Wednesday, September 11, 2013

=== මට මගේ නොවන මගේම ආදරයක් තිබුණා.....===




අප දෙදෙනාට හමුවීමට ලැබුන ඉඩ කඩ ඉතා අල්පය..
.
ඒ දෙදෙනා - දෙදෙනාට බොහෝ සේ දුරින් වාසය කිරීම ම නොවේ...
දෙදෙනාගේම රැකියාවල ස්වාභවය නිසාවෙනි..
ඇය නිතර කාර්‍යිබහුල වුන අතර මා  ඊටත් වඩා කාර්‍යබහුල වීමි...
දෙදෙනා දෙපැත්තකය. විටකෙ පුදුමත් සිතේ..
ඇය රජයේ රැකියාවක් කරන්නීය... මා පෞද්ගලික ව්‍යාපාරක නිරත වෙමි..
මා නිතරම මුහුනු පොත පරිහරණය කරන නුමුත් ඇයට එයට එබී බැලීමටවත් ඉඩ ලැබනේනේ සති අන්තයකදීය..
මා ඇසුරු කරන්නන් කියනා පරිදි මා කාව්‍යකරණයේ සහ ලේඛනයේ නිර්මානකරුවෙකු ලෙස පෙනී සිටියි..
ඇය ඒ කිසිවකට ඉසිඹුවක් නැත..
දෛවයේ සරමටදෝ මන්දා.. ඇයට මා ලියනා කිසිවක් බැලීමට කාලයක් ලැබෙන්නේද නැති..
ඇයද මාද මුණ ගැසුනේ ඉතා අහම්බයකිනි....
ඒ ගැන නුඹලාට කීම කාලය කා දමන්නැකැයි සිතා නොලියා ඉඳිමි..
කෙසේ වෙතත් මා අසා තිබෙනා අන්දමට ඒ “ මුරලිදරන් සහ මදිමලර් “ මුණ ගැසුනු අවස්ථාව හා ගැලපේ යැයි සිතේ...
ඔවුන් දෙදෙනා මුනගැසන විටත් ලෝක ප්‍රසිද්ධ මුරලිදරන් ගැන මදිමලර් එතරම් දැන සිටියේ නැත.. ඈ ඒ ගැන උනන්දුවක්ද නැත...
මා එතරම් ජනප්‍රිය චරිතයක් නොවූවත් තරමක් ප්‍රසිද්ධ චරිතයක් වන බව පහුගිය වසර කිහිපය තුල හැගී ගියේ මේ මූනු පොතින් එපිට මග තොට හමුවන මිනිසුන්ගේ කතා බහ නිසාවෙනි..
අවාසනාවට හෝ වාසනාවට - ඇය ! මා මුල්වරට කතා බහ කර හදුනා ගන්නා විට , ඇය මා කවුරුන්ද යැයි නොදැන සිටියාය.. මා නම් ඇ ගැන සියලු දේම පාහේ දැන සිටියත් නොදන්නා සේ පෙනී සිටියෙමි...
කෙසේවෙතත් දෙපැත්තක විසූවත් අප දෙදෙනාතුල තවමත් ඇතැම් සමානකම් ඇති බව අප දෙදෙනාම විස්වාස කරන්නෙමු..
ඒ නම් සහෘද වීමය.. අර ජයලාල් රෝහන ගුරුපියානන් පැවසුවාක් මෙන් දෙදෙනාම ඉතා හොද සාක්ෂරතාව ඇත්තෝ වූවෙමු.. එනම් ඇයට මාවත් - මට ඇයවත් “ දැනීමයි “ හැගීමයි “..
විෂයන් දෙකක අන්ත දෙකක කටයුතු කලත් අප දෙදෙනාට ඒවා පටලවා නොගෙන මෙතෙක් සිටීමට හැකි වූයේ එබැවින් බව විස්වාස කරමි..
ඇයගේ විෂය වුයේ කතා කිරීමයි - මාගේ විෂය වූයේ සිතිමයි..
“සිතිමේ අඩක් කියැවීමෙන් නසා දමයි“ යැයි මා අසා තිබුනත් අප දෙදෙනා සම්බන්ධව නම් එය මුසාවක් බව දැනුදු සිහිපත් වේ...
““ මම අයියට මම කරන දේ ගැන අපි හම්බුනාම කියන්නම්කො..““ බොහෝ විට ඈ පැවසුවාය...
ඇයට මා නොතරෙන අවස්ථාවන් වලදී මාද,
“ ඒක මම හම්බුවෙලා කියල දෙන්නම් මෙහෙම කිවුවට ඔයාට තේරෙන්නෙ නෑ... !““
පැවසූවත් .. අප මුණ ගැසී බොහෝ කල් ගෙවී ගියත් .. ඇයට එම කී දේවල් වත් මට මා ඒ කී දේවල් වත් පැහැදිලි කිරීමට තවම අවස්ථාවක් නොලැබිනි...
ඒ මා පෙර කීවාක් මෙන් අප දෙදෙනා සිටින දුරස්ථභාවය නිසාවේන මුන ගැසෙන වාර ගනන සහ එක්ව ගත කරන කාලය අඩු නිසාවෙන්.. කතා කිරීමට සහ තීරණ ගැනීමට පෙර කී දේවල් වලට වඩා දේවල් අප හමුවේ වූ බැවිනි....
අප දෙදෙනා බොහෝවිට අන් අය ගැන කතා කරනුයේ අඩුවෙනි.. අප - අප ගැනම අප අනාගතය ගැනම පමණක් කතා කරන්නෙමු.. එහෙත් අප හමුවූ පසුගිය දින අප ගෙවූ කාලයෙන් බොහෝ වේලාවක් කතා කලේ අනෙකෙකු ගැනය.. ඒ Chandana Ellewala ගැනය... මේ සංකල්පනාව මෙසේ ලියන්නේද ඒ වෙනුවෙනි...
“ අයිය.. ඔයා හරි නරකයි..!
- ඔවු ඔයා හරි හොදයිනෙ..
+ නැ නැ එහෙම නෙවෙයි... ඔයා මට අර “ දැලි පිහියෙන් කිරි කන“ කතාව කියන්නම් කියල එදා ෂේප් වුනා.. තාම කිවුවෙ නෑනෙ..
- ආ ඔවු ඒක එච්චර දෙයක් නෙවයි...
+ ඒච්චර දෙයක් නෙවෙන්නෙ කොහොමද ? හැමෝම කතා වෙනවනෙ ඒ ගැන..
- ඒක මේ පොතක් එලි දැක්වීමක්නෙ...
+ කාගෙද ?
- අර චන්දන අයියගෙ...
+ මොන?
- අර රෑ සදෑවෙ අනේ අර කලු .. කොන්ඩෙ ටිකක් ක්‍රේල් ලොකු බඩක් තියෙන්නෙ .. අර නිතරම හිනාවෙලා ඉන්නෙ... අර මං කියන්නෙ අනේ හැම තිස්සෙම....
+ ආ ඔවු ඔවු.. ඉතින් ඒ අයියගෙ පොතක් නම් ඒක සුලු දෙයක්ද ? මට කියන්න එපැයි..අ ැයි ඔයා විස්තර දන්නෙ නැද්ද..?
- දන්නව. සැප්තැම්බර් 22 වෙනිද.. දෙහිවල බීච් එකේ... තියෙන්නෙ..
+ ඉතින් ඔයා යන්නෙ නැද්ද ?
- යනව..
+ කෝ ඉතින් මට කිවුවෙ නෑනෙ....
- ඔයාට කිය කිය ඉන්න ඕනයැ මම යනව..
+ එහෙම බෑනෙ.. මම ඉන්නකොට මට කියල පර්මිෂන් අරගෙන යන්න ඕන..
- දැන් ඔයා හිතන්නෙ ඔයා පර්මිෂන් නොදුන්නොත් මම නොයා ඉදියි කියලද ?
+ හ්ම් ඒකත් ඇත්ත.. ඔයා කොහොමත් යනවනෙ යන්න එපැයි .. චන්දන අයිය යාලුවනෙ..
- ඒකනෙ ඒ නිසා පණ්ඩ්ත කම් නොකිය පැත්තකට වෙලා ඉන්නව.. මම යනකොට කියන්නම්..
+ දැන් මොනවද එය පොතේ තියේනනෙ... !
- බයිල...
+ බයිල ??? චන්දන අයිය බයිලද ලියන්නෙ..
- නෑ .. ඔයාට මගේ කවියක් වත් තෙරෙන්නෙ නැති කොට.. චන්දන අයිය ලියන ඒව බයිල තමා.. ඉතින් ඒව ඔයාට විස්තර කරනවට වැඩිය මට ලේසයි ඒව බයිල කියල ඔයාට කියන එක...
+ අපෝ ඔයා නම් හෙන නරකයි අයියෙ....
- ඉතින්.. මම නැ කිවුවයෑ.. මම ඒක දන්නව.. නිතරම කෙල්ලොත් කියනව..
+ කෙල්ලෝ? මොන කෙල්ලොද.. ෆේස්බුක් එකේ උන්ද...
- නැතිව...
+ ඒකනෙ ටිකක් හිනාවලො පොටෝ එකක්වත් දානවකො මෙතන හැම එකේම ඔරවගෙන බුම්මගෙන ඉන්නෙ නැතිව.. ඉන්නකො මම මල්ලිට කියන්න හොද පොටෝ ටිකක් අරන් දෙන්න කියල මෙයාට හිනාවෙලා ඉන්න.. ෆේස් බුක් එකට දාන්න කෙල්ලොන්ට පෙන්න..
- අන්න ඒක හොද අදහසක්...
+ අනේ මේ මගෙන් මුකුත් අහගන්නෙපා.. කෙල්ලොන්ට පේන්න හිනා වෙලා පොටෝ දාන්න.. හහ් හිතුව මදි.. ඔය ඉන්න විදිහ හොදයි.. නැත්තං මට මේකව බේර ගන්න වෙන්නෙ නෑ...
- ඇයි මාව බේරන්න මම පොඩි එකෙක්ද මේ බෙරිල ඉන්නෙ හොදට..
+ ඒක නෙවේ අයියෙ .. හොද අයියනෙ.. එදාට මාවත් එක්කන් යන්නකො... අයිය කවදාකවත් මාව එක්කගෙන යන්නෙ නෑනෙ.. එවු ඉිතන් ඔයාට එක්කගෙන ගියොත් පාඩුයිනෙ කෙල්ලොන්ගෙන්...
- අනේ මේ මගෙන් අහගන්නෙපා මුක්ත්... පන්ඩිත කතා නම් කියනව එනව එහෙනම් එදාට.. මම එක්කන් යන්නම්...
+ අනේ බෑනේ සුදු අයියෙ.. මට රෑවොල ගෙදර යන්න බෑනේ.. හ්ම්... අපි දෙන්න එකට ඉන්න දවසක අපි දෙන්නම එකට යමු හොදේ. එතකොට නම් මාව දාල යනව බොරු...
හා හොදයි සුදු නංගි අපි එහෙම දවසක එකට යමු...
*****
අනේ ඉක්මනට ඒ දවස එනවනම්.....
************************************
ඉකි ගසා හඩන අතීතයක - කඳුලු එක්ක ගනුදෙනු කරනා
මට මගේ නොවන මගේම ආදරයක් තිබුණා.....
.
හීනෙන් හිනැහී තුන් යම මා රවටා..- මැදියම් මහ රෑ අදටත් හිත ඉගිලෙනවා
නින්දෙන් ඇහැරී කලුවරේම යලි සොයනා..
මට මගේ නොවන මගේම ආදරයක් තිබුණා...
.
රිදුමක් වාගේ කිසිදා සුව නොවෙනා - සුසුමින් විතරක් නිරතුරුවම පිරිමදිනා
උහුලනු බැරිතැන උණු කදුලුම වගුරවනා
මට මගේ නොවන මගේම ආදරයක් තිබුණා...
මගේම ආදරයක් තිබුණා...
*************************************
---කුරුළු--

1 comment:

  1. මේක දැක්කේ අද කියහාංකෝ..

    ReplyDelete