Thursday, January 8, 2015

=== ආත්ම ගණනේ ඔබෙ පය පාමුල - මගෙ කඳුලින් සේදෙන්න ඇති.. == එදත් මගේ දුක් ආයාචනයට - අද මෙන් ඔබ හිනැහෙන්න ඇති.. ==


.
- අයියෙ
+ ඇයි
- කම්මැලියි !
+ හ්ම.. උඩ පනින්න
- බෑ..
+ ඇයි
- ඒකටත් කම්මැලියි ..!
+ එහෙනම් නටපන්
- බෑ.. මම සින්දුවක් කියන්නද ? ඔයාට ඇහෙන්න ?
+ එපා ෆොන් එක තියල ගෙදරටම ඇහෙන්න සින්දු කියන්න
- අනේ .. අනේ.. හොඳ අයියනෙ..
+ හ්ම්.. කියනවකො එහෙනම් එකක් බලන්න...
- ♪♪ ඔබ හින්ද දැයි මට මේ තරම් ඉවසන්න කල්පනා - හිත මාගේ කරකවා ඔබ ලගට ගත්තෙ මා
හිත මෙන්ම නෑ දැන් නම් ඔබ මා වශී කලා - හිත මෙන්ම නෑ දැන් නම් ඔබ මා වශී කලා
ඔයා මොකද කැරකීල මගේ හිත වටා ගියේ වශී වෙන්න මොනවාද ඔබෙන් ඔය තරම් වුනේ...♪♪
+ ෂහ් මරුනේ.. ඔයාට සුපර්ටා යන්න තිබුන අනේ.. නියමයි.
- අනේ විහිලු කරන්නෙපා හොදේ.. මම ආය කියන්නෙ නැ සින්දු හොදද. ඔයා කියපු නිසයි කිවුවෙ එකක්..ම්.. මම තව එකක් කියන්නමද ?
+ හ්ම් හා..
- ♪♪ දවසක් දා රෑ වසන්ත සැණකෙලියේ.. -දෙනෝදහක් මැද ඒ රුවමයි දුටුවේ..
සවන් පිරූ සත්සර මැද්දේ.. - ඔහුගෙ ගී හඬ මට ඇසුනේ..
මා සිත හඬවා ඇයි ඔහු යන්න ගියේ... - මා සිත හඬවා ඇයි ඔහු යන්න ගියේ...
ආ. ම්..... හ්මහා ආ... ම්හා......
♪♪ කලබල නගරේ යද්දී මද්දහනේ.. - නොසිතූ සේ ඔහු මා අසලින් ඇදුනේ..
සවන් පිරූ රිය හඬ මැද්දේ.. - ඔහුගේ ගී හඬ හිත රැදුනේ..
මා සිත හඬවා ඇයි ඔහු යන්න ගියේ... ♪♪.. ඔයේ....
+ ෂහ් ඔයා ඒකත් ලස්නට කිවුවනෙ.... නියමයිනෙ ඔයා දක්සයිනෙ..
- සුදු අයියෙ මම තව එක් කියන්නම්ද ? අනේ අපේ ගෙදර කවුරුත් මම කියන සින්දු අහන්නෙ නැ අප්ප.. ඔයා වත් අහනවද ?
+ හා කියන්න මම අහන් ඉන්නම්... !
- ♪♪ මගේ සඳ ඔබ - මගේ සඳ ඔබ - එදා සඳ නොව - මෙදා සඳ ඔබ
මගේ සඳ ඔබ මගේ....
- මේ අනික් කෑල්ලෙ අදින කොට පොඩි සපෝට් එකක් දෙන්න ඈ.........
♪♪ එදා මට ඔබ සරා සඳ විය.. - කවි ඇසින් දුටු සොඳුරු පියකරු..
අඳුරු හද ගැබ එකලු කරමින්.. - උදාවිය ගිරි ශිඛර සිරසේ..
මගේ සඳ ඔබ මගේ.... ♪♪ .... කෝ අදින්න........................හ්මමේ...
+ ඇයි මොකෝ වුනේ..
- බැ අනේ ඔයා එක්ක ඔයා ඇද්දෙ නැනෙ. ටෙලි‍ෆොන් වලින් සින්දු කියන්න අමරුයි කියල දන්නෙ නැද්ද ගෙම්බො.. සපෝට් එක්ක දෙන්න.. ම්.. දැන් අපි යුග ගීයක් කියමුද ?
+ ම්... කොයි යුගේද ? 60- 70-80 වගේ
- නැ මැටිස්.. අපි දෙන්න ඩුවට් එකක් කියමු.. හා ද ඈ..
- ♪♪ සිකුරු තරුව රැයේ.. - සිකුරු තරුව රැයේ - අඳුර මකන අඟේ
( ඔයා කියන්ඩෝ ) හඳට අහස හිමිවන පෝදා.. - ලොව හඳටම නතු වෙනවා
තරුවද අමතක වෙනවා..
♪♪ අහස හිමි තුරු මුදුනේ මල් හිනැහෙනවා..
නොපැතු සැනේ පෙති ඉහිරී බිමට වැටෙනවා..
( ඔයා කියන්ඩෝ ) අහසට පිපිමල් සේ පොළවට පරමල් හිමිවේ..
පිපිමල් පරමල් වෙනවා - ඒ මල් දුක සඟවනවා.. ♪♪
- බැ අනේ අයියෙ ඔයා එක්ක ඔයා ඔයාගෙ කොටස කියන්නෙ නෑනෙ...
+ මේ මම දන්නෙ නැ අනේ සින්දු කියන්න
- බැ අනේ එතකොට කෝමද මම මගේ වෙඩින් එකේ සින්දුවක් කියන්නෙ මම හිතන් ඉන්නෙ එහෙම එකක් කියන්න..අපෝ ... මේ එයා දන්නවද මගෙ ආසම සින්දුව ?
+ ආසම සින්දුව ? දැන් ඔයා ඒකත් කියන්නද යන්නෙ...
- නැතිව.. ආසම සින්දුව ප්‍රචාරය නොකර කෝමද අනේ. හා එපාද.. ? එපාද ?
+ හ්ම් කමක් නැ එකයිනෙ ආස ඒව දෙක තුනක් නැනේ.. කියන්න කියන්න මම අහන් ඉන්නම
- නොකිය ඉන්න හැදුවෙ .. ඔයා කියන්න කිවුව නිසා කියනව ඕං..
 ♪♪ සුවඳ දැනී දැනී දැනෙනවා.. -උදා හිරු එළියේ..
අළුත් ඉරක් දෝ මේ.. - හිතට ගලනවා හීත බිඳු බිඳු
හීන් පිනි හුළඟේ - හිනස්සා හිත හැඟුම් - සුවඳ දැනී දැනී..දැනෙනවා.  ♪♪
හම්මේ ඇති ඇති ..ඒකෙ අනික් ඒව අමාරුයි කියන්න අදින්න තියෙනව සැහෙන්ට..එත් මම ආසම ඒකට ඈ..
+ මේ දැන් ඉවරයි නේද ?
- හම්මේ ඔවු අනේ මගේ කටත් රිදෙනව . බලන්නකො රේඩියෝ එකකින් වත් මේ වගේ සින්දු දෙනවද නෑනෙ.
+ මම රේඩියෝ අහ්නනෙ නෑනෙ..
- හරි එහෙනම් මාගේ ගීත වැඩසටහන මෙතකින් නිමයි.! අසා සිටි ඔබට ස්තුතයි.. ටටා බායි.
+ මේ අනේ මේ තව එකක් කියල යන්නනො ප්ලීස්...ප්ලීස්..
- අනේ බෑ එක්කවත් බෑ. මට වතුර තිබහයි. මම යනව බායි
+ හා හොදයි එහෙනම් වොයිස් එක අප් කරන් එන්න .. ආදරෙන් ඉන්න සුදු නංගි..
===============
මේ අයුරින් අපි සංසාරේ
ආදරයෙන් හමුවෙන්න ඇති..
මේ අයුරින් අපි දවසක්දා
සසර මඟදි වෙන් වෙන්න ඇති..

සාලිය මාලා පෙම් බැඳි දා මම
සිටුකුමරෙකු වී ඉන්න ඇති..
ඒ සිටුකුලයේ කුමරිය වී ඔබ
මේ ලෙස මට රිදවන්න ඇති..
-----
අපරාජිත යැයි ඔබ පිදු ප්‍රේමය
පුදසුන මත පරවෙන්න ඇති..
සාගර ජලයත් මදි හැඬුවා මදි
ඔබ හින්දා ඔබ දන්නෙ නැති..
------------------------
ආත්ම ගණනේ ඔබෙ පය පාමුල
මගෙ කඳුලින් සේදෙන්න ඇති..
එදත් මගේ දුක් ආයාචනයට
අද මෙන් ඔබ හිනැහෙන්න ඇති..
==========ටී. එම්. ජයරත්න - පද රචනය : ආචාර්ය අජන්තා රණසිංහ
--කුරුළු--
song

4 comments:

  1. මෙච්චර වෙලා සුදු නංගිට සින්දු කියන්න කියල අන්තිම සින්දුව කිව්වේ කුරුළු අය්යද :D

    ReplyDelete
  2. ඉපදී ලොවේ නවතන් පලේ
    මිනිසා සොයයි ආදරේ
    බවයෙන් බවේ
    පතා ආ ප්‍රේමේ
    මිනිසා සොයයි ආදරේ

    ReplyDelete