Wednesday, August 28, 2013

==හිතින් අදිනවා ආපසු යන්න නොදී.. - ඇස් දෙකෙන් අදිනවා වාගෙයි අහිංසකී. == ==යන්නම ඕනෑ වී නම් මගෙන් මිදි - “ කෙටි පණිවිඩ ඇයි එවුවේ අළුත් වෙවී....“ ==



පසුගිය දින කිහිපයේම මාගේ දුරකථනයද නිවා දැමුවෙමි....
මූණු පොතේ ගිණුමේද චැට් නිවා දැමුවෙමි... ඒ මම මගෙන්ම පැනයාමට දැරූ මෝඩ ප්‍රයත්නයක ප්‍රතිඵල ලෙසිනි...
කිසි දිනයක එසේ කල නොහැකි බව මට වැටහුනේ මා අවට සිටින මිතුරන්ගෙන් නොකඩවා ගලා ආ කෙටි පණිවිඩ නිසාවෙනි... එබැවින් මම “ මා “ විය යුතුමය.. දැන් මට ගැල වීමක් නැත..
=====
දෑස වසා සිටියා නුඹෙ රුව ඇයිදෝ මට පෙනුනේ
සවන වසා සිටියා ඔබේ රුව ඇයිදෝ මට ඇසුනේ...
.
දිවියට සැනසුම සෙනෙහස ගෙනදුන් ඔබ වෙනුවෙන් මා ගී ගැයුවේ
යුගයෙන් යුගයට භවයෙන් භවයට ඔබ වෙනුවෙන් ජීවත් වූයේ
.
බැදි සෙනෙහස අමතක වීලා නිහඬව ඔබ මට පිටු පෑවෙ
හදවත බැදි ආදරය නිසාමයි කිසිදින මා තරහා නොවුයේ..
=======

--- ඔබ එන්න සුළගේ දැවටිලා.. මා ඉන්නෙ ඔබ දැන් එයි කියා.. සුදු හංස තටුවේ සැතපිලා .. පෙම් කරමු රහසේ සැඟවිලා.. ළබැඳියේ... මා සිතින් සිර කළා.... -
දුරකථනය නාද වෙයි... ඒ මා නුඹ වෙනුවෙන් දමා තිබුනු ගීතය ය... හරියටම සති 3කට පමණ පසු නුඹ මා අමතයි.........
- හෙලෝ....
=අයිය මම...
- ඔවු දන්නව , කියන්න..  !
= කියන්න කියල කියන්න එපා අනේ .. මම ආස නෑ ඒකට... ඔයා දන්වනෙ..
- හහ්.. අපොයි ඔයා ආස මොකටද කියලත් මම දන්නව දැන්..
= රණ්ඩු වෙන්න එපා මගෙ අයියෙ... ඔයා හොදින්ද..
- නෑ..
= ඇයි ඒ..
- හේතුවක් නෑ මම හොදින් නෙව්...
= එහෙම බෑනෙ සුදු අයියෙ... මම ඉන්නකොටනෙ ඔයා දුකින් හිටියෙ... ඒ නිසා මම ඈතට ගියා.. දැන් වත් සතුටින් ඉන්න...
- කවුද ඔයාට කිවුවෙ ඔයා හින්ද මම දුකින් හිටිය කියල... එහෙනම් ඔයාට වැරදිල..
= ඇයි ඔයාට ඔය මූනු පොතේ කෙල්ලො ඉන්නෙ ඕන තරම් ඒ අය එක්ක සතුටින් ඉන්න..
- ඔවු මම ඒ අය එක්ක සතුටින් ඉන්නව හැබැයි මම ආදරේ කරන්නෙ නෑ.. ඔයා ඒ වෙනස තේරුම් ගත්තෙ නෑනෙ නංගි.. මම හැමදාම ආදරේ කලේ ඔයාට විතරයි...
= හුහ් බොරු කාරය.. මම වෙන කෙනෙක් එක්ක යාලු වුනාම දුක හිතෙන , සංකල්පනාවක් “ දාල මෙතන.. ඊට පස්සෙ දැම්ම නේ තව එකක් අර අයිෂ් අක්කගෙ කඩේ ගැන.. කියනව.. කවුද ඒ “ බකුසු “ පෙන්ඩන්ට් එක ඉල්ලුව නංගි..
- එහෙම කවුරුත් නෑ..
= බොරු කිය්නනෙපා දැන් වත් මට ඇත්ත කියනවද ?
- ඕකනෙ කියන්නයො මෙච්චර මගේ ලගින් ඉදලත් ඔයාට මම ලියන ඒව තේරම් ගන්න බැරි වුනානෙ.. එක අයිෂ්ට උදවුවක් විදියට පල කරපු “ සංකල්පනාවක්“ ...
= හ්ම්... එහෙම කෙනෙක් ඉන්නවනම් මට කියන්න හොදේ... අයිය..
- නෑ නංගි .. මට වෙන කෙනෙක්ට ආදරේ කරන්න බෑ... මම අදාරේ කලෙත් - කරන්නෙත් ඔයාට විතරයි...
= බොරු... එහෙනම් ඇයි අන්තිම ටිකේ මා ගැන හොයල බැලුවෙ නැත්තෙ නිකං වත්..
- මෙහෙමයි නංගි අපි ආදරේ කරන කෙනාව විස්වාස කරනව.. අපි අතරෙ ප්‍රස්න මහ ගොඩක් තිබන.. ඒව මගෙත් වැරදි සහ ඔයාගෙත්.. හැබැයි මම කවදාකවත් ඔයාව අයින් කරල වෙන කෙනෙක් ගැන හිතුවෙ නෑ.. ඔයත් අන්තිම දවසෙත් මට වැඳල කිවුවෙ , කෙනෙක් ගැන මට ගෙදරින් බල කරනව ඒත මම ආදරේ අයියට විතරයි කියල.. ඉතින් දරුවො මම ඒක විස්වාස කලා... එච්චරයි..
= ඔවු අයිය - මම තාම ආදරේ ඔයාට විතරයි විතරමයි සත්තයි....
- බොරුනෙ නංගි.. එහෙනම් ඇයි මාව දාල වෙන කෙනෙක් ලගට ගියෙ... අවුරුදු 5ක් ඔයා පිටරට ඉදිද්දි පවා කොල් කරපු මැසේජ් කරපු මම වෙනුවෙන් මාස 8ක් මැසේජ් නොකර ඉ්නනෙ නැතිව ඇයි වෙන කෙනේ ලගට ිගයේ.. මට දුක ඒක නෙවේ.. ඔයා මට මැසේජ් කරල තිබුන. මගේ වගේම ආදරයක් ලැබනු කියල.. අන්න ඒකට... මට කියන්න මම ඔයත් එක්ක මේ අවුරුදු 5දි මොන දුකද වින්දෙ නැත්තෙ කියල එකට ඉදන්.....
=...................
- හෙලෝ.. සුදු නංගි ..?
= හ්ම්...
- ඇයි කතා නැත්තෙ....
= අනේ දෙයියනේ මට සමාවෙන්න මගේ රත්තරන් අයියෙ...
- අනේ ඔයා අඩනවනෙ.. මට සමාවෙන්න මම හිතේ තරහට ඔයාට කියාගෙන ගියා... සමාවෙන්න .. මම වැරදි දෙයක් කිවුවනම්....
= නෑ මගේ අයියෙ මමයි වැරදි.. මමයි වැරදි.. ඔයා ඕන දෙයක් කියන්න මම අහන් ඉන්නම්...
- ඔයා මට මෙච්චර ආදරේ නම් ඇයි ඔයා ගියේ..... ?
= ඔයාට රිද්දන්න.......
- මොකක්...? මට රිද්දන්න වෙන මිනිස්සු එක්ක යාලු වෙලා හරියනවද ? එතොකට එයාට ආදරේ කරන්නෙ නැද්ද.. නංගි ඒකත් කොල්ලෙක්නෙ...
= අන්තිමේදි මටයි රිදුනෙ අයියෙ....
- හ්ම්.. මටහිතුන නංගි .. මම දන්නව මේක ඔයාගෙ තීරණයක් නෙවේ කියල.. මම ඔයා එවපු මැසේජ් සොරොම කියෙවුව... ලියුම් සොරෙම කියෙවුව.. අන්තිම ලියුමෙත් තිබුනෙ ඔයා මැරෙනකල් මාත් එක්ක ඉන්නව කිවල...
= සමා වෙන්න අයියෙ මට සමාවෙන්න... මට ගෙදරින් බලපෑම් කලා.. ඒ වගේම මගේ යාලුවොත්.... එයාලට ඕන වුනේ මාව කොහොම හරි අරයට යාලු කරල දෙන්න....
- යාලුවො එහෙම තමා නංගි විශේෂයෙන් ගෑනු යාලවොයි ගෑනු වගේ ජීවත් වෙන පිරිමියි.. හැබැයි හොඳ උන් එහෙම නෑ... හැබැයි කවුරු මොනව කිවුවත් තීරණය ගන්න ඕන ඔයා... මම ඔයා ගැනත් දන්නවනෙ නංගි... ඔයා අනික් අයට බයේ හරි පවු කියල හරි තීරණ ගන්නව....
= ඔවු අයියෙ මට වැරදුනා ආයෙත්.... මට වැරදුනා දෙයියනේ....
- නැ නංගි ඔයාට වැරදිලා නෑ.. ඔයාට මතක ඇති මම සංකල්පනාවක ලියුව කවදාකවත් වැරදි බස් එකක නගින්න එපා ඒක අපිව ගෙනියන්නෙ අපිට යන්න ඕන තැනකට නෙවෙයි ඒ නිසා ඉක්මනට බැහැ ගන්න කියල// මම ඔයාට දැනුත් කියනව.. ඔයා තාම පරක්කු නැ...
= අනේ මන්ද අයියෙ.. දැන් ඒ ළමයත් පවු.. මාත් පවු ඔයත් පවු..
- ජීවතේ එහෙමයි නංගි.. වැරදි තීරණ ගත්තාම අපිට වරදිනව.. එක්ක මතක තියා ගන්න ඔය වටේ ඉන්න අය තමන්ට වුන දේවල් අපටත් වෙනවට කැමතියි.. ඒ නිසා ඒ අය ඔයාට හොදක් කරයි කියල හිත්නනෙපා.. මට වාඩා ඔයා ඒ අයගෙ ජීවිත ගැන දන්නව ඇතිනෙ..
= අයියෙ ... ඔයා මට සමාව දෙනව නේද...
- මම දන්නව නංගි ඔයා දැනුවත්ව මට වැරුද්දක් කලේ නෑ... අනික කවදාකව්ත මට බෑ ඔයාට වෛර කරන්න... මම තාමත් ඔයාට ආදරෙයි...
= මාත් ආදරෙයි... අයියට පුලුවනි නම් මට ඉදල හිටල කතා කරන්න.. මාත් කතා කරන්නම්..
- අපෝ බෑ එහෙම හොද නෑ දරුවො.... ඔයා දැන් වෙන කෙනෙක්ගෙන..
= අනේ ඇයි අයිය එහෙම හිත්නනෙපා.. ම හැමදාම ඔයාගෙ ඔයාට ආදරෙයි... මම ඔයාට කතා කරන්න අවසර අරන් තියෙන්න..
- මොකක්.. මොන හු**** ද?...
= කුණු හරුප කියන්නෙපා යකෝ..
- යකෝ !!!! මට යකකෙියන්නත් එනවද..?
= නැත්තං මට කුනුහරුප කියනවනම් මාත් කියනව ඈ.. සුදු නංගි වසයි හොදේ...
- අපො ්තාම එවුවනම් වෙනස් වෙලා නෑ...
= හරි අයිය මට කොල් එකක් එනව මම තියනව.. බුදු සරණයි.. මම ආදරෙයි...
- බුදු සරණයි....
-------------------------------------
වෙන කෙනක් කතා කරනවා යැයි කියා මාගේ දුරකථනය කිසිම දිනක නුඹ විසන්දි කරාවියැයි මෙතෙක් සිතා සිටියේ නැත... නුඹ කියපු ගැන තවම සිතමි... අප වටේ සිටින මිනිසුන් නිසා තීරණ ගැනීමට සිදුවෙන අවස්ථාද ඇත. ඒ ඔවුන්ගේ යහපත උදෙසා මිසක් අප උදෙසා නොවන තීරණයි...
නුඹත් මාත් අතර වූයේ අතීයේදි සිදුවූ ප්‍රස්න පමණි.. මෑත කාලයේදි අප කතා බහ නොකලත් බෝ සේ ආදරෙයන් සිටියෙමු... නමුත් අප පරණ මතක අවධි කර නුඹව වෙනස් කර ඇත්තේ අවට මිනිස්සුන්ය...
මම නුඹට කියමි.. තව ප්‍රමාද වීමට පෙර ගත යුතු තීරනය ගන්න..
“ තරහින් , දුකින් සිටින වෙලාවට තීරණ ගන්නෙපා - සතුටින් සිටන විට පොරොන්දු වෙන්න එපා “
නුඹට වැරදුන දිනයක ඔය අවට සිටින කිසිවෙකුත් උදවුවට නොපැමිනේ.. තවද නුඹ අප ආදරෙයට තුන්වැනියෙකුගේ සහය ලබා තිබුනේ මටත් හොරෙනි.. කිසිදිනක දෙදෙනක් මැද්දට තුන්වෙනියෙක් වැද්ද නොගන්න.. අනිවාරයෙන්ම තුන්වැනියා හොද චරිතයක් වනු ඇත... මා මේ ගැන මින් පෙරද නුඹට කියා ඇති..
එහෙත් ඒ තරමටම නුඹව අසරණ කර ඇති බවද මට හැගේ..
- මා නුඹට කියමි.. මාගේ මේ සංකල්පනා - “ එදත් අදත් හෙටත් නුඹ වෙනුවෙන්මයි “ නුඹ එදත් කියැවුයේ නැත, මෙයත් නොකිය වනු ඇති, හෙටත් එසේමැයි... එහෙත් කෙදිනක හෝ කියවාවියැයි මා මෙසේ ලියා තබමි...“...
---------- වාහනයක පසුපස කණ්නාඩියෙන් බලාගෙන ඉදිරියට වාහනය ධාවනය කල නොහැකි බව ම නුඹට කියමි ---  අතීතය දෙස බලමින් අනාගතයට පියවර නොතබන්න... නුඹත් මාත් ඒ ගෙවුනු අතීතය තුල නැත.. දැන් වෙනස්ය.. නුඹ නුඹ වෙනුවෙන් පිළි ගැනීමට සුදානම් වුවත් - මා වෙනස් වුන බව නුඹ නොසිතයි....
-- මම ආදරෙයි තවමත්  සත්තයි...!
.
=== හිතින් අදිනවා ආපසු යන්න නොදී..
ඇස් දෙකෙන් අදිනවා වාගෙයි අහිංසකී.
යන්නම ඕනෑ වී නම් මගෙන් මිදි
“ කෙටි පණිවිඩ ඇයි එවුවේ අළුත් වෙවී....“
.
දුරක් දුකත් අමුනාගෙන එක නූලේ
ගෙනා දුරක් ඇති ඒකයි දුක් වෙන්නේ..
බිමින් තිබ්බ සිත මොකටද අහුලන්නේ
හිතත් මමත් මට නුඹ විතරයි වාගේ..
.
හදා ගන්න හිත කිරිල්ලියක් අලුතින්
හොයා ගන්න තුරු ඉන්නවාද රහසින්
තරු සිදුරක්  නෑ අහසට සඳ ඇවිදින්
“ මගෙ සිත ආයේ කොතැනද අලුත් ඉඩක් “ ===

--කුරුළු--

2 comments:

  1. අහම්බෙන් දකින්න ලැබුණු පොස්ට් එකක්.
    ආදරේ ඉස්සරහ අපි හැමෝම එක එක විදිහෙන් අසරණ වෙනවා...කරන්න ඕනි දේ මොකද්ද කියල උපදෙසක් දෙන්න මටත් තේරෙන්නේ නැහැ. ඒත් මට තේරෙනවා ඔයාට දැනෙන හැගීම. ඒ වේදනාව දැනෙනවා කියන්නයි මේ සටහන තියන්නේ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ස්තුතයි නුඹේ සටහනට මට වටිනව හුගක්

      Delete