Saturday, June 21, 2014

======දිගු කලෙකින් ඇය මුණගැසේවි හසඟනක් වෙසින් ===== වැසි වැටුනොත් ඒ සොදුරු මොහොත අඳුරු වේ සැනින්..=====





.
හැමදාම මේ කියවන පිරිස මට බණිනු ලබන්නෙ මා ලිය්නනේ සෑම දාම දුරකථන සංවාද ම නිසාවෙනි.. ඒ වැඩිපුරම ඇයත් මාත් අතර දුර අඩු කරන්නෙ දුරකථන සංවාද නිසාවෙනි.. ඇයත් මාත් මුණ ගැසේන්නේ ඉතා කලා තුරකිනි.. අප වැන්නවුන් දුරකථන සේවා සපයන ආයතන වල ස්ථීර තැන්පතු ඇති කොටස් කරුවෝ වෙමු.. පෙර කල ඇති ණයක් පියවමින් සිටින්නෙමු.. !
.
- හෙලෝ...
+ ඔවු කියන්න.. නංගි.. අපෝ මොක්ද ඔය ඇහෙන සද්දෙ.. ඔයා මහ පාරෙද ඉ්නනෙ.. නැති නම් බස් එකක ද ?
- ආ මමද මම මේ.. බස් එකක නෙවේ ඉ්නනෙ කෝච්චියක... ඇහෙනවද සද්දෙ කචු කුචු කුචු කුචු හොස් හොස් හොස් හොස් හූ... හූ..
+ ආ.. ආ.. ඇති ඇති නවත්ත ගනින් කෝච්චිය.. ඇයි දැන් කතාකලේ..
- මෙහෙට වහිනවනෙ..
+ හප්පා මෙහෙත් එහෙමයි අප්ප...
- අපිට ගංවතුර ආධාර අරන් එන්ඩැ.. අපි යට වුනොත්..
+ හා අරන් එන්නම්... දැන් තිය්නද එහෙනම් වහිනව කියන්නද කෝල කලේ..
-අනේ නෑ උරෝ.. මෙහෙට හයියෙන් වහිනව සීතලයි..
+ ඉතින්..
- මම නාන්න හද්නනෙ...
+ ඉතින්..
- සීතලයිනෙ...
+ඉතින්
- මොනාද අප්ප ඉතින් ඉතින් ගාන්නෙ ඉතින් කිතුල් මුකුත් නෑ...
+ ආහ්... කියන්න කියන්න ..
- නැ නැ ඕන නෑ...
+ කියනව ඉතින් යකා අවුස්ස ගන්නෙ නැතිව..
- මොකෝ අනේ සැර කරන්නෙ.. මම මේ කියන් හැදුවෙ පොඩ්ඩක් එන්න බැරිද නාල ආව ගමන් මේ පැත්තට
+ ඒ ඇයි !
- ටිකක් බදාගන්න..
+ මොකක්.... යකෝ මාර වැඩක්නෙ .. මම වැඩ...
- අපෝයි ඔවු මම එන්න කිවුවාම තමා බැරි.. මේ අයියෙ සීතල වැඩි නිසා මම නාන්නෙ නෑ ඒකකො.. ඇග සෝදනව...
+ අපෝ ගඳ ගහ ගහ ඉන්නව.. හඩ්ඩි..
- අනේ යනව යන්න.. මගෙ ඔලුව වැදුන ඩිං ගාල... ගෙඩි ගැහිල....
+ ආහ්.. එහෙමද... ඕඩිකොලාන් දා ගන්න.. එහෙනම් නාන්නනෙපා ඇග සෝදගන්න..
- මේ කුරුලු අයියෙ..මගේ මේ මුලු ඇගම රිදෙනව අප්ප ... ඇග සේදුවෝත වැඩි වෙයිද දන්නෙ නැ.. මූන කට සොද ගත්තනම් සේප් නේ..
+ අනේ මේ දුවපිය ඇග හොදගන්න.. බොරු හේතු ඇද ඇද ඉන්නව කම්මැලි කමේ...
- අනේ නෑ මම මේ මගේ සෞඛ්‍ය ගැන හිතලයි නොනා ඉ්නනෙ අනේ..
+ ඔවු නංගි ඒක ඇත්ත පැටියෝ..එ ත් ඔයා ඔයාගෙ ගෙදර අය ගෙ සෞඛ්‍ය ගැනත් හිතන්න.. ඔයා  ඔහොම නොන ඉන්නකොට එක දිගට ගෙදර අය ලෙඩ වෙයි විසබීජ ගිහිල්ලම..
- අනේ....ඊයා........ මැට්ටා... එහෙම නෑ අනේ මම නානව අදත්.. නාල ක්‍රීම් ගාල.. සුවද ගගහ ඉන්නව.. එන්නෙපා ලගට වත් හරිද නංගිගෙ..
+ අපෝ නෑ එන්නෙ නෑ...
- ඒන්නෙ නෑ.. මේ ඒක නෙවේ වැඩ පැත්තකින් තියල ගිහින් නා ගන්නව.. දැන් හෙට හම්බවෙන්න එනව කිවුව නේද.. නාන්නෙවත් නැතිවද එන්න හදන්නෙ හඩ්ඩා..
+ ආහ්... නාන්ම ඕනද.. මේ සීතලයි වගේ නංගි.. ඔලුවත් වැදුන මගේ අද උදේ.. උළුඅස්සෙ..
- මේ මගෙන් ගුටි නොකා ගිහින් නා ගන්නවද .. බොරු හේතු හොයනව මෙතන මෙයත්.. හුහ් මගේ පොත මටම දාන්න..
+ මේ නංගි හෙට එන්නම ඕනද ?
- මේ අයියෙ මේ.. මේ නංගිගෙ යකා අවුස්ස ගන්නෙපා හරිද.. අපි චන්ඩි ඇ.. අන්තිමට කවදද අපි මීට් වුනේ.. අඩු තරමේ මගේ මුනවත් මතකද මන්ද ??? ඔන්න ඔයා ගිය සතියෙ කල් දාපු නිසා මේ සතියෙ එන්නම ඕනෙ හොදද .. බැ බැ.. බැ.. ඔට්ටු නෑ ඔයා නරකයි....
+ මේ ටිකේම වැස්සනෙ දරුවො .. නිකං නාන්න වෙන්නෙ දෙන්නටම.. අනික පාරවල්යටවෙලා.. කාර් එක දාන්න බෑ.. වැස්සෙ නැත්තං එන්නම්...
- බැ.. බැ.. බැ. බැ.. බැ කිවුවොත් බැ.. මට ඔයාව බලන්න ඕන.. හරි වැඩි වෙලාවකට එපා විනාඩි 5කට ඇවිල්ල යන්න.. අනේ එන්නම ඕන.. නැතිනම් මම ඔලුව ගහ ගන්නව බිත්තියෙ..ඩෝං ගාල පැලෙන්න.. එතකොට ඔයාට කෝමත් එන්නම වෙනවනෙ..
+ හා එහෙමද සුදු නංගි.. මෙහෙමයි ඉස්සෙලම ඔයා දොර ගාවට ගිහින් බිත්තියෙ හොද දාරයක් තෙර ගන්න.. ඊට ප්සසෙ අත්දෙකෙන් පුලුවන් තරම් හයියෙන් ඒක දෙපැත්තෙන් අල්ල ගන්න.. ඊටත් පස්සේ පුලුවන් තරම් ඔලුව පස්සට ඇද.......ල.... හයියෙන්....
- හෝවු හෝවු.. දැන් මොකක් ද මේ කිය්නනෙ..
+ අහ් මම මේ ඔලුව බිත්තියෙ ගහන හැටි කියල දේනනෙ හරි ක්‍රෙම්ට...
- අනේ............................ මැටි හරකෙක් ඔයානම්.. මේ හෙට එන්නම ඕන.. මම යනව නානන්න නැති නම් තව හවස් වුනෝත අම්ම බනිවි.. සීතලත් වැඩිවෙයි..
+ හරි හරි දුවන්න දුවන්න.. බුදු සරණයි.. ආදරෙන් ඉන්න..
- ටටා....
.
දැන් කෙසේ හෝ හෙට යා යුතුය.. ඇයට වර්ෂාව ප්‍රස්නයක් නොවේ.. ඇයට උවමනාව ඇත්තේ ලෝකය පෙරලුණත් මා දැක බලා ගැනීමය... හෙට ගොඩ ගැසී ඇති වැඩ කන්දරාව ගැන මතක් වන විටත් ඔලුව කැරකෙයි.. ගිය සතියේ මුණ ගැසීමට තිබු දිනය හෙටට කල් දැම්මේද මම මය..! දිනෙන් දින කල් දැමීමද කල නොහැක්කකි කෙසේ හෝ යා යුතුය.. හෙට ඇයව නොව  වැඩ ටික කල් දමමි...
.
ටිලිං............................ ( කෙටි පනිවුඩයකි )
" sudu ayiye heta wesse neththam witharak enna. mage ayia wessata themila leda wei. mam asa ne oya leda wenawata. oya beth ganneth neheny. heta wessoth passe dwasaka meet wemu. adarei - budusaranai " -- Sudu nangi <3 "
=========================
හිත මිතුරු සුළඟ ළඟ එන වැහි වලාවට කියන්
අද නොපැමින අන් දිනයක වැසි රැගෙන එන ලෙසින්
දිගු කලෙකින් ඇය මුණගැසේවි හසඟනක් වෙසින්
වැසි වැටුනෝත ඒ සොදුරු මොහොත අඳුරු වේ සැනින්..
.
වීදි පුරා වතුර පිරෙයි
හෙමින් හෙමින් මුමුණ මුමුණ ඇවිද යමු කෙසේ්‍
තණ නිල්ලේ ගොහොරු සැදෙයි
කතා නැතිව අනන්තයට ඉගිල යමු කෙසේ
.
අප සමුගත් පසු වසින්න
ගං හෝ වැවු ඉපිල ඉපිල ඉතිර යන තුරා
හෝරා දෙක තුනක් ඉන්න
නෑවිත් වැහි වළා බඳේ කඩ ඉමෙන් මෙහා.
. **** වික්ටර් රත්නායක ශුරීන්
=======================

2 comments: