රශ්නෙට සාර්තක විසදුමක් දීලා... ඕක තමයි හොදම විදිය.

    ReplyDelete
    Replies
    1. හ්ම්... ඒත් සමහර වෙලාවල් වලදි එහොම ඉන්න බෑ

      Delete