Saturday, May 18, 2013





ඇත්තටම ආදරයක් හිතට දැනුනාම‍ කොහොමද ?
මම හිතන් හිටියෙ මම ආදරෙ කරල ඉවරයි කියල.. මම ආදරේ කරපු කාලෙ ඉවරයි කියල...
මම හිතුව මට ආ‍දරේ දැනෙන්නෙ නැතිව ඇති කියල..
ඒත් එදා !! ජොන් ගෙ සත්තු වත්ත් බලපු දවසෙ ඉදන් මගෙ හිත තාම වෙවුලනව..
ඒ - ආදරෙන් !
ඒ ආදරේ කියල තේරුම් ගන්න මට එවේලෙ බැරි වුන එක ගැන මම මටම දොස් කියා ගත්ත..
ඔවු..! මේ කතාව පටන් ගත්තෙ කැලණිය විශ්ව විද්‍යාලයේ මැයි 16 පෙන්වපු ජෝන්ගෙ සත්තු වත්තේන් !!!
මම එහෙට ගියෙ ජෝන් මගේ හිතවතෙක් සහෘදයෙක් වගේම මල්ලි කෙනෙක් නිසා..
මම හදවතින්ම නාට්‍ය බැලුව වෙනද වගේම ඒ ගමනට මාත් එක්ක ආවෙ Dulan A Dalugama Tharindu Abesinghe Kasun M Anuradha Supun Jayasanka Anuradha සහෘදයො..
අපි නාට්‍ය බලල වෙනද වගේම ගියා ජෝන් එක්ක කතා කරන්න ..!
ආ කුරුළු අයිය කොහොමද ? ( සුපුරුදු ලෙන්ගතු කමින් ඌ මාව බදා ගත්ත)
මම මගේ අනික් මිතුරන්ව හදුන්වනකොට එතැනට ඇවිල්ල ඒ වැඩේට බාධා කලේ එයා..!
** හලෝ ජෝන්අයිය සුභ පැතුම් - හොඳට තිබුණ..
කොළ පාට ලස්සන පොඩි ගවුමක් ඇඳල කොණ්ඩෙ පස්සට තනි කරලට පීරල හිටය එයා..
මට එවෙලෙ වැඩි ගානක් නැති වුණත් මොකක්දෝ සංසාරෙ හුරු පුරුදු ගතියක් දැනුන..
එයා එතැනින් පිට වෙලා ගියත් මම ජොන් එක්ක කතා කලත් මගේ හිතේ හොල්මන් කරන්න එයාට පුලුවන් වුණා....
අවාසනාවට මම කිසි කෙනෙකුට එවේලේ කිවුවෙ නෑ.. ඇත්තටම මම මෝඩ වුනා...
අපි ගෙදර යන්න කැලණිය විශ්වවිද්‍යාලයේ ධර්මාලෝක ශාලාවෙන් එලියට බැස්ස විතරයි මගේ ඇස් දෙක හැම තැනම හෙවුවෙ එයාව.. ඒත වැඩි විශ්වාසයක් තිබුනෙ නෑ මොකද ඒ වෙනකොට මම මුලින් දැකල විනාඩි 20ක් විතර ගත වෙලා..!
දෙයියනේ... ! මෙන්න ආයෙමත් ඒ කටහඩ.. මම හොදට බැලුව.. දොරකඩ ඉස්සරහම තවත් කෙල්ලො ටිකක් එක්ක කතාව.. ! මෙයා හිටියෙ ඩෙස් එක උඩ නැගල.. මම එතැනදිත් මෝඩ් වුනාද මන්ද..
හොරුහින් බලන ගමන් මම හීන් සීරුවෙ පිටත් වෙලා ආව.. හැබැයි පිට්ටනිය පහු කරන්න කලින් මම මාත්තෙක්ක හිටි අයට එයා ගැන කියන්න පටන් ගත්ත....
අපරාදෙනෙ අයිය කලින් කිවුවනම් අ‍පි අහනවනෙ - එහෙම කිවුවෙ කසුන් මල්ලිය. (සුපුන්ද දන්නෙ නෑ උන් දෙන්නම එක වගේ )
මම බිම බලාගෙනම කාර් එක ලගට ආව.. ගේට්ටුව පහු කරනකොටත් ආයෙ හැරිල බැලුවෙ ඒ දිහා.. ඒ වෙනකොටත් හිත ආදරෙන් පිරෙන්න පටන් අරන්..
ඒ එන ගම්න් අපි ටිකක් කතා කලා..
කමක් නෑ අයිය ලැබීම තියෙනවනම් ආයෙ මුන ගැහෙයි..!
එහෙම හිතාගෙන මම ගෙදර ආව.... ආහ් මගදි ජෝන්ට කෝල එකක් ගත්ත විස්තර අහ්නන.. කොහෙද ! ඌ ආන්සර් කලොත් ඉතින් ලොවෙත් නෑ....!
මම ගෙදර ඇවිල්ල මම දන්න කිහිප දෙනෙක්ට කිවුව... අපි ට්‍රයි කරමු.. මම අන්තිමට එදා රෑම හොයාගත්ත මේ කවුද කියල.. රූපෙන් විතරක්.. මොකද ඒ එක පාරක් දැක්ක ඇස් දෙක මට අමතක වෙන්නෙනෑ ජීවිතේට...!
ඒ විසේකාරියෝ නාට්‍යයේ චරිතයක් රගපාන කෙනෙක්...
දැන් හරි අඩියක් ඉදිරියට....
17 වෙනිද උදේ ඉදන් අද වෙනකම් මම හිටයෙ කැලණි කැම්පස් එක අවට... මොකද මට කැම්පස් එකේ යාලුවො නැති නිසා අනික නම්ක නොදන්න මූන විතරක් දන්න කෙනේක ගැන  කොහොම හොයන්නද ?
විස්තර හෙවීමේ මෙහෙයුමක..
මටම පුදුමයි මෙච්චරට මේ කෙල්ලෙක් වෙනුවෙන් වෙහෙසෙන එක !
කවදාක වත් වෙලා නෑ... අන්තිමේදි එයා ආව..
මම ටිකක් පස්සෙන් ගියා.. ගිය පැත්ත නම් මම මෙතැන කිය්නනෙ නෑ....
ඇයි මචං මොකෝ මේ !!! - මගෙන් එහෙම ඇහුවෙ මා දිහා බලං හිටි කොල්ලෙක්...
මම ඇත්තම කිවුව ඌට..
අන්තිමට මට විස්තර ටික්ක ලැබුණ... ස්තුතියි යාලුවා..! උඹටත් ගිනි ගින්දර කෙල්ලෙක් සෙට් වෙය්න් ඈ..
එ ්ලැබුන විස්තර අස්සෙ මගේ හිත කීරී ගස්සන තැනක් තිබුණ.. හීනෙකින්වත් මමවත් නුඹලාවත් නොහිතන දෙයක්...
ඒ තමා එයාගෙ කාඩ් එක ( කැම්පස්) - ඒක BIRD .. මට ඒක දැක්කාම පුදුම හිතුණ..
මම මෙයොගෙ නම නම් කියනනෙ නෑ.. නාට්‍ය අංශයෙ .. අවසන් වසරෛ... මම එහෙම කියන්නම්.. වාසනාවට‍ද අවසනාවටදො මන්ද ඇය මූණු පොත පාවිච්චි කරන්නෙ නැහැලු..
එ ්නිසා කවදාකවත් බාගදා මේක දකින එකක් නෑ...
කුරුළු කියල කෙනෙක් එයා ගැන හෙවුව කියල දැන ගන්න එකකුත් නෑ !
හැබැයි ජෝන් ! උඹ නම් මාරයි.. මම උමේ නාට්ටිය බැලුවෙ දෙපාරයි.. පලවෙනි දවසෙ මාව පුටුවෙන් විස වුනේ උඹ ඒ නාට්ටියෙ ඉන්නව දැකල ! දෙවැනි එක මගේ හදවත තාම ඒ හෝල‍් එකේ නිසා !
ඇත්තටම John Dinesh Sandaruwan මට දැං හිතෙනව සම්බන්ධයක් හදාගන්න ! මෙ ගඳ ගහන දෙකට බෙදිච්ච කාරමරේ පින්තූර රාමු දෙක්ක එක්ක, ට්‍රන්ක පෙට්ටිය එක්ක, වට පිටේ උන් එක්ක හිර වෙලා හිටිය ඇති.. සම්බන්ධය පූසිපැටවු දෙන්නෙකුයි මාල ගිරවු දෙන්නෙකු ඉන්න තරම් ඒක දුර දිග ගෙනියන්න..... !!!
උඹ මට නාට්ටිය බලපු දෙපාරම " ජීවිතේ ගැන හිතන්න " අයෙම ජීවත් වෙන්න " හිතන්න සෙට් කලා බං - සත්තයි.....! !
---කුරුළු--
(BIRDට මේ වෙනකොටත් සම්බන්ධයක් ඇති එහෙම නෑ කියල හිතන්නතරම් ම මෝඩ නෑ.. හැබැයි මටත් ආදරෙ කරන්න අයිතියක් ඇති කියල හිතනව.. මේ ලෝ‍කෙ ආදරෙ කරන්න අවසර ඔන් නෑ..හැබැයි කරුණාකරල ඔයට සම්බන්ධයක් නැතිනම්.... ඔයා ගූගල් සර්ච් එකෙන් අහන්න කුරුළු ගැන... ! මම මෙතැන ඉන්නව !!!)

5 comments:

  1. හ්ම් ඇත්ත ආදරේ කරන්න අයිතියක් ඕන නෑ ..ඒක හදවතේ ඇති වෙන සුන්දර හැගීමක්

    ReplyDelete
  2. ඔහෝ.... තාම හොයනවද එයාව? :)

    ReplyDelete