Thursday, October 17, 2013

===ආදරේ වැඩියි ඔබට වෙනදටත් වඩා - පාලුවේ හැගුම් හදට දැනුනෙ දැන් තමා මවු බිමෙන් නුහුරු ජීවිතේ - පාලුවෙන් ගෙවන ජීවතේ ඔබ කෙරේ ආදරේ තව තවත් වැඩි කලා...=== .


ඈ මා දමා වෙනත් රටකට පියෑඹු දිනය අද වගේ තවමත් මා හට මතකය..
ඊට දිනන කීහිපයක සිට නොව ඇයි එසේ විදේශගත වන බව මා හට දැනුම් දුන් දවසේ සිටම අප අතර ගැටුම් ඇතිවිය....
- අයියෙ මම යනව..
+ කොහෙද ?
- රට.. අර මං කිවුවෙ මට යන්න වෙලා..
+ මොකක්? මේ පිස්සු කෙලින්නෙ නැතිව ඉන්නව හරිද ?
- පිස්සු නෙවේ අයියෙ ඇත්තමයි.. මම තාත්තට හා කවුව...
+ මොකක්ද දැන් ඔයා කියන්නෙ..?
- ඔවු අයියෙ මම රට යනව අවුරුදු දෙකකටනෙ.. මගෙ රත්තරන් අයිය ඉන්නවද මං වෙනුවෙන් බලාගෙන..
+ මට බෑ.. මගෙන් ඇහුවෙ නෑනෙ.. මම කැමති නෑ ඕන නම් මම ඔයාලගෙ ගෙදර අයටත් කියන්නම්..
- අනේ වඳින්නම් අයියෙ අපේ ගෙදර අයට කියන්නෙපා ප්‍රස්නෙ තවත් වැඩි වෙයි..
+ ප්‍රස්නයක් නෑනෙ මෙතන .. ඔයා යන්න බෑ කියන්න එච්චරයි..
- අනේ අයියෙ... සුදු අයියනෙ මගේ... බලන්නකො අයියටත් තාම ගෙයක් හදන්න අමාරුයි.. අයියත් ගෙයක් හදන්න සල්ලි ඉතුරු කරගන්න. මා් ගිහින් කීයක් හරි හොයාගෙන එන්නම්.. අපි දෙන්නම එකතු වෙලා පොඩි ගෙයක් හදා ගමු.. ඒකයි අපේ අම්මත් කිවුවෙ.. අපි අපිට පොඩි වාහනයකුත් ගමු.. අයියගෙ බිස්නස් වලට උදවු වෙයිනෙ.. මම ආපු ගමන් අයිය ගාවට එන්නම්... එතකොට අපිට සතුටෙන් ඉඳතැකිනෙ මගෙ අයියෙ...
+ ඇයි නංගි සල්ලි නෑ කියල දැන් අපි දෙන්න සතුටෙන් නෙවේද ඉන්නෙ ?
- එහෙම නෙවේ දරුවො අහන්නකො... අපි දැන් ඕන නැති වුනාට පස්සෙ සල්ලි ඔන් වෙනවනෙ.. එහෙම නැති වුනාම අයියට තනියෙම දුක් විදින්න වෙනවා.. ඒ නිසා මමත් කීයක් හරි හොයන් එන්නම්කො... අනේ මට යන්න කියල සුබ පතන්න මගෙ අයියෙ...
+ සුභ පතන්න ? සුදු නංගි.. ඔයාට නොයා ඉන්න බැරිද ?
- යන්න හේතුවක් තියෙනව නෙ අයියෙ.. ඉන්න හේතුවක් නෑනෙ.. !
+ ඇයි මම හේතුවක් නෙවේද නංගි ?
- අයිය ඉතින් කොහොමත් මගේනෙ .. ඒක වෙනස් වෙන්නෙ නෑනෙ...
+ නංගි අපි මෙහෙ වෙන රස්සාවක් කරමුකො.
- මම දැන් තාත්තට කැමැත්ත දීල ඉවරයිනෙ අයියෙ රට යන්න.. තව ටික දවසකින් මම යනවනෙ..
+ හ්ම් ඔයා මට නොකිය සේරොම ප්ලෑන් කරලනෙ දැන් කියන්නෙ.. ඉතින් මම මොනව කරන්නද බලන් ඉන්නව හැරෙන්න...
- අනේ සුදු අයියෙ ඔයා ඉන්නව නේද මේ නංගි එනකම් බලාගෙන.. මගේ හිත හැදේන්න මොනව හරි කියන්නකො අයියෙ... නැත්තං එහෙ ගියත් මං මැරුණ වගේ තමා...
+ හ්ම්.. එයා නැතිව මං මෙහේ මැරුණ වගේ තමා නංගි...
- අනේ දරුවො එහෙම කිය්නනෙපා .. මං කෙල් කරන්නම් හැමදාම... රත්තරං අයියෙ..
+ බලමුකො...
- බලමුකො නෙවේ.. අපි එහෙම කරමු මම අර කිවුව විදියට මම ආයෙ ආවව අපි එකට ඉමු...
+ හ්ම් හොදයි මම එන්න්ම්කො ඔයාලගෙ ගෙදර හෙට අනිද්ද...
- හා එන්න අයියෙ.. හැබැයි වෙන මුකුත් කියන්නෙපා හොදේ මට පොරොන්දු වෙන්න...
+ හ්ම්.....
**************************
ඇය එසේ පැවසූවේ ඇයි දැි මට අදටත් හිතා ගන නොහැකිය.. මගේ සිත තුල අදටත් ගැටලු ඉතිරිව ඇත...
ඇය එහේ විදේහ ගත වූවාය.. පැවසූ ලෙසටම අවුරුදු දෙක මුලුල්ලේම එය කෙසේ වෙතත් මම ඇයට ඇමතූවෙමි.... අවුරුදු දෙකාවසානයේදී ඇය පැමිණියාය...
ඒ එන කාලය වන විට මා වාහනයක්ද මිලදී ගතිමි.. කුඩා නිවසක්ද තනා ගැනීට සමත් වීමි.. ඒ සියල්ල මා ඉටු කලේ ඇය වෙනුවෙනි.. ඇය පැවසූ අන්දමට අප දෙදෙනාම එකතු වී කල යුතු යැයි කී සියලු දේ මම තනිව ඒ අවුරදු 2ට ඉටු කලෙමි.. එහෙත් ඇය පැමිනෙන විට ඇය බුන්වත්ය.. ඇය සතුව කිසිදු වත්කමක් නොතිබිනි.. ගෙවීගිය අවුරුදු දෙකක කාලය හා මගෙන් ඈත් වූ වා පමනි...
---
ඊයේද ! මහරගමින් ඇයගේ ගම්පලාතට යන බස් රථ යේ මගීන් පොලීමේ මා ඇය සෙවූවෙමි... මා මහරගම ඇවිදින සෑම වෙලාවකම කොතැනකදී හෝ ඇය දකීවියැයි මා සිත කියයි.. මම බලමි...
 ඒ ඇය නැවත පැමිනෙන තුරුය.. මා සිතනා ආකාරයට නම් විදෙස් ගත වූ මගේ ආදරය නැවත පැමිනියේ නැත...
--
මම තවමත් බලා සිටිමි..
--
======================
ආදරේ වැඩියි ඔබට වෙනදටත් වඩා - පාලුවේ හැගුම් හදට දැනුනෙ දැන් තමා
මවු බිමෙන් නුහුරු ජීවිතේ - පාලුවෙන් ගෙවන ජීවතේ
ඔබ කෙරේ ආදරේ තව තවත් වැඩි කලා...
.
සේයා රූ දකින වාරේ - නෙත් මානේ කදුලු වෑහේ..
හැගුම් දවා දුකින් හඩා සුසුම් හෙලන්නනේ
නිරන්රේ ඔබේ දසුන් මැවී පෙනේනනේ
යලි දකින්නේ කවදදෝ ?
.
මේ ගින්නෙන් මැවෙන කතරේ - සීමාවෙන් මිදුනු දවසේ
ඉගිල්ලිලා ඉගිල්ලිලා සොයා ඇදෙන්නම්
සැපෙන් පිරී දුකින් තොර ලොවක් තනන්නම්
වෙහෙස වන්නේ ඒ නිසානෙ....
=====================
-----කුරුළු-----

1 comment:

  1. ප්‍රිය ඇඩ්මින් වෙත,
    ඔබේ බ්ලොග් අඩවියත් විකසිත සින්ඩියට එක්කර ගන්න. (Blog Syndicator)
    Blogger සහ WordPress බ්ලොග් අඩවි සදහා එම අඩවියේ URL එක සහ බ්ලොග් එකෙහි නම ලබාදුන් සැනින් ස්වයංක්‍රියව සින්ඩිය හා ඇමුණුම සිදුවේ.
    බ්ලොග් නොවන නමුත් Feeds සක්‍රිය වෙබ් අඩවි වුවද සින්ඩිය හා ඇමිණිය හැකිය.
    විකසිත සින්ඩිය :- http://www.syndi.wikasitha.com/
    මිට හිතාදර
    ඇඩ්මින් - විකසිත සින්ඩිය. (info@vweb.lk)

    ReplyDelete