Sunday, October 6, 2013

=== හිත ගාව හිර වෙච්ච ආදරේ කියාගන්න - තව කෝඩු කාරයි වගේ===


.
-හෙලෝ.........
+ ඔවු කියන්න.... හූ ස්පීකින්ග්..
- කියන්න.. ? මම කියල තියෙනව එහෙම කිය්නනෙපා කියල..
+ මිස් ට කාටද කතා කරන්නෝන කියල කියනවද ඉස්සෙල්ලම...
- ආ ...ං ඇත්තද ? මිස්ට කුරුළු ඉන්නවද ?
+ අනේ සොරි මිස් මිස්ට කුරුළු නෙවේ එයා තාම මාස්ට කුරුලු..
- ඇත්තට.. මං දැනං හිටියෙ නෑනෙ... කො ්ඉතින් ඉන්නවද ඔය මහ ලොකු කුරුල්ල...
+ අනේ මිස් කුරුළු නම් නෑ බාත් රෑම් එකට ගිහිල්ල.. මම පණිඩිඩේ කියන්නම් .. මිස් තව ටිකකින් ගන්නවද...
- ආ...නේ ඇත්තටම... එතකොට මේ කවුද...
+ මම කුරුලුගෙ යාලුවෙක්.. සෙක්‍රටරි කියල හිතා ගන්නකො.. හොදේ..
- ආ.. දැන් එහෙම අයත් ඉනනවද එයාට... මට හිතුන මේ කෙල්ලො තොගේ දැක්කාම කුරුලුට සෙක්‍රටරි කෙනෙක් ගන්ඩ වෙයි කියල..
+ අනේ සොරි මිස් මම නම් ඒව දන්නෙ නෑ තව ටිකකින් ගන්නවද කුරුළු ආවම ..
- අයියෝ...හ් එහෙම බෑනෙ..මිස්ට.. පොඩි හදිසියකට කතා කලේ..
+ හදිසියක් ?
- ඔවු අනේ..
+ මොකක්ද නොන හදිස්සිය..
- බලන්නකො මට කුරුළුට ගුඩ් මෝනින් කිස් එක දෙන්න බැරි වුනානෙ... අද? ඒක දෙන්නයි මේ කතා කලේ...
+ හයියෝ.... ඇත්තද මිස්.. දැන් එතකොට මේ මිස් කවුද ..?
- හානේ.. මම ද ? මම මේ කුරුළුගෙ වෙන්ඩ වයිෆ්නෙ.... ඇයි ඔයා දන්නෙ නැද්ද ?..
+ ඇ...හ්.. හරි පුදුමයිනෙ... දැන් මේ කතා කරපු තුන් වෙනි වෙන්ඩ වයිෆ්නෙ... මිස්ට කලින් දෙන්නෙක් කතා කලානෙ ගුඩ් මෝනින් කිස් එක දෙන්න....
- අඩෝ...........ව්.... අනේ අයියෙ මේ.. එන්නෙපා හොදේ ඕවට... ඔන්න මම ඇත්තට හිතනව හොදේ....
+ මෙහෙමයි මිස්... මිස් කැමතිනම් මට දෙන්න දැන් කිස් එක.. මම පස්සෙ කුරුලුට දෙන්නම්...
- මොකක් ?? අනේ අයියෙ මේ විහිලු ඇති අයියො.. උදේ පාන්දර.. මදැයි මම මේ මිනිහෙක්ට ඇහැරවන්න කොල් එකක් ගත්ත..
+ ඇහැරවන්න... ? බකුසියෙ දැන් 8යි මට ඇහැරවන්න කිවුවෙ 7ට...
- සොලි සොලි ඉතින් මට දොයිය ගියා... ඉතින් 8ට හරි ඇහැරුවානෙ...
+ ඉතින් මම ඇහැරල නෙ හිටියෙ...
- ඒක තමා මෙ ්මොකෝ අද උදේ..ම නැගිටල....
+ බුක් ෆෙයා යන්න....
- නරකා..........යි මට කිවුවෙ නෑ.... යන්නෙ නෑ අද...හුහ්..
+ අනේ නෑ සුදු නංගි අද මගේ යාලුවො එනව කියල එන්න කිවුව ඒ නිසයි යන්නෙ...
- නෑ ඕන නෑ මාත් එක්ක ගියාම ඇතිනෙ... කොහොම ගිය්ත එකම එකනෙ..
+ බෑනෙ දරුවො යාලුවො නෑනෙ...
- හුහ්.. යාලුවො..? ඔවු ඉතින් ඔයාට යාලුවො තමා වටින්නෙ... යාලුවොද වටින්නෙ ඔයාට මාවද ?
+ ඔන්න ඔන්න නංගි මේ.. මං කියල තියෙනව ඒ තරාදියට නම් මාව මනින්න එපා කියල ආ..
- හා හරි කියන්නොක ඉතින් කවුද වටින්නෙ කියල..
+ යාලුවො..!
- ආ.....නේ දැක්කද......... මෙච්චර ඉන්න මාව වටින්නෙ නෑ.. යාලුවො වටිනවලු මං අඩනව මට දුකයි..
+ යාලුවො මට හම්බුනේ ඔයාට කලින් දරුවො.. ඔයායි අපිට පස්සෙ එකතු වුන කෙනා.. එහෙම වුනා කියල යාලුවො කිසිම දවසක කියල නෑ ඔයාව අයින් කරන්න කියල... ඉතින් ඇයි මේ ඔයා යාලුවො අයින් කරන්න කියන්නෙ..
- ඕන නෑ... මං තරහයි....
+ උදේම මුස්පෙන්තුව දාන්න එපා බොල.. යන ගමන හරියන්නෙ නෑ..
- අනෙ ්පොත් ප්‍රදර්සනෙ වහලම තිබියන්.... ඔවු මෙයාට ගිහින් එක එක කෙල්ලො එක්ක ඉදල පොටෝ දාන්න නේ ... ලයික් වැටෙනවනෙ හෝ ගාල.. කමෙන්ට් වැටෙනවනෙ... මේ කවුද කුරුලු ? කෙල්ල දකුරුලු ? අරයද කුරුලු / ලස්සනයි කුරුලු .. කියල....
- මේ මේ මේ... මම කාත් එක්ක ද පින්තුර දැම්මෙ...
- ඇයි අර අකිල අයියගෙ වෙඩින් එක දවසෙ දාල තිබුනෙ එයාගෙ නංගිත් එක්ක එකක්... තොග පිටින් ඒකට ලයික් දාල කොමෙන්ටුත් දාල තිබුනෙ...
+ ආහ් ඒක විතරයිනෙ....
- දැක්කද ? දැක්ක? සේප් වෙනව.. ඔයාට ගානක්වත් නෑ මේ අසරණී පවු අයියො..
+ අනේ මේ දරුවො.. මම කොයි කාලෙ ඉදන්ද කිය්නනෙ අපි දෙන්නගෙ පින්තුරයක් දාමු කියල.. මම එහෙම ගෑනු ලමයි එක්කල ඉදල පින්තුරදානනෙ නෑ.. දැම්මත් ඒ මගේයාලුවො එක්ක විතරයි.. හොදයි බලන්නකො මම ඔය එලියට උත්සව වලට යන එක වෙලාවකවත් කෙල්ලෙක් එක්ක ඉන්නව පින්තුරෙක තියෙනවද ?
- නෑ..
+ ඉතින එකනෙ... මම එහෙම ඉන්නෙ නෑ.... සමහර වෙලාවට ඉතින් මගේ හොදම යාලුවො එක්ක පින්තුර ගන්නව... මට ඉතින් එහෙමත් බැරිනම් වැඩක්නෑනෙ.. අනික ඉතින් මම ඔයාට කියලනෙ තියෙන්නෙ අපෙ පින්තුර දාමු කියල ඔයානෙ ආස නැත්තෙ...
- අපෝ හරි හරි... මම තමා වැරදි...
+ ඔය ඉතින් වැරැද්දක් කිවුව නෙවෙයි දරුවො...
- හා හා ඉතින් කමක් නෑ... හරි දැන් අයියට පරක්කු වෙයි.. ඉක්මනට ලෑස්ති වෙලා යන්න ඉතින්.. යාලුවො බලන් ඇති... දුවන්න දුවන්න..
+ හහ් හහ් හහ් හහ්..හරි හරි එහෙනම් මම තිබ්බා.. බුදු සරණයි....
- බුදු සරණයි මගේ අයිය පරිස්සමින් ගිහ්න එන්න....
+ මේ අයිය... කෙල්ලො බල්නනෙපා හොදේ ..
- හා මං ඇස් පියන් යන්නම්... තියපීය........
===========================
සුදු පාට මල් වැටුන රතු පාට රැලි ගවුම
අපෙ බාලෙ සිහිවෙයි නගේ
ගැට පිච්ච මල් මාල ගෙල පලදවාලන්න.. මට තාම ආසයි නගේ..
හිත ගාව හිර වෙච්ච ආදරේ කියාගන්න
තව කෝඩු කාරයි වගේ
.
වැහි දාට කඩදාසි ඔරු හැදුවා මං
වැහි ලිහිනියො වැහි අරන්
දුර ඈත ගෙනහිල්ල දැන් මම ඉතින්
කඩදාසි ඔරු තනිවුනා... වැහි නැතීව මග තනි වුනා..
..
එන දාට ගම පැත්තෙ මට ලීවොතින්
මුතු අකුරින් පිටවක් පුරා
බඩ වැටිය  ලිඳ ගාව මම ඉන්නවා.. දැක ගන්න මගෙ නෙත් පුරා
හද ආදරෙන් උතුරලා.....
..
===============
-------කුරුළු-------

No comments:

Post a Comment