Monday, November 25, 2013

=====අහස්ගැබේ තරු කැට ගානේ - පොලෝ තලේ වැලි කැට ගානේ==== ===== නිල් සයුරේ රළ පෙල ගානේ - ආදරෙයි මං ආදරෙයි.. ===


.
මා හුන්නේ කාරය පදවමිනි..
ඇය මා ඇමතුවාය...
මා එලියට යන බව ඇයට දන්වා පැමිනියෙන් මම එය විස්න්ධි කලෙමි..
නැවතත් ඇය ය... දිගින් දිගටම ඇයය ය...
කුමක් හෝ කරදරයක් විය යුතය.. නැතිනම් මෙසේ මා හට කිසි දිනක කරදර නොකරන්නීය...
+හෙලො සුදු නංගි..
- අප්පච්චී......
ඇය හඩා වැටෙයි මම වහා කාරය අයිනකට කර නැවැත්වීමි..
+ඇයි මගෙ නංගි
- අප්ච්චි මගෙ කකුල කැපුන..
+මොකක් .. ඒ මොනව කරන්න ගිහිල්ලද ??
- මම පඩිපෙලේ එනකොට පඩියක විදිල...
+සිහියෙන් නෙවේද ඇවිද්නනෙ....
- රිදෙනවා අප්පච්චි.. අනේ ලේ යනවා..
+ගෙදර කවුරුත් නැද්ද.. කාට හරි කතා කරන්න.. අයිස් කැටය්ක තියන්න..
- තිබ්බ නවතින්නනෙෑ..
+ හොස්පිටල් යන්න ඉක්මනට...
- අනේ අප්පච්චිට බැරිද නංගිව බලන් එන්න. මට බයයි ...
+ හා ඉන්න මං එන්නම්... අනේ මන්ද මේකිගෙ දැගලිල්ලනෙ.. උඩ පැන පැන යන්න ඇති පඩිපෙලෙත්...
- ඈ..එයා හිතුවද මම .. මෙහෙම මෙහෙම පැන පැන ඇවිදිනව කියල...
+ මෙහෙම මෙහෙම .. අන්න ඔවු ඔය දැන් කලේ ඒ විදියට තමා..
- හි හි හි හි හි අනේ යනව යන්න....
+ඉන්න මම එනන්ම් ටක් ගාල අපි ඉස්පිරිතාලෙකට යමු....
- ආ හොදට හිටියි.. අම්මල ඉන්නව ගේ...
+ ඒව මන්දන්නැ මම ගේ ගාවට එන්නම් විනාඩි 15ක් දෙන්න මම පාරෙන් එහා පැත්තෙ කඩේ ලග කාර් එක ඉන්නම් ඇවිල්ල ඔයාට කොල් එකක් දෙන්නම්... එතකම් ඉන්නව දගලන්නෙ උඩ පනින්නෙ නැතිව හොදේ..ඕක හොල්ලන එපා..
***************************************************
+හෙලෝ නංගි මම ඇවිල්ල ඉස්සරහ ඉන්නෙ..
- ආවද ? මෙච්චර ඉක්මනට.. කො ඉන්න බලන් මම උඩ තට්ටුවෙ කාමරෙන් එලියට එන්නම්....
+ මොන මගුලක් කරනවද එය බැල්කනියෙන් එනව පහලට ඉස්පිරිතාලෙ යන්න... පොඩ්ඩක් ඉන්නව පොඩ්ඩක් ඉන්නව.. කෝ ඔයාගෙ කකුලට මුකුත් වොල නෑනෙ..
- නෑ තමා...
+එහෙනම් කිවුවෙ ඇඩුවෙ...
- ආ ඒ නිකං බොලුවට...
+ මොකක්..... යකෝ ම වැඩකට යන ගම්න් හිටියෙ... එහොමත් විහිලු කරනවද ?
- අනේ සොරි අයියෙ මම ඉතින් බැලුවෙ ඔයා මට කොච්චර ආදරේද කියලනෙ...
+ මට දැන් තද වේගෙන එන්නෙ හොදේ..
- අපෝ කෝ එන්න හාද්දක් දෙන්න නලලට පොඩ්ඩක් මෙයාව බුරුල් කරන්න...
+ බලන්නකො මම මේ යකා වගේ ආවෙ පාරෙ..
- හරි හරි අනේ ඉිතන් කවද හරි ඔයා මාව බැන්දාම ඔයාට ඔහොම එන්න වෙයි ඉතින්.. එතකොට මට ඔයා විතරනෙ...
+ හ්ම් ඒ එතකොටනෙ... හරි මම යන්නද එහෙනම්...
- හා අයියෙ පරිස්සමින් යන්න හොදේ.. සොරි ඈ... වේගෙන් ය්න්නෙපා හොදේ.. මං ආදරෙයි...
+ හරි මමයනව පරිස්සමින් ඉන්නව දග කරන්නනෙ නැතිව ගෙදර....
- මේ මේ ඒකනෙවේ අයියො.. එයා කොහෙන් ආව කුලුල්ලෙක්ද අනේ මගේ ගාවට.. ?
+ හ්ම්... මම කොහෙන් කොහොම ආව කුරුල්ලෙක්ද දන්නෙ නම් නෑ.. එත් මම දන්නෙ එක දෙයයි.. ඒ මම ඇවිල්ල ඉන්නෙ නම් එයා වෙනුවෙන් කියන එක...
- අනේ අනේ මම කියල තියෙනව මට දරන්න බැරි දේවල් කියන්න එපා කියල.. එතකොට මට අයිය නැති වුනාම පාලුයි විනාඩියක් වුනත්...
+හොදයි නංගි මම යනව.. බුදු සරණයි...
- බුදු සරණයි මම ආදරෙයි මගෙ කුලුලු අයියෙ...
+ මාත් ආදරෙයි ......
කෙදිනක හෝ මේ ආදරයෙන් ම මා මිය යනු ඇත...
.
=== අහස්ගැබේ තරු කැට ගානේ
පොලෝ තලේ වැලි කැට ගානේ
නිල් සයුරේ රළ පෙල ගානේ
ආදරෙයි මං ආදරෙයි..
.
වදුලු සිරස පිපි මල් ගානෙ
විහග තුඩක කිචි බිචි ගානේ
සිඹින සිඹින මද නල ගනේ
ආදරෙයි මම ආදරෙයි..
.
පිපෙන මියෙන හිරු සඳු ගානේ
සිතෙහි පිරෙන සිතුවිලි ගානෙ
සිහන ගෙනෙන හැම රෑ ගානේ
ආදරෙයි මම ආදරෙයි...
========
--කුරුලු---

No comments:

Post a Comment