Friday, February 20, 2015

== නුඹ කොතැන සිටියම මොකද, නුඹ ඉන්න බව මම දන්නවා... ==



.
- හෙලෝ හෙලෝ..
+ ඔවු සුදු නංගි
- පොඩි හදිසියක් ටක් ගාල මේකට කෝල් එකක් ගන්න..
+ චික්....
............................... ( ඇය ඇමතීමි )
+ ඔවු කියනව ඉතින් මොකක්ද හදිසිය
- නැ අනේ මගේ ෆෝන් එකේ සල්ලි නැ කෝල එකක් ගන්න ඒකයි කිවුවෙ.
+ අයියෝ ඒකද ?
- ඒකද තමා මේ. මට මතක් වුනේ නැතිනං නිකං වත් කෝල් එක්ක ගන්නෙපා හුහ්.
+ අන්න ඒකනෙ ඔයා එපා කියනව කියල දන්නවනෙ ඒ නිසයි ගත්තෙ නැත්තේ
- ආ... ඇත්තද... මේ ඔයා අසනීපෙන්ද
+ ඔවු !
- ඇයි මොනව වෙලාද ?
+ බෙල්ලෙ කට්ටක් ඇද වෙලාලු එක විදියටම ඉඳල, ඔලුවෙ සෙම හිර වෙලාලු. එම් ආර් අයි එකකුත් කලා.
- ඔවු ඉතින් අපිට කියන්නෙ නැනෙ. අපි කවුද අපිට කියන්න. ෆේස්බුක් එකේ අයට කිවුවාම හරිනේ නේද අපිත් ඒකෙන් තමා බලා ගන්නෝන.
+ නැ නැ ඉතින් ඔයා බය වෙයි කියල කිවුවෙ නැත්තෙ
- නැ නැ කියන්න ඕන නැ මීට පස්සෙ මමත් ඒකෙන් බලා ගන්නම්. ඇතිනෙ කෙල්ලො මෙයාට සැප දුක අහගෙන බලන්න එන ඕන නැ.. ඕන නැ .. නැ.. නැ.. නැ මයි..
+ ඔය ඉතින් තරහ ගන්නෙපා අනේ මගේ ලෙඩ තවත් වැඩි වෙයි. මට දොස්තර කිවුව ලස්සන නර්ස් කෙනෙක් නවත්ත ගන්න කියල ගෙදර එතකොට හරියයි කිවුව.
- ආ ඉතින්  මට කිය්නනෙ මොකෝ කියනව අර ඒෆ් බි එකේ කේලලෝනට පැනගෙන එයි .
+ හා මං කියල බලන්නම්.. එහෙම කෙනෙක් වත් ආවොත් හොදයි
- අනේ මේ .. මරණව හරිද..
+ අනේ ලොකු දෙයක් අප්ප එකපාර ඒක කරනවනං. මේ දැනුත් බේත් බැඳල තියේනනෙ බෙල්ලටයි උරහිසටයි හොලවන්න බැ..
- ආ ඇත්තද.. අමාරුද මගෙ අයියෙ ගොඩක්..
+ ටිකක්
- ඉතින් මොනවද දැන් කරන්නෙ .. ඇදටම වෙලා ඉන්න හොදද
+ නැ මම මේ නැගිටල තේ බොනව.
- කොහෙද ඉ්නනෙ කියනව..
+ ම්.... සාලෙ
- බොරු බොරු .. කම්පුයුටරේ ලග නේද ? යනව ඇඳට යකෝ ලෙඩ වෙලත් මේ මිනිහ කොම්පියුටරේ නේ.. අම්මට කිය්නනෝන කෙල්ලෙක් නේව් කොම්පියුටරයක් බන්දල දෙන්න කියල.
+ නැ නැ... මම කාමරේ අනේ..
- මේ බොරු කියන්නෙපා මට ඔන් ලයින් පෙන්ව හොයව.. මාත් තාම ඇඳේ... යනව ඇඳට නිදියනව ටිකක්.. නැත්තං එනව ඇඳට මාත් එක්ක නිදියන්න..
+ අනේ අම්මේ එහෙම කියන්නෙපැයි අනේ... පපුවත් මොකද වුනා අප්ප
- ආ හරි.. එන්නකො ඇඳට.. අපි සෙල්ලමක් කරමු ඇඳේ.. හා ද ?
+ ඇඳේ සෙල්ලම්.. ආ හරි හරි ඉන්න මං ටක් ගාල එන්නම්....
- හරි හරි.. ඉක්මනට එන්න.. කෝ ආවද !
+ ඔවු ඔවු මේ ඇඳේ ඉන්නෙ....
- හරි ඇස් පියාගෙන කරන සෙල්ලමද කරන්නෙ ඇස් ඇරගෙන කරන සෙල්ලමද ?
+ ඇස් පියාගෙන කරන එක හොදයි  අනේ..!
- හා හරි එහෙනං ඇස් පියාගෙන කරන එක කරමු ඇ වෙනස් කරන්න බැ
+ හරි හරි .. ඉක්මනට කියන්න..
- හරි ඇස් පියාගෙන ඇඳේ කරන සෙල්ලම තමා නිදා ගන්න එක. අපි දෙන්නම නිදා ගමු.. ගොඩාක් නිදා ගන්න කෙනා තමා දිනුම් හරිද..!
+ නෙද්දකින් විතරක් ඒකද සෙල්ලම.. අපෝ මදැයි මාත් ආව ඇඳට දුවල..
- හරි දැන් යන්න බෑ.. නිදියන්න හොද අයියනෙ.. හොද වුනාම කොම්පියුටරේ ලගට එන්න හොදද
+ හම් හා හරි...
- ආදරෙයි සුදු අයියෙ ගොඩාක්.. ආදරෙන් ඉන්න ....
==================================
මල කොතැන පිපුණම මොකද
පිපුණ වග මල දන්නවා
ගඟ කොතැන ගැලුවම මොකද
ගලන වග ගග දන්නවා
සඳ කොතැන දිලුනම මොකද
දිලෙන වග සඳ දන්නවා
නුඹ කොතැන සිටියම මොකද
නුඹ ඉන්න බව මම දන්නවා...
.
විලේ ලස්සන තවත් විල් දියෙ මලුත් පිපුණොත් තමා
දොලේ ලස්සන තවත් දොල දියෙ පෙණත් නැගුණොත් තමා
සඳේ ලස්සන තවත් සඳදියෙ තරුත් දිලුණොත් තමා
නුඹේ ලස්සන තවත් නුඹෙ සිතෙ මාත් සිටියොත් තමා
.
මල කොතැන පිපුණම මොකද
ගඟ කොතැන ගැලුවම මොකද
සඳ කොතැන දිලුනම මොකද
නුඹ කොතැන සිටියම මොකද.
.
මල කොතැන පිපුණම මොකද - පිපුණ වග මල දන්නවා
ගඟ කොතැන ගැලුවම මොකද - ගලන වග ගග දන්නවා
සඳ කොතැන දිලුනම මොකද - දිලෙන වග සඳ දන්නවා
නුඹ කොතැන සිටියම මොකද - නුඹ ඉන්න බව මම දන්නවා...
===================දීපිකා ප්‍රියදර්ශනී මහත්මිය
--- කුරුළු --
song -

3 comments:

  1. Sadata banimi sada sisile suwa widimi
    Malata banimi mal peththe heda balami
    Wilata banimi wil jalaye suwa widimi
    Nubata banimi ma pasekata wi hadami.

    Hemadamath obage sithuwili aganei kurulu.. Obata jaya

    ReplyDelete