Thursday, May 23, 2013

බිත්ති පුරා ඔබෙ සෙවනැලි ඇන්දේ තනිය මකා ගන්නයි !!



අයියා.. මට සනීප නෑ..
ඇය බොහෝ වේලාවල් වලදී මාගේ අවධානය දිනාගැනීම උදෙසා මෙසේ කියනා බව මම දනිමි..
හා ඇත්තද හොදයිනෙ..
හොදයි !!!
ඔයා අපෝ වැඩක් නෑ ඔයා නම් කෙනෙක්ට අසනීපයක් නම් හොදයි කියනවද..!
නැත්තං .. හොදයි තමා එතකොටනෙ අපි දන්නෙ ඒ මනුස්සය ඉස්සෙල්ල ඉදල තියෙන්නෙ හොදින් කියල.. එහෙම නැතතං දැන් එයාට පුලුවන් හොද වෙන්න. එහෙම නැතිනම් ඔය දෙයියොන්ගෙ ලෙඩ එහෙමනම් එක පාරක් හැදෙන එක තමා හොද !
හුහ්.. ! මදැයි මම මේ මිනිහට කිවුව අසනීප..
හරි හරි දැන් මොකක්ද අසනීපෙ කියන්න බලන්න..!
බෑ කිය්නනෙ නෑ.. ඔන නෑ..
එහෙනම් දැන් ඉස්සෙල්ල මැරෙන්න හැදුවෙ..
ඒ ඉස්සෙල්ල දැන වෙනස්.. කිය්නනෙම නෑ මං
ඒ මොකෝ කියන්නෙ නැත්තෙ
ඒ මට ඕන නිසා.. නැත්තං ඔයා ඕකත් ලියයි වොල් එකේ "සංකල්නා"වක් විදියට..
එතකොට කෙල්ලො ලයික් කරයි කොමෙන්ට් කරයි එපා එපා..
මොන බම්බුවක්ද මේ ! මට පිස්සු නෑ මේ ලෙඩ ගැන ලියන්න...
තමුසෙට කියන්න බැරිනම් නිකා ඉන්නව..මට බෑ මේ නාකි ගෑනු හුරතල් කරන්න..
හුහ් ඔවු ඔයාට මාව තමයි නාකි ගෑනු.. අර ෆේස්බුක් එකේ ඉන්න උන් හුරතල් කරන්න හොදයි !
මේ .......... මගෙන් අහගන්නෙපා හරිද...
අපෝ . අපෝ .. ඔන්න මගේ මහත්තයට තරහ ගියා.. ඒකනෙ මම ඔයාට ආදරේ..
ආදරේ.. යකෝ මාරු ආදරයක්නෙ මේක කෙන්ති ගස්සන එකද ආදරේ...
හරි හරි ඉතින් .. මට උණයි හෙම්බිරිස්සාවයි..
හෙම්බිරිස්සාව කෝමද ?
ඇයි මම කිවුවෙ මාව පරණ ඔෆිස් එකට මාරු කලා කියල .. ඉතින් ඔෆිස් ට්‍රාන්ස්පෝට් එක නෑ .. පවු මේ නංගි බස් එකේ යනව.. කොහෙද අපිව ඉතින් කාර් වල එක්කන් යනනේ නෑනෙ..
ආ...... මේ මම ඩ්‍රැයිවර් කියල හිතුවද ඔහෙව ඔෆිස් එක්කන් යන්න.. ඒකනෙ මම කිුවෙ මුලදිම ඔෆිස් වෑන් එකක යන්න කියල.....
මේ අයිය ඒක නෙවේ.... මට ඔයාට ආදරේ කරන්න ‍ඕන... ඔයාගෙන් ආදරේ ලබන්න නම් මොනවද කරන්න ඕන ඔයා හැමදාම මට බනිනවනේ මා එක් රන්ඩු වෙනවවනේ මගේ හොද අයියනේ මට ඔයාට ආදරේ කරන්න ඕන ආදරේ හිතෙන්නම...
හ්ම්..... එහෙනම් පෝලිට එකතු වෙන්න ගිහින්...
පෝලිම්... ??
ඔවු.. මට ආදරේ කරන්නත් මගෙන් ආදරේ ලබන්නත් පොලිමේ ඉන්නව.. යන්න ගිහින් පොලිමට එකතු වෙන්න..
ඉහි ඉහි ඉහි ඉහි ඉහි ඔයා හරී නරකයි.... මටත් පොලිමට එකතු වෙන්න කිවුවා..... මාව වටිනනෙ නැද්ද.. දුක නැතිද ඔයාට මේ නංගිව පෝලිම් වල තියන්න..
නෑ මගේ ආදරේ හරි ගණන්...
හුහ්... ඒකත් එහෙමද ??? බලා ගන්නව...ඊ....ර්ර්ර්..ර්.ගර්..ගර්..ගර්..
මොකෝ බොල ගොරවන්නෙ..
මට ඔයාව මරන්න ඕන...?
මරන්න..?
ඔවු මේ දැන් බෙල්ල මිරිකනව ලග හිටයනම්..
හා හා නංගි කලබල වෙන්න එපා ... ඒකටත් පොලිමක් තියෙනව.. ගිහින් ඒකට එකතු වෙන්න..
හි හි හි හි හි හි හරී.. ජෝක්ලු ඈ මගේ අයිය.... අනේ මේ... මෙයා දැන් ඔන්වට වඩා වැඩියි කෙල්ලො ගැන කියවනව අහුවෙනවකො..
ඇයි අහුවෙන්නෙ වැරදි කලොත්නෙ.. මම වැරදි කරනවනම් මෙලහකටත් ආරංචි වෙලානෙ..
නංගියො මම එකක් කියන්නම් මම මේච්චර ඔයාට ආදරෙයි කියල "කියලම තියෙදද්දි" ආයෙ ආයෙ ආදරේ ඉල්ලන් මගේ පස්සෙන් ඒන්න එපා... මොකෝ මම වෙනස් වෙයි කියල හිතුවද මගේ ආදරේ වෙනස් වෙයි කියල හිතුනද ...!
මට බයයි අයිය..ඒකයි... හරි හරි අයිය වැඩ කරගන්න මම දොයියනව.. මේ මට උණ නෑ හොදේ.. හෙම්බි. විතරයි....
ආ.. එහෙමද... ලග හිටියනම් මිරිකව තොගෙ....
බෙල්ලද.. ?
නෑ.....ඒව වැඩක් නෑ. කොත්තම්ල්ලි ටිකක් බීල නිදියන්න සුදු නංගි..
මේ අයිය..තරහ නැතිව එක පාරක ්කියනවද " ආදරෙන් " මට ආදරෙයි කියල...!!
හ්ම්.. මම ආදරෙයි සුදු නංගි...... !!
-----කුරුළු---

3 comments: