Saturday, October 18, 2014

==== ඩිංගක් විහිළු කලා ඇයිමේ තරහ වෙලා =====




.
+හෙලෝ මේ සුදු නංගිද ?
- .......
+ හෙලෝ මේ සුදු නංගිද ?
- .............
+ මොකෝ සද්ද නැත්තෙ කටේ පිට්ටුද ?
- ...................
+ හා කමක් නැ කතා නැති වුනාට මට දැනගන්න පුලුවන්ද අද හතර වෙනකම් පන්ති තියෙන ළමය රැ දහය වෙනකල් කතා නොකලෙ මොකෝ කියල..
- .................
+ හෙලෝ....කෝ මේකි..හෙලෝ...
- ........
+ හරි එහෙනම් මම තියෙනව ආයෙ ගන්නෙ නැ..බායි..
- මම ඉන්නව.
+ ආ ඉන්නවද. ඇයි කතා නැත්තෙ.
- කතා කරන්නෙ නැ තමා.
+ ඇයි ඒ.. හදිස්සියක් කියල කොල් කරන්න කියපු නිසයි කොල් කලේ මම දැන්.. මොකක්ද හදිස්සිය.
- හදිස්සිය.. අනේ අම්මපා මේ මනුස්සයනම්... ඒ මීඨ දවස් දෙකකට උඩදි .. මම කිවුවෙ කොල් කරල හදිසිසියක් කියල මට කෝල් කරන්න කියල.. එත් නිකංවත් ගත්තද කෝල එකක්. මං මලත් ඔච්චර තමා. මගේ ෆෝන් එකේ සල්ලි නැති නිසයි එහෙම කිවුවෙ එවෙලෙ.
+ ආ ආ හරි හරි බොරුවට දගලන්නෙපා. මම එවෙලෙ හිටියෙ ට වඩා හදිස්සියක.
- ඇත්තට දවස් දෙකම හදිස්සිය තිබ්බද දන්නෙ නැ මෙයාට.
+ අනේ නැ රෑ ඇවිල්ල මම ගන්න කියල හිටයෙ එත් මේ වෙන මොකක්ද නිසා මට අමතක වුනා..
- පෙනේද මෙකගෙ තියෙන නපුරු කම. අමතක වුනාලු මේ සුදු නංගිව. හරි අමතක වුනා කියමු ඒත තින් මූණටම ඔහොම කියනවද ?
+ ඉතින් මං ඇත්තනෙ කිවුවෙ ආයෙ බොරු කියන්න ඕනයැ..
- අපෝ ඔයානං ආදරේ කරන්න ද්නනෙ නැඅනේ.
+ හ් වේනන ඇති " මම ආදරේ කරන්න දන්නෙ නැතිව ඇති තමා"
- අයියො ්එච්චර හිතට ගන්නෙපා මෙයා මම උගන්වන්නම් සිම්පල්..
+ හරි දැන් කියන්නකො හදිස්සිය.
- ඒක නම් දැන් මතක නැ දැන් දවස් දෙකක්නෙ.
+ හරි දැන් අද ක්ලාස් ඉවර වෙලා මේචචර වොල මොකෝ සද්ද නැත්තෙ.
- නැ මම හිටයෙ ඔයා කතා නොකලොත් ආයෙ කතා කරන්නෙ නැ කියල හිත‍ාගෙන.
+ ඉතින්.. ඉන්න පුලුවන්ද ඔයාට.
- පුළුවන් ද බැරිද කියල බලන්නත් එක්ක තමා මම හිටියෙ. ඇයි යකඩො මම අඩ අඩ හිටියට වැඩක් නැ මෙයා ඉන්නෙ හෙන ජොලියෙ ඉතින් මාත් හිටිය. හුහ්. ඇත්තමයි ඔයා කතා කලෙ නැත්තං අයියෙ මම ආයෙ කවදාකවත් කතා කරන්නෙ නැ .
+ ඇත්තමද ?
- ඔවු ඇත්ත තමා. මම කිවුවොත් කිවුව.
+ චැහ් අපරාදෙ මගෙ චාන්ස් එක.එහෙනම් සුදු නංගි අපි මෙහෙම කරමුද? මම කතා කලේ නැ කියල හිතා ගමුද.?
- මේ........... මගෙ යකා අවුස්ස ගන්නෙපා හරිද ? දැන් කතා කලානෙ ආයෙ ඔට්ටු නැ.
+ චැහ් කෝම වුනත් අපරදෙ.. ඉතින් ඉතින් හුග දවසකින්.
- ඔවු අනේ කෝමද ඔයගෙ ෆේස් බුක් එහෙම.. මම දැක්ක ගල් බමුණ වගේ පින්තුරයක් දාල තියෙනව. හැටි විතරක්.
+ ආ ඒක ලස්සනයිලු නලුවෙක් වගේලු
- හැක් හක් හැක් හැක් අයියට කවුරු හරි විහිලුවට කියන්න ඇති අයිය ඇත්තටම හිතුවද ?
+ මේ එන්නෙපා හරිද
- දැන්‍ මොකෝ මේ රුවල කෝනඩෙ වවාගෙන.
+ මොනව කරන්නද නංගි . මගේ කෙල්ලගෙන් මට ප්‍රශ්න අප්පා.දන්නැත්ද ඉතින්
- අනේද කිය්නනෙ උන්නද මලාද කියලවත් බලන්නෙ නැති කොට තව ‍මොන ප්‍රශ්නද ?
+ මේ එක් නෙවේ කට්ටියක් කියනව රැවුල කපන්නලු කට්ටියක් කියනව එපාලු මොකෝ කරන්නෙ.
- අම්මා...මෙයා දැන් රැවුල් කපන්නෙත් ෆේස් බුක් එකෙන් අහලද න්නවකො මම හොද වැඩක් කරන්න ඕකෙ එකියොන්ට..හුහ්.. නැ අර රස්ත අයිය පින්තුරයක් දැම්ම වගේ බාගයක් කපල දාල බාගයක් වවන් න්නව එත‍කොට හරි.
+ අපෝ එතකොට විජය රජ්ජුරුවො වගේ හිටියි. එහෙම ලුනෙ එයාව පිටුවහල් කලේ.රස්තත් ඒ එහෙම කාලෙක තමා ඒ කට් එක කපල හිටියෙ..
- මෙයාටත් එක් තමා කරන්න තියෙන්නෙ. අයින් කරන්නෝන මගේ ස්වාමිපුරුෂ කමින්.
+ අනේ මේ අහගන්නෙපා හරිද මුකුත්.
- හරි අයියෙ මම තියනව දැන් ඇග‍සෝදගන්නනෝන.. අයියෙ වෝල එක හිස් මොනව හරි ලියන්න හොදද? පාලුයි බලන්න නැතිව...මට බැනල හරි ලියන්න අනේ.. ඔයාට ලියාගන්නම දෙයක් නැත්තං මට කෝල එකක් දෙන්න..මම කියල දෙන්නම්.
+ ආ හොදයි මගේ නංගි පං ඇ.. දැන් ඇග සෝදනව කිවුව නේද ..එපා අනේ.. බර අඩු වෙයි.
- ඒ මොකෝ
+ ඇයි ඉතින් දැන් අවුරුදු ගාණක කුණු ඇතිනෙ එකතු වෙලා
- අනේ මේ ඒ ඔයාගෙ තමා. රුවලයි කොන්ඩෙයි වවං හපුට්ටා වගේ ඉන්නෙ..
+ හා හා දැන් යනව මට ලියන්න තියෙනව.
- හරි එහෙනං සුදු නංගි ඇග සෝදන් එනකොට බලන්න ලියල තියන්න මොනා හරි ටටා බායි.. බුදු සරණයි.. ආදරෙන් ඉන්න..
+ හරි බුදු සරණයි.
- මේ ඒක නෙවේ මම බොරු කිවුවෙ හොදේ මට ඉන්න බැ අනේ මම උපරිම ට්‍රයි කලා. කොල් නොකර ඉන්න ෆොන් එක දහ පාරක් අතට අරන් බැලුව. හවස මගේ කාඩ් එක ඉවර වෙලා මම හෙට උදේට කෝල කරන්නමයි හිටියෙ. කමක් නැ ඔයා කොල් කලානෙ මම දිනුව..
+ හ්ම් හා .. ආදරෙන් ඉන්න .. යන්න යන්න දුවන්න දැන්...
=========

තරහෙන් අහක බලා - ඔබ නොදොඩා යනවා

හෙට දවසේ යලි හමුවී ඔබ මා සනසනවා

දෙනුවන් කැල්ම හෙලා ඔබ හිනැහී ‍දොඩනා

ඒ වදනේ මා බැදිලා - තව ආදරේ වෙනවා

-

පෙම් හසරැල් සඳවන් මුහණේ නැගෙනා මොහොතේ ඔබගේ

මා සැනසුම් සුසුමන් හෙලුවා ඔබ හා බැඳිලා රහසේ

ඩිංගක් විහිළු කාල ඇයිමේ තරහ වෙලා

.

ලං වුනොතින් මොහොතක් ඔබගේ සුවඳේ රැඳිලා මසිතේ

දුක් වියවුල් නිවෙමින් දැණුනා සහනේ ඔබගේ සෙනෙහේ

ඩිංගක් විහිළු කාල ඇයිමේ තරහ වෙලා

========= අතුල අධිකාරි මහතා.
---කුරුළු----


song-

4 comments:

  1. //හපුට්ටා හික්ස්... ඔන්න අහගත්ත සුදු නංගි ගෙන් නියම වචනයක් :D

    //රුවල කෝනඩෙ මෙතන කියන්නෙ රැවුලයි කොණ්ඩෙයි වෙන්නැති නේ ?
    කුරුළු අය්ය මේක නම් හදිස්සියෙන් ලියපු ලිපියක් වගේ දවස් දෙකකින් සුදු නංගි එක්ක කතාකරල නෑලුනෙ ඒ නිසා හිතේ දුකට ලියල දාල.මේපාර දාපු සින්දුවටනම් මම එච්චර කැමති නෑ වීඩියෝව බලන්න හිතෙන්නේ නෑ හරි කලබලයි වගේ.සින්දුව අහන්නේ නැතිව පද ටික කියවගෙන යද්දිනම් ලස්සනයි.

    ReplyDelete
  2. මොනව කොරන්නද හංසි - හැමදාම වසන්තය නෑ නොවැ !

    ReplyDelete