Wednesday, January 7, 2015

=== නිවැරදි කරනු බැරි රජු නෙරපා හරිනූ. - වරදට කිපෙනු සටනට වැද ජය ලබනූ. =

.
- හෙලෝ මිස්ට කුරුළු

+ හෙලෝ.. මේ මට මිස්ට කියන්නෙපා හොඳද ?

- ඇයි..?
+ මිස්ට කිය්නනෙ අපරාධකාරයොන්ටනෙ

- මොකක් ? කවුද කිවුවෙ...

+ ඇයි අර චැනල් වල කියන්නෙ

- මේ එන්නෙපා හරිද ? හුහ්.. ඔයත් අපරාධකාරයෙක් තමා..

+ අනේ දෙයියනේ මම කරපු අපරාධෙ මොකක්ද ?

- ඇයි මගේ හිත හොරකම් කලේ ඒක හෙනම අපරාධයක්නෙ..

+ අනේ මම හොරකම් කලේ නැ මේ යන එනකොට බිම වැටිල අහුල ගත්තෙ..කරුමෙට මටම තියාගන්න වුනා.

- අනේ යනව යන්න.. මගේ ආදරේ එච්චර පාතයිද ඔයාට

+ හරි හරි දැන් කතා කලේ ඇයි කියනවකො !

- මේ සුදු අයියෙ ඔයාගෙ මනාපෙ කාටද ?

+ ඔයාට තමා ඉතින් වෙන කාටද අනේ.

- විහිළු නොකර කියනව අනේ - මේ පාර චන්දෙ කාටද දේනනෙ..

+ ඒක මොකටද ඔයාට ? දෙන කෙනාට මම දී ගන්නම්

- ආ ඒව කෝමද මම ඔයාගෙ වයිෆ් මම දැනගන්න ඕන ඔයා කරන්නෙ මොනවද කියල. කියනව බලන්න !

+ මේක ප්‍රතාතන්ත්‍රවාදය උල්ලන්ඝනය කිරීමක් මම නඩු දානව..

- මේ නඩු දානව 9 වෙනිදට මම බලාගන්නම් ඒක.. දැන් කියල ඉන්නව..

+ මම ඉතින් MR ට

- මොකා....ක්... ඔයාට ලජ්ජ නැද්ද අප්ප එයාටම දේනනෙ !

+ ඇයි ලජ්ජ වෙන්නෙ අපි.. එයානෙ අපේ ආඩ්මබර තාත්ත. ඉතින් තාත්ත වෙනුවෙන් චන්දෙ පාවිච්චි කරන්න ලැජ්ජ වේනනෙ මොකෝ ..! ඇයි ඔයා මෛත්‍රීටද ?

- නැතිව ඉතින් .. අර හාමුදරුවන්ට දෙන්නයැ.. මෙමත්‍රිට තමා..

+ ඉතින් ඇයි ඔයා එයාට දේනනෙ.. හේතු කියන්න බලන්න.

- හේතු ! හේතු මොකටද ඇයි ටිවි පත්තර බලන්නෙ නැතිද ! මේක මේ පවුල් වාදයක්නෙ අධිරාජ්‍ය වාදයක්.. ! ඔයාල හද්නනෙ රට එක පවුලකට දෙන්නද ??

+ මේ මේ එතුමාට එහෙම කිය්නනෙපා එතුම තමා අපේ යුද්ධෙ ඉවර කලේ..

- ආ මහන්සි ඇති යුද්ධ කරල පාරට බැහැල.

+ හරි හරි අණ දුන්න ඉතින්..!

- ආ ඒකනෙ.. අපි මේක වෙනස් කරන්නෝන අපි ය්නනෝන සාම පාරක.. ඔන්න ඔහේ මම කියනවට ගිහන් මෛත්‍රීටම දෙන්න හොදද මගේ සුදු අයියනේ !

+ මේ බලහල්ලකො.. ඔයා කියන්නෙ ආයෙමත් මේ අපේ රට කොටින්ට දෙන්න කියලද ? ඔයාල හද්නනෙ ආපහු පිට රට අය එක්ක එකතු වෙලා කොටියට රට දෙන්න අපි ඒවට ඉඩ දෙන්නෙ නෑ හොදද ?

- කොටි ! පිස්සුද අයියෙ හැ හැ හැ ඔයාත් අර නයි ටි එන් බැලුවද ? කොහෙ ඉන්න කොටිද අනේ දැන්.. ! කොටි ඉන්නව නම් ඉන්නෙ MR ගාව ඇයි දැක්කෙ නැද්ද .. කොටින්ම කියනවනම් දෙහිවවල සත්තු වත්තෙ හිටිය කොටි ටිකත් උස්සන් ගියා ඔය හම්බන්තොට පැත්තෙද කොහෙද සත්තු වත්තක් හදනව කියල එහෙට.. දැන් මෙහෙ කොටි නෑ . ඉන්නෙ එහෙ...

+ හරි එක් හරි කියමුකෝ එත් බලනව මේ සංවර්ධනේ.. ඔයාල ඉස්සර පැත්තෙ යන්නෙ නැති දියත ! කවදාකවත් ගිහින් නැති ආකේඩ් එක - හයිවේ ! ඇ.. බලනව පාරවල් ටික කාපට් ..!

- ගොනෝ...! දන්නවද ඕවයින් ගහපු ගැහැලි.. රටක් කාලයත් එක්ක ඉදිරියට යනකොට කොයි ආණ්ඩු බලයේ හිටියත් එය වගේ ව්‍යාපෘති ක්‍රියාත්මක කරන්න වෙනව ඒ ඒ කාලෙට හරියන්න.. මේ රටේ මීට කිලන් දේවල් හැදුනෙත් ඔහොමයි.. ආකේඩ් එකට ගිහිල්ල ඔයාටයි මටයි ආප්පයක් වත් කන්න බෑ... හයිවේ එකේ දුප්පත් මිනිහට යන්න බෑ.. අනික දන්නවද කඩුවෙල ඉදන් කොට්ටාවට කියල කලින් චන්දෙට ඕපන් කරපු ටිකේ එක පැත්තක් දැන් මාස ගනක් වහගෙන හදනව.. ඒව දන්නෙ නැද්ද.. ගංවතුරට ගහගෙන යන බම්බු කාපට් ඔයාලගේ. අල්ලල කවන්නෝන පෝලිමට තියල...
+ හෝවු හෝවු.. සුදු නංගි මෝකෝ මේ... මෛත්‍රී වේවා ! නිදුක් වේවා සුවපත් වේවා.. ! හුස්මක් අරන් ඉන්න.. හෙමීට කතා කරමු අනේ...ඔය බලන්න හුස්ම ගන්න හැටි... දැන් ඔයාගෙ මේ කීවෙනි චන්දෙ ද ?
- දෙක ?
+ ඒකනෙ මම ඊට වඩා චන්ද ගානක් දැකල තියෙනව..ඒ වගේම යුද්ධෙ තියෙන කාලෙ බැට කාල තියෙනව..

- එක්නෙ ඒකනෙ චන්ද වලට චන්දෙ දුන්නට වැඩක් නැ ගොන්ටො මේ පාරවත් වෙනසක් කරමු..

+ හොදයි දැන් බලන්න මම කරන්නෙ ඇඩ්වර්ටයිසින්..! මෙදා පාර MR මහත්තය ගහපු දැන්වීම් වලින් මම 
කීයක් හරි හම්බකර ගත්ත එත් මෛත්‍රී මහත්තය කිසිම දෙයක් කලේ නෑනෙ අපිට ගොඩ යන්න.

- අන්න දැක්කද දැක්කද ? ඔයාල වගේ කපටි ජාතියක් චන්දෙට ඕව ගැහුවට වැඩක් නැ අයියෝ.. ඊට පස්සෙ එයාලගෙ සමාගම් වලටයි දිනුවට පස්සෙ සේරොව වැඩ ටික ය්නනෙ..ඇයි ච්නදෙට මාස ගානකට කලින් ඔයාම නේද අඩ අඩ හිටියෙ එක වැඩක් වත් එන්නෙ නෑ සේරොම පිට පාරෙ යනව කියල..

+ ඒව එහෙම තමා ඉතින්.. මම හෙමීට මෙහෙමම ගිහින් ආණ්ඩුවට හේත්තු වෙනව.. ඊට ප්සසෙ මහ මැතිවරණේන් ගානක් හම්බ කර ගන්නව.. කෝමද ටිකිරි මො‍ලේ..!

- අපෝ රට ගැන හිතන කෙනෙක් නෙවේනෙ ඔයා අයියෙ..

+ ආ.. දැන් මට නිකං න් කන්න අදින්න කවුද දෙන්නෙ..! මේ ඔයා මාව බැන්දට පස්සෙ මටම තමා ඔයාටත් කන්න දෙන්න වේනනෙ මේක මගේ රස්සාවනෙ..

- හුහ් ඔවු ඔවු.. අපේ තාත්ත කියන විදියට MR ට චන්දෙ දෙන්නෙ නිකං ගෙදරට වෙලා ඉන්න උන් තමා. එක්කො ආණ්ඩුවට කඩේ ගිහි්න ජොබ් ගතතු උන් නැත්තං ගන්න බලන් ඉන්න උන්, නැත්තං ගෑනිව රට යනව කන උන්, එත් නැත්තං රස්සාවක් කරන්න තරං උගත් කමක් නැති උන්.. රෙස් පදින්න කරපු වියදම ? එතකොට මින්ස්සු ඇද්ද බස්.ඔයා මොනවද අනේ මේ ෆේස් බුක් එකේ රිංගං හිටියට ඕව දකින්නෙ නැද්ද.. අර බොරුවට ලමයෙක් පැහැරගෙන ඒකෙනුත් මඩ ගැහුව මාධ්‍ය සදාචාරයක් නැතිව චැනල් අල්ලගෙන වැදි බන කියන්න ගත්ත. ඔයා මතක තියාගන්න රට බේර ගත්තු සොරොම ටික ඉ්නනෙ මෙහෙ.. හොදයි MR එන්න කලින් ඔය කියන සහෝදරයො කොහද හිටියෙ කී දෙනෙක් ගැන ඔයා අහල තිබුනද ? පොදු විපක්සය එරෙහි වෙන්නෙ ආන්ඩුවට නෙවේ පවුල් පාලනේට ඔයාට එක් තේරෙන්නෙ නැතිද ? ඇයි ඔය සාකච්චා වල විපක්සෙන් නම් කිය කිය බනිද්දිත් වෙන වෙන ඇමති වරු එවල එ ්අය තිනයෙන් චැනල් වලට වෙලා පාලු ගෙයි වලං බිද්නනෙ - කල්පනා කරල බලනව ටිකක් ඔය කුරුලු මොලෙන්.. ඔය මටත් මෙයාව බදින්න කලින් දෙපාරක් හිතන්න වෙයි ව‍‍ගේ. .! තාත්තටත් කියන්න ඕන කුරුළු අයිය ගැන. !

+ හොවු හෝවු.. මේ.. මේ අහනවකො මැන්ටලේ.. දැන් මේ රටේම අය මේ දවස් ටිකෝම උඩ දාගෙන ටිවි බැලුවනෙ.. කෑ ගහගහ රන්ඩු කරගෙන..
- ඉතින්

+ හොදයි රදන් අද චන්දෙනෙ.. දැන් රන්ඩු වෙනව කියනවකො .. හවසටත් ගහ ගන්නව කියනවකො ..

- ඉතින්
+ ඉතින් නංගි 9 වෙනිද නැත්තං 10 වෙනිද වෙනකොට ඔය සේරොම ඉවරයි. චැනල් වල බලන්න දෙයක් නෑ.. ඉස්සර වගේම උදේට නැගිටල මිනිස්සු වැඩට යයි. ! එච්චරයි වෙනසකට තියේනනෙ මේ එකට ගමේ කඩේට ගිය එකාට ත්‍රී විල් පාක් එකේ හිටිය එකා එක්ක හිනා වෙලා කතා කරන්න බැරි වෙන එක මේ මගුල් චන්දයක් නිසා ගහගෙන..

- හ්ම්..
+ අපිට වැඩක් නැ නංගි අපි කැමති කෙනාට අපි චන්දෙ දුන්න. ගෙදර ආව වැඩ ටික කලා එච්චරයි.
ෆේස් බුක් එකෙත් ගොඩ දෙනෙක් ඇහුව මගෙන් චන්දෙ කාටද කියල.. මොකටද අපි කිය්නනෙ. එහෙම එයාලට කියන්න ඕන නම් රට චන්දයක් ඕන නෑනෙ..අච්චර අර පරිස්සං කරන් පෙට්ටියක් ඇතුලට ගිහන් කතිරෙ මොකට ගහනවද ?


- හ්ම.. හරි හරි එහෙනම් ඔයා කැමති එකකට දෙන්න හොදද.. මමත් යනව චන්දෙ දාන්න. අද රෑ බලමු චන්දෙ හොදේ.. මම නම් ඇහැරල ඉ්නනෙ..

+‍ මොකටද සුදු නංගි ඇහැරගෙන බල්නනෙ හෙට උදේට දැනගන්න පුලුවනි නෙ.. නිදා ගන්න හොදට 
 රෑට..අපි නැගිටල හිටය කියල ප්‍රතිපල වල වෙනසක් වෙන්නෙ නෑ..

- අයියො ්නැ අනේ. මට චන්දෙ වැඩක් නැ. මම මේ හින්දි ෆිල්ම් එකක් බලන්න හිතං ඉ්නනෙ..

+ ආහ් එහෙනම් කමක් නෑ.

- එහෙනං මං තියනව ඇ... මෛත්‍රී පාලනයක් වේවා !

+ හරි සුභ අනාගතයක් ..!
( මෙහි එන නම් ගම් සියල්ල මන:කල්පිත වන බව සලකන්න )
==============
බමුණා වුණත් දුදනෙකු නම් බිම හොවනූ...
සැ‍ඬොලා වුණත් සුදනෙකු නම් පු‍ටුව දෙනූ...
හෙළයා වුණත් ජඩයෙකු නම් පහර දෙනූ...
දෙමළා වුණත් විරුවෙකු නම් ගරු කරනූ...


බුදු හිමි ජේසු හිමි නබි හිමි වැඳපුදනූ...
දෑ ගොත් කුළ නොදු‍ටු උන් බණ පිළිපදිනූ...
වැදි බණ මැදින් මුණි බණ ‍තෝරා අසනූ...
වැදි බණ දෙසන සඟ ගණ වුව පි‍ටුදකිනූ...


සිහසුන ඉන්ට රට දැය පාවා නොදෙනූ...
පාවා දෙන එවුන් මූණට කෙළ ගසනූ...
කසයෙන් තලා හිස පළඳා ක‍ටු ඔ‍ටුනූ...
ජනයා අබිමුවේ උන් නිරුවත් කරනූ...


රජෙකුගෙ වුවත් වරදට කෑ මොර ගසනූ...
මොරදෙන මුවෙහි ලන මී පැණි ඉවත ලනූ...
නිවැරදි කරනු බැරි රජු නෙරපා හරිනූ...
වරදට කිපෙනු සටනට වැද ජය ලබනූ...


======= විශාරද නන්දා මලිනිය.
පද රචනය - මහාචාර්ය සුනිල් ආරියරත්න.
සංගීතය -ගුණදාස කපුගේ.

---------------------------------කුරුළු----------------

4 comments:

  1. මේ තමයි කොතනත් යන කතාබහ.

    මේ සින්දුවේ වටිනාකම කියලා නිමක් නැත!

    ReplyDelete
  2. සුදු අයිය හරි දෙ කලෙ කියල දැන් සුදු නන්ගිට තෙරුනාද දන්නෙ නැ

    ReplyDelete
  3. සුදු අයිය හරි දෙ කලෙ කියල දැන් සුදු නන්ගිට තෙරුනාද දන්නෙ නැ

    ReplyDelete