Friday, June 27, 2014

===== අද නැතත් ,හෙටත් මේ ලෙස - නුඹ නිසා බලා ඉමි මම..! ===




.
-ඔයා හෙන නරකයි අප්ප..
+මම ? නරකයි ? ඇයි ඒ..
- ඇයි කියන්නෙ? මාව හම්බ වෙන්න එනව කියල ආවෙ නෑනෙ..
+ අනේ සුදු නංගි මට වැඩ වගයක් වැටුනනේ..
- ඉතින් අහුල අහුල හිටියාම සුදු නංගිව බලන්නෙ කවදද ?
+ හ්ම්.. ඒව කරන්නම එපැයි නංගො !
- ආ එතකොට මාව බලන් ඕන නැත්ද ? මට තමා කුඩම්මගෙ සැලකිලි.. !
+ හම්...! මට සමාවෙන්න සුදු නංගි එහෙනම්.. ! මගේ අතින් වැරැද්දක් වුනා.. මම හිතුව ඒ වැඩේ දීපු කෙනාට මාව තේරුම් ගන්න බැරි වුනාට ඔයා මාව තේරුම් ගනි කියල.. මට සමාවෙන් නංගො.,!
- අනේ අයියෙ කමක් නෑ.. එත් ඔයා මගෙන් සමාව ඉල්ලන්න එපා ඔහොම මට දුකයි.. අයිය ඔහොම මූන හදන්නෙපා අනේ මටඇඩෙයි.. ඔයාට අහංසක මූන හරියන්නෙ නෑ.. නපුරු මූණ හොදා.. නපුරා..
+ හ්ම්.. කෝ දැන් අර මට අරන් තියනවයි කිවුව තාත්ත එවපු චොකලට්..!
- අන්න ඒකනෙ මම ඔයාට කිය්නනමයි හිටියෙ .. මාර වැඩේනෙ වුනේ..
+ මොකක්ද වුනේ ගෙදරට ආව එකෙක් කෑවද ? නරක් වෙලාද ?
- නෑ නෑ.. මම ඔයාට චොක්කො 3ක් අයින් කලානෙ ඒව මම පරිස්සම් කලා.. හරිද ? ඔයා ඉතින් පහුවදා අවෙ නැනෙ.. මම බලන් හිටිය ඒ චොකලට් දිහා.. ආවෙ නැති නිසා තරහත් හිතේ තිබුනනනෙ..
+ ඉතින්..
- ඉතින් කියන්නෙ.. අර මම කිවුවෙ කජු දාපු ලොකු එකයි පොඩි එකයි තව නිකං පොඩි එකයිනෙ මම අරන් තිබ්බෙ..
+ ඔවු ඔවු මට මතකයි කජු දාපු එකනෙ මම ආසම..
- ඉතින් අනේ මට තරහයිනෙ ඔයා එක්ක. අනික ලොකු එකත් තියෙනවනෙ පොඩි එකක් ඔයාට මොකටද කියල මම පොඩි එක කෑව...
+ඒකත් එහෙමද.. කමක් නෑ ඉතින් පොඩි එකනෙ කෑවෙ..
-ඉන්නකො කියන්න.. ඒ කාල ටිකක් වෙලා ඉන්නකොට .. මට මතක් වුනා ඔයාට වැඩිය චොකලට් කන්න හොද නැනෙ ඔලුවෙ කැක්කුම හැදෙනව කිවුවනෙ..
+ ඔවු මට වැඩිය හොදනෑ..
- අන්න ඒකනෙ.. ඉතින් මම අර ලොකු එකෙන් බාගයක් කෑව.. ඔයා කෝමත් ඒ සම්පුර්ණ එකම ක්නනෙ නෑනෙ සුදු අයියෙ..
+ආ ඒකට කමක් නැ ඉතින් මම ගොඩක් කන්නෙ නෑනෙ..
- අහන්නකො.. ඉතින් අනේ.. ඔයා මගේ කොල්ලා වෙච්චි බාගයක් කාපු එක්ක මට දෙන්න බැනෙ ඔයාට.. මොනව වුනත් හරි නැනෙ ඒක.. නේද .. එහෙම හිතල අර ඉිතරි බාගෙත් මම කැවා..
+ඔව ඔවු ඒකත් හරි නේනනම් බාගයක් ගෙන්න බැනෙ එනකොට ලජ්ජයිනේ කමක් නැඑක්ත කැවට.. කෝ අනික් අර ඉතිුරු එක..
-දැන් මෙහෙමනෙ.. ඊයෙ රෑ ඔයා එනව කියල කිවුවම මම එ ්බැග් එක බැලුව . ඒ පොඩි එක විතරයි ඉතරු වෙලා තිබුනෙ.. ඉතින් අනෙ මම අයියට පොරොන්දු වුනානෙ චොක්කො 3ක් ගෙන්ව කියල.. දැන් තියෙන්නෙ එකයි.. එහෙම හොද නැනෙ අනේ තුනක් ගේනව කියල එක්ක අරන් එන්න.. ඉතින් ඊයෙ කල්පනා කරල මම ඊයෙ ඒකත් කෑව ..
+ඒක හරි ඔයා කරල තියෙන දේ එහෙම මිනිහෙක්ට දෙන්න බැනෙ... අනේ මගේ කට.. මේකි පෙරේත කමට ගිලල ගිලල මෙතන.. දැන් එනව ඒක හොද කරන්න හුහ්..
- අනේ...........මම බොරු නෙවේ කිවුවෙ.. එහෙම්මම මයි වුනේ..!
+හ්ම් එහෙමද ? කමක් නෑ ඉතින්.. පස්සෙ දවසක හරි ගේනව
- හ්ම් හරි අයියෙ එහෙනම් මගේ හොද අයිය... මේ අයියෙ අර අතන ගහ ගාව අයිස්ක්‍රීම් අංකල්ගෙන් මට අයිස්ක්‍රීම් එකක් අරන් දෙන්කො..!
+ අයිස් ? මේ වෙලාවෙ..
- හ්ම් ඔවු මට ආසාවක් ආව..
+ හා හරි ඉන්න ම අරන් එන්නම්.. මෙතැනම ඉන්නව හොදද .. ලග පාත කොල්ලෙක් එක්ක පැනල යන්නෙ නැතිව මම ටක් ගාල අරන් එන්නම්.
- අපෝ වැඩේමයි.. මේ අයියෙ... අයිස් ක්‍රීම් දෙක්ක ගෙන්න එපා හොදද එකක් ගේන්න ..! අපි දෙන්නම ඒක කමු....
+ ඒ කියන්නෙ මට අයිස් ක්‍රීම්මුත් නෑනේ..
- ඇයි ඒ.,
+ ඇයි යකෝ චොකලට් තුනක් කාපු එකී මට අයිස්ක්‍රීම් දෙයියෑ.... !! කමක් නැ මම දෙකක්ම ගෙන්නම්.. කෝමත් මට හම්බෙන්නෙ බාගයයිනෙ එකහමාරක්ම ගිලිනවනෙ..
- අනේ....................මැට්ට...
***********************************
නුඹ සිතට පැමිණි දා සිට..
නෙතු දකිනු රිසි ඒ රුව
සිත තවම බලා හිදියි
නුඹ අදත් පැමිණ නැතුවට..
.
අරුණ ගෙවී ගොස් නැත
දැන් අඳුර උදා වූ වට
නුඹට හැකිය පෙ ලෙසම - යලි එලිය රැගෙන එන්නට
.
සිත දකින නිතර ඒ රුව
නෙත කලක් නොදැක හිටියට
අද නැතත් ,හෙටත් මේ ලෙස
නුඹ නිසා බලා ඉමි මම..!
=============== සංඛ දිනෙත්
************************************

4 comments:

  1. කෑම රාස්සනියක් නේ...

    ReplyDelete
  2. අපේ එක්කෙනා වගේමයි ^_^ වෙනසකට තියෙන්නේ මං චොකලට් නොකන එකයි එයෑ චොකලට් කන එකයි.
    කෙල්ලන්ගේ මල කෝලං. :/

    ReplyDelete