Saturday, November 16, 2013

== සත් මහලින් බැස එන්නම් - නුඹ මා පිලිගන්නවනම් - ආදරයේ පියගැට පෙල පාර කියාවී.... == මහ පොළවට පිලිගන්නම් -සිටු සැප හැර එනවානම් - ජීවිතයේ දූවිල්ලෙන් ඇස් බොඳ වේවි.==




.
-ඒ කුරුළු මොකක්ද බං මේ... !
+ඇයි විකි අයියෙ..
-ඇයි අහ්නනෙ උඹ රිලේෂන්ෂිප් දාල තියේනනෙ ????
+ඔවු අයියෙ ඊයෙ හිතුන අපි දෙන්න කතා වුනා දැම්ම...
- යකෝ අපිට කියන්න එපැයි.. දැන් මම මේච්චර කාලයක් උඹෙන් ඕක ගැන අහද්දි උඹ කිවුවෙ ඕක දාන්නෝන නෑ.. දෙන්න ආදරේ කරපුවාම ඇති කියල නේද ?
+ ඔවු මම හිතන් හිටියෙ එහෙම තමායි... ඒත් මට හිතුන දැන් සෑහෙන කාලයක් නිසාත්.. මේ කුරුලුගෙ සුදු නංගි කවි වල ඉන්න සුදු නංගි කවුද කියල මේ මිනිස්සුන්ට ප්‍රස්නයක් අයියෙ...
- හ්ම් ඒකත් එහෙමද ? හැබැයි බං උඹ කරපු දේට මම බයයි.. ඒ උඹව අපිට නැති වෙයි කියල...
+අඩේ ඒ ඇයි..
-නෑ බං බාගදා දැන් ඕක මුලු රටම දැන ගන්න.. එත එක්කම වටේ හිටි උන් කුලප්පු වෙනවනෙ බං..
+ ඒමොකද බං ඒ මගේ වටේ හිටිය උන් කුලප්පු වේනනෙ..?
- මල්ලි මේක ලංකාව මේක ෆේස් බුක් එක කවුද දන්නෙ බං මොන මොනවගේ මානසික මට්ටම් වල උන් මේකෙ ඉන්නවද කියල.... ? දැන් බලපන් උඹට කොච්චර ආදරෙන් ඉන්නවද මේ මිනිස්සු.. කී දෙනෙක් මේ නිසා වෙනස් වෙයිද? එතකොට ඒ කෙල්ලගෙ එකවුන්ට් එකෙත් ඇති එහෙම උන්.. උඹලට ආදරේ කරපු අය ඇති.. දැනටත් ආදරේ කරන අය ඇති.. බාගදා උඹල දෙන්නට ආදරෙයි කියල නොකිය ආදරේ කන අය ඇති.. බැරි වෙලාවත් උන් මේ නිසා කලකිරෙන්න පුලුවන්...
+ ඒක හරි වැඩක්නෙ අයියෙ.. අයිය කියන කතාව හරි තමා.. අපිට ආදරේ අය ඇති.. හැබැයි අපි දෙන්න ආදරේ කරන්නෙ අපි දේන්නට... ඒක නිසා කවුරු අපිට ආදරේ කලත් වෙනසක් නෑනෙ.. ඒ ළමය මට ආදරෙයි මම ඒ ළමයට ආදරෙයි.. අනික් එක අයියෙ මගේ යාලුවෝ ගැන නම් මම හිත්නනෙ නෑ මම ගෑනු ලමයෙක් එක්ක යාලු වුනා කියල එහෙම වෙනස් වෙයි කියල මොකද අයියෙ මට ඉන්න යාලුවො ගැන මම ගොඩක් දැනුවත්.. උන් මට සුබ පතාවි....
- එ උඹට... එතකොට අර දරුවට ?
+ හ්ම් එයාගෙ යාලුවො ගැනන නම් මම හොයල නෑ අයියෙ.. හැබැයි මට වුනත් එහෙම වෙනස් වෙන අය ඉන්නවනම් ඒක යාලු කමක් නෙවේ... අපිට  ආදරේ කරපු මිනිස්සුන්ට අපි නොලැබුනා කියල දුක වෙන්නවත් වෛර කරන්නවත් බෑ නේද අයියෙ.. මම නම් එහෙමයි... මම දකින විදිහට හොද යාලුවෝ ආදරෙයි නම් අපිට ඇත්තටම ආදරෙයි නම් දෙන්න හොදින් ඉන්නව දැකල සතුටු වෙන්නෝන...
-           හම් උඹ කියන කතාවෙත් ඇත්තක් තියෙනව.. මල්ලි... හැබැයි උඹ ලියන එක අඩු කරයිද... උම නොලිය ඉඳිද ?
+ හ්ම් ඒ ගැන අපි කතා කලා අයියෙ.. එයාට ඒ ගැන ප්‍රස්නයක් නෑ.. මම මෙච්චර කලතක් ලිවුවෙ ඉතින් එයා ඉඳලනෙ අයියෙ. වෙනස උඹල දන්නෙ නැති එක විතරයි..ඉතින් අයියෙ මම ලිය්නනෙ එයා ගැනනෙ එයාට ප්‍රස්නයක් නෑ.. අනික අයියෙ එයා කැමති මට මිසක් මම ලියන ඒවට නෙවේ.. අන්න එතනයි අපි වෙනස් වෙන්නෙ... ඒකයි ම ම ආදරේ.. සමහර වෙලාවට මට ලියන්න අදහස් දෙන්නෙත් එයා..
- ඒත් මට බයයි බං.. උඹල දෙන්නම වෙනස් වෙයි කියල?...
+ මම දකින්නෙ අයියෙ මේක මේ විදියටයි... මේක හරියට ප්ලේන් එකක ගමනක් වගේ.... මම කෙනෙක්ට ආදරේ කරනව.. ම එයාවත් අරන් ඔයාලගෙ සුබපැතුම් මැද ප්ලෙන් එකට නගිනව.. ඒ වෙන දෙයකට නෙවේ අයියෙ.. උඩට යන්න උඩට ගියාම මට පල්ලෙහා හොට පෙන්වන්න පුලුවන් එයාට.. මට මගේ පොලොව මගේ මිනිස්සු හදුන්වල දෙන්න පුලුවන්.. ඒ නිසා ටික කාලෙකට මම ගුවන් ගත වෙනව.. හැබැයි ආයෙම පොලවට එනව.. මොකද මම අයිති පොලවට.. එයා අහසින් ආව තාරකාවක්.. එයාට පොලව ගැන තේරුමක් නෑ.. මම හිතන මම ඒ ගැන තේරුම් කරල දිය යුතුයි කියල.. මම ආයෙ පොලවට එන එක එනව අනිවාරයෙන් ඒ එන්නෙ උඹල ගාවට මම පොරොන්ද වෙනවබං...
-           හ්ම්.. මොන දේ වුනත් උඹ මාව ගනන් කරපන් මම උඹ පොලවෙ හිටියත් අහසෙ හිටියත් උඹල දෙන් න දිහා බලන් ඉන්නව කියල... මල්ලි උම පොලවෙ හිටියෙ එයා අහසෙ හිටියෙ.. උඹ අහසෙ වුන දේවල් දන්නෙ නෑ.. බැරි වෙලාවත් උඹල ඔය යන ප්ලෙන් එකට අහසින් අකුණක් එවුවොත් උඹේ තරුවට ආදරේ කරන කෙනක්...
+ මම ඒ ගැනත් කල්පනා කලා විකි අයියෙ.. මම අහස ගැනදන්නෙ නෑ තමා... අහසෙ මොන මොන දේවල් වුනාද කියල මම දන්නෙත් නෑ මට වැඩකුත් නෑ.. මට වටින්නෙ එයා මම වෙනුවෙන් පොලවට ආව කාරණාව විතරයි.. මම දන්නව ඒ උල්කාවක් වගේ කඩන් වැටීමක් නෙවේ.. මා වෙනුවෙන්ම පොලවට ආව තාරුකාවක්...
අකුණු එයිනෙ අයියෙ... බාගදා කවුරු හරි පොලවෙන්ම ගුවන්යානා නාශක ගහන්නත් පුලුවන්.. මම ඒවට මුන දෙන්න බයයි නම් එයත් එක්ක මේ ප්ලේන් එකට නගින්නෙ නෑ අයියෙ.. අපි දෙන්න කොහොම හරි මේක බිමට ගේනව ආවෙ උඹල ගාවට.. බැරිම වුනොත් මම පනිනව පැරෂුට් එකකින් එයාවත් අරන්..ඒ උඹල වගේ උන්ව විස්වාස කරල.. මම හරි වේගෙන් පහලට ඒවි.. අල්ල ගනින් මම උමලව විස්වාස කරනව.... ...
මොකද කවරුත් හිතුවේ නෑ කුරුළුට - තරු දිහා බලාගෙන ඉගිලුනත් තරුවක ලං වෙන්න පුලුවන් කියල.. මම මට පුලුවන් දුර ගියා.. එයා ඉතුරු ටික පහතට ආව... දැන් අපි එකට... තව කාරණාවක් කිය්නනම ඕන විකියො..
ඒ ගෑනිගෙ වර්ථමානයත් අතීතයත් මම නම්.. මට ගෑණියෙක්ගෙ අතීතෙන් වැඩක් නෑ... එයත් එහෙමයි.. අපි හැමෝම අතීතෙදි යම් යම් සිද්ධින් වලට මූන දීල තියෙනව තනි තනිව අරන් බැලුවොත් කතා කරන්නත් ලජ්ජයි.. අපේ ජීවිත වලත් ඇති.. මම හොයන්නෙ නෑ අයියෙ මොකටද ???
මට වැදගත් අදයි හෙටවි මිසක් - ඊයෙ නෙවේ...!කවුරු හරි තම්න් අදාරේ කරන කෙනාට එයාගෙ අතීතය මතක් කර කර බනිනවනම් ඒක පෙන්න පෙන්න ලජ්ජාවට පත් කරනවන්ම් ඒක පිරිමි කම නෙවේයි.. උඹ නම හිතාගනින්...
- මල්ලි හරි මල්ලි- අපි හැමෝටම එහෙම දේවල් තියෙනව..උඹ දන්නවනෙ මට වුන දේවල්...
+ අපි ඒවයින් අත්දැකීම් ගන්නව එච්චරයි.. කොහොම වුනත් මම උඹලගෙ... උඹලවයි එයාවයි පටලවගන්නෙ නෑ.. උඹ අහපු නිසා මම කියනන්ම් . මේ රිලේෂන්ෂිප් දාපු එක මහ සුලු දෙයක්.. ඊට ගොඩක් කලින් අපි එකට ඉන්නව කියල උඹල දන්නවනෙ මම ලියන ඒවයින්... බාගදා හෙට වුනත් මම මේ මේ රිලේෂන්ෂිප් ලින්ක එක අයින් කරයි.. ඒත් උඹ හිතනවද ඒකෙන් අපි වෙන්වුනා කියල.. පිස්සුනෙ බං..
- හරි මල්ලි .. මම බය වුනෙ ්අපිට උඹව නැති වෙයි කියල උඹේ ලියවිලි අපිට වටිනව බං .. අපි ආදරේ ඒවට..
+ ඒව හැමදාම එහෙමමයි මම පොරොන්දු වෙනව.. මම කවද හරි මේ ෆේස්බුක් එකෙන් ගියත් .. වෙන මාර්ගයකින් හරි උඹල ගාවට එන්ව.. අපේ තියේනනෙ මේ ඉන්ටර්නෙට් ලවු නෙවේනෙ බං...
- හරි මල්ලි මම සුභ පතනව .. නංගිටත් කියපං මම සුබපැතුව කියල...
+ හරි අයියෙ ජය.....

ප.ලි...
සුදු නංගි වෙත ලියමි...
අප දෙදෙන ආදරෙය කරන්නෙ අද ඊයේ සිට නොවන බව දන්නෙ අප පමණකි. ඒ බව අපි කිසිකෙනෙකුට නොකිවුවෙමු. මෙලෙස දැන්වත් එය ගැන දැනුවත් කිරීම ගැන මම සතුටු වෙමි.. මම නුඹට නැවත කියමි..
නුඹ මාව හොදින් හදුනා ගන්න.. මමද නුඹව හදුනාගනිමින් සිටිමි...
මට නුඹගේ අතීතයෙන් වැඩක් නැත.. ඒ නුඹ ගේ අතීතයයි.. නුඹගේ වර්තමානය සහ අනාගතට මා හට බාර දුන් පසු මම ඒ ගැන වෙහෙසෙන්නෙමි...
එහෙත් මම නුඹට මෙසේද කියමි...,
මම දේදුන්නක් සුදු නංගි.. දේදුන්නෙ පාට හතක් තියෙනව..බාගදා ඔයා කැමති පාට එකකට හෝ දෙකකට වෙන්න පුලුවන්.. අනික් පාට වලට මගේ මේ මිතුරන් කැමති වේවි.. එහෙත් නුඹ අකමැතියි කියා ඒ පාට අයින් කරන්න යැය මට බල නොකරන්න.. එවිට දේදුන්නක් නැත.. දේදුන්නක් නම් පාට හතක එකතුවක් බවම මතක තබා ගන්න....මමද නුඹ වෙනුවෙන් එසේ සිතමි...
විස්වාස කරන්න.. මම ආදරෙයි..
සත්තයි... !!!
====== සත් මහලින් බැස එන්නම්
නුඹ මා පිලිගන්නවනම්
ආදරයේ පියගැට පෙල පාර කියාවී....
මහ පොළවට පිලිගන්නම්
සිටු සැප හැර එනවානම්
ජීවිතයේ දූවිල්ලෙන් ඇස් බොඳ වේවි...
.
සිරි යහනේ පොකුරු පිච්ච මල් තනි වේවි
දුකට කඳුලු අහස අසාවි
පන් පැදුරේ අලුත් පැතුම්  දළු ලියලාවි
ඒ පැදුරෙන් අප නොවැටේවී...
.
සත් මහලට පයු සඳ පැලටත් ඒවි
ඔබේ ලොවට එලිය වැටේවි
හඳ නාවත් මගේ පැලේ එලිය වැටේවී
නුඹට පුරා හඳ පරදීවී... =====
------කුරුළු----

No comments:

Post a Comment