Sunday, October 19, 2014

== නව ලොවක මුල් අනු වෙන්න - මිල නොවන පෙම් කවිය පබදින්න == මට දෙන්න ඒ වරම කවදාද ඔබ එන්නේ - පිනි බින්දු මල් වෑහි අරන්. ==


.
- වැඩක් නැ අයියෙ !
+ එහෙනම් වැඩක් හොයාගමු !
- එහෙම නෙවේ මම කිවුවෙ. ඔයා වැඩක් නැ කියල..!
+ එහෙනම් වැඩක් තියෙන කෙනෙක්ව හොයාගන්න..
- අනේ මැ‍ට්ටො.. මම කිවුවෙ ඔයත් එක්ක බෑ කියල.
+ හ්ම්. එහෙනම් කාත් එක්කද පුලුවන්..
- මේ. කරුණාකරල මම කියන දේ අහනවද ? පැන පැන උත්තර දෙන්නෙ නැතිව..
+ බෑ දැන් පොඩි වැඩක්.
- බෑ පොඩි වැඩේ පස්සට දාගන්න. මේක ලොකු කතාවක්.
+ එහෙම බෑනෙ..
- මොනවද අයියෙ ඔයාට මාත් එක්ක කාත රකන්න පොඩි හරි වෙලාවක් නැද්ද ?
+ තියෙනව මම රෑට කොල් ගන්නම්ද ?
- අපෝ ඔවු. රෑට යක්කු ගස් නගින වෙලාවට ගත්තාම මම නිදි.. එහෙම බෑ... අහන්නකො මම පවුනෙ.. මම කියන ඒව කවුරුත් අහන්නෙ නෑ.. කුවරුත් නෑ අනේ මට කතා කර කර ඉන්න.
+ ආ දැන් මේ එ්කද මට කතා කරන්නෙ එතකොට ?
- නැත්තං ඉතින් එක්ටනෙ මිනිහෙක් ගන්නෙ.. මනුස්සයෙක්ව බැඳගන්නෙ කම්මැලි වෙලාවට කතා කරන්න, වද දෙන්න, ටොකු අනින්න, සීතලට බදා ගන්න
+ අපෝ ඇති ඇති.. මම නම් ඉතින් ගෑනියෙක්ව ගන්නෙ මගේ ඇදුම් හෝද ගන්න, කන්න හදවගන්න, මාව බලාගන්න
- මොකා....ක්.. එහෙනම් වැඩකාරියෙක් ගන්නවකො .. ඇයි වදේ.. මාව ගන්නෙ ! මම වැඩකාරියෙක් කියලද හිතන්නෙ..
+ නැත්තං.. දැන් බලන්න සුදු නංගිත මගේ යාලුවො ගෙදරට ආවම මම ඔයාව පෙන්නල කියනව " බලපං මචං මගේ වයිෆි හෙන වැඩ කාරියක් කියල "
- අපෝයි ඔවු.. මම දැලි නාල, කුනු ඇදුම් ඇදන් වැඩ කරන කොට ඔයා කියන්න ඕන නෑ ඒ අය දැන ගයි ඔයා සලකන විදිය..
+ ආ නැ නැ ඉන්නකො මම මේ උදේ හවා මල් තියල වදින්න හිතන් ඉන්නෙ..
- අපෝ ඔයා එක්ක බෑ මම කියන්න හදපු දේ අමතක කෙරුවනේ අනේ. කොහෙද ඉතින් මම කතා කරනකොට ඔයා එක එක දේවල් කියවනවනේ..
+ ම් ඉතින් දරුවො එක එක දේවල් නොකිය එකම දේ කිවුවෝත ඔයාට එපා වෙයිනෙ.. ඒ නිසයි මම එක එක දේවල් කියන්නෙ..
- අයියේ................... බෑ අප්ප ඔයා එක්ක.. මම හිත්නනෙ ඔයා එක්ක ඉන්න මම ඉවසන තරම හොදටම වැඩියි මගේ ඔලුව ගිනි ගන්නව වගේ ඔයා එක්ක කතා කරන්කොට..
+ හා එහෙනම් බැන්දම මගේ පපුව උඩින් ඔලුව තියාගන්න එතකොට අඩු වෙයි..
- ඇත්තද...... මගේ හොද අයිය ...
+ හැබැයි මගේත් ඔලුව ගිනි ගන්නවනෙ එතකොට මම ඔයාගෙ පපුව උඩින් ඔලුවතියන්නම්..
- අම්මද බොල.. මම බැලුව මේක මේ කවදාකවත් නැතිව මොකෝ මට ඔලුව තියන්න කිවුවෙ කියල එක්ත් මෙයාගෙ වාසියට..
+ නැත්තං ඉතිං සුදු නංගි මතක තියාගන්න " තමන්ට වාසියක් නැත්තං , කිසිම පිරිමියෙක් උදවු කරන්න ඉදිරිප්ත වෙන්නෙ නෑ "
- හ්ම්.. මම දනන්ව ... එක් නෙවේ අයියෙ.. මට මොනව හරි කරන්නෝන..
+ ‍මොනවද ?
- මොනව හරි .. ජොබි එකකට යන්නබෑ.. මොකද බැන්දම ඔයාව බලාගන්න එපැයි..ඒනිසා බිස්නස් එකක් තමා
+ හම් මොන වගේ බිස්නස් එකක්ද ? මම උදවු කරන්නම් ! ඔයා හිතල කියන්න
- ඒව හිතල ඉවරයි මේ කෙල්ල ඉතින්..
+ මොනවද ?
- අපේ අක්ක කෙනෙක් මෙහෙට ෆැෂන් අයිටම්ස් ගේනව , බැන්ගල්ස් නෙක්ලස් යර් රින්ග්ස් වගේ ඒව මම බැලුවෙ ඒව ගෙනල්ල විකුණනන්.එයා තොග දේනනෙ
+ හොද ඒවද ?
- ඔවු ! ඔක්කොම ට්‍රස්ටඩ් ස්ටෝන්ස් ..! මේ ම එහෙම කඩයක් දැම්මෝත් අයියගෙ ඔය ඉන්න යාලුවෝනට කියනවද මගෙන් බඩු ගන්න කියල ??? ඔය කෙල්ලො ඉන්නෙ අනේ ඒ අයට කිය්නන කො.. ඒ අය ඔයා කිවුවොත් ගනී අ‍නේ .!
+ අම්මට සිරි මෙන්න වැඩක් - යකො පිරිමි නෙවේ -- දැන් බැලුවාම " ගෑනුනෙ උදවුවක් බලාගෙන උදවු කරන්නෙ " .. ඒක නම් වෙන්නෙ නෑ පුතේ මම ආස නැ මගේ යාලුවන්ට බල කරන්න.. හොද නම් ගත්ත දෙන්..එච්චරයි.
- හ්ම හාකො..හාකො දැන් කිවුවෙ නම් කෝමද - ඔයා පටන් ගන්න මම උදවු කරන්නම් කියල ?
එත් එක උදවුවයි ඉල්ලුවෙ. මෑන්ස් මාරු..අන්න කොල්ලො
+ අනේ මේ යනව යන්න.. යාලුවො විකුණන්නෙ නෑ. වෙන උධවු කරන්නම්.. මේ දැන් ඔකෙ මොනවද තියෙන්නෙ. අර මම දාන ජාතියෙ බැන්ගල් තියෙනවද "ටයිගර් අයි " ස්ටෝන්ස් එහෙම
- ඔවු සර්. සර් මොන වගේ එකක්ද බැලුවෙ. අපි ගාව ඒන විදියක ඒව තියෙනව.. සර්ට ඕන මොන සයිස්ද ?
+ ම් ඔයාල ගාව තියේනනෙ මොන සයිස්ද කියන්නකො මිස් !
- මෙහෙමයි සර් අපි ගාව වළලු තියෙනව..
+ ඒක හොදයි මටත් ගන්න ඕන වළලල්ක් !
- එහෙනම් සර් ඇවිල්ල තියෙන්නෙ හරිම තැනට, අපි ගාව තියෙනව හොදම වර්ගයේ වළලු, කලර් ෆේඩ් නෙවොන හොද වර්ගෙ එකක් දෙන්නම් සර්ට රුපියල් හාරදාහකට..
+ මොකක් !!!! හාරදාහක් වැඩියි වැඩියි ඊට අඩුවෙන් එලියෙ ගන්න තියෙනව. අනික දැන් සියිස් එක මොකක්ද ඕකෙ..
- ම් ගාන අඩුවට වෙන තැන්වල ඇති සර් එත් කොලිටි එක අඩු ඇති අපි සර්ට සහතිකයක් පවා දෙනව මේක ගැන. සයිස් එක නම් සෙන්ටිමීටර් 10 තමා රවුම..
+ අපෝ මදි මදි මට ලොකු වලල්ලක් ඕන
- ඊට වඩා ලොකු වළලු නම් නැ සර් කියවල හදල ගන්න වෙයි.. අතට දාන්න ලොකුයිනෙ සර්ගෙ අත ඊටත් ලොකුයිද
+ නෑ නෑ මිස් . අතට දාන්න නෙවේ .. මට මේ පොල් ගස් නගිනකොට කකුලට දාගන්න වළල්ලක් මම බැලුවෙ. මිස් ල ගාව තියෙනවනේ ..!
- අනේ මේ.... විහිලුවකට ගත්තද මාව.... ! ඔන් නෑ තරහයි.. යනව යන්න .
+ මොනවද මිස් දැන් කිවුවෙ ඕන ජාතියක වළලු තියෙනව කියල දැන් මට බනිනව..
- ඔන් නෑ.. කාත කරන්නෙ නෑ මම. මාව ගණන් ගැන්න‍ෙ නෑ.. මම තියනය බායි..
+ හ් හ් හ් හ් හ් හ් හ් හරි හරි මම උදවු කරන්න්ම් සුද නංගි අපි මොනව හරි කරමු . ආදරෙන් ඉන්න..
=====================
ඉගිලෙන්න ඔබ එක්ක අකාසේ
විදවන්න ඒ සිසිල මා සිත්සේ
මට දෙන්න ඒ වරම කවදාද ඔබ එන්නේ
පිනි බින්දු මල් වෑහි අරන්....
සද මිතුරී සිත මිහිරී කල මෑනවී
බිදු කදුලු පිනි පොකුරු කල මෑනවී

මට මම වේම ලොකෙන් ඉඩක් නොදෙන
ඈතට වෙලා අපිම අපිවී ඉතින්
නව ලොවක මුල් අනු වෙන්න
මිල නොවන පෙම් කවිය පබදින්න
පිනි වෑස්ස වස්සන්න මදහන තෙත් වෙන්න
අදරය දලු ලන්න මිහිකත මතින්
සිහිනෙ සනහා කිරනින් දෑවෙනා....

ඉගි ලෙන්න ඔබ එක්ක...

ජීවිතය විදගන්න ලොකෙන් ඉඩක් නෙදෙන
ඈතට වෙලා තෑනෙන පිනි වෑහි පොදෙන්
ප්‍රේමයට ප්‍රේමය වෙන්න
මිල නොවන ජීවිතය පුබුදන්න
පිනි වෑස්ස වස්සන්න මදහන තෙත් වෙන්න
අදරය දලු ලන්න මිහිකත මතින්
සිහිනෙ සනහා කිරනින් දෑවෙනා....

ඉගිලෙන්න ඔබ එක්ක...//
=============කසුන් කල්හාර
--කුරුළු--

song -
https://www.youtube.com/watch?v=5MHA2ElmQvs

4 comments:

  1. ලස්සනයි සහෝ.අමුතු ගතියක් තියනව.

    ReplyDelete
  2. //නෑ නෑ මිස් . අතට දාන්න නෙවේ .. මට මේ පොල් ගස් නගිනකොට කකුලට දාගන්න වළල්ලක් මම බැලුවෙ. මිස් ල ගාව තියෙනවනේ ..!
    හික්ස් සුදු නංගිව අවුස්සන මෙහෙමත් අය්යෙක් ..
    මේ පාර නම් නියම සිංදුවක් කතාවත් ලස්සනයි :)

    ReplyDelete